BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 21:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To sk1 czy sk2?



pako25 napisał(a):
A takie s65 to wolnossak i w takich warunkach powinien pracować i pozostać ;)

to samo mówił ten mechanik :/ ale ........ ale raz się zyję :) obiecuję jezdzić z głową ;) :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 00:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
To sk1 czy sk2?



pako25 napisał(a):
A takie s65 to wolnossak i w takich warunkach powinien pracować i pozostać ;)

to samo mówił ten mechanik :/ ale ........ ale raz się zyję :) obiecuję jezdzić z głową ;) :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Powodzenia!
Kiedy montaż??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 01:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Mam kolesia z którym piszę i jest on z Tajwanu jeździ na nowym sk2 cs jak ty miałeś i puki co wszystko działa ,a zrobione ma już ponad 10.000km . Może w pl jest gorsze paliwo ,uszkodzenie tłoka wygląda na spalanie stukowe.Wszystkie awarie występowały u ludzi mocno eksploatujących auta. Mam wielu klientów którzy mają auta z zestawami g power ,jak do tej pory odnotowałem dwie awarie w twoim aucie i w jeszcze jednym m3 o którym pisałeś że ma czwarty silni ,dla sprostowania pierwszy silnik padł na panewkach ponieważ było to dawno i właściciel nie był świadomy o ich wymianie .drugi silnik padł na kompresorze po ponad 30.000 km ciągłego wpierdolu ,aktualnie jest tam trzeci silnik ,teraz staramy się dopracować setup do czego użyliśmy wtrysku wody z methanolem dla bezpieczeństwa .Rozumiem Twój żal do Gpower i wcale tego nie neguje ,ale Twoje auto nie jechało tak źle jak opisujesz i wolnossące m3 po modach na 440ps ni jak ma się do m3 z kompresorem bo to dwa inne światy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 09:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
pako25 napisał(a):
I olej strasznie szybko idzie w górę;) wiesz o czym pisze


że tak w sofcie przelane??

swoją drogą oglądał jakiś tuner soft od gpowera?

alduwiel, nie przejmuj się za bardzo masą felg, przy mocniejszych autach jakoś specjalnie nie wpływa na spalanie, ja po zmianie felg 12kg sztuka plus opony 245p/285t na takie 8,5kg sztuka plus opony 235 nie zauważyłem wyraźnych zmian w spalaniu,
na osiągi to już wogóle ma wpływ marginalny, poszukaj sobie testu z hondą nsx


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 09:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:szok: Mówisz ,ze auto nie nabrało wigoru jak to się mówi? Z tego co ja słyszałem to minus 1kg na feldzie to jak minus 20kg na aucie :oczami:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 10:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
montuj i tyle :D
odnosnie spalania, to najlepiej byloby sie z kims złapać i pojezdzic dynamicznie za ta osoba, i potem zoabczyc spalanie. bo dla jednego dynamicznie to 0-7k rpm co swiatla a dla drugiego 70km/h w miescie nw 5tym biegu

odnosnie felg to poczytaj o masie nieresorowanej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 10:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wlasnie nie wiem co robić. Kupie sk1 to sie bedę wkurzal,ze za slaby kupiłem i , ze trzeba bylo brać sk2... a jak kupie sk2 i się silnik rozpadnie to dopiero się wkurzę :wsciekly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 10:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
alduwiel napisał(a):
Wlasnie nie wiem co robić. Kupie sk1 to sie bedę wkurzal,ze za slaby kupiłem i , ze trzeba bylo brać sk2... a jak kupie sk2 i się silnik rozpadnie to dopiero się wkurzę :wsciekly:


kuj, utubriaj i rób 1000 koni w takim razie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 10:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
:szok: Mówisz ,ze auto nie nabrało wigoru jak to się mówi? Z tego co ja słyszałem to minus 1kg na feldzie to jak minus 20kg na aucie :oczami:


To co słyszałeś to delikatnie mówiąc przesada i to gruba ;) To co jak jedne felgi ważą kmpl z oponami 65kg ,a drugie kmpl z oponami 50kg to w efekcie masz osiągi samochodu takie jak byś miał samochód lżejszy o 300kg ?? I ty w to wierzysz? Tutaj chodzi o bezwładność...Oczywistym jest ,że łatwiej jest zakręcić wałkiem na którego końcu masz koło zamachowe o masie 10kg niż takie na którym masz masę 100kg zakładając tą samą średnice bo to oczywiście też ma duże znaczenie...Więc i silnikowi jest łatwiej wprawić w ruch takie koło no i łatwiej jest takie koło zatrzymać natomiast na pewno jak zdejmiesz z kół 5kg to nie będzie to równoważne temu jak byś odchudził auto o 100kg ;) Ta sama zasada jest przy wrzucaniu lżejszego koła zamachowego na silnik ;) Łatwo to sprawdzić jadąc na hamownie na cięższych kołach ,zmienić koła na lżejsze i zrobić ponowny pomiar wtedy sprawdzisz realny przyrost mocy na kołach przy 5kg mniej ,dla m3 obstawiam przyrost jakiś 5hp :niepewny: Może nawet spróbuje coś takiego sprawdzić na moich 19 i na 17 zimie ,lecz może z tym być problem bo róznica wyjdzie na tyle mała iż pewnie będzie się mieścić w błędzie pomiarowym hamowni :niepewny: Zmiany na pewno były by bardziej odczuwalne przy samochodzie z mocą np 70hp ,przy 400hp zmiana będzie raczej marginalna...Kiedyś na racingforum znalazłem ,że ogólny bardzo uproszczony schemat do liczenia realnej korzyści w masie w stosunku do masy kół to podniesienie do kwadratu...Np jak jest 2kg na jednej feldze to mamy 2x4x4 = 32kg ,jak np w tym przypadku co był wyżej 3,75x4x4=60 i wydaje mi się to bardziej realne niż 300kg z twojego wzoru chodź to czyste spekulacje bo nikt takich konkretnie testów nie robił :kwasny: Można się kiedyś pobawić na dynoday :P
Ps:Zanim zaczniesz cudować z G-Powerami to jedź na hamownie i sprawdź ile masz...Jak będziesz miał chociaż tę 4 z przodu to będzie dobrze ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 11:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
M3 w serii spoko, ale zaznaczam osiągnij serię najpierw. Kompresor, też spoko. Mimo wielu niepochlebnych opinii ja też bym szedł w kompresor, ale tak jak wszyscy piszą, trzeba się liczyć z dodatkowymi kosztami, nie tylko instalacji czy zakupu. Taki samochód, nie będzie uniwersalnym środkiem transportu ze spalaniem 11/100km. Są ciekawsze samochody, podatne na tuningi, aczkolwiek kupować m3 i od początku nie być zadowolonym... Też bym tak miał i dlatego nie kupiłbym M3 : ) Też lubię się zorientować zanim coś włożę do auta, czy chociaż wyciągnę pieniądze z portfela, aczkolwiek wiele jest już na forum napisane, wystarczy poszukać. Mimo, że czas leci do przodu, to pewne rzeczy się nie zmieniły. Chcesz coś poprawić to płać i płacz, niekoniecznie poprawiając niezawodność samochodu i tyle ; ) Na temat raportów spalania... Bardziej ciekawi mnie ile pali jak chcesz jechać po swojemu, albo goniąc wszystkich na lewym pasie. Jak przy 200+ hamując i przyśpieszając spali mniej niż 13 litrów to wtedy będziesz miał eco M3. Siódema, ponad 2 tony, 4.4 v8 przy dziadowaniu też mi pokazywała 8-9 litrów / 100km, ale co z tego? To nie jest wynik powtarzalny dla osoby lubiącej samochody i jazdę ; )

BBK ma sens tylko jak siedzisz w niemcach i tam masz zarejestrowany samochód, ewentualnie srasz pieniędzmi. Są lepsze zestawy do skomponowania za połowę tej kasy. Felgi, jak już koledzy fajnie wyjaśnili, im lżejsze tym lepsze, ale to też nie jest tak, że kupisz BBS FI-R i nie musisz kompresora ładować. To są tylko małe składowe w dążeniu do perfekcji osiągów ;)

Tuning emki to droga sprawa, póki wszystko idzie dobrze, to w miarę droga i satysfakcjonująca, ale jedno zaniechanie, czy nie zareagowanie na czas i szukamy karnistra i zapałek :) Chyba, że mówię, ktoś kto się za to bierze, ma zapas nie tylko na mody, ale i na ewentualny silnik, czy jego remont.

Ja, czy inni użytkownicy, pisząc takie komentarze, bazują tylko na Twoich wypowiedziach/oczekiwaniach. Stąd tak ukierunkowane porady a nie inne.

Działaj i oby się nie sypała. Oby znalazł się fajny kompresor kit w dobrej cenie, dobre hample, dobry tjuner i dobre paliwo ; )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
Warto zadać pytanie dlaczego większość ludzi po zakupie m3 E92 myśli o kompresorze? Ponieważ, to auto w seri nie jedzie... wydając ponad 100tys na auto sportowe dostajemy bardzo przeciętne osiągi. Posiadam A6 C7 3.0tfsi na małym kółku +program 440km i seryjne M3 dostaje becki z rolki jak i z miejsca.
W ogóle nie zastanawiaj się nad sk1 bo będziesz zawiedziony i po paru jazdach będzie żal że nie ma sk2 :)

Stare sk2 cs 0-3st.
https://www.youtube.com/watch?v=yH0HuwUEPxY

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
alduwiel napisał(a):
Jig no wiem ,ze nie zakuwałeś bo tam juz był zakuty silnik... co innego masz w s65 bo tu tylko wał jest za kuty , a korby za słabe . tak tez ten mechnik mówił, ze silnik wytrzymuje do 9800 obrotów ,a powyzej się własnie korby urywają bo są słabe


Wybacz, ale pomimo całej mojej sympatii do Ciebie z różnych względów przegiąłeś i moja cierpliwość się skończyła, od teraz będę pisał tylko z CAPS LOCK'iem odpowiadając na Twoje brednie. Nie wiem, czym się zajmujesz zawodowo, szanuję wszystkich ludzi i różne profesje, nawet jeśli jesteś przedszkolankiem, ale:

OD SAMEGO POCZĄTKU ISTNIENIA TWOJEJ OSOBY NA TYM FORUM UDOWODNIŁEŚ CHYBA JUŻ Z KILKADZIESIĄT RAZY SWOIMI WYPOWIEDZIAMI, ŻE MASZ ZEROWE POJĘCIE NA TEMAT MECHANIKI, ZASADY DZIAŁANIA SILNIKA SAMOCHODOWEGO I JEGO BUDOWY ORAZ PRAW FIZYKI. POCZĄWSZY OD CHĘCI ROZBIERANIA GŁOWICY DO ROBIENIA PANEWEK KORBOWODOWYCH, POPRZEZ NIEROZRÓŻNIANIE KOMPRESORA OD TURBOSPRĘŻARKI CZY ZACISKÓW HAMULCOWYCH OD JARZMA, A SKOŃCZYWSZY NA TYM, ŻE JAK KTOŚ KTO WIE CI PISZE, JAK KROWIE NA ROWIE, ŻE S3 NIE BYŁO FABRYCZNIE ZAKUTE (NIE WIEM SKĄD WZIĄŁEŚ TAKIE INFORMACJE SWOJĄ DROGĄ) Z WYJĄTKIEM CHYBA TŁOKÓW W BAM O ILE DOBRZE PAMIĘTAM... POP SWOJE A CHŁOP SWOJE. NIE LICZĄC JUŻ DZIESIĄTEK CHYBA STRON BREDNI W TWOIM TEMACIE O 335d. OGARNIJ SIĘ WRESZCIE CZŁOWIEKU, BO ZARAZ POŁOWA FORUMOWICZÓW GOTOWA POMYŚLEĆ, ŻE TY OD MAMY I TATY DOSTAJESZ TE GIFTY.


PS. KORBOWODY NIE GNĄ SIĘ OD PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 14:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Będzie ponad 400 koni bo jest szybsza ta emka od mojej 335d gdzie było 394konie, a jak czuć róznicę tzn ,ze koni musi być przynajmniej z 20 więcej.

Będzie sk2 :) tu zebrałem więcej informacji i postanowiłem.

Natomiast tak jig ja nie ejstem mechanikiem, A TY CO TAKI OBURZONY JAKBYM CI NAGLE NIE WIEM CO ZROBIŁ? wyluzuj Pan, ja jestem kucharzem i choć znam się bardziej na kotletach niż na mechanice to dałbym sobie rękę uciąć ,ze te stare s3 z 1,8 turbo maiało własnie juz zakuty silnik, Wiara tam robiła po 300 koni bez rozbierania silnika, więc na tej podstawie to to wnioskowałem.

ps ten mechnik mi powiedział ,ze właśnie się urywają, to powtórzyłem co mi mówił. Sam tego nie sprawdzałem, więc oczywistym jest ,ze wiem to od kogoś a nie z własnych testów nad s65. Swietnie rozrózniam kompresor od turbo i tego mi tu nie przypisuj, a ze panweki da sie wymienaic bez rozebrania całego silnika top nie wiedziałem. A nie miałem prawa nie wiedzieć? Mam ci wkleic pierwszy mój post tutaj na forum? to sobie poszukaj- rozpoczyna się od słow : Cześc jestem amatorem tuningu , moze się zdazyć ,ze klepnę jakąs głupotkę bo się nie znam- jak co to mnie korygujcie...


A z tymi kołami to dzięki Panowie ,za informację. Wtopiłbym kasę tylko nie potrzebnie :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 15:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No to właśnie jak Cię skorygowałem to Ty dalej swoje... stąd się nie dziw, że ciśnienie skacze. Po wstawieniu kutych korbowodów spokojnie na tłokach z BAM można robić +200 koni z litra w 1.8T. Korbowody się gną zgodnie z zasadami fizyki - od momentów gnących, które są pochodną momentu obrotowego silnika, a dokładnie jego przyrostu w jednostce czasu. ;) Od samej prędkości obrotowej to najszybciej panewkę utrzesz. Choć oczywiście są przypadki, że silnik się rozleci od siły odśrodkowej.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 15:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Będzie dokladnie tak jak mowisz y0p5 dlatego tylko sk2 wchodzi w gre. Tam juz masz inne wtryski i w razie wu latwo go zmodyfikowac na więcej koni ;) a w sk1 to juz nic nie zrobi sie ponoć

To wlasnie tak mowil , ze od tej sily sie rozpadają powyzej 9800. Niby 9000 100% bezpieczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 15:10 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
y0p5, S6 C7 dostaje mocno z rolki od zdrowego M3.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 15:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Lincoln napisał(a):
y0p5, S6 C7 dostaje mocno z rolki od zdrowego M3.


A zrobiona na 460km dostaje od diesla 480km :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 15:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Będzie ponad 400 koni bo jest szybsza ta emka od mojej 335d gdzie było 394konie, a jak czuć róznicę tzn ,ze koni musi być przynajmniej z 20 więcej.

Będzie sk2 :) tu zebrałem więcej informacji i postanowiłem.

Natomiast tak jig ja nie ejstem mechanikiem, A TY CO TAKI OBURZONY JAKBYM CI NAGLE NIE WIEM CO ZROBIŁ? wyluzuj Pan, ja jestem kucharzem i choć znam się bardziej na kotletach niż na mechanice to dałbym sobie rękę uciąć ,ze te stare s3 z 1,8 turbo maiało własnie juz zakuty silnik, Wiara tam robiła po 300 koni bez rozbierania silnika, więc na tej podstawie to to wnioskowałem.

ps ten mechnik mi powiedział ,ze właśnie się urywają, to powtórzyłem co mi mówił. Sam tego nie sprawdzałem, więc oczywistym jest ,ze wiem to od kogoś a nie z własnych testów nad s65. Swietnie rozrózniam kompresor od turbo i tego mi tu nie przypisuj, a ze panweki da sie wymienaic bez rozebrania całego silnika top nie wiedziałem. A nie miałem prawa nie wiedzieć? Mam ci wkleic pierwszy mój post tutaj na forum? to sobie poszukaj- rozpoczyna się od słow : Cześc jestem amatorem tuningu , moze się zdazyć ,ze klepnę jakąs głupotkę bo się nie znam- jak co to mnie korygujcie...


A z tymi kołami to dzięki Panowie ,za informację. Wtopiłbym kasę tylko nie potrzebnie :zdegustowany:


PO CZYM TAKI WNIOSEK ŻE TWOJA M MA WIECEJ MOCY O 20KM??????? Skoro jest szybsza od poprzedniej 335D ???? Ktora miala nie cale 400 czyli twoja ma 420? BRAVO BRAVO na dziwic sie nie moge co ty piszesz ......

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 16:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Będzie ponad 400 koni bo jest szybsza ta emka od mojej 335d gdzie było 394konie, a jak czuć róznicę tzn ,ze koni musi być przynajmniej z 20 więcej.

Będzie sk2 :) tu zebrałem więcej informacji i postanowiłem.

Natomiast tak jig ja nie ejstem mechanikiem, A TY CO TAKI OBURZONY JAKBYM CI NAGLE NIE WIEM CO ZROBIŁ? wyluzuj Pan, ja jestem kucharzem i choć znam się bardziej na kotletach niż na mechanice to dałbym sobie rękę uciąć ,ze te stare s3 z 1,8 turbo maiało własnie juz zakuty silnik, Wiara tam robiła po 300 koni bez rozbierania silnika, więc na tej podstawie to to wnioskowałem.

ps ten mechnik mi powiedział ,ze właśnie się urywają, to powtórzyłem co mi mówił. Sam tego nie sprawdzałem, więc oczywistym jest ,ze wiem to od kogoś a nie z własnych testów nad s65. Swietnie rozrózniam kompresor od turbo i tego mi tu nie przypisuj, a ze panweki da sie wymienaic bez rozebrania całego silnika top nie wiedziałem. A nie miałem prawa nie wiedzieć? Mam ci wkleic pierwszy mój post tutaj na forum? to sobie poszukaj- rozpoczyna się od słow : Cześc jestem amatorem tuningu , moze się zdazyć ,ze klepnę jakąs głupotkę bo się nie znam- jak co to mnie korygujcie...


A z tymi kołami to dzięki Panowie ,za informację. Wtopiłbym kasę tylko nie potrzebnie :zdegustowany:


PO CZYM TAKI WNIOSEK ŻE TWOJA M MA WIECEJ MOCY O 20KM??????? Skoro jest szybsza od poprzedniej 335D ???? Ktora miala nie cale 400 czyli twoja ma 420? BRAVO BRAVO na dziwic sie nie moge co ty piszesz ......


Mnie się już nawet nie chce tego komentować ,ale to uzależnia :rotfl: Czyli jak jadę scanią która ma 460hp ,a potem przesiadam się do 335i które zapierd*** w porównaniu do scani to oznacza ,że muszę mieć z 1500hp :szok: Jako, iż mówisz że jesteś amatorem i się nie znasz to powiem ci tylko: NIEEEEEEEEEEE TAAAAK TO NIE DZIAŁA!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 28 marca 2019, 16:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Czuć wyraźnie, ze od 7000 do 8000 jest moc jakiej nie było w 335d. Wiem ,ze 335d było cięższe ale mówiłem Wam z,ze na oko czuć ,ze ma z 20 koni więcej. NA OKO Moze sie okaze ze bedzie miała 397 koni a na oko daje jej te 410 :D


Ostatnio edytowano 28 marca 2019, 17:06 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL