BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 947 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 5 lipca 2013, 19:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
bardzo fajne jest to E36 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 11 lipca 2013, 19:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje i tylko wyglad sie liczy, to poczynilem male zakupki i zaczynam doprowadzac auto do ładu:

- drazki kierownicze Meyle
- koncowki drazkow Meyle
- poduszki amorow tyl Meyle HD
- pelny zestaw poliuretanow 85 Sha z Deuter Olkusz, ale bedzie zakladana tylko czesc z nich
- filtr kabinowy z aktywnym weglem
- nowa listwa na zderzak przedni z napisem BMW (moja poprzednia byla malowana i schodzila farba)
- nowe wezyki silnika krokowego i odmy
- troche spinek tu i tam

Do tego auto wlasnie jest na wymianie dwumasu na jednomas pokazywany pare stron wczesniej. Po sciagnieciu skrzyni okazalo sie ze trzeba powymieniac uszczelniacze na skrzyni i na wale, a do tego, co najgorsze - tarcza sprzegla sie konczy :cry: a ze z m3 latwo nie jest jesli chodzi o czesci to prawdopodobnie auto zostanie na warsztacie... Nie lubie tego :/ Na szczescie w nieszczesciu Leo poratowal gruba tarcza sprzegla, za co wielkie dzieki! Jeden klopot mniej.

Do skrzyni od razu zostanie zalany Motul Multi ATF

Z hamulcami jak sie okazalo tez latwo nie bedzie - pasuja p&p ale na paisty non M3, u mnie trzeba niestety wykonac adaptery. Tu podziekowania dla Soul'a z Maxbimmera, ktory zaoferowal swoja pomoc w dorobieniu adapterow i dla Wani z Mfourm, za rysunki techniczne adapterow! Dalej pozostaje juz TYLKO znalezc tarcze z M3 CSL w dobrej cenie :lol: :lol:
Bedzie zmieniany plyn hamulcowy na Motul RBF 600 + przewody w oplocie Goodridge i byc moze klocki EBC Green Stuff, ale to zalezy juz od tego jakie tarcze uda sie dopasowac.

To chyba tyle na razie :) nie moge sie doczekac odbioru auta z jednomasem :P

jakies tam fotki niektorych maneli

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 12 lipca 2013, 08:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2143
Lokalizacja: okolice Świdnicy
Moje BMW: 528i, M3, e30
Kod silnika: s50b32 M52B28 .....
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... &start=220
oj chyba będzie skrzypić :/ po montażu napisz jak wrażenia bardzo skrzypi itd

_________________
Obrazek

Moje coupe ---->Vadery OZ Futura 10j gwint weitec ---> S50B32 !! ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=820

Jest BMW E36 S50B32 coupe - vadery i OZ Futura 10j
Jest 528i,635 L6,318i,318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 12 lipca 2013, 09:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Przy złożeniu poliuretanów na smarze, np. tym dawanym przez Olkusz w zestawie - NIC NIE SKRZYPI.
Nie mam u siebie w zawieszeniu ani jednego elementu gumowego i to jedna z najlepszych rzeczy jaką da się zrobić w aucie.

Nie wiem czy Ci siądą te zaciski tak hop siup na zwrotnicę z emki. Na non-M przednie zakręcają się bardzo ładnie po lekkim podszlifowaniu zacisku.
Kolejna sprawa to airbox. Ani nie zyskasz, ani nie stracisz bo jakim sposobem ? Mając ITB każdy cylinder dostaje ile chce, a ten airbox jest w zasadzie tylko po to, żeby podpiąć przepływomierz. Zyskać byś mógł strojąc auto na czymś emulującym przepływkę i na każdą przepustnicę zrobić trąbkę z filtrem gąbkowym - masz wtedy nieograniczony przepływ.

Ogólnie ogromny szacun za komponenty użyte do budowy, widać że wszędzie sos płynie szerokim strumieniem.
Ale auto mi się zupełnie nie podoba, nie ogarniam stylu Raceism ani tak masakrycznego przerysowania supersportowości, która tak naprawdę wraz z mega glebą i negatywem z tyłu... znikła.
Z auta sportowego zrobił się eksponat na eventy.
Oczywiście kwestia gustu, nie potępiam - właściciel może robić ze swoim autem co mu się żywnie podoba :)

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 13 lipca 2013, 08:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Jesli chodzi o zaciski to pisalem wyzej ze adaptery juz sie robia pod zwrotnice emkowe. Na razie tylko na przod bo tylko takie wzory dostalem.
Przerysowana sportowosc? Nie zgodze sie ;) Auto robie dla siebie bo zostaje na dluzej, a chyba Ciebie rowniez nie satysfakcjonowal by fakt gdybys skladal swoj samochod na chinskich komponentach?
Z drugiej strony niby perofmance, poliuretany, 6tloczkow, a ja tu widze rowniez ekonomie! Poliuretany wiadomo, sa znacznie wytrzymalsze niz seryjne gumy wiec wystarcza na przynajmniej 2 razy dluzej, a do tego kosztuja znacznie mniej niz mial bym pchac wszedzie oryginaly. Do zaciskow mam kilka opcji - sportowe klocki ebc kosztuja podobnie co zwykle do m3, a jednak jest 6 tlokow. Tarcze ori m3 kosztuja tyle co np. tarcze e46 m3 i moge je uzyc, a te jednak maja 325mm zamiast 315mm wiec kolejny plus. Byc moze uda sie zaadoptowac tarcze jeszcze z auta zupelnie innej marki 337x30mm Zimmermanny wiercone, ktore kosztuja mniej niz emkowe.
Rowniez nie zgodze sie co do airboxa. Nawet jesli dzialal by z przeplywka, nie powinien dac strat bo niby czemu, skoro sam mowisz ze kazda przepustnica dostaje tyle samo powietrza. Zauwaz jednak ze powietrze przy carbon airboxie wpada pod innym katem, bezposrednio uzupelniajac kazda przeoustnice.
przy ori airboxie powietrze wchodzi na srodek airboxa i musi sie po nim rozejsc napelniajac pierwsze i ostatnie cylindry. Nie mowie ze na pewno daje jakies mega osiagi, ale jesli nic bym nie stracil na hamowni to zdecydowanie wole bardziej carbon pod maska.

Przyklad z e46 CSL

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 02:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Jakis czas temu pokazywalem zakupiony jednomas RUFF, w koncu ogarnelem czas na montaz.
Latwo nie bylo, w zasadzie bylo bardzo zle...
Miala to byc szybka akcja p&p, a wyszlo zupelnie inaczej. Po sciagneiciu skrzyni i rozlozeniu sprzegla okazalo sie, ze tarcza sprzegla jest dosc cienka i skoro jest juz na wierzchu to wypadalo by poskladac na nowej tarczy. Z czesciami do M3 nie jest tak latwo, ale z pomoca przyszedl Leo, mial akurat tarcze z prawie nowymi okladzinami. Pozniej okazalo sie ze po skreceniu sprzegla, lapie przy samej podlodze. Padla diagnoza (troche bledna) ze trzeba nowy docisk... i tu koleje szukanie na szybko, o dziwo znalazlem tez na miejscu w TK Motorsport, docisk zregenerowany i wzmocniony dla nich przez Radzikowskiego.
Wiec znow skrecanie, ale efekt byl taki sam... Sprzeglo bierze przy samej podlodze. Zabawa z odpowietrzaniem, wydluzaniem wysprzeglika itd... W koncu wymiana wysprzeglika na pochodzacy z e46 + pare innych patentow i dziala!
Czas na jazde testowa, odpalam i co ? Auto chodzi na 4 cylindry! Tylu problemow na raz dawno nie mialem z zadnym z aut... Konczyl sie juz drugi dzien walki na warsztacie. W koncu w sobote pojechalem ze swoim interfejsem i okazalo sie ze przez przypadek wypiely sie wtyczki na 5 i 6 wtryskiwaczu, problem banalny ale nerwow napsul :cenzura:

Auto jezdzi juz jak trzeba, sprzeglo bierze fajnie, troche lzej niz bylo wczesniej i wbrew moim obawom po przeczytaniu opinii internetowych znawcow - nic nie trzesie, nic nie szarpie, mimo braku tlumika drgan na tarczy sprzegla i jednomasie! Jedyna rzecza ktora sie potwierdzila jest to, ze po rozgrzaniu strasznie halasuje lozysko w skrzyni, ale o tym pisze nawet UUC Motorwerks na swojej stronie.

dzis pojawila sie tez taka fotka w sieci

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 05:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Jak dla mnie tap madl :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 10:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Miałbyś może fotkę docisku ? :)
Co do sztywnej tarczy i jednomasu to nic się nie dzieje, niby może trochę łatwiej ślizgać ( problem odpada z mocnym dociskiem ) i skrzynia od drgań szybciej pada - ale znając życie nie robisz tym autem 200tys rocznie więc luzik ;)

Wracając do tematu dolotu to i tak jest spore podciśnienie więc większa pojemność puszki wiele raczej nie zmieni. Gorzej na pewno nie będzie, czy lepiej... uwierzyłbym po wykresie przed/po. Dalej w swojej jednoosobowej sondzie głosuje za EMU i ITB na wierzchu
Obrazek
Tylko do powyższego obrazka koniecznie gąbki, szkoda ładować paprochy do silnika.

Na koniec jeszcze mały offtop odnośnie kolegi ze zdjęcia w Hondzie City.
Jak to jest przy kontroli drogowej, jeśli ma się zdjętą maskę ? Przyczepią się do ostrych elementów i wezmą dowód ?


Może auto mi się nie podoba ale podejście właściciela do tematu zdecydowanie tak, postaram się śledzić i umiarkowanie spamować :)
Powodzenia w modzeniu

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 14:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Mam tylko jedna fotke docisku robiana na szybko zaraz po odebraniu od TK

Obrazek

Z tego co pamietam kiedys znajomemu zabrali dowod i dostal 500pln mandatu za jazde e36 bez maski

Jeszcze 2 foteczki ze Stance Nation

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
Fotka na obwodnicy świetna :super: Tablica US na tył by się przydała :oczami:

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 15 lipca 2013, 14:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 352
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E36 touring
Kod silnika: M43B18
Fotka z trasy prze kozacka !:)
A tył mnie miażdży za każdym razem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 19 lipca 2013, 16:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
w koncu ogarnalem ori airboxa zeby zgrywal sie z porkywa , poczyscilem wszystkie zlaczki gumowe (ale byl syf, z 1mm warstwa zaschnietego oleju po wierzchu!), poczyszczone trąbki i mozna juz skladac

Obrazek

Obrazek

Obrazek


No i przed chwila odebralem od znajomego adaptery na przod pod zaciski, teraz trzeba troche czasu na przymiarke

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 20 lipca 2013, 12:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 352
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E36 touring
Kod silnika: M43B18
aribox ładnie się zgra z silnikiem ;)
te zaciski tez fajnie siądą za kołem będzie je ładnie widać ;)
czekam na jakies foto poglądowe i powodzenia w zakładaniu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 20 lipca 2013, 13:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 151
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: n20
ta fota z trasy jest genialna :)

_________________
>>> Moje 330d Touring TITANSILBER METALLIC <== do sprzedania :) :hyhy:
>>> Moja Honda VTX 1300S :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 20 lipca 2013, 14:53 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
pepper77 napisał(a):
ta fota z trasy jest genialna :)

to auto jest genialne :D wszystko w moim guście :hurra:
napis na tylnym spojlerze robi robotę :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 00:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 298
Lokalizacja: RZE
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927
Super Sztuka ! :super: Jak te poliuretany ? poprawiły duzo ? :)

_________________
Obrazek

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132927


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 13:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 352
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E36 touring
Kod silnika: M43B18
A jeszcze zapytam ( sory jak nie doczytałem) zaciski dajesz w jakiś konkretny kolor czy zostają tak jak jest ?:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 00:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Podejście do auta jak i samo auto 1'sza klasa :ok:
Osobiście ten negatyw mi się nie podoba, poza tym jest super.

Ciekawa sprawa z airbox'em CSL ;)

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 06:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Poliuretany niestety jeszcze nie zalozone. Moze w poniedzialek uda sie zalozyc chociaz czesc. W poniedzialek tez jestem umowiony na przymiarke zaciskow na nowych adapterach.
Zaciski zostaja w ori malowaniu, mysle ze nie ma sensu malowac bo siwy bedzie pasowac do stylu, a do tego przemalowujac straca na wartosci.
Obecnie dolot jest poskladany na ori airboxie, z przeplywka itd. Pozakladalem nowe przewody odmy i krokowca, poczyscilem troche elementy i tak to teraz wyglada

Obrazek

Job done

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder ->> E36 M3 Evo Estoril Sedan LTW fotki str. 15
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 08:57 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3397
Lokalizacja: Kraina BMW
Kod silnika: MXXBXX
Garaż: E36 Coupe Black Bitch http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 9#p1307309

FunPage E36 Coupe Black Bitch http://www.facebook.com/e36bbcosmos/
Broder ale pięknie pod maską, a myślałem, że czerwony pasuje tylko do hondy a w BMW może i tak nieźle wyglądać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 947 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL