BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
schoolbiz napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Widzę, żeś błazen jest.

S3 robiła około 13 sekund adekwatnie do mocy i na lpg nie było czuć różnicy. Chyba z jakimś twoim smrodem a3 się pomyliłeś. Nie ogarniasz i wszyscy to widzą.

Skąd wziąłeś te 13s? Z licznika? :rotfl: pamietam pomiar rl i się biedne audi do 200 nie rozpędziło...albo wyszło tak słabo ze uciąłes wynik. Ile tam było na rl 100-180? Przypomnij.


???? :wstyd: Mówisz chyba o jakimś swoim trupie na handel.

Moje S3 NIGDY nie było mierzone RL 100 - 200. Na RL 0 - 100 zrobiło 4.8 przy dwóch zmianach biegu i 13.0 na 1/4 mili. Ogarnij się typie... bo robisz z siebie pośmiewisko.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
jiGsaw napisał(a):
M3 możesz śmiało gazować, aby zamknąć japki tym, którzy sprawili, że jakoś temat dizla trafił do Twojej galerii. Tyle, że w tych budach problemem jest brak wnęki na koło zapasowe. Można kombinować z butlą pod podłogą, ale to by wymagało pewnie modernizacji wydechów. Zostaje butla walcowata do bagażnika za kanapę. Przynajmniej objętość ma słuszną. No i kilkadziesiąt kg na tylnej osi nie zaszkodzi. Wersja USA nie straci na tym aż tak mocno na wartości jak EU, a fani dizla będą mieć zgryzotę.

Haha, tego posta nie zauważyłem, ale to jest po prostu hit! :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
schoolbiz napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
M3 możesz śmiało gazować, aby zamknąć japki tym, którzy sprawili, że jakoś temat dizla trafił do Twojej galerii. Tyle, że w tych budach problemem jest brak wnęki na koło zapasowe. Można kombinować z butlą pod podłogą, ale to by wymagało pewnie modernizacji wydechów. Zostaje butla walcowata do bagażnika za kanapę. Przynajmniej objętość ma słuszną. No i kilkadziesiąt kg na tylnej osi nie zaszkodzi. Wersja USA nie straci na tym aż tak mocno na wartości jak EU, a fani dizla będą mieć zgryzotę.

Haha, tego posta nie zauważyłem, ale to jest po prostu hit! :rotfl:



Hit to Twój ból dupy fejku. :wstyd:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
kai napisał(a):
Siostra miała lanosa w gazie (właściwie to najpierw rodzice), to było z 15 lat temu, więc i technologia do kitu a auto i tak zrobiło z 50k na gazie i nic się nie działo

W.rodzince.tez był Lanos, prosto z salonu 1,5 8v, 98r. Chwilę po zakupie wleciało elpidzi na śrubkę...
Gdzieś w 2009...Osobiście z wujaszkiem pokonałem jako pasażer w 24h trasę polska-belgia-polska (~2400km). Dał radę bez zająknięcia, oczywiście na szlachetnym wtrysku...
Przecież tam cyferblat nie wyrabiał. A że to analogowka jak datownik, to się przekręcił przed sprzedażą o najmniej połowę, jeszcze nowy nabywca mówił że " ooo widziaeeeeś, 190kkm, to wiadomo że nie kryncone". Tak było, nie zmyślam...

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Ostatnio edytowano 27 września 2020, 22:11 przez kszyhu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
jiGsaw napisał(a):
schoolbiz napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Widzę, żeś błazen jest.

S3 robiła około 13 sekund adekwatnie do mocy i na lpg nie było czuć różnicy. Chyba z jakimś twoim smrodem a3 się pomyliłeś. Nie ogarniasz i wszyscy to widzą.

Skąd wziąłeś te 13s? Z licznika? :rotfl: pamietam pomiar rl i się biedne audi do 200 nie rozpędziło...albo wyszło tak słabo ze uciąłes wynik. Ile tam było na rl 100-180? Przypomnij.


???? :wstyd: Mówisz chyba o jakimś swoim trupie na handel.

Moje S3 NIGDY nie było mierzone RL 100 - 200. Na RL 0 - 100 zrobiło 4.8 przy dwóch zmianach biegu i 13.0 na 1/4 mili. Ogarnij się typie... bo robisz z siebie pośmiewisko.

viewtopic.php?f=71&t=148626&start=440
A tu co było? Jeszcze jakieś farmazony, ze na 1/4 m3 e92 obejdziesz co jest nierealne, chyba ze takie z gazem.

E: Panowie lanosy 1.5 o zawrotnej mocy 90km nie jest żadnym dowodem na cudowne działanie lpg w samochodzie o mocy 300+ km. Ja pamietam jak jigsaw zdzirze do 55 amg z kompresorem gaz montował, gdzie te silnik w serii rzadko kiedy działają tak jak powinny wiec tu o to właśnie chodzi..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak nierealne? M3 E92 wg zeperfs robi 13.2, S3 robiła 13.0. Do tego na starcie mocno odskoczy, bo quattro.

100 - 200 nie było na RL mierzone, ile razy mam powtarzać? masz jakiś niedowład mózgowia, czy co?

Zgadzam się, że montaż LPG do wysilonego silnika to ingerencja PODWYŻSZONEGO ryzyka, każdy musi decyzję podjąć samodzielnie i ewentualne (możliwe) konsekwencje.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
https://youtu.be/Md9Pbd40EMg Tu masz czasy m3 forumowego kolegi i już możesz się wylogować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 września 2020, 22:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Sam się wyloguj, skoro czytać nie umiesz i to udowadniasz na każdym kroku. Nie wiem co ma symbolizować stuningowane m3 mierzona na jakiejś apce w porównaniu do czasów z zeperfs seryjnego m3. :wstyd:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 06:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1234
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
1. Z tego co widze to nie jest "jakaś apka" ale dragy dokladne jak rl
2. Jed nie ma seryjnej emki tylko cos tam mu doszło koni po sofcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 06:28 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Hue, zebym gazu bronił, chociaż do starego kapcia 8l, który nie kosztuje niebotycznych pieniędzy to nie jest wg mnie jakaś profanacja. To jigowa po liczniku robiła 12. 5 (film wczoraj patrzyłem). Do setki nie wiem.

Zważywszy na to, że to quattro, to akurat spod świateł do tych 160/180 (jak to na autobahnie na światłach :D) myślę, że m3 by zjadła. Tak jednak rwd, asfalty są różne, a i też mało które m3 ma 420 koni w stocku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 07:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
dzieje się :D testosteron buzuje :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 07:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vaporr napisał(a):
1. Z tego co widze to nie jest "jakaś apka" ale dragy dokladne jak rl
2. Jed nie ma seryjnej emki tylko cos tam mu doszło koni po sofcie


Jed na tym filmie miał pełną serię z decatem...Wystarczy wejść w opis...wątpię aby takie stare se miało podejście bo nowe golfy R na w miarę rozgarniętym asfalcie mają duży problem przynajmniej z moją :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 07:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ale jakie golfy R? Seryjne. Natomiast takie 400 ps to zjadają M3 e92 w każdych warunkach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 07:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Dokładnie wystarczy przeczytać, ze jest to seria z decatem. 13,2s to robi mój 350konny 3l diesel w ważącej 2tony serii 5 na kiblowatych oponach, także nie gadaj głupot ze m3 robi takie same czasy. Chyba ze masz na myśli e46 :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 08:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1234
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
schoolbiz napisał(a):
Dokładnie wystarczy przeczytać, ze jest to seria z decatem. 13,2s to robi mój 350konny 3l diesel w ważącej 2tony serii 5 na kiblowatych oponach, także nie gadaj głupot ze m3 robi takie same czasy. Chyba ze masz na myśli e46 :szok:

Lekko koloryzujesz z tym 13,2 w 2tonowym 350konnym dizlu chyba ze tam 4x4 i to jakis best of the best to co tu porownywac 4x4 do rwd ze startu :] mierzylem pare lat temu dosc dokladnie moją e90 335d 390HP. Przy masie 1650 robila przeważnie 11,3 100-200 i 13,0-13,1 na ćwiare z tego co kojarze to ponizej 13s nie szło zejść nią a standardowy czas zdrowej m3 dkg seryjnej to 13,0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 08:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
schoolbiz napisał(a):
Dokładnie wystarczy przeczytać, ze jest to seria z decatem. 13,2s to robi mój 350konny 3l diesel w ważącej 2tony serii 5 na kiblowatych oponach, także nie gadaj głupot ze m3 robi takie same czasy. Chyba ze masz na myśli e46 :szok:

Pokaż wiarygodny wynik czasu, jak i wagi tej gnojówki, bo mam wrażenie, że fizyce przeczysz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 08:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
schoolbiz napisał(a):
Dokładnie wystarczy przeczytać, ze jest to seria z decatem. 13,2s to robi mój 350konny 3l diesel w ważącej 2tony serii 5 na kiblowatych oponach, także nie gadaj głupot ze m3 robi takie same czasy. Chyba ze masz na myśli e46 :szok:



Według Zeperfs robi 12.8 DKG, a manual 13.1. E92 M3. I to są czasy bardzo realne jak na taką masę, moc i napęd RWD. Semi - click można sporo urwać. Ja robiłem 100 - 200 M5 E39 na Toyo R1R dzięki temu 4.9 na RL, gdzie fabryczny robi bodajże 5.2 - 5.3.

http://www.zeperfs.com/en/fiche2989-bmw-m3-4-0-dkg.htm przykładowo

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 10:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
jiGsaw napisał(a):
schoolbiz napisał(a):
Dokładnie wystarczy przeczytać, ze jest to seria z decatem. 13,2s to robi mój 350konny 3l diesel w ważącej 2tony serii 5 na kiblowatych oponach, także nie gadaj głupot ze m3 robi takie same czasy. Chyba ze masz na myśli e46 :szok:



Według Zeperfs robi 12.8 DKG, a manual 13.1. E92 M3. I to są czasy bardzo realne jak na taką masę, moc i napęd RWD. Semi - click można sporo urwać. Ja robiłem 100 - 200 M5 E39 na Toyo R1R dzięki temu 4.9 na RL, gdzie fabryczny robi bodajże 5.2 - 5.3.

http://www.zeperfs.com/en/fiche2989-bmw-m3-4-0-dkg.htm przykładowo


Nie mierzyłem jeszcze 1/4 ile ma m3 ,ale 335 które było trochę wolniejsze 0-100 i sporo wolniejsze 100-200 robiło 13s na dragy 1/4...Co do golfa 400hp to masz rację ze startu zatrzymanego ok...Nie w każdych warunkach bo z rolki taki golf zostaje z tyłu za pomodzonym m3 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 13:40 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
jiGsaw napisał(a):
Jest jeszcze coś takiego jak frajda z jazdy. Można też iść w turbo benzynę + LPG, o wiele lepsze opcja niż diesel. ;)


frajda dla mnie to miec auto, ktore ma takie kopyto, ze boisz sie wciskac gaz do dechy (niestety szybko sie czlowiek oswaja i zaczyna brakowac)
Oczywiscie mozna umyc auto, wypastowac zderzaki, porobic zdjecia, wysmiac "diesla kombi" i tez to frajde moze daje...

WitoM napisał(a):
Co do golfa 400hp to masz rację ze startu zatrzymanego ok...Nie w każdych warunkach bo z rolki taki golf zostaje z tyłu za pomodzonym m3

nie mam golfa 400ps, wiec nie wiem, ale 7r pińcet ma 3 z haczykiem do 100 i 7.5 besty 100-200 wg gps
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 września 2020, 13:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
przemek4net napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Jest jeszcze coś takiego jak frajda z jazdy. Można też iść w turbo benzynę + LPG, o wiele lepsze opcja niż diesel. ;)


frajda dla mnie to miec auto, ktore ma takie kopyto, ze boisz sie wciskac gaz do dechy (niestety szybko sie czlowiek oswaja i zaczyna brakowac)
Oczywiscie mozna umyc auto, wypastowac zderzaki, porobic zdjecia, wysmiac "diesla kombi" i tez to frajde moze daje...

WitoM napisał(a):
Co do golfa 400hp to masz rację ze startu zatrzymanego ok...Nie w każdych warunkach bo z rolki taki golf zostaje z tyłu za pomodzonym m3

nie mam golfa 400ps, wiec nie wiem, ale 7r pińcet ma 3 z haczykiem do 100 i 7.5 besty 100-200 wg gps
Przemek


Kolega ma 335d zrobione na 500+ i co chwilę mu głowica wybucha. Generalnie spokojnie można mieć turbo benzynę z LPG 400+ albo i nawet 500+, która nie ma się czego wstydzić przy takim dieselu. I też strach czasem wciskać gaz do dechy, a frajda większa. Diesla zabija dźwięk, power band i ogólna charakterystyka, pod tym względem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL