BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 maja 2024, 07:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 16:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1166
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
alduwiel napisał(a):
No sam zaczynam się zastanawiac czy wszystko ok z tym autem bo spalanie- glupio mi to mowić, ale więcej jak 11.6 po miescie mi nie wychodzi.

:rotfl: :rotfl:

Powiem Ci tak dla porównania ja też w 340i mogłem wskoczyć na obwodnicę jechać jak dziadek i paliła wtedy 6l "w mieście"
A przy normalnej jeździe światła częste ruszanie korki i korzystanie z mocy jak trzeba to było 15-20l i myśle że nie ma czym się tu podniecać specjalnie bo wciągnie tyle ile jej potrzeba i tyle, ciesz się jazdą a nie zamulasz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 17:38 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8256
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Na obwodnicy to juz nie jest maisto ,ale trasa i tam na zamulaczu wychodzi 7.5 tzn , ze m3 v8 pali jedynie 1.5 litra wiecej od 340i


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Skończ już temat tego spalania bo się nie dobrze robi...To nie 320d tylko M3...Masz galerie M3 9 stron gdzie 6 jest o spalaniu, a pozostałe 3 o g-powerze którego i tak koniec końców nie będzie :rotfl: Wrzucaj decat, wydech, soft i ciesz się autem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 18:02 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8256
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:38:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 19:02 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1331
no kolega ma wiedze widac wie co pisze. chociaz nie ze wszystkim sie zgadzam ale ja jestem uzytkownikiem a nie mechanikiem. a tematem spalania sie nie przejmuj. twoja galeria to mozesz pisac o czym chcesz. niskie spalanie sie chwali. ekologia i w ogole.

sk1 nie ma sensu? hmmm w ok 10-15*c robilem 7.6 czy 7.5s 100-200. chcialbym zobaczyc wolnossace m3 co tak jedzie. ;) sk1 na torze oprocz spadajacej notorycznie opaski dawalo rade :)



Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 22:13 przez wujekwaldus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 20:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Alduwiel - przecież pisałem, że NIE ZAKUWAŁEM. W S3 masz fabrycznie zakute tłoki (chyba), ale tylko w silniku BAM. Korby wszędzie są z plasteliny gną się jak dowalisz 450 niuta.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
wujekwaldus napisał(a):
no kolega ma wiedze widac wie co pisze. chociaz nie ze wszystkim sie zgadzam ale ja jestem uzytkownikiem a nie mechanikiem. a tematem spalania sie nie przejmuj. twoja galeria to mozesz pisac o czym chcesz. niskie spalanie sie chwali. ekologia i w ogole.

sk1 nie ma sensu? hmmm w ok 10-15*c robilem 7.6 czy 7.5s 100-200. chcialbym zobaczyc wolnossace m3 co tak jedzie. ;) sk1 na torze oprocz spadajacej notorycznie opaski dawalo rade :)



Twoje sk1 było wyjątkowe, jak i twoje najszybsze M3 e92 z tym zestawem..... ludzie czytają takie rzeczy mątują w swoich M i potem słyszą od specjalistów nakręcających swój biznes że: nie patrz na czasy wujkawaldusia bo on miał wyjątkowe szybkie te swoje M Na manualu ;)
Jak będziesz robił powtarzalne 7.5-8.2 na sk2 to będzie dobrze......Te czasy są sztucznie nakręcone .....oczywiście potrafią naprawdę szybko jechać ale tylko przy niskich temperaturach. Każde auto doładowanie jedzie słabiej przy wysokich temp miałem takich mocnych sporo ;);) ale M3 na G-powerze puchnie strasznie .....słabnie i grzeje się !! Co do odzwierciedlenia mocy to faktycznie auto odczuwalne nie wiele szybsze od seryjnej M3 A miałem równocześnie 2 takie M3 czarna /seria/ i czerwona na g-powerze I byłem rozczarowany tzn seryjną lepiej mi się jeździło mogłem latać do odcinki non stop bez obaw o temperaturę oleju itd no i wrażenia przyspieszeń podobne choć m3 sk2 było sporo szybsze przy starciu/ znajdę filmik to wyśle/......
Idąc dalej nie wiem czy wiecie że G-power nie ma nawet swojej hamowni!!!!!!!!! O czym to świadczy!!!!!????? Na pewno nie o profesjonaliści tej firmy! Mają w dupie takich ludzi jak my co kupują takie zestawy.....Uczą się na błędach użytkowników A są one kosztowne!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
jiGsaw napisał(a):
Alduwiel - przecież pisałem, że NIE ZAKUWAŁEM. W S3 masz fabrycznie zakute tłoki (chyba), ale tylko w silniku BAM. Korby wszędzie są z plasteliny gną się jak dowalisz 450 niuta.


Też kiedyś miałem S3 ponad 3xx koni fajne auto do 100 szybkie potem słabo ;););)
Zmieniłeś turbo? Tam jest K04?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1331
pako nagroda nobla z fizyki sie klania :) dobrze ze uswiadomiles mnie ze jak cieplo to auta gorzej jada. ty no nie wiedzialem tego :) hehe nie no zartuje. wiedzialem. ale powiem Ci ze nawet m6 f13 jechalo duzo gorzej w wysokich temp na zgrzanej plycie lotniska. wiec nie wiem.czy g power ma tu cos do rzeczy. najlepsze porownanie to wyscig f2f i tak sie sklada ze mam taki wyscig z m5 e60 i sk1 robil z tego wiatrak. sk2 robil wiatrak z 750hp+ rs6 c6.

sk1 vs m5 E60 (zeby nie bylo gadania z m5 niezdrowe to jest kamera na RL w M5 :D)


i sk2 vs ex dzyrowe rs6 (750-780hp roznie moc podawali:P)


Daj znać jak tam te "sztucznie napompowane" czasy się trzymają :D

Sk1 jest fajne, bezpieczne i zapierdziela (no ten zestaw co ja mialem, bo teraz sk1 to troche co innego) ale problem w tych zestawach jest taki ze...

... zawsze jest mało :D


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 23:31 przez wujekwaldus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
wujekwaldus napisał(a):
pako nagroda nobla z fizyki sie klania :) dobrze ze uswiadomiles mnie ze jak cieplo to auta gorzej jada. ty no nie wiedzialem tego :) hehe nie no zartuje. wiedzialem. ale powiem Ci ze nawet m6 f13 jechalo duzo gorzej w wysokich temp na zgrzanej plycie lotniska. wiec nie wiem.czy g power ma tu cos do rzeczy. najlepsze porownanie to wyscig f2f i tak sie sklada ze mam taki wyscig z m5 e60 i sk1 robil z tego wiatrak. sk2 robil wiatrak z 750hp+ rs6 c6. wkleje zaraz filmy ;)


Dlatego piszę że twoje to wyjątkowe M było;)
Odczucia z jazdy pewnie też miałeś inne niż ja.....
I napisałem że każde auto jedzie słabiej w ciepłe dni ;))) ale M3 z kompressorem znacznie gorzej ;) I olej strasznie szybko idzie w górę;) wiesz o czym pisze Nie idealizuj swoje byłe M3 na kompresorze;)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 23:32 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:30 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8256
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
wujekwaldus napisał(a):
pako nagroda nobla z fizyki sie klania :) dobrze ze uswiadomiles mnie ze jak cieplo to auta gorzej jada. ty no nie wiedzialem tego :) hehe nie no zartuje. wiedzialem. ale powiem Ci ze nawet m6 f13 jechalo duzo gorzej w wysokich temp na zgrzanej plycie lotniska. wiec nie wiem.czy g power ma tu cos do rzeczy. najlepsze porownanie to wyscig f2f i tak sie sklada ze mam taki wyscig z m5 e60 i sk1 robil z tego wiatrak. sk2 robil wiatrak z 750hp+ rs6 c6. wkleje zaraz filmy ;)


No to mega dobre wyniki :) ja tu się skłaniam na ten sk1 i dekaty + modyfikacja programu, moze wyjdzie 520 koni i to juz mi wystarczy :D

Jig no wiem ,ze nie zakuwałeś bo tam juz był zakuty silnik... co innego masz w s65 bo tu tylko wał jest za kuty , a korby za słabe . tak tez ten mechnik mówił, ze silnik wytrzymuje do 9800 obrotów ,a powyzej się własnie korby urywają bo są słabe


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 23:35 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:32 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1331
wrzuciłem porównanie sk1 z M5, zobaczcie jak to wygląda, warunki te same auto vs auto, a nie RL vs RL.

poza tym kurde, wrazenia na tym kompresorze sa na prawde meeeeega :D


@Pako, wlasnie znalazłem porównania:
M6 F13 seria wieczorem 23,5*C
100-200: 6.9s
200-250: 6.3s

tego samego dnia wczesniej na plycie lotniska bez przechlodzenia auta (40 stopni w cieniu:P)
100-200: 7.7
200-250: 8.2

tego samego dnia przy 30*C na autostradzie
100-200: 7.1
200-250: 7.3


W przypadku SK2 nie mam az tak dokladnych pomiarow, mam tylko tego samego dnia z 30*C i 19*C wieczorem:
100-200: 6.5s/7.2s
200-250: 5.6s/6.3s


wiec jak na moj gust... traca podobnie :P nie chce mi sie teraz procentowo obliczac, ale kazde auto traci :P chyba ze ma nitro, metanol albo inne snow performance stuff ;)


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 23:43 przez wujekwaldus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:37 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8256
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Coś pięknego :12: ten sk2 to chyba jednak najmniejsze ryzyko dające najwiekszą radochę :hyhy:

Mimo wszystko chyba wezmę ten sk1 i tyle :D przynajmniej będę spał spokojnie + wstawię czujnik egt , będzie bezpiecznie i na to te dekaty i program


edit

hahahha jeszcze los mi sprzyja- patrzcie to


Obrazek

jaka promocja akurat na sk1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
wujekwaldus napisał(a):
wrzuciłem porównanie sk1 z M5, zobaczcie jak to wygląda, warunki te same auto vs auto, a nie RL vs RL.

poza tym kurde, wrazenia na tym kompresorze sa na prawde meeeeega :D


Ciekawe co piszesz o odczuciach ;))) Ja tam mam inne zdanie wcale nie jest elastycznie i wyraźnie szybciej od seryjnej M3 oczywiscie odczuwalnie ;)
M3 na dobrym programie bez pre katow pojedzie pewnie porównywalne z M5 e60 może troszkę szybciej. No stare sk1 na pewno lepiej jadą od nowych sk1 ale nie zmienia to faktu że G-power leci w h..... nie mając własnej nawet hamowni.



Ty też wujkuwaldusiu pompujesz na te super czasy z twojej M byłej A po montażu zestawu okazuje się że wyniki z gola inne są i słyszy w tedy od tunera ( wujka waldusia była wyjątkowo szybka) i co w tedy robi taki Kowalski po zamontowaniu np sk2 z wynikami ponad 8s 100-200 ??? Nakręca się i chce być równie szybki i BUM ,musi szukać silnika hehehehhe

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 marca 2019, 23:58 przez pako25, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Coś pięknego :12: ten sk2 to chyba jednak najmniejsze ryzyko dające najwiekszą radochę :hyhy:

Mimo wszystko chyba wezmę ten sk1 i tyle :D przynajmniej będę spał spokojnie + wstawię czujnik egt , będzie bezpiecznie i na to te dekaty i program


edit

hahahha jeszcze los mi sprzyja- patrzcie to


Obrazek

jaka promocja akurat na sk1




JESTES SUPER! WKLEJASZ KORESPONDENCJE Z MECHANIKIEM JAKIE TO ZESTAWY DO M3 E92 TO GOWNO JAKIE MAJA WADY ITD A ZA CHWILE ZMIANA FRONTU ;) JESTES SUPEEER
JA PISZE NIE DO CIEBIE CHOC W TWOIM TEMACIE DLA INNYCH KU PRZESTRODZE ;)))))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 27 marca 2019, 23:56 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8256
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To juz sam nie wiem co mam robić :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
To juz sam nie wiem co mam robić :/

Montuj..... Z każdym mocniejszym wciśnięciu gazu będziesz się zastanawiać ile masz z powrotem do domu bo laweta to koszt......pozdrawiam
P.s dźwięk seryjnej V8 s65 zabijesz kompressorem
taka prawda! Spalanie dużo dużo wyższe oczywiście ;)
Montuj ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Zrobię niebawem pomiary sk1,sk2,sk2s więc dowiemy się jak jadą ,Artur Gpower posiada własną hamownie .programy są opracowane pod dany kit ale nie każde auto działa tak samo ,zależy to od kondycji silnika ,gotowiec wcale nie musi być zły ,sam wgrałeś gotowca z mhd do swojej m4 i uważasz że źle działa ? Nie można porównywać auta turbo do auta z kompresorem bo to dwa inne światy .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1166
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
pako25, wujekwaldus obaj po m3 z kompresorze jeden zachwycony a drugi zdegustowany
alduwiel jak Twoja pali 11l po mieście to może bd miał farta i silnik wytrzymie :D a może nie ;)
zdecyduj coś ostatecznie a nie sie miotasz w zależności co kto powie heh, Twoja kasa Twoje auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Raptownym3 napisał(a):
Zrobię niebawem pomiary sk1,sk2,sk2s więc dowiemy się jak jadą ,Artur Gpower posiada własną hamownie .programy są opracowane pod dany kit ale nie każde auto działa tak samo ,zależy to od kondycji silnika ,gotowiec wcale nie musi być zły ,sam wgrałeś gotowca z mhd do swojej m4 i uważasz że źle działa ? Nie można porównywać auta turbo do auta z kompresorem bo to dwa inne światy .

Hamownie mają od niedawna ;)
Hubercie sam wiesz że awarie są częstą przypadłością choć jednym szybciej drugim wolniej u mnie mega szybko ;))
Dużo osób nie wypowiada się na forach na ten temat z wiadomych wzgledòw.....choćby późniejsza sprzedaż auta jest kłopotliwa.
Tak mam gotowca MHD w swojej M4 jestem zadowolony......tylko jest jedno ale tzn takie s55 jest seryjnie doładowane więc inaczej znosi rozsądne modyfikacje ;) A takie s65 to wolnossak i w takich warunkach powinien pracować i pozostać ;)

I tak będą ludzie decydować się na te zestawy to wiadomo ale przynajmniej będą wiedzieli o takich przykrych sprawach nie tylko gonitwa za lepszymi czasami 100-200 poniekąd w tedy nie będziesz musiał uświadamiać ich o tych problemach po fakcie ;) Ja tam do Ciebie pretensji nie mam Bo to nie twoja wina ;) pozdr!
P.s czy G-power zrezygnował z nowych zestawów sk2cs ? Na tym mniejszym kole ? Czy mi się wydaje?? Bo jeśli to był blad z ich strony to powinni oddać czesc za naprawę uszkodzonych silników! bo to jedzcze bardziej przyspieszyło awaryjnosc tych zestawów

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 28 marca 2019, 00:51 przez pako25, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL