BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 14:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 18:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
no, no, no, naprawde wielki szacun, pięknie Ci to wszystko wyszło, gratuluje i życzę powodzenia w dalszym użytkowaniu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 14
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54b32
Witam.
No no tyle czasu się nie odzywałeś a widzę że na necie projekt rośnie w siłę.
Gratuluję zakucia auta.
Jak robiłem istalację turbo w Twoim aucie i w M3 kolegi Maleckisa to poszliśmy po minimum czyli motor bez odprężania na seryjnych gratach.
Teraz uturbiając wolnossące auto nie podejmuję się prac póki motor nie będzie odprężony nawet jeżeli ma być to soft czyli pod 0.5 bara.
Zakucie silnika było trafnym wyborem i szkoda że przy uturbianiu auta nie wsadziliśmy odrazu kucizny ale jak wiadomo taki projekt był by sporo droższy do wersji soft więc sprawa była zrozumiała.
Dobrze że auto jeździ.
Trzeba je tylko odpowiednio wystroić ale myślę że Maleckis&Sons poradzą sobie z tym problemem.
Chciałem się tylko pochwalić że kiedy uturbiałem to auto to było to pierwsze auto na świecie (z tego co mi wiadome było na tamte czasy) z turbosprężarką umieszczoną pod maską oraz seryjnym układem klimatyzacyjnym! :D
A tu możecie sobie poczytać jakie były trudnosci ze zbudowaniem tego monstrum.
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 57673&st=0
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 21:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
I co teraz? Powrót do serii i zmiana silnika czy na żyletki całość?
Szkoda że się nie powiodło :( I tak super projekt :!:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Nie wiem. Może będzie "krismax M3T story". :]

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 23:26 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
krismax napisał(a):
Nie wiem. Może będzie "krismax M3T story". :]


Freak !!! :rotfl:

Jak juz ktos Cie wygadal to moze opiszesz dokladnie co sie stalo i jak to sie stalo ? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
czyli co ?? jeździ czy nie jeździ ?? :niepewny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 13:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Na razie nie jeździ. http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=1479
A czy będzie jeździło...?

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 16:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Niestety moje zrzędzenie się sprawdzilo.....

Czekamy dalej na jakieś powtarzalne sukcesy turbo Mpower

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 16:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Boogie napisał(a):
Niestety moje zrzędzenie się sprawdzilo.....

Czekamy dalej na jakieś powtarzalne sukcesy turbo Mpower



Zrobiłem najdroższy 1000km w życiu...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 19:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
a mogles miec najszybsza fure w pl ... :/

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, 19:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
krismax, szkoda ze się nie powiodło...

...ehhh

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 12:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
a co zrobiłeś lub nie zrobiłeś że Twój projekt się nie powiódł a Twojego kolegi tak? bo w myślę że na oleju raczej nie oszczędzałeś... za dużo dmuchnąłeś?

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 13:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
Szkoda ze projekt tak skonczyl :( strasznie bylem ciekawy wynikow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 23:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
Projekt prze i pro !! Czytalem od pierwszej strony do ostatniej z coraz wieksza ciekawoscia i coraz wiekszym podziwem dla Ciebie Krismax. Ogromna (to za slabe slowo) szkoda ze projekt skonczyl sie tak jak sie skonczyl. Szkoda Twojej pracy (ktorej wlozyles naprawde mnostwo) i pieniedzy (w koncu 25 koła droga nie chodzi). Wspolczuje stary ale i tak podziwiam.

Pozdro !

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Mnie też jest strasznie przykro :(
Pewnie ogłoszenie o sprzedaży kitu niektórych zaskoczyło...cóż
Moja wina :mur:
Docieranie zostało przeprowadzone w mało profesjonalny sposób i dołączyłem dzięki temu do zacnego grona niszczycieli kucizny.
Ponizej zdjęcia; jak dziś wygląda moje auto, najbardziej zajechany cylinder i najbardziej zajechany tłok.
Informuje, że wszystkie tłoki i cylindry wyglądają podobnie (no może mniej oszlifowane)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lutego 2011, 18:53 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
ostro bracie :/

masz moze jakis nowy projekt w planach ?

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 21:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 188
szkoda projektu ale liczę ze jakiś nowy pomysł się urodził


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
A mialobyc tak pieknie , wielka szkoda :rozpacz: .

Widze ze korby chociaz cale .

Nie wydaje Ci sie ze cos jednak bylo nie tak z luzem pasowania tlokow ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 23:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
piotres napisał(a):

Nie wydaje Ci sie ze cos jednak bylo nie tak z luzem pasowania tlokow ?


Mogło być tylko za luźno, a zapewniam, że nie było. Traktowałem moje cudo za ostro i na efekt nie czekałem za długo. 500 km przejechałem na luźnym i stukającym tłoku :/ Skończyłem jeździć po sprawdzeniu kompresji, która wyniosła 5barów :zdziwko:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 19:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Dużo myślałem o zakończeniu kosztownej przygody z M3T. Pojawiło się nawet ogłoszenie o sprzedaży kitu. Sam planowalem zakup seryjnego silnika i sprzedanie auta.
Wypadki potoczyły się jednak inaczej; w ręce "wpadły" mi kute tłoki Wiseco na kolejny nadwymiar (87mm) a skoro już są to wypadałoby zacząć od początku...

Obrazek

Obrazek

1szt. wraz z blokiem pojechały już do warsztatu. Termin to niestety aż półtora tygodnia. Teraz zamówiłem pasowanie 0,08mm (poprzednio 0,05mm)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL