BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 18:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2965 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 06:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Idź pajacować gdzie indziej bo i tak nie zrozumiesz:
- u mnie "dwójka" działa w zakresie 0-105km/h i nic wiecej.
- ruszając z 600obr z 2b. zgasisz auto lub spalisz sprzęgło.
- konwerter daje uslizg i też nie ruszasz z wolnych obrotów.
- moja propozycja mówiła wyraźnie o zakresie 0-100, więc sam bądź facetem i zacznij przyjmować argumenty.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 12:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1171
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Jak dzieci :rotfl: to kto ma w końcu dłuzszego siusiaka czy póki co nie wiadomo :D ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Pierdoły od paru stron sprawiły że MAMY 100 STRONĘ :!: :!: :!: :padam: :^o :-({|= :viva: :urodziny:

Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Vaporr napisał(a):
to kto ma w końcu dłuzszego siusiaka czy póki co nie wiadomo ?

jak to nie, diesel z + :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 15:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
V8, tył napęd ze szperą i manual to jest to :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Pajacujesz ty nie było mowy o 0do 100 tylko o elastyczności mojego drugiego biegu. Ale spoko boisz się przegranej twoja sprawa ja sobie zdaje sprawę że są szybsze auta od mojego i mnie to nie boli ciebie widocznie tak. Ja umiem ruszyć z dwójki bez palenia sprzęgła jeżeli ty nie to twój problem. Konwerter nie ma uslizgu od razu od 600rpm za to manual ma mniejsze straty od starego hydrokinetyka i masz szpere która polepsza trakcje także każdy ma swoje plusy i minusy. Ja swój czas podałem ty swojego nie trudno.... Teraz widzisz jak to miło gdy ja traktuje Ciebie tak samo jak Ty mnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Swoją drogą zerknij do mojej galerii na stronę 14 mój post z 1 kwietnia. Napisałem dokładnie cytując że jak ruszymy z 2 biegu z obrotów Jałowych to i Ty i v10 dostaniecie wciry. Nie było mowy od 0 do 100. To dopisałeś potem Ty. Ja napisałem o tym pierwszy i napisałem o swojej dwójce. Także nie kłam proszę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 18:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Grucha89, Dzieki, dzięki - dobra relacja wyszła :super:

Zdzira 850I, Na tematy techniczne jesteś za cienki żeby ze mną dyskutować, więc nawet nie pisz nic o konwerterze, albo poczytaj o zasadzie działania, bo po akcji M60 widzę, że dalej przebijasz dno. Tak samo w kwestii pomiarów, zrobiłeś pomiar kalkulatorem i domagasz się wyniku w zakresie który nigdy nie pojawił się na forum, bo akurat Tobie on pasuje - ogarnij się, albo złam zakaz i wyjdź na dwór.
Tak, 1.04 zaproponowałem sprawdzenie i standardowe wytyczne, nigdzie nie kłamałem, nie wymyślałem zakresów z dupy, żeby wyszło na moje.
BTW Jak ktoś się uprze to policzy, że przewaga elastyczności potężnego 5.5litrowego silnika z kompressorem AMG nad 4.9 NA 0-100km/h to gigantyczne 0.3s, może 0.4s :rotfl:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 21:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Yhym przy twoim starcie z 1500rpm a moim z 600..............

A napisałem że start z jalowych też w tym pierwszym poście. To ruszyłeś radośnie z 1500.... Kurde chłopie ogarnij się... I zrób ten czas od 0 do 130 zobaczymy jaka to będzie różnica. Bo była mowa w Moim poście o mojej dwójce a Ty radośnie zmieniłeś na swoją do tego ruszyłeś z wyższych obrotow bo nie umiesz z niższych....

A o technice z tobą nie ma sensu gadać skoro nagle uważasz że stary hydrokinetyk jest lepszy od 6gang ze szpera....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 10 kwietnia 2020, 22:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Panowie... oboje macie mega fajne i doinwestowane fury a wspieracie się o bzdury :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 10:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Panowie Wesołych Świąt Wam Życzę i dziękuje za te 100 stron tematu, przede wszystkim to Wasza zasługa.
Pozdrowienia ze słonecznego Pomorza 8)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 10:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Pozdro i nawzajem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 13:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1171
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Galeria od 7lat prowadzona to już kawał czasu, szacun :piwo:
Planujesz zostawić sobie auto na dalsze lata aż stanie sie klasykiem czy myslisz o zmianie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 19:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
alduwiel, thx

Vaporr, thx. Nigdy nie mam planu na przyszłość, auto sprawuje się bdb, cieszy mnie każdy wyjazd M5, nie gnije, nie zaskakuje finansowo, silnik po rewizji, więc przygotowany na podniesienie mocy, hamulce poprawione - nic tylko jeździć, albo....
nowy zestaw z IC od Angoli :rotfl:
https://www.evolveautomotive.com/evolve ... 39-m5.html

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 11 kwietnia 2020, 19:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8281
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Pierwsze słyszę o kompresorach takiej marki. Natomiast zestaw wygląda super i nie ejst taki okrojony jak ess do e39. Masz nowy kolektor i chlodnicę powietrza. Calosć wygląda naprawdę kozacko.
Jakbyś potargował to moze za 40by był albo i lepiej ;) trzeba wiedziec , ze oni tego duzo nie sprzedają więc kazdy potencjalny klient jest na wagę zlota ;) dlatego wydaje mi się ze jako szef takiej firmy produkujacej cos takiego z miejsca ustawilbym cenę wysoko pod potencjalne promocje i obnizki cen dla zachecenia klientow. Wniosek taki, ze duzy rabat przy zakupie tego zestawu wydaje się być prawie pewny.

Tylko mowiles, ze się mostki upalają miedzy cylindrami od kompresorow w tym silniku bo to jest rozwiercony 4.4 i nie wytrzymują temperatury

E60 m5 w manualu i na to bi kompresor :cwaniak: na swięta niech Ci zając taką przyniesie to swoją betę w zakladzie stawiam, ze będziesz zadowolony z podmianki :) a tak to lepiej nie wymieniaj bo bedziesz zalował tak jak ja :/ te m5 e39 tak zysakly na wartości bo wiara się polapała jakie to dobre jest. Ciagnie od dolu i ma mocy akurat jak trzeba do latania po osiedlu. Typowy bandyta prowadzi się tak latwo ,ze laik wsiada i po 60 min driftuje jak Polody na turnieju. W srodku wygoda jak u Siary na kanapach tylko bailą kielbasę podać w srebrach. Jak kogos przewiozlem to ludzie w zachwyt wpadali jakby im kokainy do drinka dosypać. Tak mi się wydaje, jazda M5 e39 to jak dlugi wąz z piosenek Cipisa.


https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-M ... 61160.html

jaaa :cwaniak: szkoda tylko ,ze kombi :kwasny:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 12 kwietnia 2020, 17:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1171
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
alduwiel napisał(a):
W srodku wygoda jak u Siary na kanapach tylko bailą kielbasę podać w srebrach. Jak kogos przewiozlem to ludzie w zachwyt wpadali jakby im kokainy do drinka dosypać. Tak mi się wydaje, jazda M5 e39 to jak dlugi wąz z piosenek Cipisa.


Wracasz do formy Grzesiu :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 12 kwietnia 2020, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Kompresor w E39 M5 to słaby pomysł za cienkie ścianki między cylindrami ten silnik się do tego nie nadaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 kwietnia 2020, 06:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
alduwiel, --==Mały==--, to fakt Panowie, 3.5mm odległości między cylindrami bloku z Alusilu, to za mało żeby bezstresowo jeździć, jeśli ktoś się uprze, może zrobić w stylu USA - by Darton:


od 3:30.

Niestety finansowo nie ma to żadnego sensu. Szkoda też, że Panowie z Ascari nie podają nigdzie chociaż pobieżnego info jak wycisnęli ponad 600ps z tej jednostki bez doładowania i przekraczania 8000rpm...

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 kwietnia 2020, 08:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Faktycznie mało jest informacji o tym ascari.
Doczytałem, że ma nowe tłoki i korby, przesuniętą odcinkę na 7500rpm, całkowicie od nowa zaprojektowane dolot i wydech, suchą miskę olejową, ostrzejsze wałki.
Ponoć Dinan ma jakieś rozwiązania które dość skutecznie podnoszą moc S62 N/A ale nie chcialo mi sie szukać potwierdzenia tej informacji.

Znalazłem jeszcze taki filmik, wydaje się interesujący, co myślisz? Kreski w oklicy 17 minuty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 kwietnia 2020, 20:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
r4ll, kiedyś Dinan miał na stronie krok po kroku opisany kolejny STAGE co zawiera i ile dodaje, aż do 478ps, ale to wychodziło lekko licząc 50k+

Ascari pozostał przy Vanosach, co o tyle ciekawe, że często tunerzy je wyrzucają, a tu silnik dość "stockowo" wygląda.

Co do kresek z filmu to wyglądają podobnie do moich, bo i zakres zmian zbliżony, choć Hamman wkładając S62 do 1er wycisnął spokojnie 450ps i miał to homologowane.

Zacząłem ostatnio szukać cech wyczynowych S62 na tle innych silników, czytając jedną z technicznych gazet sprzed ponad dekady, wpadłem na takie info przy okazji testu jednostki W12:
Obrazek

I faktycznie porównując głowicę M6x i S62 widać od razu, że jedna ma wylot z tyłu, a druga kilka wyjść bocznych, co jednoznacznie określa przepływ:
Obrazek

Obrazek

Tutaj mamy taki poglądowy schemat:
Obrazek
Warto zauważyć, że wymaga to dużo wydajniejszej pompy wody i przekrojów w kanałach.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2965 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 149  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL