BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 20:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 16 stycznia 2024, 14:12 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2293
Mmm włoski wydeszek mega rodzyn, ;)
Ta firma już nie istnieje jak dobrze pamiętam...

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 16 stycznia 2024, 15:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
DaaN, carbon ale pomalowana pod kolor auta :) Obecna klapa jest z laminatu i nie da sie jej dobrze spasować. Ori CSL kosztuje jedynie 12k pln :zdziwko: Obstawiam, że większość laminatów będzie słaba jakościowo i kosztuje ok 900-1000zł dlatego myśle nad carbonowa, która będzie pomalowana. Jak jeździłem pod koniec roku to nic sie nie działo z temperatura, ale nie brakuje tematów o rosnącej temperaturze przy mocniejszym użytkowaniu.

_KL_, wiadomo 6hp jeszcze z programem xhp działa naprawde spoko. Do codziennej jazdy 6hp jest zdecydowanie lepsze bo nie czuć zmian biegów. Pod wzgledem szybkości chyba też lepiej wypada. SMG to jednak kwestia przyzwyczajenia i "nauczenia" się jazdy z nią. Jak ogarne Mke mechanicznie to jestem wstępnie dogadany na strojenie silnika i skrzyni biegów. Podobno SMG może pracować jak zwykły automat ;p Czas pokaże

///david, na chwile obecną jest krok w tył, ale plan jest taki, żeby było szybciej. Bede zadowolony jeśli sie uda złamać 12s 100-200 ;)

Rost, zgadza się, sam szukałem informacji o firmie i jakiś czas temu firma przestała działać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 stycznia 2024, 07:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Dante182 napisał(a):
DaaN, carbon ale pomalowana pod kolor auta :)


:ok:

Dante182 napisał(a):
ale nie brakuje tematów o rosnącej temperaturze przy mocniejszym użytkowaniu.


podeptaj i zobaczysz :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 stycznia 2024, 08:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Nie myśl sobie że carbonową klapę da się ładnie spasować :D jest dokładnie tak samo jak z laminatem, tak samo nierówne szpary i miejsca na zawiasy krzywo odbite, nawet w produktach za cięzki pieniądz z USA. Inna kwestia to powtarzalność i tutaj tez jest losowo. Dużo naoglądałem się na przykład Seibona gdzie maska z węgla potrafiła być za krótka 1.5cm itd...

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 stycznia 2024, 09:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
KrisC, mam 30km od siebie firmę Kewlar&Carbon z Cieszyna wiec raczej będę miał podglad na bieżąco :) Co ciekawe robili tez kolektor dolotowy na wzór z CSL. Jednak słyszałem opinie ze te kolektory to bardziej aspekt wizualny niż odczuwalna zmiana charakterystyki.

Pytanie co z napędem? Jakiś luz jest na dyfrze bądź półosiach i chciałbym to wysłać do kogoś kto się na tym zna. Kogoś możecie polecić do takiej roboty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 stycznia 2024, 14:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
on kiedyś robił

https://allegro.pl/uzytkownik/michal_bm ... um_allegro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 20 września 2024, 10:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Widziałem kilka m3 e46 ale zwykle białe/czarne/srebrne..

Kolor petarda w zestawieniu z wnętrzem MEGA dobrze tu siedzi. Lubię jasne środki, ale utrzymać to w czystości.. :mur:
Z ciekawośći, 550i szybsze czy wolniejsze od m3? Widzę zdjęcie obok :)
W teorii powinny jechać podobnie 100-200.

Dwa różne auta wiem, ciekawi mnie dynamika M3 bo nigdy nie miałem takiej :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 20 września 2024, 12:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
ChoMpower mam nadzieje ze nie będzie aż takiego problemu z wnętrzem jak będę robić kilka tys kilometrów rocznie.
Kiedyś próbowałem się ze świateł to było bardzo równo ze wskazaniem na m3. Ale wtedy oba auta były seryjne. Później już nie było okazji. Myślę, że większość m3 e46 moja 550i objechała by z rolki i ze startu. Powtarzalne czasy e60 to 11,7-12,0. M3 ma raczej przedział 12,5-13,5s 100-200. Czasy seryjnej 550i to 13,5s 100-200

Co do samej m3 to przebojów było bardzo dużo… Myślę że już za niedługo zrobię obszerny post o aucie :) W skrócie: silnik rozebrany do ostatniej śrubki. Okazało się że jego stan jest bardzo dobry i szkoda było go w ogóle rozbierać ;) Wpadło mnóstwo nowych części :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 14 lutego 2025, 17:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Cześć :)
Dłuższą chwilę mnie nie było, ale to nie znaczy, że nic się nie działo. Wręcz przeciwnie... :P Stopniowo będę wrzucał relację z prac co zostało zrobione. Jeszcze dużo przede mną, ale to już bardziej kosmetyka.
Obrazek

Obrazek

Z pierwszych widocznych zmian to wyrzuciłem klapę "CSL" bo spasowanie pozostawiało wiele do życzenia. Jest oryginalna poliftowa. Może kiedyś trafi się okazją i uda mi się kupić oem CSL lub bardzo dobry karbonowy zamiennik. Z ciekawostek to w 2020r można było kupić klapę CSL za 4000-4500zł. Obecnie cena wynosi coś koło 12000zł.

Obrazek
Obrazek

Felgi dalem do sprawdzenia i ewentualnego prostowania. Przy okazji wpadł komplet nowych opon Continental Sport Contact 7. Podobno trakcyjnie świetna opona. Na wiosne przetestuje i podziele się spostrzeżeniami :) Później było już tylko z górki :rotfl: Zaznaczę na wstępie, że Mka była sprawna i jeździła :P Myślę, że nudy nie będzie i powstanie ciekawa historia :cool:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 14 lutego 2025, 23:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7179
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Dante182 napisał(a):
wyrzuciłem klapę "CSL" bo spasowanie pozostawiało wiele do życzenia


Nie przypominam sobie zeby ktokolwiek byl zadowolony z nieoryginalnej klapy CSL. Spasowanie spasowaniem ale widzialem "klapy CSL" na E90 i G80 to jest dopiero rzezba :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 15 lutego 2025, 09:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Co tam ciekawego kombinujesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 lutego 2025, 07:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
mod bez klapy minus i plus :D

coś narobił? właśnie się zastanawiałem co na pierwszym zdjęciu ten przód tak pieje ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 17 lutego 2025, 18:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Spędziłem wiele godzin na naszych i zagranicznych forach, żeby się douczyć odnośnie S54 i jego bolączkach. Mój motor chodził bez zarzutów, nie dymił ani nie brał żadnych płynów. Temat uszczelki pod głowicą nie dawał mi spokoju, ponieważ często w początkowej fazie nie ma żadnych większych objawów. Jak zacznie się wypadanie zapłonu i utrata mocy to często może być już za późno... W najgorszym wypadku uszkodzony będzie blok silnika przez przepalenie pomiędzy cylindrami. Pomimo braku jakichkolwiek problemów z silnikiem profilaktycznie wolałem wymienić UPG. I tak miałem w planach regenerację vanosów, regulację luzów zaworowych i wymianę panewek. Jak widać na wcześniejszych zdjęciach to motor wyjechał z budy i zaczęła się weryfikacja. Na szczęście u mnie było wszystko w porządku. Vanosy zostały wysłane do regeneracji do MVanos w Krakowie a głowica do sprawdzenia i obróbki. Panewki główne były w dobrym stanie. Korbowodowe miały normalne ślady zużycia (bez widocznej "miedzi"). Tłoki poszły do myjki ultradzwiękowej i wyglądały jak nowe. No ale jak już wszystko było rozebrane to szkoda nie dać wału do polerki i bloku do przehonowania... :P Wał sprawdzony i przepolerowany, blok przemierzony, wyrównane płaszczyzny i lekkie honowanie, żeby odświeżyć jodełke. Oryginalna była nadal widoczna :) Z pierścieniami byłem spokojny, bo były dostępne w ASO za 1100zł. Jak już chciałem zamówić i wykonałem telefon to osłupiałem, bo podana cena za komplet dotyczyła kompletu, ale na 1 cylinder... Porzuciłem więc ten pomysł, bo kompletne kute tłoki kosztuja około 5-6k a tu 6600zł za same pierścienie :przestraszony: Udało się kupić pierścienie Mahle, które bardzo fajnie przypasowały. Koszt około 800-900zł. Panewki po konsultacjach wybrałem ACL. Niestety ze zdjęciami jest lipa, bo wszystkie które miałem na Whastapp odeszły w zapomnienie przez znikające wiadomosci, ale coś się ostało. Nie przynudzam i wrzucam trochę zdjęć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 18 lutego 2025, 08:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
no to poszedłeś grubo :super:

mam nadzieje zobaczyć jak to pracuje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 20 lutego 2025, 07:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7544
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
:szok: Czyli rozebrałeś sprawny silnik nie dający oznak uszkodzeń po to ,żeby w nim wymienić dobre części nie mające oznak większego zużycia na nowe … hmm , no powiem Ci masz pomysły :piwo:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 20 lutego 2025, 22:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
DaaN, na pewno się uda gdzieś zbić :ok: Ty tam na bieżąco masz spoty z ///M a chętnie bym kiedyś sprawdził się z jakąś M2 czy E90/E92 M3 :cwaniak:

///david, a mało ludzi robi profilaktyczne wymiany? :P Lepiej zapobiegać niż leczyć :) Tak jak wspomnialem, S54 cierpi na przepalające się uszczelki i zużywające się panewki. Druga sprawa to motor ma licznikowe 190tys km. Historia serwisowa w ASO jest bogata. Z tego co pamiętam to przy 140tys była wymieniana cała góra głowicy. Przy okazji panewek wyszedł temat luźnego łańcucha pompy oleju. Pompa nie miała zużycia więc kupiłem nowy łańcuch, zębatke i szyne napinającą. Po namowie większość uszczelek zamówiłem również OEM BMW, żeby nie męczyć się z poceniem czy wyciekami.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 21 lutego 2025, 08:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Dante182 napisał(a):
DaaN, na pewno się uda gdzieś zbić :ok: Ty tam na bieżąco masz spoty z ///M a chętnie bym kiedyś sprawdził się z jakąś M2 czy E90/E92 M3 :cwaniak:


załatwione :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 21 lutego 2025, 17:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Krótkie wietrzenie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 24 lutego 2025, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Dante182 napisał(a):
Krótkie wietrzenie :)

Obrazek
...


Ten kolor w słońcu obłęd. :padam: Taki wóz aż chcę się zabierać na wietrzenie :) Narobiłeś mi smaka i jak tylko pogoda się poprawi, zabieram niebieską na zachód :D

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182-->> M3 E46 individual
PostNapisane: 24 lutego 2025, 19:20 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4121
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Ekstra robota :ok:
Jak Conti?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL