BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 maja 2025, 23:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 19:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ale ja nic nie udowadniam tylko sobie popisuje z nudow na forum akurat to co sie autentycznie dzieje, wiec co sugerujesz?
Z dupy te Twoje wyliczenia bo nijak się maja do mojego auta i jesli w to wszystko nie wiersysz co napsialem to Twoj problem, a nie moj. Ja się strasznie cieszę, ze spalanie na zamulaczu nie wzroslo odczuwalnie. Autem robie spore przebiegi jak na sportowe auto tak ,wiec kazdy litr w dol jest dla mnie powodem do radosci :)
Ja wiem ze mailes m3 sk2 i mozesz sie wypowiadać, ale zauwaz ze ja aktualnie MAM m3 sk2 i chyba tez mam prawo sie wypowiedziec jak akurat u mnie sie takie zestaw sprawuje?
Nie wierzysz ze auto nie dziala? Zapraszam kogos z Poznania na test :) Bawara masz czas? A moze Frank dasz radę? Bo pako nie wierzy w ani jedno moje slowo ,trzeba go przekonac :)

Ps szybko go raczej nie sprzedam tym bardziej po dzisiejszym tescie spalanie hehe
Ps2 z tego co Pamietam to Waldkowi tez palila 14 po miescie na sk2 w manualu tak wiec nie ejstem jakims tam bajkopisarzem. Wszystko mogę udowodnic. Zalejemy do pelna ,zrobimy 50 km i zalejemy znowu. A kto chetny chce to sprawdzic? Wez pod uwagę fakt ,ze inne wyniki niz Twoje w spalaniu/przyspieszeniu nie swiadczą o tym ze jestem klamcą ;)
Bawara widzę ze jestes akurat tu. Wpadniesz do mnie sprawdzic jak jedzie moje auto powyzej 7500 obrotow?


Ostatnio edytowano 17 września 2019, 19:51 przez Alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Wpadnę Alduwiel ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 19:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
O to super, tylko kiedy? Dzis slisko, ale sprawdzic sie da. A jak co to jutro ladna pogoda. Ja mam czas obojetnie kiedy - dostosuje się
Mogę nawet teraz. Jak co to jestem na dębcu, allbo podjade gdzies


Ostatnio edytowano 17 września 2019, 19:47 przez Alduwiel, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Luzik.W czwartek?Koło 20stej?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 19:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Super. Idelanie daj cynka na priv gdzie mam podjechac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Twoja bajka twoje kredki;)
Ty mnie źle rozumiesz, Ja Ci nie piszę że nie jesteś w stanie palić 13 litrów po mieście tylko chodzi mi że po montażu kompresora auto pali sporo więcej jak używa się go tj powinno, bo po co montować suszarkę żeby sprawdzać ile pali najmniej?
Piszesz o aucie u RAPTOWNEGO które zrobiło 7.4 ale dodajesz że silnik słaby bo olej bierze??? Inna M3 co robił Hubert zrobiła 7.8 tzn ze silnik juz żegna się z życiem,pali wiecej oleju niż benzyny?Po co to piszesz, żeby inni myśleli że twój nie bierze jest zdrowy i zrobisz wysokie 6???? A tamto auto 7.4 ale silnik w słabej kondycji? Ja tylko tak rozumiem? Po co to piszesz? Znasz to auto? Ktoś Ci powiedział że słabe kondycja tego silnika że tylko 7.4? Masz parcie na czasy i to widać ;)
Ja mam problem z VVT który pewnie wpływa na czasy 100-200? Jak to zrobię to niskie 6 będę robił?? Nie piszę bo po co bez sensu robię tyle ile robię jest GIT MAJONEZ . Ogarnij w końcu to twoje auto, Nic nie musisz udowadniać spoko auto masz nie sprawne, Tylko już kolejny miesiąc to auto masz nie sprawne jak nie to,to tamto........(,opaski,rura dolot ,obroty itd)To po co ten kompresor jak od momentu instalacji wiecznie coś masz nie tak z autem ????? Mnie by to irytowało! Czyli wnioskuje że jednak G-power to same problemy? Bo innych wniosków jak na razie brak. Mi nic nie musisz udowadniać innym forumowiczem że auto masz nie sprawne,spoko wierzę Ci;) zamiast tracić czas żeby ktoś potwierdzał że auto masz nie sprawne to ten czas spożytkuj na diagnozę w czym tkwi problem że twoja maszynka nie kręci obrotami jak powinno ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 20:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Napsialem Ci to co Mi Hubert napsiał. Sam stwierdzil ze mozliwe ze tak dobrze jedzie bo silnik zdrowy. Napsialem mu ze na 10 tys km pochlania mi 1 kwadracik na wyswietlaczu co niby ma byc bardzo dobrym wynikiem.

Ja nie wiem jak jedzie inne sk2 ale wiem jak jedzie moje. Z tego co wiem Waldek scigal się z Hubertem sk2cs vs sk2cs i Waldka maszyna odchodziła - jak to wyjasnisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 20:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Miałem dwie M3 e92 i nie ubywało w żadnej oleju kompletnie nic od wymiany do wymiany. Nie słyszałem nigdy o problemie z ubytkami oleju w M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Mi też nigdy nie brała ani grama oleju. Dopiero po instalacji G-power ubywało ;);)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 21:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Cytuj:
A tu kolejny sk2 zainstalowany w stajni Raptowny Performance tylko juz nie dopytałem czy to manual czy dkg w kazdym razie silnmik w sredniej kondycji - sporo oliwy ponoć bierze :/
Obrazek

dzisiaj mierzony przed południem



ALE DOPYTAŁEŚ O KTÓREJ MIERZONE I MOTOR W SŁABEJ KONDYCJI ALE O SKRZYNI NIC ;)


Wystarczyło napisać 7.4 u Raptoenego.......fajny czas ,ale musisz dodać że silnik w słabej kondycji bo bierze dużo oliwy...... Jak to rozumieć?
Ja Ci napisze tak jak to większość rozumie, 7.4 w dojechanym motorze więc u Ciebie pewnie wysokie 6 bo masz silnik w dobrej kondycji?????? Ale masz teraz coś nie tak itd Nie potrafię Cię rozgryźć Grześ hihihi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 22:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Pako to TY tak to rozumiesz :)

bo widzisz gdy powiem ,ze Jasio stłukł piłką szybę to o czym pomyślałeś?

Myślisz zapewne o małym chłopcu który kopiąc piłkę wybił szybę . A skąd wiesz ,ze nie miałem na mysli 45 letniego hydraulika Jasia który zahaczył piłką do cięcia metalu o szybę tłukąc ją?
Widzisz na podstawie Twoich skojarzeń można łatwo wnioskować co Ci tam w tej głowie siedzi :)

A ja jako osoba która nigdy wcześniej e92 m3 nie miała nie mam punktów odniesienia , na których mógłbym się oprzeć , a następnie wygłosić tezę ,ze taki a taki silnik jest zdrowy a taki a taki jest zajechany. Dlatego opieram się na opinii osób które mają pojęcie, a to opinia akurat Huberta. :)

Ps na fb napisałeś mi (nagrałeś mi wiadomość głosową) ze po tym jak wyskoczył Ci korek od wody w chłodnicy woda uciekła, auto sie zagrzało i od tego momentu zaczęło Ci brać duuuzo więcej oleju :) Nie pamiętasz? Zapytałem się jeszcze czy Wcześniej Ci coś brała to powiedziałeś ,ze tak ,ale duuuzo mniej niz po tym incydencie. A teraz mówisz ,ze nic ci nigdy nie brała? Zmieniasz zdanie dość często, ale tak jak mówisz masz do tego prawo bo ,, tylko krowa nie zmienia zdania'' :rotfl: :rotfl:

Ja tam nie wiem , mechanikiem nie jestem, ale nie słyszałem jeszcze o v8 ani o jakimkolwiek silniku który by ABSOLUTNIE NIC nie pochłaniał oliwy, ale ok wszystko jest możliwe tak więc przyjmuje to do wiadomości :) mój prawdopodobnie z tego wychodzi taki zdrowy nie jest :D

ps napisałem to co Mi Hubert powiedział, a on nie powiedział ze w słabej tylko w średniej kondycji :hyhy: :rotfl: :rotfl:


Ostatnio edytowano 17 września 2019, 23:18 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 23:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Że co :szok: :szok: ?????
Pokaż że ja Ci napisałem że mi brała olej?
Mi nie brała nic,taaak po G-powerze i tym incydencie zaczęła brać.
Zrób to auto w końcu,a nie udawadniaj że możesz szybciej jechać, ale wiecznie coś nie działa bo to śmieszne jest HAHAHA
Kiedy ogarniasz to auto Do pożądku bo prawie pazdziernik na karku A tu wieczny problem masz?? :zdziwko:
Pytam bo możesz nigdy nawet tego auta
nie doprowadzić do normalnego stanu działającego,) i spekulować że 6 będą itd itd

P.s niech będą 6-stoi ok ale teraz to tylko twoje wywody teorie domysły itd. KTOŚ CHĘTNY POMÓV GRZECIOWI TAK ABY TO AUTO JECHAŁO W KOŃCU NORMALNIE?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 17 września 2019, 23:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nagrałeś mi się, a pytałem Cię o tę kwestię bo mnie to interesowało.

Spokojnie, nie martw się o moje awarie. Wymieni się świece z cewkami to będzie ok. Jakos mi to rybka bo 911 2019r objechałem , a i do miasta tez dzis jako tako dojechałem tak więc tragedii nie ma.

Przypomnę Ci tylko ,ze celem było kupno auta które będzie wyraźnie szybsze od mojej byłej 335d. Cel został osiągnięty az nad to! Jestem baaaaardzo zadowolony , a po dzisiejszym wypadzie na stację to już spełnienie moich marzeń :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Generalnie widzę ,ze uczepiłeś się tego mojego Gpowera. Przez pierwsze 40 stron tego tematu twierdziłeś ,ze silnik mi wybuchnie za pierwszym zakrętem, teraz zmieniłeś profil ataku :rotfl: na będziesz miał ciągle problemy z tym gpowerem oraz na siłę próbujesz wmówić tu ludziskom jaki to on cienki podczas gdy świetnie zdajesz sobie sprawę jakie czasy trzaska nowy sk2 bo masz dragy i mierzyłeś go 1000x i Hubert to samo!

A prawda jest taka ,ze jesli masz zdrowe m4 na 550 koni a ja mam zdrowe sk2 na 580 koni to minimalnie powinieneś mnie objechać :ok: bo sk2 nowy robi okolice 7,5s a stage 2 m4 robi okolice 7,2. Dopiero na sk2s dostaniesz po dupie :) tak więc ustawiając się z Tobą na sciga byłbyś faworytem tak jak faworytem był BanDai z jego dkg
A tu szarpiesz się ze mną jak Reksio z szynką :rotfl: powodem tej farsy są Twoje podawane nagminnie nie prawdziwe informacje niesprawiedliwe oczerniające Gpower i choć z punktu widzenia osoby na poziomie takie przepychanki to debilizm muszę przyznać ,ze mnie to bawi i ilekroć będziesz naciągał strunę w swoją stronę to ja dla równowagi będę ją naciągał w drugą :D :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 06:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
hihihi :rotfl:
A tu znowu piaskownica :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 07:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
1.A gdzie ja napisałem że silnik padnie za pierwszym zakrętem?
2.Podziel się tym nagraniem że niby ja mowilem ze olej mi brała M3 przed G-powerem?
3. Z tego co czytam z twoich relacji,normalne jest ze doszedlem do wniosku że od momentu instalacji g-powera masz non stop jakiś problem z autem.
4. Tu akurat G-power nie zawinił tylko Ty Grześ, po prostu z chęci zaoszczędzenia kasy montowałeś sam i zbierasz konsekwencje zamiast oddać auto do ludzi co się na tym znają.... No ale trzeba za to zapłacić ;) Wolisz robić pomiary z niesprawnym autem i wiecznie że będą 6 tki ew niskie 7ki robił, ty wiecznie piszesz o tym jaki to niby szybki będziesz mijają miesiące i wieczny problem.
Albo robisz pomiar 8.8 ale dodajesz to z 2 pasażerami i bez rury dolotowej. Mi to rybka naprawdę ale śledzę twój temat i jak na razie to same problemy masz :)
5. A jak wrzucasz jakis pomiar innej M3 sk2 ze zrobiła 7.4 to dodajesz od razu że silnik w słabej kondycji czyli też nie sprawne auto? Sprawne zrobi niskie 7? Ja tak to rozumie ;)
6. Jak będziesz jeździł metodami ile najmniej Ci auto spali , to na 100 procent awarii silnika nie będzie więc możesz spać spokojnie ;)
7. Cewki wiadomo nie wymieniłeś ok ale ŚWIECE ???????????????? zostawiłeś STARE????????? ŻARTUJESZ???????
8. Z kaď wiesz ze to cewki ?? Wymienisz wszystkie 8? To koszta są moim zdaniem nie wymienisz . ........ Albo używki szukasz;)

P.s To twoje auto więc możesz sobie jeździć jak chcesz,ale skoro wrzucasz tu relacje z pomiarów przyspieszeń i spalania to ja tylko się wypowiadam na ten temat po to jest forum od luźna dyskusja, nie mam na celu atakowanie twojej osoby tylko wnioski wysuwają się same. Nic mi nie udowadniaj zrób auto i ciesz się, bo z tego co piszesz to jesteś szczęśliwy,auto mało pali jest szybkie i widocznie nie masz z tym problemu że jest coś nie sprawne;) Ja należę do osób co nie lubię jeździć autem z jaką kolwiek awarią;) i od razu jak występuje problem próbuje go jak najszybciej rozwiązać

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 września 2019, 08:13 przez pako25, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 08:42 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5122
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
maron71, po co robisz tu bałagan? Masz do niego żal, ok rozumiem, ale pisz w odpowiednim temacie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 10:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 napisał(a):
1.A gdzie ja napisałem że silnik padnie za pierwszym zakrętem?
2.Podziel się tym nagraniem że niby ja mowilem ze olej mi brała M3 przed G-powerem?
3. Z tego co czytam z twoich relacji,normalne jest ze doszedlem do wniosku że od momentu instalacji g-powera masz non stop jakiś problem z autem.
4. Tu akurat G-power nie zawinił tylko Ty Grześ, po prostu z chęci zaoszczędzenia kasy montowałeś sam i zbierasz konsekwencje zamiast oddać auto do ludzi co się na tym znają.... No ale trzeba za to zapłacić ;) Wolisz robić pomiary z niesprawnym autem i wiecznie że będą 6 tki ew niskie 7ki robił, ty wiecznie piszesz o tym jaki to niby szybki będziesz mijają miesiące i wieczny problem.
Albo robisz pomiar 8.8 ale dodajesz to z 2 pasażerami i bez rury dolotowej. Mi to rybka naprawdę ale śledzę twój temat i jak na razie to same problemy masz :)
5. A jak wrzucasz jakis pomiar innej M3 sk2 ze zrobiła 7.4 to dodajesz od razu że silnik w słabej kondycji czyli też nie sprawne auto? Sprawne zrobi niskie 7? Ja tak to rozumie ;)
6. Jak będziesz jeździł metodami ile najmniej Ci auto spali , to na 100 procent awarii silnika nie będzie więc możesz spać spokojnie ;)
7. Cewki wiadomo nie wymieniłeś ok ale ŚWIECE ???????????????? zostawiłeś STARE????????? ŻARTUJESZ???????
8. Z kaď wiesz ze to cewki ?? Wymienisz wszystkie 8? To koszta są moim zdaniem nie wymienisz . ........ Albo używki szukasz;)

P.s To twoje auto więc możesz sobie jeździć jak chcesz,ale skoro wrzucasz tu relacje z pomiarów przyspieszeń i spalania to ja tylko się wypowiadam na ten temat po to jest forum od luźna dyskusja, nie mam na celu atakowanie twojej osoby tylko wnioski wysuwają się same. Nic mi nie udowadniaj zrób auto i ciesz się, bo z tego co piszesz to jesteś szczęśliwy,auto mało pali jest szybkie i widocznie nie masz z tym problemu że jest coś nie sprawne;) Ja należę do osób co nie lubię jeździć autem z jaką kolwiek awarią;) i od razu jak występuje problem próbuje go jak najszybciej rozwiązać



1 piasłem to w przenośni
2 Było to chyba na następny dzień albo 2 po scigu z BanDai jak byłem w Zamościu. Gadaliśmy w tedy od przynajmniej 18 do 24, mam to wszystko teraz odsłuchiwać , aby trafic akurat na to? W tedy co mi opowiadałeś, o tym co się dokładnie stało u Raptownego. Jak mi opowiadałeś o swoim e46 co ogarniał Ci Adam Sernawit ;) itd pytałem się ciebie czy wcześniej nic nie brała? Powiedziałes (nie pamietam słowo w słowo) ale duzo wiecej zaczęła brac po tym, i zastanwiałes się czy to była wina gpowera , czy tego korka - tak sam powiedziałeś!
3 Mam cały czas ten sam problem
4tak ja zawiniłem bo mogłem świece i cewki wymienić. Natomiast nie zrobiłem tego bo auto idealnie pracowało na 440 koniach tak więc liczyłem ze i na gpower wszystko da radę. Wyniki pomiarów są szczere tak jak i wszystko co napisałem w tym temacie. Nie mam nic z tego , aby nakręcać klientów na gPOWERA , a jak sadzisz ze robię sobie tu reklamę aby miec szansę na klienta przy sprzedaży auta to się grubo mylisz.
5 nie napsiasłem ze w słabej tylko w średniej i są to słowa Huberta dotyczące tej jego co zrobiła 7,4 i mojej po konsultacji.
6 tak wiem na sk2 na 100% nic się nie stanie, awaryjny jest sk2cs i dobrze o tym wiesz ;)
7 tak zostawiłem bo na NA dobrze chodziło i choć faktycznie Hubert mi doradzał nowe świece i cewki to nie zrobiłem tego ;)
8 Na razie chciałem wymienić same świece i zobaczę czy będzie dobrze

ps Chciałem naprawiać , ale poczekam do czwartku , az Bawara się rypnie moim autem ,zeby Ci mogł potwierdzić co się dzieje ;)

aha nie wiem czy to ze auto bierze olej wpływa na osiągi? Niby jak są przedmuchy do skrzyni korbowej to powinno mocy brakowac, ale np , moje m5 e39 zarło starsznie dzuo oleju bo poł litra na 100 km a moc była! i to jaka! Nawet z mforum koleś przyjechał obejrzeć moje auto, a nie dogadaliśmy się z ceną wściekły oczerniał mnie na forum ,ze dwumasa do wymiany, ze auto katuje po garbach na osiedlu itp Ale napisał tam ,ze mocy akurat jest ponad normę. Więc?

:oczami: reasumując to do czego zmierzamy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 11:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Powtarzam nie brała oleju nic. Ale Ty wiesz lepiej ;) poświęć chwilkę nie było aż tak długiego nagrania na fb w sumie z 5 minut Max:) Udowodnij chociaż raz, podważ moje słowa masz ku temu nagrania, no podziel się ja nic do ukrycia nie mam ;)
Dla mnie to niepoważne montować zestaw G Power i nie wymienić świec.
Więc piszę że ok w twoich rękach będzie Długooooo jeździć jak czytam o twoim eco jeżdzie :)
Piszę Ci po co chcesz udowodnić że auto masz nie sprawne?????? Zrób to po prostu, czytaj że zrozumieniem ja nic Ci nie piszę złego tylko to co tu czytam o twoich przygodach z polskim kompresorze od GRZESIA. A ty od razu atak na mnie , spokojnie melisa i do dzieła działaj :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 18 września 2019, 12:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dzis rano na zimnym bylo jeszcze gorzej. Zakres poszarypywania miedzy 1000 a 2000 . Na cieplym juz lepiej, tylko w okolicy 1500 swiruje. Co się dzieje przy 7 tys nie sprawdzalem i chyba tak jak mowil Dawid lepiej nie sprawdzac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 19 września 2019, 11:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8608
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
https://allegro.pl/oferta/felgi-bbs-ci- ... 8449162594

co sądzicie o tej feldzie?

Na taką się chyba zdecyduję bo wymiary ok (mogą mi dobrać 9 cali szeroka na przód i 10,5 szeroka tył)
Waga mi pasuje bo wazą coś nie całe 11 kg vs moje 13,5kg to chyba będzie duża róznica?


Obrazek

Obrazek

Obrazek


tak to lezy na aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4706 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL