BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 maja 2025, 22:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 29 marca 2019, 23:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie nie martwię się bo mam AC które już raz sprawiło, iż straciłem na kolizji 1k nie 30k :) Kwestia polisy, niestety trzeba czytać dokładnie i wypytać o to co się podpisuje ;) Każdy, żyje jak chce dla ciebie to zbędny wydatek dla mnie i dla wielu nie ;) Obyś nie miał okazji żałować tej decyzji to będzie ok ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 10:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Nie ubezpieczają się tylko bardzo bogaci ludzie.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 11:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jak kupilem 335d to sie zatanawialem nad Ac, ale jak mam dac 9 tys za dobre ac to dzieki... przez 4 lata zaoszczędzone tyle , ze na naprawę m3 w razie wu starczy ;)
https://www.akmotorsport.net/shop/all-p ... -full-kit/

Ktoś zna te firmę, bo to z Polski jest firma tylko stronę mają po angielsku .
Maja gotowe zestawy brembo 8tloczkowe do m3 e92 z gotowymi adapterami. Ktos cos wie czy to ma sens i czy bezpieczne wogole jest zakładanie takich zaciskow na dorabianych adapterach? Zeby nie bylo ,ze zrobie te swapy , a mi hamulce wysiadą-wjade komuś w dupę i będę załował , ze nie maiałem....... ori hebli :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 12:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel, dziwny gość z Ciebie ale dzięki takim ludziom życie jest bardziej urozmaicone :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 12:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: brak
Kod silnika: brak
Alduwiel
Właściciel akmotorsport , bo tak mi się wydaje, jest administratorem Racing forum. Ma tam temat audi tt rs. Warto poczytać, no i można napisać do niego prywatną wiadomość. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 12:35 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
alduwiel, "AC" w wersji cebula edyszyn, całe 3 zł ;)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 14:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jakbym mogł załatwić takie tanie Ac jak ma Waldek na mniej niż 2.9% to bym wykupił... swoja droga to gdzie tak tanio udalo Ci się dorwać? Zeby nie bylo jak u Vaporra , ze w razie wu wyplaca Ci za cały przod ferari 56 tys ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 14:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 75
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: M3 E92
alduwiel napisał(a):
Jak kupilem 335d to sie zatanawialem nad Ac, ale jak mam dac 9 tys za dobre ac to dzieki... przez 4 lata zaoszczędzone tyle , ze na naprawę m3 w razie wu starczy ;)
https://www.akmotorsport.net/shop/all-p ... -full-kit/

Ktoś zna te firmę, bo to z Polski jest firma tylko stronę mają po angielsku .
Maja gotowe zestawy brembo 8tloczkowe do m3 e92 z gotowymi adapterami. Ktos cos wie czy to ma sens i czy bezpieczne wogole jest zakładanie takich zaciskow na dorabianych adapterach? Zeby nie bylo ,ze zrobie te swapy , a mi hamulce wysiadą-wjade komuś w dupę i będę załował , ze nie maiałem....... ori hebli :D


Minusem tego zestawu jest cena. Dla mnie sporo przesadzona i wyraźnie skierowana na zachodni rynek. Do tego zestaw pracuje na kiepskiej jakości seryjnej tarczy, która i tak moment spuchnie. Doliczyć do tego zestawu ok 2000zl na nowe tarcze i już prawie jesteś w przedziale jakiegoś kitu Stoptech/alcon, które będą w 100% lepsze.

Takie zaciski co oferuje Akmotorsport na allegro kupisz za 3tys. Przewody w oplocie to pewnie 200-300. Sruby 8x20 160zl. Klocki ds2500 700-800zl. Trzeba jeszcze zrobić adaptery. Cena w okolicach 1000zl-2500zl zależy od firmy.

Akmotorsport za sam adapter i malowanie zacisku(sam zacisk trzeba przerobić, delikatnie podfrezowac uszy) życzy sobie 4500zl.

Możesz pokombinować jeszcze z hamulca mi od m4. Tylna tarcza i zacisk pasuje P&P. Na przód wystarczy wymienić zwrotnice na taką od m4, która prawie niczym się nie różni od naszej w m3 E92. Dzięki temu montujesz tarcze oraz zaciski z m4. Pozostaje dostępność takiej o to zwrotnicy i szukanie okazji, ponieważ handlarze cenią ja czasem więcej niż nowa w Aso po znizkach ;)

_________________
M3 E92 G POWER SKIICS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 17:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wooooow dzieki dzięki Panie za tak fachową wiedzę :padam: swap od m4 chyba by wyszedł najlepiej cenowo
Faktycznie za 10 tys to juz kupisz chyba jakis dobry caly zestaw? Tam w jakims temacie ktos widzialem zakladał taki zestaw w okolicy 10 tys Polskiej firmy jakiejś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 19:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Wrk brakes sprawdź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 30 marca 2019, 22:23 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5122
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
alduwiel napisał(a):
Jakbym mogł załatwić takie tanie Ac jak ma Waldek na mniej niż 2.9% to bym wykupił... swoja droga to gdzie tak tanio udalo Ci się dorwać? Zeby nie bylo jak u Vaporra , ze w razie wu wyplaca Ci za cały przod ferari 56 tys ;)


A sprawdzałeś ile by Ciebie AC kosztowało? Nie powinny to być kosmiczne kwoty ;) Spójrz na to że Vaporr ma moim zdaniem bardzo słabą polisę AC! Może to jego decyzja? Nie wiem, ale ja bym swojemu klientowi takiej nie sprzedał... no na pewno bym odradzał bo duża amortyzacja, brak stałej sumy i duuuuży udział własny to strzał w kolano! Na takie auta jak ma Waldek to kwoty ubezpieczenia i tak są duże, przy takich stawkach zdecydowanie łatwiej negocjować z TU, bo ze składki i tak sporo zarobią :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 31 marca 2019, 12:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
feder napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Spójrz na to że Vaporr ma moim zdaniem bardzo słabą polisę AC! Może to jego decyzja? Nie wiem, ale ja bym swojemu klientowi takiej nie sprzedał... no na pewno bym odradzał bo duża amortyzacja, brak stałej sumy i duuuuży udział własny to strzał w kolano!



Vaporr zapewne nie był do końca świadomy na co się godzi i co dokładnie podpisuje :/


feder miło słyszeć iż mówisz że Ty byś takiej polisy klientowi nie proponował a nawet i odradzał :ok: To właśnie mocno szanuje :ok: Ale nie oszkujmy się bo większość agentów ubezpieczeniowych wciska taki wariant aby się tylko sprzedał... do tego większość klientów z góry mówi iż ma być jak najtaniej :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 31 marca 2019, 13:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Nie wiem gdzie wy te polisy kupujecie ale ja na wszystkie swoje auta płacę zawsze więdzy 3 a 4tyś na rok przeważnie link4 czasem liberty lub proama. Nie ważne czy M3 czy AMG czy 640i zniesiona amortyzacja wartość wyższa od rzeczywistej itd wychodzi poniżej 4tyś.
Przy M3 competition poszedłem na max wartość, brak amortyzacji, stała wartość i GAP więcej się nie dało wyszło około 5500 chyba właśnie w compensie czy warcie. Zawsze lepsze dupowate AC niż żadne ale dupowate na auto o wartości ok 150tyś można mieć za 2500zł sensowne ok 3500zł a pełne około 5000zł.
Odliczając oc ok 800zł dopłata nie jest duża. Np na 120d czy inne tańsze auta kupowalem niezłe AC w AXA koszt 1500zł czyli 700zł więcej niż samo OC ale axa-liberty ubezpiecza tylko auta które nowe kosztowały poniżej 300tyś M3 czy AMG nie chcą. Kiedyś wynalazków nie ruszali teraz kradną wszystko M3 e92 zginęło kilka sztuk w tamtym roku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 07:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ceny polis zależą od tego jaka to jest polisa ale też ,od ilości użytkowników ,od wieku i stażu kierowców ,od ilu lat jest wykupione AC ,historia szkód ,miejsce zamieszkania ,miejsce parkowania samochodu itd...Stąd wychodzą różnice ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 15:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Co do Ac to trudny temat... tanie Ac to ryzyko, na drogie szkoda kasy i koło się zamyka ;)

Ja natomiast mam juz jakies zdanie wyrobione o m3 to co nieco powiem
Wiec ochrzcilem ją ,,odrzutowiec" bo jak wrzucisz 3 przy 30 i delikatnie bedziesz dodawal gazu az do odcinki to dzwiek jaki uslyszysz jest identyczny z tym co słyszę gdy jestem w okolocy Krzesin i startuje akurat f16 :)
Auto cholernie dobrze trzyma sie w zakretach. Łuki na trasie przy 200 , zakręty przy 140 to poezja , tylko ten kompresor zakładać i smialo mozna powiedziec ,ze zrobilem interes zycia. Jeszcze nigdy nie dostalem tak wiele za tak nie wiele... slow braknie.... ta odcinka na 8400 to cos wspanialego, ahh :)
Spalanie dobilo do 14.5 ;) ze wskazania komputera wiec dodając ten jeden litr jaki przeklamuje mi bc to ... chyba juz normalny wynik jak na m3 w cyklu mieszanym wiec chyba nie ejst zle. Co wiecej wkurzaja mnie te boczki w drzwiach w e92, nie ma miejsca na puszkę orzeszków.
Auto warto kupic dla samego dzwieku- jest hipnotuzujacy. My ludzie cos mamy chyba nie tak bo genetycznie ejstesmy zaprogramowani na uczucie ukojenia jakie nastepuje po paru minutach sluchania v8 :)
Oliwy na 2 tys km nie ubylo nic, jedynie sąsiedzi z zazdrosci mi już dziendobry nie odpowiadają, a tak to wszystko na plus bym opisał ;)
Przysiegam na boga , ze jakbym wiedzial co tracę to bym juz 4 lata temu nie żydził tylko kupil m3 ,a tak mam 4 lat wycięte z życiorysu, płuca zatrute cząstkami stałymi i rozbita rodzinę :zdegustowany: ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo bo teraz mam m3 i nowe lepsze zycie. Takie m3 wam gorąco polecam,sam chyba zostawie je sobie na zawsze bo za wiecej nic lepszego nie kupie. Moze i nowa m4 lepsza jest,ale to chyba tylko ciut ciut bo przepasci pomiedzy e92 m3 a m4 dla laika nie bedzie-jedynie optycznie... A czy warto tyle kasy dokladać to juz sobie sami musicie odpowiedziec ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 15:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1239
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
alduwiel napisał(a):
Auto warto kupic dla samego dzwieku- jest hipnotuzujacy. My ludzie cos mamy chyba nie tak bo genetycznie ejstesmy zaprogramowani na uczucie ukojenia jakie nastepuje po paru minutach sluchania v8 :)
Oliwy na 2 tys km nie ubylo nic, jedynie sąsiedzi z zazdrosci mi już dziendobry nie odpowiadają, a tak to wszystko na plus bym opisał ;)
Przysiegam na boga , ze jakbym wiedzial co tracę to bym juz 4 lata temu nie żydził tylko kupil m3 ,a tak mam 4 lat wycięte z życiorysu, płuca zatrute cząstkami stałymi i rozbita rodzinę :zdegustowany:

Obrazek


No to już wiesz czemu warto zapłacić x2 czy x3 za emke z v8 niż 335d po cippie na 400+ koni :)
Też to zrozumiałem po zakupie 335is i 340i które darły się pięknie a w m3 v8 to musimy być już wogóle poezja i chyba sobie taką sprawię po 340i ale chciałbym się naocznie przekonać o tym i przejechać kilkanaście km żeby wyrobić sobie zdanie... chetnie bym z Tobą potestował żebym wiedział czego się spodziewać
Ja na Twoim miejscu pierw bym zrobił te 440koni jak w niebieskiej Bandai (wydech, remap) i zobaczył czy faktycznie potrzebujesz tego kompresora bo taka emka robi 9s 100-200 i mułem nie jest a ma wiele innych zalet o których R6 może pomarzyć ,nie wspominając o dieslach :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 16:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Vaporr zapraszam serdecznie. Jak poczujesz te auto to sie zakochasz z miejsca. Dzialanie edc zmienia te auto w majstersztyk. Kazdy kto zakładał gwint to potem zalowal tego bo to sie nie nadaje do jazdy na codzien , a tu pstryk i masz mega miękko ahhh jak wejdzie kompresor to takie auto bedzie moim zdaniem lepsze od m4. Szybsze i duuuuzo tansze w zakupie, a nawet bym dodał,ze ładniejsze z zewnątrz ;)
Co do modow na 440koni to szkoda kasy na to, jak juz to z grubej rury trzeba isc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 17:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Vaporr zapraszam serdecznie. Jak poczujesz te auto to sie zakochasz z miejsca. Dzialanie edc zmienia te auto w majstersztyk. Kazdy kto zakładał gwint to potem zalowal tego bo to sie nie nadaje do jazdy na codzien , a tu pstryk i masz mega miękko ahhh jak wejdzie kompresor to takie auto bedzie moim zdaniem lepsze od m4. Szybsze i duuuuzo tansze w zakupie, a nawet bym dodał,ze ładniejsze z zewnątrz ;)
Co do modow na 440koni to szkoda kasy na to, jak juz to z grubej rury trzeba isc ;)

No to teraz trochę Cię poniosło e92 M3 ładniejsze od M4 ;);) I szybsze hahaha

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 17:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8621
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
M4 vs m3gpower wolę m3



Miałem tego nie pisać,ale napiszę : cieszę sie jak cholera, ze się powstrzymalem i nie kupilem m4 bo zaoszczedzilem kupe kasy, a jak chcesz porownywac te auta to porównaj turbo do turbo a nie serie do seri. A więc
M4 vs m3 gpower 500 koni to lepszy e92
M4stage 1 vs m3 sk2 to lepszy jest e92
M4 stage 2 vs m3 sk2cs to lepszy jest e92
M4 stage 3 vs m3 sk3 to lepszy e92 itd bo potem jest ejszcze sk3rr wiec kiedy m4 jest szybsze ?jak niby ma byc szybsze jak mowa o tuningu 3litrow w r6 a tu 4 litry w v8 zawsze pojemnosc wiecej koni da finalnie, czy się mylę? Masz szybsze auto za mniej kasy i ładniejsze z zewnątrz bo wole okrągłe kształty ;) ale kazdy ma swoj gust... to ze e92 m3 jest juz stare nie zmienia faktu , ze jwst piekne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 17:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ani czliwieczku nie miałeś g-powera jak również nie jeździłem M4 stage 2 więc co ty możesz wiedzieć? Baaaa nigdy pewnie nie jezdziles żadnym z tych aut po modach !



Człowieczku tys chyva wszystkue rozumy pozjadał haha te brednie twoje i teorie są czasem śmieszne ale bez przesady haha.
M4 Nie jest idealne i nigdy nie będzie ale e92 do M4 to przepaść A wiem co mówię bo miałem 2 sztuki e92 M3 i g-powera również. więc wiem co mówię. M3 e92 to świetny samochód ale bez przesady ;) M4 to inna liga! Weź sobie zakładaj najtańszy zestaw kompressora z najtańszymi heblami do najtanszego M3 ktore pali mmiej niz disel haha ŚMIESZNY JESTEŚ MOZE DO KABARETU CIE PRZYJMĄ HAHA

E92 M3 G-power sk3rrrrrrr dobbbbbreeee hahaha
Golfff 3 po swapie i big turbo lepsze od M4 i e92 M3 bo szybsze taki tok myślenia masz......za dużo fantastyki czytasz haha i i ta twoja wiedza teoretyczną . ty chłopie nie masz pojęcia o turbo i kompresorach zero totalne dno.
Ale pisz dalej bo jak mam smutny dzień to twoje wypociny o marzeniach o bogactwie i inne brednie potrafią rozweselić nie tylko mnie ! Haha

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL