BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 listopada 2024, 01:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: 100lyca
widziałem autko w akcji na torze - prezentuje się rewelacyjnie. właściwy samochód na właściwym miejscu i we właściwych rękach!

może jestem fajansiarzem, ale, do pełni szczęścia, brakuje mi tylko koloru nadwozia: czarnego (trochę pospolite i opatrzone, ale ZAWSZE robi wrażenie), białego (białe nadwozie + czarne (ew. grafit/"gun metal") fele - to jest to ;-) lub czerwonego (do BMW generalnie ten kolor nie pasuje, chyba, że jest to Coupe)

_________________
miarÂą Âżycia nie jest liczba wykonanych oddechĂłw. miarÂą Âżycia sÂą chwile, kiedy oddech wstrzymujemy
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d +
Kod silnika: N47
Garaż: Jest :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 79&start=0
Było :
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=42401&start=0
Poprosty bardzo fajny samochód nic dodac nic ując :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 11:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
śliczne autko :super: :padam:

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 14:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Nareszcie mam znowu kierownicę w alcantarze :)
Obrazek
Ostatnio nie można ustawić u mnie odpowiedniego negatywu z tyłu, więc zamontuje też "Adjustable Rear Control Arms"
Obrazek
A do tego właśnie przyszły regulowane łączniki przedniego stabilizatora.
Obrazek

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2009, 16:02 przez kostek_ja, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 15:02 
dobre to jest!

kiera wygląda bardzo fajnie!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 15:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 15:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
kostek_ja napisał(a):
Adjustable Rear Control Arms

kostek_ja napisał(a):
regulowane łączniki przedniego stabilizatora


zdradz gdzie je dostales


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 15:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Adjustable Rear Control Arms kupiłem razem ze stabilizatorami i schifterem.
http://www.uucmotorwerks.com/
natomiast łączniki są firmy Ground Control

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
chciałym to auto obejżeć na żywo i zostać przewiezionym ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2009, 17:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Przemek napisał(a):
chciałym to auto obejżeć na żywo i zostać przewiezionym .


A kto by nie chciał? :D

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 21:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 272
Moje BMW: X5 E70 LCI
piekna zabawka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 00:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Przednie łączniki i wahacze są założone:
ObrazekObrazek
W końcu mogłem dobrze ustawić geometrię z tyłu. Ale muszę pomyśleć nad camber & caster plates, bo na seryjnych górnych mocowaniach nie można regulować wyprzedzenia (caster), a i negatywy są trochę małe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 00:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2273
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
A co niby maja poprawic te regulowane drazki stabilizatora ? Ale akcja, nie myslalem ze juz nawet cos takiego wymyslili ...bo na geometrie samochodu to napewno nie wplywa w zaden sposob.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2009, 02:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
piotres napisał(a):
A co niby maja poprawic te regulowane drazki stabilizatora ?


Mam grubsze stabilizatory i przy podniesionym samochodzie opierały się o wahacz bo łączniki były za długie.
piotres napisał(a):
Ale akcja, nie myslalem ze juz nawet cos takiego wymyslili ...bo na geometrie samochodu to napewno nie wplywa w zaden sposob.


Jak mówisz o łącznikach to nie wpływają. A ten "rear control arm" wpływa na możliwość jej regulacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 12:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: OÂświĂŞcim
Auto wygląda bajecnie. Myślę, że jest marzeniem nie jednego forumowicza (o ile nie wszystkich)

Żeby nie chwalić za dużo chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o 4pkt pasach. Gdzie można je kupić za ile (może być na PW jak nie chcesz podawac kwot) i jak się sprawują, bo chciałbym ich używac na codzień:-)

Jeszcze raz gratuluję buni i życzę mniej odwiedzin u mechanikow..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Dresik.PL napisał(a):
Żeby nie chwalić za dużo chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o 4pkt pasach. Gdzie można je kupić za ile


Sory, ale dopiero teraz zauważyłem tego posta.

Pasy na jeden fotel kosztowały mnie 255$. Kupiłem je razem ze stabilizatorami i częściami od UUC. Są to pasy wyprodukowane przez Schroth Racing model Quick Fit.
Dresik.PL napisał(a):
i jak się sprawują, bo chciałbym ich używac na codzień:-)

Sprawują się super. Przy dużych przeciążeniach nie trzeba się zapierać nogami i kurczowo trzymać kierownicy żeby się utrzymać w fotelu. Moim zdaniem na co dzień się jednak nie nadają. Nie można się po nic schylić (np. do radia) i oczywiście muszą być porządnie spięte, a więc cisną. Ale że wpinanie ich trwa mniej niż 20s (a wypinanie jeszcze krócej) można je szybko wpiąć jak się pojedzie na lotnisko, albo ma się zamiar jakoś inaczej generować duże przeciążenia. Na codzień polecam wypinać te pasy i jeździć na seryjnych.

No i mały Update:
Reszta Powerflexów:
Obrazek
Teraz już będzie komplet :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Nowe graty:
ObrazekObrazek

Gwint Ground Control to amortyzatory koni na sprężynach eibach. Posiada regulację twardości (od góry z przodu i z tyłu) i wysokości (między najwyższym a najniższym ustawieniem jest 40mm z przodu i 30mm z tyłu), a do tego górne mocowania z większą niż w serii regulacją pochylenia.

Tylny wahacz zmieniam dlatego gdyż poprzedni (od UUC) praktycznie nie pracował. Była to tak naprawdę tuleja włożona w metal z jakimś 1mm gumy, więc ciężko żeby to pracowało. Aktualny wahacz jest na uniballu.

Prawdopodobnie założę dopiero po zimie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2009, 17:42 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5341
Moje BMW: Giulia Veloce
Cudowne autko :serce: :serce:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 14:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 449
Lokalizacja: Garwolin
Moje BMW: e60 3.0d
Kod silnika: M57TUD30
Garaż: było e36 i e46 a jest e60 :)
nie no cudo :super: :super: :super:

M3 ładny kolorek i jakie bajery :serce:

_________________
Obrazek
Jest e60 2004r 3.0d 218hp.......................BYŁO e46 i e36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 października 2009, 14:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
chciałbym mieć taką "zachętę" do nauki :zawstydzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL