BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 21:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 14
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54b32
Uturbienie BMW to koszt od 12tyś w górę a żeby było bezawaryjnie w 2.5 czy 2.8 to trzeba liczyć koszt 22-25 tyś zł już z kucizną :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
Witam znalazłem ten temat i wielkie gratulacje widać że zawsze coś się da poprawić i wielkie gratki za wytrwałość, dbałość o szczególy i poprawę fabryki będzie gites czekam na info jak jeździ furrrrraaaaa

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 23:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Mario-MTG napisał(a):
Uturbienie BMW to koszt od 12tyś w górę a żeby było bezawaryjnie w 2.5 czy 2.8 to trzeba liczyć koszt 22-25 tyś zł już z kucizną :)

W tej cenie sam silnik z osprzętem ?? Czy wydech elektronika itd. Nie mówie, że jestem zdecydowany na montarz suszarki, ale zawsze bardzo mnie ciekawiło ile kosztuje bezawaryjne i a miare porządne uturbienie BMW. Mógłby Pan powiedzieć coś wiecej :) Nie musza to byc dokładne i konkretne sumy. Ale np. wnetrze czyli klatka, kubły kiera itd, plus elektronika silnika, plus ukł wydechowy dolotyowy, oraz silnik z osprzetem. Dajmy na to, że baza jest 2,5, bo M3 to już troszke inna liga ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 17:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
Myślę że to cena za samo napędzanie silnika bez fajerwerków we wnętrzy auta typu klatka, fotele, pasy, nie wspmnę o zawieszeniu i hamulcach te ostatnie zresztą wystarczają . więc myślę że i jestem tego pewien że bezawaryjność zależy w głównej mierze od budrzetu jaki sobie założymy na budowę takiej fury. Wiem i to widać ze kolega Krismax nie mało pakuje kasy w auto i to pewnie przyniesie zamierzony cel.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2009, 22:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Jaco Plo napisał(a):
Myślę że to cena za samo napędzanie silnika bez fajerwerków we wnętrzy auta typu klatka, fotele, pasy, nie wspmnę o zawieszeniu i hamulcach te ostatnie zresztą wystarczają . więc myślę że i jestem tego pewien że bezawaryjność zależy w głównej mierze od budrzetu jaki sobie założymy na budowę takiej fury. Wiem i to widać ze kolega Krismax nie mało pakuje kasy w auto i to pewnie przyniesie zamierzony cel.


...ciągle jeszcze za mało :(

Sądzę, że przy kwocie 100tys (za wszystko) osiągnąłbym zamierzony efekt.
Emka zostałaby totalnie zmodernizowana na zupełnie nowym osprzęcie.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 14:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 14
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54b32
Ghost_Rider napisał(a):
Mario-MTG napisał(a):
Uturbienie BMW to koszt od 12tyś w górę a żeby było bezawaryjnie w 2.5 czy 2.8 to trzeba liczyć koszt 22-25 tyś zł już z kucizną :)

W tej cenie sam silnik z osprzętem ?? Czy wydech elektronika itd. Nie mówie, że jestem zdecydowany na montarz suszarki, ale zawsze bardzo mnie ciekawiło ile kosztuje bezawaryjne i a miare porządne uturbienie BMW. Mógłby Pan powiedzieć coś wiecej :) Nie musza to byc dokładne i konkretne sumy. Ale np. wnetrze czyli klatka, kubły kiera itd, plus elektronika silnika, plus ukł wydechowy dolotyowy, oraz silnik z osprzetem. Dajmy na to, że baza jest 2,5, bo M3 to już troszke inna liga ;)

Witam.
Na forum zwracamy się do siebie na Ty :)
25 TYŚ to przygotowanie silnika - zakucie-zamontowanie układu turbo wraz z częściami i wystrojeniem oraz podpięcie go pod seryjny układ wydechowy.
Jeżeli części da radę załatwić tańsze to w tej cenie może i z układem wydechowym szło by się wyrobić.
Klatka czy montaż kubełków oraz profesjonalne przygotowanie na 1/4 czy do innej dyscypliny nie powinny przekraczać dodatkowych 5 tyś zł.
Ceny które podaję są orientacyjne bo wszystko zależy od cen użytych części.
NP. jeżeli chcemy nowe turbo to trzeba się liczyć z kosztem od 4 tyś zł jak za używane to +-2 tyś itd.
Ceny które podałem obejmują dobre i markowe podzespoły.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 14:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
krismax napisał(a):
... i kasy
komu dzisiaj tego nie brakuje :/
Mario-MTG napisał(a):
25 TYŚ to przygotowanie silnika
- drogi gips! ale powodzenia bo efekt koncowy na pewno bedzie piorunujacy :]

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Efekt miał być piorunujący już od strony 11stej tego tematu, kiedy to w bloku wylądowały tłoki JE Pistons. Tłoki Wiseco to dla mnie gorsza liga, choć jeśli dam radę ję dotrzeć to spokojnie wytrzymają 1bar boostu i topienie kolejnych par opon :hyhy:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 14:58 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
Mario-MTG napisał(a):
Ghost_Rider napisał(a):
Mario-MTG napisał(a):
Uturbienie BMW to koszt od 12tyś w górę a żeby było bezawaryjnie w 2.5 czy 2.8 to trzeba liczyć koszt 22-25 tyś zł już z kucizną :)

W tej cenie sam silnik z osprzętem ?? Czy wydech elektronika itd. Nie mówie, że jestem zdecydowany na montarz suszarki, ale zawsze bardzo mnie ciekawiło ile kosztuje bezawaryjne i a miare porządne uturbienie BMW. Mógłby Pan powiedzieć coś wiecej :) Nie musza to byc dokładne i konkretne sumy. Ale np. wnetrze czyli klatka, kubły kiera itd, plus elektronika silnika, plus ukł wydechowy dolotyowy, oraz silnik z osprzetem. Dajmy na to, że baza jest 2,5, bo M3 to już troszke inna liga ;)

Witam.
Na forum zwracamy się do siebie na Ty :)
25 TYŚ to przygotowanie silnika - zakucie-zamontowanie układu turbo wraz z częściami i wystrojeniem oraz podpięcie go pod seryjny układ wydechowy.
Jeżeli części da radę załatwić tańsze to w tej cenie może i z układem wydechowym szło by się wyrobić.
Klatka czy montaż kubełków oraz profesjonalne przygotowanie na 1/4 czy do innej dyscypliny nie powinny przekraczać dodatkowych 5 tyś zł.
Ceny które podaję są orientacyjne bo wszystko zależy od cen użytych części.
NP. jeżeli chcemy nowe turbo to trzeba się liczyć z kosztem od 4 tyś zł jak za używane to +-2 tyś itd.
Ceny które podałem obejmują dobre i markowe podzespoły.

Bardzo dziękuję za odpowiedź :zdrowko: Zawsze marzyło mi się turbo. Nic nie zastąpi tego dzwięku i krzywizny oddania mocy :serce: Jeździłem kilkoma wspaniałymi wozami M3, M5, EVO 9, RS4, RS6 oraz S4 zrobione na 410 KP i Golf III VR6 505 HP i wiem, że jest to cudowna sprawa. Jednak doszedłem do wniosku, że w moim przypadku finanse nie pozwala na taka zabawe ( a jak już robic to dobrze ) i wogóle taniej i bezpieczniej jest wsadzić np. do E30 4,4 V8 i troszke pogrzebać żeby było 300 kucy, efekt podobny, czyli wiecej bokiem niż prosto, lub kupno seryjnej M3, M5. Tańsza eksploatacja, o wiele mneijsza awaryjnośc i lepsza funkcjonalność. No chyba, że nie mam racji :niepewny: Tak czy siak przepraszam Krzyśka za OT :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 20:38 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 14
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54b32
Pewnie że najlepiej jest zrobić np. swap albo wymienić auto na mocniejsze a jak tamto się znudzi to zostaje zaturbienie.
Silnik 2.8 zawsze można uturbić tańszym kosztem czyli odprężyć uszczelką i dmuchać do 0.7 bar ale znajac życie właścicele szybko chcieli by pokręcić boost a to wiąże się z przebudową motoru.
Przepraszam za OT.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Mario-MTG napisał(a):
Pewnie że najlepiej jest zrobić np. swap albo wymienić auto na mocniejsze a jak tamto się znudzi to zostaje zaturbienie.
Silnik 2.8 zawsze można uturbić tańszym kosztem czyli odprężyć uszczelką i dmuchać do 0.7 bar ale znajac życie właścicele szybko chcieli by pokręcić boost a to wiąże się z przebudową motoru.
Przepraszam za OT.


NO PROBLEM

Mario zasłużył sobie na reklamę w tym temacie ponieważ to właśnie jemu powierzyłem budowę turbo w moim aucie.
Dlaczego ? Po pierwsze: na pewno taniej niż w renomowanej firmie. Po drugie: to właśnie hobby Mariusza. On nie skończył szkoły samochodowej podobnie jak i ja. Pracuje w służbie zdowia i nie wiem czy życzy sobie abym napisal jaka kto.
Mario lubi to co robi i sądzę, że to dobry powód żeby oddać auto w jego ręce.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Jak tylko wrócę z "morskich" wakacji rozpoczynam proces docierania i raczej nie będę miał o czym pisać :(
No chyba, że się coś wysra...

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
OOOO fakt na reklamę trzeba zapracować Porieram Krismaxa.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2009, 23:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
krismax napisał(a):
No chyba, że się coś wysra...
Tfu, tfu <pukam w niemalowane>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
będzie dobrze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Dzisiaj, od zalania jedynym właściwym olejem, rozpoczynam proces docierania :]

Obrazek
By krismax79 at 2009-10-01

Trzymajcie kciuki żebym go nie zabił :rotfl:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 1 października 2009, 18:11 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
krismax napisał(a):
Dzisiaj od zalania jedynym właściwym olejem rozpoczynam proces docierania :]


Trzymajcie kciuki żebym go nie zabił :rotfl:



Noooo Krzysiek wie jakie "pićku" jest najlepsze dla silniczka !!! :super: :super:



ostrożnie z gazem bo potem znowu bedziesz nas zanudzał składaniem silnika na nowo :rotfl: :P

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 09:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
krismax napisał(a):

Trzymajcie kciuki żebym go nie zabił :rotfl:


trzymam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 10:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
:ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 11:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
:super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL