BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 października 2012, 21:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 617
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: w sferze marzeń
trucker_hiob napisał(a):
za 10 lat, przywiozę go do Polski i tam już zostanie. :hyhy: .


Przywitamy Cię z transparentami :D Weź wszystko w niej zrób na tip top i wracaj do Polski. Tylko przed wyjazdem zatankuj ją do samego korka :rotfl:
A na hamowni bunia wygląda tak jakby się mogła się wyrwać z mocowań :hyhy: i oczywiście patriotyczny znaczek PL :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 października 2012, 22:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
wynik :padam: :padam: :padam:
Na miesiąc by może mocy starczyło :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 18 października 2012, 23:20 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
No i pięknie, rodzinny sedan o mocy wyższej niż Lamborghini Murcielago \:D/ Życzę bezawaryjnej i bezproblemowej eksploatacji :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 19 października 2012, 01:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Super gratuluje. Wybierasz sie do Spartanburga na szkolenie ? Chcialbym tam pojechac zobaczyc fabryke itd ale troche za daleko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 19 października 2012, 05:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Hakelbery napisał(a):
Wybierasz sie do Spartanburga na szkolenie ?


Już kiedyś byłem zapisany, pieniądze wpłacone, ale z powodu zmiany pracy wycofałem depozyt i zrezygnowałem. Nie jestem do końca przekonany, czy ich szkoła, to najmądrzej wydane pieniądze, ale może kiedyś powrócę do tej idei.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 października 2012, 03:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Film z hamowni:


_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 października 2012, 06:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Czemu nie w HD?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 października 2012, 10:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
kostek_ja napisał(a):
Czemu nie w HD?


Bo się ładuje 10 godzin, a nic tam nie ma na tyle atrakcyjnego, by to uzasadnić.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 30 października 2012, 03:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
A myślałem że tylko ja mam taki wolny internet :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 3 listopada 2012, 23:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 417
Moje BMW: Nie mam
Kod silnika: Brak
Garaż: Nie mam garażu
Świetna sprawa mieć 600 koni w takim autku :super: :super: :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 19:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Pojechałem na tor, sesja z instruktorem. Nie chodziło tam o bicie rekordów, ale o naukę podstaw. Głownie zwracano uwagę na balans samochodu, najlepszy, czyli najszybszy tor jazdy itp.

Tor jest do przejechania na 3-4 biegu, ale wiele okrążeń przejechałem bez zmiany na trójkę. Auto ma wystarczająco duży moment, by mocno ciągnąć na czwartym, nawet po wyjściu z najostrzejszych zakrętów, ale gdyby to był prawdziwy wyścig, redukcja przyniosłaby dodatkowe sekundy zysku.

Na torze nie wolno wyprzedzać, z wyjątkiem kilku prostych i po zasygnalizowaniu przez wyprzedzanego, że widzi i się zgadza. Ale, jak widać, nie było tam zbyt wielkiego ruchu i znakomita większość okrążeń była bez bliskich spotkań z innymi samochodami.

Mam więcej nagranego materiału, więc skleję jeszcze jeden film, jak tylko znajdę czas. Nie mam jednak nic z zewnątrz, nie było ekipy, by to dla mnie zrobiła.

A przed świtem, obok toru, na "drodze serwisowej" przejechałem sobie 0-200 km/h. Nawierzchnia była szorstka, trochę dziurawa, powietrze niemal mroźne, więc moc była, ale były problemy z trakcją. Nawet nie tyle z "początkową", co z przenoszeniem tych 600 KM w okolicach maksymalnych obrotów, ale i tak uzyskałem wynik satysfakcjonujący: koło 4 sekund setka, w 12 sekund 200, plus minus jedna, czy dwie dziesiąte sekundy.




_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 19:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Pięknie jeździ to auto ale niestety zdecydowanie za wolno zmieniasz biegi tam da się jeszcze dużo dużo urwać przerwy robisz zbyt długie ale trening jak widać działa i jest coraz lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 20:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
--==Mały==-- napisał(a):
Pięknie jeździ to auto ale niestety zdecydowanie za wolno zmieniasz biegi tam da się jeszcze dużo dużo urwać ...


Problemem jest skrzynia w M3. Zwłaszcza przy zmianie 1-> 2 nic nie da szybsza ręka, bo skrzynia zaprotestuje i jedyne co uzyskamy, to nieprzyjemny zgrzyt. Nie da się tej zmiany zrobić "na raz". Poza tym to nie jest auto an jeden wyścig, ale na lata, więc też chodzi o to, by zobaczyć co ono potrafi przy "normalnej" jeździe. Sposób jazdy, jaki jest stosowany np. przez dziennikarzy testujących samochody nie jest do zaakceptowania w codziennym użytkowaniu auta, bo samochód tego długo by nie wytrzymał. Mnie raczej chodziło o zobaczenie jak auto się zbiera w czasie normalnego, dość konserwatywnego ruszenia. Nie znaczy to, że nie "cisnąłem", bo dusiłem ile się dało, :hyhy: , ale zmiana biegów była z odjęciem nogi z gazu, ruszanie z "normalnych obrotów" bez niszczenia sprzęgła.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 21:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Mnie zastanawia jedna sprawa: nowa m5 ma 560 koni, masa chyba coś ok. 1930 kg i robi 200km/h w różnych testach w ok. 11,4-12s. Twoje M3 ile waży? Pewnie koło 1,7t? Podobno robotę w nowych M robią opony i skrzynia.
Sry za mały off top ;)
Aha, ciekawe jakie przyspieszenia będzie uzyskiwać nowe m3/m4 - ale pewnie coś ok. 14s do 200km/h


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 22:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
j27 napisał(a):
Mnie zastanawia jedna sprawa: nowa m5 ma 560 koni, masa chyba coś ok. 1930 kg i robi 200km/h w różnych testach w ok. 11,4-12s. Twoje M3 ile waży? Pewnie koło 1,7t?


M5 F10 ma skrzynie DKG a auto Hioba reczna, mysle ze stad ta roznica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 7 grudnia 2012, 23:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Szamil napisał(a):
j27 napisał(a):
Mnie zastanawia jedna sprawa: nowa m5 ma 560 koni, masa chyba coś ok. 1930 kg i robi 200km/h w różnych testach w ok. 11,4-12s. Twoje M3 ile waży? Pewnie koło 1,7t?


M5 F10 ma skrzynie DKG a auto Hioba reczna, mysle ze stad ta roznica.

I do tego ma problem ze skrzynią.

trucker_hiob, nie wiem czy już nie pytałem, ale zmieniałeś olej w skrzyni?

A teraz najważniejsze pytanie: Jak się podobało? :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 grudnia 2012, 03:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
ale łach z ludzi na YT jak się czyta komentarze :rotfl: ale to idzie :przestraszony: :mad:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 grudnia 2012, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 67
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Szamil napisał(a):
j27 napisał(a):
Mnie zastanawia jedna sprawa: nowa m5 ma 560 koni, masa chyba coś ok. 1930 kg i robi 200km/h w różnych testach w ok. 11,4-12s. Twoje M3 ile waży? Pewnie koło 1,7t?


M5 F10 ma skrzynie DKG a auto Hioba reczna, mysle ze stad ta roznica.


Nie tylko. M5 z manualną skrzynią ciągle zostało wytestowane 0-60 w 3.6 i 0-120 w 12 sekund. Co dziwniejsze, w tym samym teście porównywali je do CTS-V, który był lżejszy o 50 funtów, ma praktycznie identyczną moc, zaledwie 4 KM mniej, ale o 10% większy moment, a czasy zdecydowanie gorsze: 4,2 do 60 mil, 13,5s do 120 mph. Źródło: http://www.roadandtrack.com/var/ezflow_ ... 27b74b.pdf

Główną przyczyną tego stanu rzeczy jest chyba to, że BMW zaniża moc swoich samochodów w publikowanych materiałach. Dziennikarze w USA parokrotnie sprawdzali moce BMW na hamowni, zawsze im wychodzi więcej, niż podaj producent.

Jeśli chodzi o porównanie M5 z moim autem, to to, co straciłem do setki, nadrobiłem w przedziale 100-200 km/h. Czyli moc jest, problem to głównie trakcja, opony, kierowca, nawierzchnia itp. Auta w testach mają idealne warunki, perfekcyjną nawierzchnię i doświadczonych kierowców, profesjonalistów, na dodatek publikowane są najlepsze wyniki, czasem po kilkunastu próbach. Tymczasem ja jechałem po dość dziurawej, asfaltowej dróżce i jak widać, na niższych biegach przy zbliżaniu się do obrotów mocy maksymalnej traciłem przyczepność, a ponieważ "niania" była włączona, komputer mi zwalniał samochód. Zapewne w idealnych warunkach i lepszym szoferem urwałoby się trochę z tego czasu.

j27 napisał(a):
Aha, ciekawe jakie przyspieszenia będzie uzyskiwać nowe m3/m4 - ale pewnie coś ok. 14s do 200km/h


Myślę, że znacznie lepsze. Nie sądzę, by był wolniejszy niż 13 sekund do 200, nie zdziwiłbym się, gdyby był bliski granicy 12 s.

kostek_ja napisał(a):
I do tego ma problem ze skrzynią.


Ja bym tego nie nazwał problemem. Jeżeli już, to problem ma BMW, nie ja. Parę osób sprawdzało tę skrzynię: Mechanik z ASO BMW, dwóch właścicieli M3 z manualnym skrzyniami i wszyscy mówią to samo: Taka już jest jej uroda. Zmianę 1 -> 2 trzeba zrobić "na dwa razy", cyk-cyk. Nie da się jednym ruchem wbić dwójki, bo synchronizatory zaprotestują i zgrzytnie.

kostek_ja napisał(a):
trucker_hiob, nie wiem czy już nie pytałem, ale zmieniałeś olej w skrzyni?


Tak, zmieniłem, żadnych odczuwalnych zmian.

kostek_ja napisał(a):
A teraz najważniejsze pytanie: Jak się podobało? :)


Podobało się. Zabawy sporo i szybko się człowiek uczy, z czego wynika inny wniosek: Przed sesją tego nie umiał. Po prostu praktyka musi powodować wzrost "wirtuozerii", czy to jest gra na skrzypcach, czy jazda samochodem, czy sprzątanie mieszkania.

Cieszę się, że zdecydowałem się na instruktora, to znacznie przyspiesza proces nauki, bo on z zewnątrz widzi błędy i je może zaraz skorygować. Samo auto się sprawdziło, z wyjątkiem hamulców. Co prawda nie przegrzały się tak, by stać się nieskutecznymi, do końca były twarde i efektywne, ale i tak musiałem przegrzać trochę tarcze, bo teraz, przy ostrym hamowaniu czuję drgania. Problem nie na tyle poważny, bym musiał robić hamulce, ale gdybym chciał wrócić na tor, trzeba by to koniecznie zrobić. Na filmie zresztą widać, jak kamera zamocowana z tyłu auta drga przy hamowaniu.

Pewnie zaczekam, aż się zużyją okładziny i jak będzie czas na robienie hamulców, pomyślę nad jakąś alternatywą. Myślę, że Ty mi coś poradzisz. Chodzi o hamulce trwale, bym nie musiał ich wymieniać co miesiąc, ale by były odporne na wysoką temperaturę. Może jakieś ceramiczne tarcze?

Na tor wrócę pewnie dopiero na wiosnę. Zacząłem nową pracę i będzie trudno skoordynować wolny dzień w pracy z otwartym dniem na torze, ale ja tam na pewno jeszcze nie raz wrócę.

Elliot napisał(a):
ale łach z ludzi na YT jak się czyta komentarze :rotfl: ale to idzie :przestraszony: :mad:


Tam i tak teraz jest całkiem nieźle. :wstyd: Ja sporo komentarzy wywalam, wraz z komentującymi. U mnie jest zero tolerancji dla wulgaryzmów, a i dla zwykłego trollowania nie mam zbyt wielkiej pobłażliwości. :D

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 grudnia 2012, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
trucker_hiob napisał(a):
Ja bym tego nie nazwał problemem. Jeżeli już, to problem ma BMW, nie ja. Parę osób sprawdzało tę skrzynię: Mechanik z ASO BMW, dwóch właścicieli M3 z manualnym skrzyniami i wszyscy mówią to samo: Taka już jest jej uroda. Zmianę 1 -> 2 trzeba zrobić "na dwa razy", cyk-cyk. Nie da się jednym ruchem wbić dwójki, bo synchronizatory zaprotestują i zgrzytnie.

Ja się dalej trzymam że to ty masz problem, ale z winy BMW :) Generalnie ciekawa sprawa. Jeździłem M3 e90 wersja USA w manualu i problemu nie zauważyłem, ale z 1 na 2 zmieniałem szybko tylko raz i do tego robiłem to po prostu szybko, a nie najszybciej jak to możliwe. Jak problem są synchronizatory to może pokombinować jak je ominąć, bądź im dopomóc.

U mnie było podobnie, ale nowy olej pomógł. Teraz same synchronizatory nie mają większych problemów, a przynajmniej nie zgrzytają. Nie mniej jednak dwójkę ciężko wbić przy szybkiej zmianie i przy konwencjonalnym operowaniu sprzęgłem. Co kosztuje nas czas. Problem znika jeżeli zmieniam biegi tak jak kiedyś pisałem. Wyjmuje bieg w momencie odpuszczenia gazu i w tym samym zaczynam wciskać sprzęgło. Wszystko tak synchronizuje aby w momencie wbijania biegu sprzęgło było wciśnięte i dalej to już prosto. Takie połączenie zmiany bez sprzęgła, normalnie i z podwójnym sprzęgłem. Jakby to zrobić wolniej to wyglądałoby to tak że wyjmujemy bez sprzęgła, wciskamy sprzęgło, wrzucamy bieg i puszczamy sprzęgło. Nie wiem czy jest to najszybsza metoda, ale myślę że mniej stracimy na takiej kombinacji, niż na walce z wbiciem biegu.

trucker_hiob napisał(a):
Myślę, że Ty mi coś poradzisz.

Ale po schłodzeniu drgania przeszły, czy wciąż się utrzymują?

Jeżeli chodzi o tor to polecałbym ci coś wolniejszego, ale z większą ilością miejsca. Oczywiście też tor i jazda na czas ale tak żebyś mógł bez strachu wyłączyć kontrolę trakcji i powalczyć z przyczepnością. Na szybką i fajną jazdę składa się wiele czynników i każdy jest równie ważny, ale nauka balansowania na granicy przyczepności jest zdecydowanie najfajniejsza :) Najszybciej pojedziesz na minimalnym uślizgu, ale wymaga to naprawdę dużo wyczucia, a co za tym idzie bardzo dużo praktyki. Zakręty na 2 i 3 + dużo miejsca gdzie można bez najmniejszej szkody wylecieć jest chyba najlepsze na początek. W sumie to może i nie tylko na początek gdyż ja dalej preferuję tego typu pojeżdżawki :) Naprawdę mona się wyżyć :) Najważniejsza jest ta ilość miejsca na ewentualny błąd. Jak się człowiek boi o samochód to nie frajdy. Wiem z doświadczenia :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 grudnia 2012, 23:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Olej w skrzyni wymueniales na Millersa czy cos innego?

Sorki za OT ale jak tam w nowej pracy Hiobie?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL