BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 12:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 355
alduwiel napisał(a):
Tak mocno porobione M jak Ty masz porobione 3.0d to by pionowo startowało w górę jak byś chciał ruszyć :) tak więc porównajmy sprawiedliwie

Masz ponad 110% mocy dowalone to sobie wyobraz m3 e92 jakby miała 890 koni





Ja ma 2,53 razy więcej względem serii to m3 e 92 miało by 1062


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 12:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
deejeys napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
- Wizualnie akurat M3 E46 bardziej mi się rzuca w oczy niż M3 E92, ale oba modele dość mocno wizualnie się różnią
- M3 to zupełnie inny samochód, nawet budę ma inną, silniki specjalnie robione, zawieszenia, prawie wszystko


Bo co bo ma lekki garb na masce, skrzela i przebudowane zderzaki + delikatnie szersze błotniki? Dla laika po założeniu skrzel i tylnego zderzaka to nie do odróżnienia xD Zresztą dobrze o tym wiem, bo mimo poliftowych lamp nie raz słyszałem teksty "ooooo M3" :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Co głównie generują 4 końcówki wydechu, gdzie w sumie poza przednim zderzakiem nie mam nic przypominającego M3 xD

jiGsaw napisał(a):
W zasadzie Twoim jedynym argumentem pozostaje... że nie jest zbudowany tylko do sportu czy jako sportowy jako MODEL (E46 czy E92), tak jak to jest w przypadku supercarów, czy Porsche 911. Jest to argument typowo ideologiczny, czyli nie ma potwierdzenia w faktach, które można opisać modelami matematyczno - logicznymi, jak moje i innych argumenty.


WitoM napisał(a):
Ford puma chyba nie gra w tej samej lidze co 911? Po za tym nie spełna pozostałych wymogów:
"Samochód sportowy powinien posiadać:

korzystny stosunek mocy silnika do masy własnej,
zawieszenie umożliwiające jak najszybsze pokonywanie zakrętów,
opony zapewniające jak najlepszą przyczepność do podłoża,
układ hamulcowy zapewniający skuteczne wyhamowanie samochodu z prędkości maksymalnej,
nadwozie o stosunkowo niskim współczynniku oporu powietrza."


A wiesz jakie tam były silniki? Bo nie tylko te 100 konne... :) Było coś koło 160KM, co przy tonie masy jak obstawiam na tamte lata było w stanie się odechnąć od świateł, bo mówimy o aucie z lat 90-tych.


To teraz wjedziemy z wikipedia : (skoro już wyżej wjechała z niej esencja xD )

Cytuj:
Samochód sportowy – klasa samochodów, której głównym celem jest możliwie najlepsze prowadzenie. Przeważnie są to małe samochody, z niskim środkiem ciężkości, utwardzonym zawieszeniem, precyzyjnym układem kierowniczym i dobrym stosunkiem mocy do masy.[1] Przeważnie są to samochody dwuosobowe, lub 2+2.[1] W klasycznym rozumieniu są to głównie auta typu Kabriolet i Coupe.

Samochody sportowe są mniejsze, mniej luksusowe i lżejsze od Grand Touring. W przeciwieństwie do samochodów wyścigowych są wersjami produkowanymi seryjnie i bardziej przystosowane do drogowego użytkowania. Są często mylone z samochodami usportowionymi. W przeciwieństwie do nich, są zdecydowanie mniej praktyczne i nie bazują na samochodach innych segmentów, m.in. hatchback (hot hatch).


I tu mimo, że cały ten artykuł na wiki mnie trochę bawi ale to finalnie sformułowanie "nie bazują na samochodach innych segmentów" uznałbym za takie dość sensowne i rozwinął do "innych modelach", zgodne zresztą z tym co ja uważam. Dyskusja się ta zaczęła od M3 E46, potem przeszła na E9x, F8x i tak naprawdę zaraz dojdzie nowy model i chyba nie zakończymy tego spamu. Podsumowując - jak bym dobrze rano wstał to do wieczora z 318i zrobię M3 przekładając wszystko jak leci bo wszystko da się przełożyć - to nie jest inna karoseria i finalnie było by to nadal 318i.

M3 to wspaniałe wozy, czy to E36 czy E46 czy również E92. Celowo napisałem E92 bo dla mnie następcą E92 M3 jest M4 F82, ale to też może wywołać awanturę więc zakończmy tą dyskusję :)

KEMN1 napisał(a):
Będziecie się tak miesiąc kłócić i każdy będzie mial argumenty, tym bardziej, że nie ma definicji encyklopedycznej auta usportowionego. Osobiście skłaniam się do tego, że m3 jest jak najbardziej autem sportowym, a to ze ma skorupę podobną do wersji cywilnych niczego nie oznacza. Wiele elementów silnika, zawieszenia, budy, zaprojektowane tylko pod ten konkretny model z naciskiem na performance, niewymienne z częściami z cywilnych wersji. Z resztą na tym forum milion razy padało stwierdzenie, że grubo porobione 335d będzie szybsze od m3 na prostej, ale na torze to inna bajka, dlaczego? Odpowiedź macie wyżej. A auta wyścigowe to jeszcze inny temat. Ale przynajmniej forum troche odżywa. :cool:


A tuż obok na tym samym torze jeszcze lepszy czas będzie miało np. Megane RS xDDD Nikt tego nigdy w rzeczywistości nie porównał. A tekst się przewija od lat. Dlaczego? xDDD


WitoM napisał(a):
Nie jest to starsze 911 tylko 997 produkowane w tym samym czasie kiedy weszło na rynek M3...

Jest starsze bo było od 2004r na dodatek w sumie 997 można było wziąć w wersji turbo od 06r jak dobrze widzę, generalnie było trochę możliwości jak w każdej generacji... To tak fajnie nawiązuje.... Idziesz do salonu po 911 i masz do wyboru Carrere, S, 4S, Turbo... Idziesz po BMW serii 3 i masz do wyboru - 318i, 320i, 325i, 330i, 320d, 330d, 335d, M3 następnie wybierasz nadwozie... :D Dobra z tym nadwoziem - w przypadku m3 e9x jak wcześniej ustaliliśmy były 3 wersje nadwozia :)


1. M3 E46 ma inną budę zupełnie. Do tego inne lusterka, listwy, zderzaki, maska, błotniki, szerszy tył itd. M3 E92 z resztą podobnie jest różne. Tyle, że jak jedzie M3 E46 to od razu to widzę, jak jedzie M3 E92 to jest chwila zawahania. Może to być kwestia indywidualnego spojrzenia, każdy zwraca uwagę na inne detale, to moja opinia, masz prawo mieć swoją.

2. Co do opla tigry, który technicznie jest oplem corsa itp. to nie będę komentował tej błazenady, za chwilę od Ciebie usłyszymy, że fiat 126p jest sportowy jak Porsche, bo ma napęd na tył i silnik z tyłu? :wstyd:

3. M3 bazuje na 3er w minimalnym stopniu. Praktycznie wszystko co wypełnia znamiona definicji samochodu sportowego jest tutaj zrobione zupełnie inaczej, często od podstaw i bez bazowania.

4. Twierdząc, że wszystko przełożysz z M3 do 318i i zrobisz z tego M3 dałeś tylko przykład swojego braku elementarnej wiedzy nt. budowy BMW M3, które ma zupełnie inną budę. Zasadniczo na tym dyskusja z Tobą powinna się skończyć. Jedynie nie jestem pewien jak było w E36, ale to od zawsze była czarna owca wśród generacji M3.


lukbmw - nie wiem co chciałeś nam tutaj przekazać, ale miejsce stulejarzy na tym forum, którzy się podniecają, że coś tam objeżdża emkę jest od zawsze... w kąciku stulejarzy i tam oni pozostaną, gdyż nigdy BMW M mieć nie będą. Mój dupowóz też objeżdża na prostej każde wolnossące M3, no i co z tego? Przynajmniej nie jest dieselem. Kup sobie M3, poposiadaj go trochę i pojeździj to zrozumiesz, że to nie jest samochód, który się ma dlatego, że jest szybki na prostej.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 12:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Potwierdzam , ze jednak szpera i sprzegło w M to jest istna przepasć pomiędzy takim 335d nawet 400 koni

Sportowe czy nie sportowe to tak zawija [cenzura] asfalt ze szok! Jak wąż wije się od krawezniki do kraweznika bo chce zapierdlaaac !!! Ahh kocham to!! Jak zostane szejkiem tak jak Waldek to wybuduje swoj tor do upalania :rotfl:

Czujcie się juz zaproszeni


Ostatnio edytowano 22 września 2020, 13:00 przez Alduwiel, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 12:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
deejeys napisał(a):
A tuż obok na tym samym torze jeszcze lepszy czas będzie miało np. Megane RS xDDD Nikt tego nigdy w rzeczywistości nie porównał. A tekst się przewija od lat. Dlaczego? xDDD


A jakiś dowód? Bo porównałem czasy z paru torów i megane 3 RS było zawsze za e92 m3. I co do tej pumy i opisu na wiki, to właśnie może być różnica. Ktoś może nazwać auto sportowe, bo ma dwie pary drzwi i nie ma ramek w drzwiach, ktos inny z kolei moze nazywać auto usportowione, mimo, iż zostało zaprojektowane przez oddzielny dział/firmę (M) i mialo właśnie na celu performance poprzez wymianę lub zastosowanie całkowicie innych części niz w wersji cywilnej. I nikt nikomu nie wmówi swojej racji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 13:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
nie zapominajcie jeszcze o Alpinach













:rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 14:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 355
jiGsaw,
Sam jesteś stulejarz i wszyscy to wiedzą i słyszą Te twoje opowieści i co ty nie masz ale tego nikt nie widział a m5 e60 prowadzi się bardzo fajnie ale wady ma jeszcze większe
Znajomy rozbiera m ki wszystkie m3 e46 e90 m5 e60 f10 co popadnie i nic tam nie widziałem innego niż seryjnych autach buda auta ta sama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
WitoM napisał(a):
Ford puma chyba nie gra w tej samej lidze co 911? Po za tym nie spełna pozostałych wymogów:
"Samochód sportowy powinien posiadać:

korzystny stosunek mocy silnika do masy własnej,
zawieszenie umożliwiające jak najszybsze pokonywanie zakrętów,
opony zapewniające jak najlepszą przyczepność do podłoża,
układ hamulcowy zapewniający skuteczne wyhamowanie samochodu z prędkości maksymalnej,
nadwozie o stosunkowo niskim współczynniku oporu powietrza."



Zdecydowanie pasuje tu Opel Calibra :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 14:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
lukbmw napisał(a):
jiGsaw,
Sam jesteś stulejarz i wszyscy to wiedzą i słyszą Te twoje opowieści i co ty nie masz ale tego nikt nie widział a m5 e60 prowadzi się bardzo fajnie ale wady ma jeszcze większe
Znajomy rozbiera m ki wszystkie m3 e46 e90 m5 e60 f10 co popadnie i nic tam nie widziałem innego niż seryjnych autach buda auta ta sama


:rotfl: Kto miał widzieć ten widział, a kto ma zobaczyć też zobaczy. Może Ty też nawet.

Czasem, żeby zobaczyć, to trzeba oczy otworzyć. A jak to nie pomaga, to może lepiej okulary do czytania i sobie wyczytać w necie czym się różnią.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 15:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw napisał(a):
1. M3 E46 ma inną budę zupełnie. Do tego inne lusterka, listwy, zderzaki, maska, błotniki, szerszy tył itd. M3 E92 z resztą podobnie jest różne. Tyle, że jak jedzie M3 E46 to od razu to widzę, jak jedzie M3 E92 to jest chwila zawahania. Może to być kwestia indywidualnego spojrzenia, każdy zwraca uwagę na inne detale, to moja opinia, masz prawo mieć swoją.

Lusterka kupiłem, przepiąłem wtyczki i pasują. Listwy sobie zamówiłem z innym logo, ale te z M3 pasują. Zderzaki również da się założyć, ale najlepiej z błotnikami (poszyciami) Maska pasuje również :)

jiGsaw napisał(a):
błazenady

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

jiGsaw napisał(a):
3. M3 bazuje na 3er w minimalnym stopniu. Praktycznie wszystko co wypełnia znamiona definicji samochodu sportowego jest tutaj zrobione zupełnie inaczej, często od podstaw i bez bazowania.

:rotfl:

jiGsaw napisał(a):
4. Twierdząc, że wszystko przełożysz z M3 do 318i i zrobisz z tego M3 dałeś tylko przykład swojego braku elementarnej wiedzy nt. budowy BMW M3, które ma zupełnie inną budę. Zasadniczo na tym dyskusja z Tobą powinna się skończyć. Jedynie nie jestem pewien jak było w E36, ale to od zawsze była czarna owca wśród generacji M3.


Człowieku a co nie pasuje powiedz? :) Z E92 wózki można nawet do 1er można przekładać jak dobrze pamiętam. W E46 również można przerzucać te elementy co zresztą potwierdzają z 3-4 galerie tu na forum. Ale oczywiście nie znam budowy tych aut, zwłaszcza tego którym latam ponad 10 lat :D

Czyli reasumując - sportowy samochód to tak naprawdę może być każde auto, nawet E46 po tuningu. No bo skoro seryjne M3 jest sportowe to ta sama karoseria z dodatkami typu performance da wynik = sportowego wozu.


KEMN1 napisał(a):
A jakiś dowód? Bo porównałem czasy z paru torów i megane 3 RS było zawsze za e92 m3.

Ty pewnie porównujesz jakiś pro kierowców na światowych torach. A te teksty to są od userów którzy CO NAJWYŻEJ pojadą na któryś z Polskich torów. Typu Tor Łódź, Silesia, Jastrząb, Toruń. I teraz przypomnijmy, że rozmawiamy o forumowiczach i ich autach nie o kierowcach wyścigowych na pętlach kilkuminutowych w przygotowanych "seryjnych" autach :)


A teraz trochę pokaże dlaczego się odpaliłem aż tak, patrzcie na propozycje SPORTOWYCH aut w tym poście:

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FMowPoLucku%2Fposts%2F3086559438119576&width=500" width="500" height="613" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

link: https://www.facebook.com/MowPoLucku/pos ... 9438119576

Tigry, CLK, Pumy, 330d, 330i - czyli wszystkie auta które zjeździły już dawno 3 pokolenia młodzieży... TO SPORTOWE BRYKI ! XDDDD


lukbmw niestety ale masz rację, jiGsaw to strasznie specyficzny człowiek, pokazało to wiele postów na forum, jego racja jest zawsze najbardziej na topie, zwłaszcza to co aktualnie ma. Jak by tak dobrze przeczesać historie to pewnie z 3-4 nurty by tam znalazł. Raz na topie jest to, innym razem to... To co jego zawsze na wierzchu ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Przypomnę tylko, ze carthrottle zbudowali e46 330d kombi bez szpery, które pobiło czas m3 e92 na torze...wiec teoria sportowego wozu który kosi w zakrętach tez upada. Wychodzi, ze ani na prostej te m3 nie są zbyt szybkie, ani w zakrętach...bez sensu przepłacać :D
No i wiadomo od zawsze, ze to co aktualnie mamy jest najlepsze na świecie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 15:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zbudowali 3.0d z 550 koni i pobiła na torze m3 e92 z 420


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 16:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel napisał(a):
Zbudowali 3.0d z 550 koni i pobiła na torze m3 e92 z 420



czyli diesel najbardziej usportowiony musi być :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 16:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
alduwiel napisał(a):
Zbudowali 3.0d z 550 koni i pobiła na torze m3 e92 z 420

Coś pomieszałeś. To e46 miało 302konie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 20:42 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
jiGsaw napisał(a):
Do tego inne lusterka, listwy, zderzaki, maska, błotniki, szerszy tył itd.

Faktycznie, wyznacznik auta sportowego :hah:
jiGsaw napisał(a):
2. Co do opla tigry, który technicznie jest oplem corsa itp. to nie będę komentował tej błazenady, za chwilę od Ciebie usłyszymy, że fiat 126p jest sportowy jak Porsche, bo ma napęd na tył i silnik z tyłu?

No taka Tigra:
Obrazek
jest zdecydowanie "bardziej sportowa" niż seryjne M3, z której strony by nie patrzeć :hah:

Przepraszam WitoM za śmiecenie :D Fajnie, że auto ogarnięte i daje radochę z jazdy :ok: Zazdroszczę :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Deejeys - buda z M3 E46 jest szersza, inna podłogę z tylu do której inny wózek wchodzi itd

Maaad - rozmawiamy o seryjnych autach... :wstyd: deejeys wklejał definicje sportowego auta. Czytaj ze zrozumieniem, trochę ogłady

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 września 2020, 22:55 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
jiGsaw napisał(a):
rozmawiamy o seryjnych autach

To się zdecyduj, bo "seryjne sportowe" to oksymoron.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 23 września 2020, 00:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
A czym było M3 E30, bo od tego się zaczęło?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 23 września 2020, 05:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
jiGsaw napisał(a):
Deejeys - buda z M3 E46 jest szersza, inna podłogę z tylu do której inny wózek wchodzi itd

Wchodzi inny ale da się założyć ten z M3 również. Szersza jest w kwestii poszyć zewnętrznych nie samej podłogi. Rozstaw podłużnic i itp nie różni się. A z wózkiem można wrzucić całe zawieszenie/napędy i gotowe... :) Jedynie pod seryny wydech M3 trzeba wnękę zmienić (tą na LPG) :D
jiGsaw napisał(a):
deejeys wklejał definicje sportowego auta.

Generalnie to nie ja to zacząłem wklejać, jedynie zacytowałem dalszą część bo ktoś użył wikipedii jako źródła. Raczej zrobiłem to prześmiewczo, bo uważam, że pod te wytyczne można podkleić większość aut w coupe z jakimś lepszym silnikiem. Nawet 328.
jiGsaw napisał(a):
Czytaj ze zrozumieniem, trochę ogłady

:rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 23 września 2020, 07:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Kurde znowu wojenka :D dajta spokój, w latach 90, można by dyskutować co jest sportowe a co nie, a dzisiaj wystarczy w każdej sieci dealerskiej zamówiony pakiet który uprawnia właściciela do panoszenia się że statusem "sportowe auto". Po co to się kłócić, każdy ma swoje banie i pogląd.

Ciekawostka i krótka historia, lekcja zarazem. ostatnio na FB dyskutowałem z jednym panem który twierdził, że w n52 nie ma w ogóle problemów z hałasującymi "szklankami" (i resztą przypadłości które spora część użytkowników zdążyła poznać).. booooo?, taak! A Gdy próbowałem wyciągnąć więcej info, bo sam nie jestem alfa i omegą... spotykałem się że ścianą... Na odchodne zostałem poinformowany, że nie "szklanki" a "kasatory luzu zaworowego"... Tak, że ten... Od teraz mówię kasatory... Bo czyhają w ciszy ludzie którzy czekają, żeby znaleźć ci jakichś szczegół i doebać, bez względu czy resztą trzyma się kupy, czy też nie. Aaa Jeszcze się dowiedziałem, że E92 n54 w ogóle nie mają problemów z grzaniem się przy szybkiej jeździe, to mit! A rolki 100-200 do dla fryzjerów :D Pan dyskutant podobno kierowca z półświatka stricte "sportowego" ;)
Tak, że ludziska taka rada dla nas wszystkich, zluzujmy majty, cieszmy się wspólnie tym co mamy, nie dogryzajmy sobie, bo każdy ma swoje za uszami, z tego też różny pogląd, jednak jesteśmy tu w jednym miejscu, żeby razem się jarać i motywować w tym co raz cięższym do życia państwie.
Pozdro

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 23 września 2020, 07:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Moje 328i jest usportowione. Ma przycisk Sport. Mogę pokazać foty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL