BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 15:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
będzie ten czas w tym roku zmierzony czy jednak zapał się skończył? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 15:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
A ja jestem mega zawiedziony, nie kompresorem ale samą osoba alduwiela, który zapewniał, że tutaj nie będzie jak w innych tematach gdzie ludzie chwalą się tylko jak wyjdzie.

Naobiecywał i dupa.

Ja osobiście już odpuszczam ten temat. Było wesoło, miało być szczerze. Powodzenia Grześ, niech wszystko jeździ dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 16:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale ja mowie szczerze :) i mowie jak jest. Gpower super sprawa i jaknajbardziej nie zaluję. O M4 myslę bo Pako tak chwali i chcę porownać. Nie powiedzielem , ze gpowera chce sprzedac ;) to ze szukam m4 o tym niby ma swiadczyć?

Nie za bardzo rozumiem co chcesz , abym powiedział? Ze gpower mnie rozczarował? Nie, nie rozczarował. A czy warto taki zakladac do s65? Jak najbardziej! Jak m3 e92 to tylko z kompresorem. Zupelnie inne auto. Elastycznośc się zmienia niesamowicie na plus. Dźwięk na plus, moc na plus. Widok pod maską na plus. Jednym słowem nie ma się do czego przyczepić-serio!
Teraz jak maskę otworzysz to przechodnie się zatrzymują popatrzeć, pomarańcz mega przyciąga uwagę, a ze wiele osób wie co to jest, ale nigdy tego nie widzialy to zaraz się zlatują jak muchy i z otwartą gębą obserwują :P po odpaleniu odrazu słychac ze to jakiś super car, otwioerasz maskę i po 3 min grupka ludzi nad tobą i wszyscy świecą. Kto się zna to zaraz zdziwko ma ,ze taka wielka ta suszara :szok: bo rzeczywiście jest przeogromna i nic tylko wymieniać tłoki i robić 720 kaoni na niej bo tykle to cacko moze wydmuchać :rotfl: A Ty Pako mówisz ze gpower mało rozwojowy ;)

jak ,ze mozna powiedzieć ze m3 e92 nie ma polotu a m4 ma? M3 z kompresorem gpower prezentuje się soczyście i ma sporo polotu moim zdaniem. Dźwięk u mnie na seryjnym końcowym jest prze kozacki. Boje się myslec jakby to gadało na jakimś Akropie czy Milteku. Silnik kręci się do 8400!!! To nie jest wyjątkowe? I ten dźwięk na wysokich obrotach jak w ścigaczach kręci się jak kosiarka tylko ten mruk basu w tle dodatkowo przypomina nam o tym ze mamy do czynienia z raasowym v8 - coś pięknego. Rozwijanie manetki od tych 750 obrotów do maxa to jest coś nie samowitego - samolot, odrzutowiec startuje. każdy kto głowę włoży pod maskę a ja mu leciutko powoli będę dodawał gazu zaczynając od 750 a kończąc na 6-7 tys stwierdza ,ze czegoś lepszego nie słyszał nigdy. Zapraszam niech każdy oceni :ok:
Gpower zamienia stare, wolne i nudne już m3 e92 w szybką bestię , elastyczną od samego dołu ciągnie jak głupia. Teraz 3 tys obrotów to jest moc duuuzo lepsza niż w m5 e39 była przy 5 tys tak więc serio jest potwór.

Zapomniałem wspomnieć o reakcji na gaz która jest fantastyczna , identyczna jak w silniku NA -to jest genialne i tylko pomarzyć o czymś takim w silniku turbo. W zasadzie ten aspekt przemawia za tym , aby wszędzie robić kompresory, a wszędzie robią turbo. Ciekawe dlaczego? Cena?


Ostatnio edytowano 2 września 2019, 22:38 przez alduwiel, łącznie edytowano 11 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 17:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
No to czemu nie ma pomiaru jeszcze :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 17:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Roznica z gpowerem a bez jest taka jakbys cale zycie ruchal w gumie i nagle ją scigasz i ta roznica ;) jets duuuuuzo lepiej, o tyle ze juz nigdy prze nigdy bys nie chcial wracac do tego co bylo przed ;)
Ja sobie juz nie wyobrazam , ze mialbym wrocic do seri :( i kazdy chyba kto to zalozy tak stwierdzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Tylko teraz za dużo pali i na trasy trzeba kupić oszczędne r6? Tak :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 17:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tak tylko duzo pali :D haha! Ale deptam caly czas tego gpowera dlatego pali te 20 litrow. Poderzewam ze stage 2 m4 przy deptsniu tez podobnie spali


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1530
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ja temat odpuszczam.
:zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 18:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
alduwiel napisał(a):
Tak tylko duzo pali :D haha! Ale deptam caly czas tego gpowera dlatego pali te 20 litrow. Poderzewam ze stage 2 m4 przy deptsniu tez podobnie spali


Jak depczesz cały czas to te 20 litrów to nic ;)

Myślę, że byle wolnossące 2 litry deptane non-stop będą tyle palić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 18:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Generalnie wątpię , aby był ktokolwiek na świecie co by stwierdził ze do dupy taki kompresor. No chyba tylko pako ale to winny jest za m9cny ten zestaw sk2cs do zwykłych tłoków. Niestety silnik doładowany musi być zakuty . A i tak cieszyć sie trzeba ze na seryjnym da sie 580 koni zrobic a i 610 nawet

Projektanci zaprojektowali ten silnik aby wytrzymywał 420 koni, a on wytrzymuje duuuzo więcej i to ciągłego upalania :)


Ostatnio edytowano 3 września 2019, 08:06 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 18:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1171
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Mi to wygląda tak troche- grubsze siano wpompowane, efekt jakiś tam jest ale szału nie ma, pewnie ciężko poniżej 8,0 zejść stąd poszukiwania m4 a potem e92 pójdzie pod młotek i wtedy będzie zachwyt nad m4 ale póki co nie ma co deprecjonować Gpower bo ktoś to musi kupić za sensowny grosz ...
Stąd brak pomiarów, chyba że te 8,8 to jednak był pomiar w pojedynke to już wogóle kicha :wstyd:



Co do spalania w nowszych R6 jest naprawdę zaskakujące, w trasie śmieszne 9l przy tempomacie na 160, a przy 100 do 6 litrów , natomiast jak się ciśnie ostro to 20litrów łyka jak nic , u mnie średnia od dawna niekasowana z 1500km to 11,5l ale jakby jeździł jak poje//bany non stop to i średnią można mieć z 18.
Przy tym samym stylu jazdy w 340i+ wychodzi średnio 2,5l więcej jak 335d i 2,5l mniej jak N54- pisze o tych autach którymi jeździłem a nie z domysłów

Co do dźwięku to m4 competition wydech ma kozacki , w ten weekend macałem, nie jest to v8 ale jest naprawdę dobrze, dźwięk 340i czy 335i przy niej to popierdziawka :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 18:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie serio Vaporr to nie jest teatrzyk , ja bym Ci szczerze powiedział. M4 chce kupic ale raczej z chceci zysku bo planuje zaraobic choć te 3 tys-5 tys na niej. A jak kupie to pewnie wystwie obie i zobacz która się drożej sprzeda. A ktora będzie lepsza to szcze rze sam ocenie i sam szczerze Wam o tym powiem co moim zdaniem jednak lepsze biorąc pod uwagę wszystkie aspekty i oczywiście cene jaka trzeba wydać. Mi tu raczej w tym wszystkim na kasie najbardziej zaleyz a nie na pomiarach. Auta samemu jeszcze nie mierzyłem, podejrzewam ze jest wszystko ok. Ale tak zrobie w koncu te pomiary oraz z robie w konvu na bank ten pomiar mocy na rampie

Ps. Jakby było do dupy to bym Wam napsial ze jest do dupy. Gpowera zawsze można wyciągnąć i w takim stanie jak nowy szybko bym go sprzedał używanego duzo nie tracąc , a prawdy ukrywac i jakiws teatrzyki robic to nie w moim stylu hehe. Nie zapominajmy ze sk2 kosztuje 29 tys a ja go kupilem za 25 więc za te 22 na bank bym go sprzedał i to szybko pewnie


Ostatnio edytowano 2 września 2019, 19:22 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1171
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Znajomy sprzedał Gpower na ebay niemcowi za 5500E więc jest to niezły pomysł
Zrób po prostu pomiar bo ludzie są zwyczajnie ciekawi a nie żeby robić głupie docinki i tyle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 19:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Na ebay jest caly czas ogloszenie ze kupie kompletny zestaw sk2 za 5 tys euro :) tak więc serio nie bylo by z tym problemu ;)


Trucker Hiob najlepiej opisał co dało zainstalowanie kompresora. Przede wszystkim elastyczność. Te auto dostało mega mocy na dole i duuuuużo przyjemniej się takim autem jedzi na codzień, jest to głowny plus. Reakcja na gaz się nie zmieniła, a przybyło wuuuchtę koni i Niutów to jak tu może byc ktoś nie zadowolony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 19:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Zdzira też ma tu kompresor, sprawdźcie się ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 19:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
o dobry plan
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 19:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
pomiaru nie uswiadczymy w tym temacie.

wyladowac 150k zeby zarobic 3-5k? :rotfl: :rotfl: :rotfl: 2-3% zysku z takiej kwoty. szał ciał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 20:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jak na dzień pracy typu pojedz i przywiez to dobra cyfra ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 20:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Najlepszym testem kompresora byłby ponowny wyścig z BanDai pokazałby jakie są przyrosty w wyścigu :hyhy: a czasy z apki czy filmiki licznika nic nie pokazują bo przed kompresorem twoje 10.2 jedzie jak 9.18 w innej m3 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 2 września 2019, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
lukbmw napisał(a):
Najlepszym testem kompresora byłby ponowny wyścig z BanDai pokazałby jakie są przyrosty w wyścigu :hyhy: a czasy z apki czy filmiki licznika nic nie pokazują bo przed kompresorem twoje 10.2 jedzie jak 9.18 w innej m3 ;)


Jestem za :rotfl: To i ja bym znów wpadł :P Może tym razem było by więcej czasu poszło by się coś zjeść ,pogadać :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL