BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 161  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 18:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
dzidzia24 napisał(a):
Ten operator hamowni to chyba nie ogarnia skoro nie mógł zhamować "nie za mocnego" silnika na dodatek NA
Z reszta wynik mało ważny,ważne że silnik zdrowy i ma chęć jechać.
ps:Do Wujekwaldus jakim cudem "słabsza "Octawia TFSI zrobiła lepszy czas od "mocniejszego" 135i aż o jedną sekundę?


poprostu nie tak latwo jest shamowac m5, temat wielokrotnie poruszany nawet na naszym forum

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 18:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Właśnie szkoda, że są takie problemy - tak by było wiadomo ile dokładnie dały kolektory, prawie cały wydech no i reszta modyfikacji - osobiście po takich modach liczyłbym na jakieś 430 - 40 konia.

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Wg mnie powinien ja zmierzyć na drogowej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 18:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
po osiaganych czasach widac poprawe więc to tez jest dosc istotny wyznacznik :hyhy:

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 20:20 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
dzidzia24 napisał(a):
Ten operator hamowni to chyba nie ogarnia skoro nie mógł zhamować "nie za mocnego" silnika na dodatek NA
Z reszta wynik mało ważny,ważne że silnik zdrowy i ma chęć jechać.
ps:Do Wujekwaldus jakim cudem "słabsza "Octawia TFSI zrobiła lepszy czas od "mocniejszego" 135i aż o jedną sekundę?

200 albo 300kg mniej waży taka Octavia od 135i. Więcej info kto chce na priv:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 20:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
poprostu nie tak latwo jest shamowac m5,

No tak bo to m5 , i te 400km i 500NM rwą jak 800km i 1200NM w innym aucie,nie BMW :cool:
Poprostu albo pasy nie spięte fest ,albo rolki-koła mokre :)

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 20:55 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Widze pewne zdziwienie, ale to raczej wynika z faktu, że większości się wydaje, że każde ładne M5 postawione na hamowni pokaże 400ps, niestety w Pl chyba tylko dwa takie wykresy widziałem, a może jeden, norma to niestety 370-380 w sprawnym egzemplarzu.

Co do ogarnięcia, to kto miał do czynienia z S62 na rolkach, wie że sterowniki DSC/ECU mocno utrudniają życie, oraz jak reaguje na gaz i łatwo zrywa przyczepność, co dodatkowo utrudnia pomiar i wymusza rezygnację z opcji SPORT. Dzidzia, ale hamowałeś to auto i wiesz jakiej natury sprawia trudności?

Modyfikacje podnoszące bezpośrednio moc to tylko kolektory i program nieznanej maści, reszta modyfikacji wpływa bardziej na efektywne wykorzystanie tej mocy na drodze. Choć jak się człowiek dobrze przyjrzy kreskom to co widać? Tam gdzie seria zaczyna tracić moc (pow 6600obr) tu mamy jeszcze przy blisko 7.5k do dyspozycji 400PS. Mimo wszystko strojenie będzie, ale tu trafiła mi się tylko jedna osoba która bez wahania chce się tego podjąć, niestety bardzo daleko, VTG, Gtune, Kreatory raczej niechętnie....

Waldek tylko dodaj, że poza S6 każde z wymienionych przez Ciebie aut sporo lżejsze od e39 ;)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 21:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
sterowniki DSC/ECU mocno utrudniają życie,
O tym nie pomyślałem i z tym się zgodzę

Cytuj:
oraz jak reaguje na gaz i łatwo zrywa przyczepność,
Tu natomiast myślę że trochę przesadzasz i mimo że 500NM to nie mało to jednak moment narasta liniowo i nie ma uderzenia jak przy turbo.Ale dobra koniec OT tak czy tak gratuluję i zazdroszczę zdrowej Em Piony .

ps:
Cytuj:
Mimo wszystko strojenie będzie, ale tu trafiła mi się tylko jedna osoba która bez wahania chce się tego podjąć, niestety bardzo daleko, VTG, Gtune, Kreatory raczej niechętnie....

Myślałes o jakimś markowym Alpha N np. Evolve

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 23:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Ciekaw jestem Przemo następnych pomiarów RL na lotnisku. Pewno po tych modach trochę da się urwać z i tak mega odjechanych czasów. Wszystkim w rodzinie robisz takie prezenty ? :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
grzeszak, ganiacie się na lotnisku w Rumunii?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 25 listopada 2014, 23:44 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
dzidzia24 napisał(a):
Cytuj:
oraz jak reaguje na gaz i łatwo zrywa przyczepność,
Tu natomiast myślę że trochę przesadzasz i mimo że 500NM to nie mało to jednak moment narasta liniowo i nie ma uderzenia jak przy turbo.Ale dobra koniec OT tak czy tak gratuluję i zazdroszczę zdrowej Em Piony .

Myślałes o jakimś markowym Alpha N np. Evolve


S62 ma najlepszą reakcje na gaz z serii M według wielu osób, zerknij też na przyrost momentu z 1500obr (ok 150Nm) w jakim czasie pojawia się przy około 2tyś ponad 400Nm, a doładowany będzie miał dużo niższy przyrost mimo wyższych wartości maksymalnych, bo sprężarka musi "napompować" wiaterku :P

Gotowiec na średnio seryjny setup - chyba średni plan. Jest gośc który wrzucił S62 do e46 i hamował nie jedno eM i stroił, ale to spoty kawał odemnie i pewnie w tym sezonie nie wybiorę się.

Grzesiu czasy się nie poprawią, bo wszystko było już mierzone po zmianach.

W Rumii na publicznej drodze - no proszę Cię..

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 00:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Czas 100-200 masz o 2.5 sekundy lepszy od seryjnego m5? :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 07:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1368
zmierz sobie jeszcze moc na RL,
Kliknij mode na "POWER",
wprowadz mase auta z dowodu, miej 1/2 - 3/4 baku

nacisnij "OK" przed pomiarem
3 bieg, 60km/h i w podloge do odcinki, RL pokaze Ci moc na kolach w KW, zrob zdjecie i wrzuc ;)
stacjonarne hamownie to belkot marketingowy tutaj bedziesz mial mase auta, realne drogowe warunki i obciazenia i moc zostanie obliczonona z masy/przyszpiszenia auta...

Milej zabawy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 11:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 909
Lokalizacja: Tczew
Lincoln napisał(a):
Grzesiu czasy się nie poprawią, bo wszystko było już mierzone po zmianach.


No fakt, czytałem bez zrozumienia :)

Pawel! napisał(a):
grzeszak, ganiacie się na lotnisku w Rumunii?


Nie, Rumunia odpada, kiepskie warunki, za duży ruch. Mamy lepszą miejscówkę. W 100% bezpieczną. Jak chcesz więcej info to pisz na priv do mnie albo do Lincolna.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a możesz mi na pw puścić namiary do tej osoby co ma s62 opanowane Lincoln???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 13:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Zdzira 850I, pewnie dobrus z racingforum, jak masz tam konto to tu jego profil http://www.racingforum.pl/Zobacz-profil-m23493.html

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 26 listopada 2014, 23:13 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Berbel007 napisał(a):
Czas 100-200 masz o 2.5 sekundy lepszy od seryjnego m5? :szok:


Coś w ten deseń, powtarzalne 2sek to norma.

Zdzira poszło PW

Waldek potrenuje, ale od jakiegoś czasu męczą mnie "Misfire" na różnych cylindrach i szukam przyczyny, akurat na hamowni było OK, ale pomiary powyżej 100km/h często nie wychodzą.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 27 listopada 2014, 06:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
grzeszak napisał(a):
Lincoln napisał(a):
Grzesiu czasy się nie poprawią, bo wszystko było już mierzone po zmianach.


No fakt, czytałem bez zrozumienia :)

Pawel! napisał(a):
grzeszak, ganiacie się na lotnisku w Rumunii?


Nie, Rumunia odpada, kiepskie warunki, za duży ruch. Mamy lepszą miejscówkę. W 100% bezpieczną. Jak chcesz więcej info to pisz na priv do mnie albo do Lincolna.


Masz rację, kiedyś było dużo lepiej, a teraz ruch się zrobił i trzeba walczyć o godzinę. Dobrze jest latem w niedzielę z samego rana pojechać.

Gdzie macie tą miejscówkę i jak daleko ode mnie? Może być na pw info.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 27 listopada 2014, 09:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
a może zmierzyłbyś ja na dynomecie??? wg mnie wynik tego auta ze zmienionym wydechem dolotem będzie bardziej realny na drodze od pomiaru w hermetycznym garażu z kiepskim nawiewem do tego ze ślizgającymi sie rolkami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 listopada 2014, 09:51 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Adamie, o ile jest możliwość jeźdzmy do Borska, bo można pomierzyć auta, kulturalnie powygłupiać się jak i zrobić jakiś mały OS.

Licząc bez uślizgu powinno być przy jednym z pierwszych pomiarów przynajmniej 410ps, jeśli dodać do tego 9% skrócone przełożenie które daje na plus przy przesuniętej odcince, o 2cm niższy zawias, 1cm węższe opony p/t oraz jakoś tam dającego radę kierowcę to wyniki są takie a nie inne. Dynomet ma osti! i zapraszał na pomiar, więc pewnie kiedyś skorzystam.

Powoli myślę o profilaktycznej wymianie panewek, bo sporo wszytko już ładnie śmiga i jest pomierzone to szkoda by było coś popsuć, a w serii S to element wymienny jak paser rozrządu w Passacie :kwasny:

Podobnie jak Hipek na 90% pozostanę przy N/A, bo po prostu osiągi mi starczą, a w okolicy nie ma tak pozytywnie zakręconych osiągami ludzi jak Waldek, więc nikt nie będzie burzył mojego spokoju :P

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 161  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL