BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 22:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 30 marca 2010, 15:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
olko napisał(a):
ale mniej awaryjne i przynajmniej silnik nie do zajechania. Wszak jest to cudowne niewysilone V12 bez doładowania, służące do bicia kilometrów przez byznesmenów a nie wysilone, wysokoobrotowe, naszpikowane technologią R6 służące wszystkim do katowania

Posłużę się przykładem kolegi Idzika który ma M3 e46 i przejechał nim ponad 100k km po drogach i torach. Samochód poza standardowymi wymianami części eksploatacyjnych (zawias, hamulce) jest cały czas bezawaryjny a silnik do dziś nie bierze oleju. To tyle co do tego awaryjnego silnika. Aktualne V12 jest doładowane i strasznie dobajerzone. O tylnej osi skrętnej nawet nie wspominam. Jak dla mnie w takiej nowej 7er jest dużo rzeczy które mogą się popsuć. Co oczywiście nie znaczy że muszą.

Wracając do tematu awaryjności mojej eMki to chciałbym zauważyć że serwis który zajmował się moim samochodem od dłuższego czasu nie potrafi naprawić nowej 7emki Gudzowatego. Ciągle pali mu się kontrolka silnika. Podejrzewam że jakby się zainteresować to znalazło by się więcej przykładów ich niekompetencji.

olko, piszesz dokładnie to samo co powiedziałem. M3 nie nie nadaje się do jazdy na codzień, tylko trzeba zadać sobie pytanie czy warto za to tyle dopłacać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 30 marca 2010, 15:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Szczecin/ Berlin
Co do tego bezawaryjnego silnika zobacz na mobile ile m3 e46 ma dopiske ATM(wymieniany silnik) :] a o 760 chodziło mi o E65/66, wiem, że F01 jest już w bi-turbo- najwyższa pora ;) nie zmienia to faktu, że silniki uturbione fabrycznie są trwalsze niż te które uzyskują moc z wysokich obrotów. Sam miałeś sporo problemów z tym autem i nie wiem czemu tak bronisz jej bezawaryjności. Ja tu nie chce nic wmówić, ale to jest fakt, że te silniki się psują poprostu :suchy: a jeżeli chodzi o serwis to warszawa nie jest odosobniona, Mki nie są najłatwiejsze w serwisowaniu. Przykładem mój znajomy turek :D z berlina który po kupieniu M3 zajeździł w niej smg w 2 tygodnie. Nie wchodził wsteczny i skrzynia szarpała niesamowicie przy zmianie biegów. Auto stało w BMW miesiąc, za nic nie mogli znaleźć co jest przyczyną, aż w końcu ich jedyną solucją była wymiana całej skrzyni... Chyba nie musze pisać jaki był koszt tej operacji :/ a był to serwis http://nl-berlin.bmw.de/de/nl_berlin/de ... ntact.html bardziej oficjalnie i autoryzowanie się nie da

_________________
E36 323ci ---> E60 530d ---> BMW E??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 30 marca 2010, 17:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Bobby_Valentino napisał(a):
Twój syn to będzie miał smutne życie i twoje chyba też takie jest :/

ooooooooo gosciu ale mnie rozbawiles popoludniu :rotfl: mam takie smutne zycie ze az sie napije dzisiaj :rotfl:
napewno mam ciekawsze zycie niz ty hehehe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 30 marca 2010, 17:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
tomasz86 napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
Twój syn to będzie miał smutne życie i twoje chyba też takie jest :/

ooooooooo gosciu ale mnie rozbawiles popoludniu :rotfl: mam takie smutne zycie ze az sie napije dzisiaj :rotfl:
napewno mam ciekawsze zycie niz ty hehehe


Tylko nie wyglądaj na podjazd sąsiada bo się jeszcze okaże że kupił córce nowe Beem i cię krew zaleje. Cały dzień zepsuty...

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 30 marca 2010, 17:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Bobby_Valentino napisał(a):
Tylko nie wyglądaj na podjazd sąsiada bo się jeszcze okaże że kupił córce nowe Beem i cię krew zaleje. Cały dzień zepsuty...

no co ty wezme sie wtedy za córke :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 09:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
kostek_ja napisał(a):
Uważasz że Focus 1,8TDi jest wytrzymalszy od M3?

Kostek, nie rób jaj, jakoś marnie widze że Focus mógł robić to, co Mka na torze :) No chyba filmików nie musze tu wstawiać ;)

olko napisał(a):
dla mnie żadna Mka nie jest samochodem żeby przemierzać nim ok. 40Tkm rocznie

Nieprawda

olko napisał(a):
Z tego co się naczytałem(oczywiście nie wiem czy tak jest na pewno) silnik by pewnie tyle nie przejeździł

hehehe Olko, wierz mi, że nie masz wiedzy żeby tak mówić.
Wczoraj u siebie zrzuciłem dekle zaworowe, napinacze, krzywki, łańcuch, wszystko lustereczko.
Sprawa się rozbija o co innego niż Ty piszesz....
Silnik by spokojnie tyle przejeździł ile chcesz, sprawa rozbija się jednak o samo jeżdżenie.

olko napisał(a):
A co do 760Li to podejrzewam, że droższe w eksploatacji i serwisowaniu jest na pewno, ale mniej awaryjne i przynajmniej silnik nie do zajechania.

:/
Gwarantuje Ci, że jakby 760Li było "weekendowe" to bardzo szybko byłoby zajechane :)

olko napisał(a):
że silniki uturbione fabrycznie są trwalsze niż te które uzyskują moc z wysokich obrotów

Nie mów hop, poczekajmy trochę jak minie pare lat eksploatacji.
Turbo = większa komplikacja osprzętu i urządzeń towarzyszących.

olko napisał(a):
Sam miałeś sporo problemów z tym autem i nie wiem czemu tak bronisz jej bezawaryjności. Ja tu nie chce nic wmówić, ale to jest fakt, że te silniki się psują poprostu

Olko, nie znasz Kostka, i wierz mi, że nie wiesz po co ludzie mają M3 :)
Ja nawet kurde powiem, że im bardziej jest on weekendowy, tym bardziej ma ciężki żywot.
A jest to naprawde kawał ciężkiego żywota hehehe

olko napisał(a):
Mki nie są najłatwiejsze w serwisowaniu. Przykładem mój znajomy turek z berlina który po kupieniu M3 zajeździł w niej smg w 2 tygodnie. Nie wchodził wsteczny i skrzynia szarpała niesamowicie przy zmianie biegów.
:/ :/
Bo ludzie dostają po prostu małpiego rozumu w tym samochodzie...

Podsumowując, to wydaje się Tobie, że taka M3 to ma silnik który musi się zepsuć, i w sumie to nienadający się do jeżdżenia.
Nikt jednak nie wypuścił silnika który by był taki awaryjny. Te wszytskie technologie typu wzmacniane elementy napędu, kucizna, specjalne kształty tłoków etc. ma swój sens.
Ino pozostaje kwestia życia i użytkowania tych samochodów, a o tym niestety nie wiesz, bo miałbyś jasność jak temat wygląda :)

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 13:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
przeczytałem temat od deski do deski... jestem pod wrazneniem. zrobiło je na mnie to Beem i hajs wydany na nie.
Boogie napisał(a):
nie wiesz po co ludzie mają M3
ja tez nie wiem i wiedziec nie chce, byłoby mi szkoda patrzeć nawet na cudze auto, jak jest strasznie butowane :) kostek_ja, moze zapodaj jakis filmik jak ta maszyna startuje

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Jeżyk napisał(a):
byłoby mi szkoda patrzeć nawet na cudze auto, jak jest strasznie butowane

A do czego sie buduje auta sportowe?...do jezdzenia 300m do sklepu osiedlowego po bulki :rotfl:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 14:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
spider napisał(a):
Jeżyk napisał(a):
byłoby mi szkoda patrzeć nawet na cudze auto, jak jest strasznie butowane

A do czego sie buduje auta sportowe?...do jezdzenia 300m do sklepu osiedlowego po bulki :rotfl:

Dla handlarzy z Allegro jest inna definicja.Czy auto sportowe,kompakt czy limo to zawsze służy do jezdzenia przez Omę do kościoła i do Opy na cmentarz.Sorki za OT.Nie mogłem się powstrzymać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 15:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
spider napisał(a):
A do czego sie buduje auta sportowe?
no niby na tor i do butowania ale mimo wszystko troche szkoda tak namietnie upalac i upalac

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 16:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Boogie napisał(a):
jakoś marnie widze że Focus mógł robić to, co Mka na torze :) No chyba filmików nie musze tu wstawiać ;)

Oczywiście porównuje 100% możliwości focusa z 100% procentami możliwości eMki (zakładając że potrafię te 100% wykrzesać) i porównuję wyłącznie wytrzymałość silnika, gdyż w mojej eMce nic innego się nie psuje.

Jeżeli porównamy jazdę po torze to zauważmy że silniki pracują prawie cały czas na najwyższych obrotach i jeżeli tylko jest to możliwe na pełnym obciążeniu. Co ciekawe trzeba zauważyć że Focus który jest wolniejszym samochodem w porównaniu do eMki więcej (i dłużej) przyśpiesza a mniej hamuje, a do tego z faktu że przejechanie takiego kółka zajmuje więcej czasu to jest wystawiony na pełne obciążenie zdecydowanie dłużej od eMki.

Teraz porównajmy jazdę po autostradzie. Na wstępie chciałbym zauważyć że Focus zrobił znacznie więcej kilometrów na autostradzie niż eMka gdyż ta była wówczas z reguły nie sprawna. Do tego zauważymy na jakim obciążeniu i obrotach musi wówczas jechać silnik (oczywiście mówimy tu o moim stylu jazdy). Emką jadę >200 km/h niemalże przez cały czas (oczywiście jeżeli warunki panujące na drodze mi na to pozwalają). Wówczas gaz wciskam do końca jak przyśpieszam i mam wciśnięty do połowy jak utrzymuję prędkość. Obroty są wówczas między 4 a 6 tys obr/min (zauważmy że odcinka która ma zapewnić bezpieczeństwo silnikowi jest przy 8 tys obr/min). Natomiast jazda Focusem wygląda tak że gaz trzymam w podłodze (poza momentami kiedy hamuję) i jadę 180-210 (w zależności od ukształtowania terenu) na właściwie maksymalnych obrotach.

Teraz zerknijmy na serwisowanie samochodu i ogólnie na użytkowanie. Emka na zimno użytkowana bardzo delikatnie. Dopóki zarówno temp. płynu chłodniczego jak i oleju nie znalazła się w granicach optymalnych, gaz był zawsze używany jak najdelikatniej a obroty max 3 tys, a maksymalny bieg to 4. Zdarzyło się może z 2-3 razy że gaz został dociśnięty mocniej a obroty zawędrował do 4 tys gdyż zaistniała niespodziewana sytuacja drogowa. Olej (10w60 czyli dedykowany do sportu) był zmieniany (a w każdy razie zlecałem to w ASO) co maksymalnie 12k km, a z reguły między 7 a 10. Focus na zimno ja też nie katuję, chociaż specjalnie nie przeżywam. Ojciec czasami mu na zimno dołożył gdyż przywykł do trochę szybszych samochodów. Olej (jakiś zwykły, pewnie 5w30 i pewnie maksymalnie pół-syntetyk) zmieniany tak jak zaleca Ford (nie pamiętam teraz co ile, ale co najmniej 20k km) i to z jakimś mniejszymi bądź większymi opóźnieniami.

Efekt? Obydwa samochody mają podobny przebieg, ale eMka ma już trzeci silnik który już jest w złym stanie, a Focus miał wymieniany tylko jakiś uszczelniacz.

Co do filmików to wybacz, ale w moim odczuciu to te filmiki w którym robię dużo dymu (innych osobiście nie widziałem) jedynie wyglądają na jakieś straszne użytkowanie, a samochód bardziej obrywa podczas jazdy na czas, która wygląda słabo. A jeżeli chcesz powiedzieć że samochód niemalże stoi więc silnik nie ma odpowiedniego chłodzenia to zauważ że po to właśnie ma ten wielki wiatrak między chłodnicą a silnikiem i jakoś temp. wówczas były w normie, więc na pewno go nie przegrzałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 16:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Szczecin/ Berlin
Dziwny jesteś Boogie :]
1. napisałem, że dla mnie nie jest to samochód do bicia kilometrów, więc co mi piszesz, że to nieprawda?
2. co mnie obchodzi, że u ciebie w M5 jest wszystko ok, skoro mowa tu jest o M3. Są to dwie zupełnie inne konstrukcje i nie wiem co to ma do rzeczy? Mowa tu o M3. To, że masz M5 i cie pokazali w top gear wszyscy wiemy :P
3. nie wiem po co ktoś by miał używać 760 do weekendowego katowania... a 250 po autostradzie to myśle, że by mogła jeździć co weekend 1000km i nic by jej nie było- po to jest
4. wiem po co ludzie mają M3, znam ludzi którzy mają M3 i wiem, że używają ich do różnych celów...

Wiem też jak ja bym jej używał. Jestem realistą. Codziennie by dostawała w dupe, bo do tego poprostu jest i po to bym ją miał, żeby ładować! I dlatego twierdze, że prędzej czy później nie wytrzymał by tego silnik bo nie jest stworzony do tego żeby mieć mega przebieg tylko do tego żeby zapier :cenzura:
Podsumowując stwierdzam, że za bardzo się wczuwasz w M-znawce, ja wyrażam tylko swoją opinie na temat M3 e46 ogólnie a ty mnie atakujesz twierdząc, że nic nie wiem. Uważam też, że prawdopodobnie jeździsz jak taksówkarz mająć takie tezy :rotfl:
pozdrawiam

_________________
E36 323ci ---> E60 530d ---> BMW E??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Szczecin/ Berlin
I właśnie :] moje wypociny tylko o krótkich żywotach S54 i prosze ! Info z pierwszej ręki! 3 silnik, i już w złym stanie :mur: o silnik dbane, a auto użytkowane z godnie z przeznaczeniem- ładunek gdzie się da :D tylko o to mi chodzi- auto użytkowane zgodnie z przeznaczeniem- mega mega koszty. Przy moich przebiegach i jeździe silnik by był częścią eksploatacyjną ;)
Kostek niezłą wczute dałeś z tym porównaniem :rotfl:

_________________
E36 323ci ---> E60 530d ---> BMW E??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 16:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 359
Lokalizacja: Białystok
Piękna :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 17:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
olko, ja mam trochę inną teorię powodów psucia się moich silników, a dokładnej zły montaż i serwis. Myślę że mam do tego porządne podstawy, ale do czasu zakończenia walki z serwisem nie chcę pokazywać kart. W każdym razie odradzam serwis Inschape w Warszawie. Nawet do wymiany klocków.

W innych znanych mi M3 silniki jakoś nie padają co chwila. Podałem przykład kolegi Idzika, którego eMka jest właściwie bez awaryjna, a nie jeździ nią 50 na godzinę po bułki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 31 marca 2010, 22:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Lubię czytać ten temat :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 1 kwietnia 2010, 00:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
kostek_ja napisał(a):
Oczywiście porównuje 100% możliwości focusa z 100% procentami możliwości eMki (zakładając że potrafię te 100% wykrzesać) i porównuję wyłącznie wytrzymałość silnika, gdyż w mojej eMce nic innego się nie psuje.


Wszystko ładnie pieknie :) tylko że to porównanie nie bierze pod uwage tego, co wynika z mocy M3, mianowicie stromości zjawisk.
A dokładniej mówiąc, nagłości występujących sił i przeciężeń.
Co z tego że Focus sie bedzie kręcił dłużej na max gazie, jak stromość zjawisk mechanicznych będzie prawie zerowa.
Ponieważ grawitacja, przy czym siły odśrodkowe, są takie same dla każdego, tym samym M3 bardziej dostaje fizycznie, bo w nim silnik gwałtowniej pokonuje bezwładnościi, szybciej zmienia obroty, bardziej targa przeniesieniem napędu itp.
Naprawdę tak nie można porównywać, bo Ikarus V8 non stop jeździ na max gazie, obroty max ma ze 2000 obr. a jeżdżą one od 30 lat po ulicach....
Co innego jak na torze Mka przez 5 godzin jest non stop jeżdżona na maxa, a co innego jak Focus mialby tak jeździć.

kostek_ja napisał(a):
i jakoś temp. wówczas były w normie, więc na pewno go nie przegrzałem.

nic takiego nie chcialem napisać :)
Chociaż to tez swoje robi, wolne latanie i smażenie, na samo przeniesienie napędu.


olko napisał(a):
Dziwny jesteś Boogie

Pewnie :)
a to co poniżej to ja popisałem hehehe

olko napisał(a):
żadna Mka nie jest samochodem żeby przemierzać nim ok. 40Tkm rocznie


olko napisał(a):
Z tego co się naczytałem(oczywiście nie wiem czy tak jest na pewno) silnik by pewnie tyle nie przejeździł


olko napisał(a):
A co do 760Li to podejrzewam, że ... przynajmniej silnik nie do zajechania.


olko napisał(a):
Sam miałeś sporo problemów z tym autem i nie wiem czemu tak bronisz jej bezawaryjności. Ja tu nie chce nic wmówić, ale to jest fakt, że te silniki się psują poprostu


Bzdur popisałeś z sufitu, opinie sobie zbudowałeś, bo pewnie znasz sie na ekonomii, na skokach narciarskich, to czemu i nie ma M3 :D

olko napisał(a):
co mnie obchodzi, że u ciebie w M5 jest wszystko ok, skoro mowa tu jest o M3. Są to dwie zupełnie inne konstrukcje i nie wiem co to ma do rzeczy? Mowa tu o M3. To, że masz M5 i cie pokazali w top gear wszyscy wiemy


a skąd taka to wiedza, że inne konstrukcje ? :)
Do rzeczy ma to, że auto nie jest nowe, łatwego życia pewnie nie miało, a jednak jakoś się nie rozpada.

olko napisał(a):
Mowa tu o M3. To, że masz M5 i cie pokazali w top gear wszyscy wiemy

Co tam, gul skoczyl ? Załatwić Ci sesyjke ? :rotfl:


olko napisał(a):
Wiem też jak ja bym jej używał. Jestem realistą. Codziennie by dostawała w dupe, bo do tego poprostu jest i po to bym ją miał, żeby ładować!

NIe lepiej sobie pistolet kupić, i jego ładować ?

olko napisał(a):
I dlatego twierdze, że prędzej czy później nie wytrzymał by tego silnik bo nie jest stworzony do tego żeby mieć mega przebieg tylko do tego żeby zapier

Tą myślą niewątpliwie powinieneś podzielić się z jeszcze szerszym greium :)

olko napisał(a):
Podsumowując stwierdzam, że za bardzo się wczuwasz w M-znawce, ja wyrażam tylko swoją opinie na temat M3 e46 ogólnie

POdsumowawszy, stwierdzam że opinie Twoje to takie konfabulacje nastolatka na temat F1 :)
Jak będziesz używał Mki na codzień, jak ja, pogadamy. Na razie mamy folklor, osobnik bez wiedzy, STWIERDZA że za bardzo bronię Mek :szok:


olko napisał(a):
a ty mnie atakujesz twierdząc, że nic nie wiem

Dobre... :)
A skąd masz coś wiedzieć, z AutoŚwiata ? :)
Pewnie że nic nie wiesz, nie trzeba być do tego znawcą żadnym żeby to stwierdzić.

olko napisał(a):
Uważam też, że prawdopodobnie jeździsz jak taksówkarz mająć takie tezy

I jak zwykle masz racje :spi:

olko napisał(a):
Info z pierwszej ręki! 3 silnik, i już w złym stanie

Daj już spokój :)
NIe znasz auta, nie znasz Kostka i na tym zakończmy.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 1 kwietnia 2010, 04:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Boogie napisał(a):
Wszystko ładnie pieknie :) tylko że to porównanie nie bierze pod uwage tego, co wynika z mocy M3, mianowicie stromości zjawisk.
A dokładniej mówiąc, nagłości występujących sił i przeciężeń.
Co z tego że Focus sie bedzie kręcił dłużej na max gazie, jak stromość zjawisk mechanicznych będzie prawie zerowa.
Ponieważ grawitacja, przy czym siły odśrodkowe, są takie same dla każdego, tym samym M3 bardziej dostaje fizycznie, bo w nim silnik gwałtowniej pokonuje bezwładnościi, szybciej zmienia obroty, bardziej targa przeniesieniem napędu itp.
Naprawdę tak nie można porównywać, bo Ikarus V8 non stop jeździ na max gazie, obroty max ma ze 2000 obr. a jeżdżą one od 30 lat po ulicach....


Czyli twoim zdaniem BMW zrobiło bubla? Bo nie wiem jak to inaczej interpretować. Oczywiście że w układzie napędowym M3 działają większe siły, ale samochód powinien być tak skonstruowany żeby to wytrzymywał. Z jakiegoś powodu kosztuje tyle pieniędzy zarówno w zakupie jak i serwisowaniu. Chyba że uważasz że po to kupuję samochód do szybkiej jazdy, samochód który "urodził się na torze" (jak głosi BMW) żeby nim jeździć jak emeryt. Bzdura.

Boogie napisał(a):
Co innego jak na torze Mka przez 5 godzin jest non stop jeżdżona na maxa


Jakoś nie przypominam sobie żebym jechał więcej jak 5min na maxa, ale OK.

Boogie napisał(a):
NIe znasz auta, nie znasz Kostka i na tym zakończmy.

Myślę że nie ma co dalej dyskutować bo to i tak się skończy taką odpowiedzią.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 1 kwietnia 2010, 08:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
kostek_ja napisał(a):
Czyli twoim zdaniem BMW zrobiło bubla? Bo nie wiem jak to inaczej interpretować.

W tym wątku jedna osoba twierdzi że Mpower to bubel, i nie ja hehehe
Poczytaj jeszcze raz co napisałem.

kostek_ja napisał(a):
Oczywiście że w układzie napędowym M3 działają większe siły, ale samochód powinien być tak skonstruowany żeby to wytrzymywał. Z jakiegoś powodu kosztuje tyle pieniędzy zarówno w zakupie jak i serwisowaniu.

Energie nie rosną liniowo, dlatego jeżdżący na max Focus, to nie to samo to jeżdżąca na maxa M3.

kostek_ja napisał(a):
Chyba że uważasz że po to kupuję samochód do szybkiej jazdy, samochód który "urodził się na torze" (jak głosi BMW) żeby nim jeździć jak emeryt. Bzdura.

:rotfl: no pewnie, i w sumie to nie za dobrze jest przekraczać 3 tys obrotów

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 1 kwietnia 2010, 08:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Boogie napisał(a):
Naprawdę tak nie można porównywać, bo Ikarus V8 non stop jeździ na max gazie, obroty max ma ze 2000 obr. a jeżdżą one od 30 lat po ulicach....


Boogie raczej R6, V8 tam nie bylo.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Hakelbery i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL