BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
To raptem nieco ponad 10% przyrostu i jakieś dwie stówy za koń, czyli nieopłacalnie.


A to do ilu złotych za koń jest opłacalne? :rotfl:


Kiedyś sobie to liczyłem i analizowałem, uznałem, że do stu złotych za koń to są tanie konie, a powyżej stu złotych to trzeba się grubo zastanowić. Dwie stówki za koń to temat nieopłacalny, dlatego w M3 nic nie grzebię. Myślałem o kompresorze swego czasu, tam to ma jakiś sens, bo można dostać konia około stówki. W moim daily obecnie jakbym chciał dołożyć 100 - 150 koni to by mnie kosztowało aby to zrobić porządnie i bezpiecznie z rewizją mechaniczną silnika to jakieś 15 - 20 koła, stąd na razie nacieszę się tym, co jest, a jak się coś zesra albo mi się znudzi ta moc to wtedy może zainwestuję.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30375
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
mnie się wydaje że to tanio jak na wolnossący silnik i 50KM przyrostu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
alduwiel napisał(a):
Współczuję koledze tak zajechanego m3 :/

Może tak być. Ciężko mi określić bo nie było warunków żeby ja zmierzyć dragy. Odczucia przyspieszenia były ale nie zrobiło na mnie wow, natomiast jak na licznik się patrzyło to szedł fajnie. Samochód wersja eu Niemcy, jeden właściciel 80tys przebiegu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
lukbmw napisał(a):
Kolega ma 335d zrobione na 500+ i co chwilę mu głowica wybucha. Generalnie spokojnie można mieć turbo benzynę z LPG 400+ albo i nawet 500+, która nie ma się czego wstydzić przy takim dieselu. I też strach czasem wciskać gaz do dechy, a frajda większa. Diesla zabija dźwięk, power band i ogólna charakterystyka, pod tym względem.




To jest pewnie słynne 335 500+ które Przemek swoim kombi 330 400km+ przerobił na zawodach następne cyferki bez pokrycia


jeśli to te 335d 515? to rwd vs awd więc wynik do przewidzenia przy zabawie na ćwiarę,

a przy 500+ to i benzyny mają problemy
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... f71bd570e4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A patrzyłem wlasnie na te 340i i tam mozna potargowac ladnie a fura prezentuje się na 6+
....jedynie ta hybryda i tylko 500 koni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
schoolbiz napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Współczuję koledze tak zajechanego m3 :/

Może tak być. Ciężko mi określić bo nie było warunków żeby ja zmierzyć dragy. Odczucia przyspieszenia były ale nie zrobiło na mnie wow, natomiast jak na licznik się patrzyło to szedł fajnie. Samochód wersja eu Niemcy, jeden właściciel 80tys przebiegu


Mogę Ci nagrać film xD Już raz nagrywałem do 4k poniżej 6s A do 3k jakieś 6.5 :rotfl: Dragy nie mierzyłem Ale to będzie maks pół sekundy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 08:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245


To było jeszcze na nie do końca zrobionych adaptacjach na wycofanym minimalnie zapłonie dlatego nie chciałem tu wrzucać ,ale tylko to tak na szybko mam ;) To auto nie jechało dołem jak było zje*ane ,natomiast teraz to nie wiem o czym mowa. Te 420 czy 430nm w połączniu z krótką skrzynią jak dla mnie styka :) Dla porównania 335i seria do 3500rpm miała 7.5s...Do 5000rpm było 6s...Po stage 1 do 3500rpm miała 6.5s więc chyba nieco przesadzacie z tym brakiem dołu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Mowa była o 3tys rpm. Przy 4tys ma już 225koni, a nie 150, także no to chyba zmienia postać rzeczy. Przy 2-3tys rpm ten silnik jest po prostu jaki jest i nie ma co gadać. Pewnie na tle zwykłej nowej 2l t benzyny jedzie podobnie, ale przy konkurencyjnym c63 jedzie śmiesznie i o to tu chodzi. Podoba mi się jak ta skrzynia przepina :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 09:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
schoolbiz napisał(a):
Mowa była o 3tys rpm. Przy 4tys ma już 225koni, a nie 150, także no to chyba zmienia postać rzeczy. Przy 2-3tys rpm ten silnik jest po prostu jaki jest i nie ma co gadać. Pewnie na tle zwykłej nowej 2l t benzyny jedzie podobnie, ale przy konkurencyjnym c63 jedzie śmiesznie i o to tu chodzi. Podoba mi się jak ta skrzynia przepina :super:


To nagram ci do 3k uwierz że również nie jest źle ;) Przy 3000rpm mam 180hp ,a przy 4000rpm 240hp tak dla sprostowania...Nie za bardzo rozumiem jak 320d po chipie które ma 400nm ma dół, natomiast M3 które ma 400nm nie ma dołu i nie da się jeździć na niskich obrotach mimo że skrzynia ma dużo krótsze przełożenia :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Myślę, że masz ze dwa razy krótsze przełożenie, niż 320d, więc pewnie z tych 400 Nm na korbie to dwa razy więcej trafia na koła w M3, niż w 320d. Oczywiście, pewnie przy nieco innych obrotach jednak, bo diesel ma Tmax pewnie już przy 1500, może 1800, a u Ciebie ile? Ze 3000 rpm? V8 NA ma dość nisko Tmax zwykle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 09:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Nie wiem, dla mnie 2.0d nie ma dolu :hurra: jest tez tak ze dieslem przez 1000rpm masz duzo wiekszy przyrost prędkości niż w benzynie przez 1000rpm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 09:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
schoolbiz napisał(a):
...ale przy konkurencyjnym c63 jedzie śmiesznie i o to tu chodzi.



Wiesz do ilu sie kreci takie c? A do ilu takie s65? I vo to jest silnik wysokoobrotowy?

Ps u mnie na 2 tys obrotow na wduszonym sporcie to juz byl ogien ;) taki co by każdego zadowolił . Kompletnie nie wiem o co Maly i Ty sie czepiacie. Moim zdaniem ten dol byl tylko ciut ciut słabszy niż w m5 e39 a tam dol jest przecież mega mocny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 10:19 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
tak moze jezdzic 3ka - nie bede pisal jaki ma silnik, bo autor watku prosil by nie pisac o dieslach:)
Obrazek
Turbo zmienia zasady gry... majac m3 wolnossace oddalbym wszystkie carbonowe wlewy paliwa i wypastowane grozne zderzaki za turbo lub kompresor pod maska (zaznaczam, ze nie chodzi o kompresor klimy:) )
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
@WitoM: auto nie jest wirtualne i nawet jest w Lodzi, obecnie szykowane jest na 600 (pomiar przy 550 na ropie)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 10:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8595
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Przemek dobrze gada, taki kompresor do s65 to jak sos czosnkowy do kebabu - absolutny mast haw :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 10:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
przemek4net napisał(a):
Turbo zmienia zasady gry... majac m3 wolnossace oddalbym wszystkie carbonowe wlewy paliwa i wypastowane grozne zderzaki za turbo lub kompresor pod maska (zaznaczam, ze nie chodzi o kompresor klimy:) )


To teraz jedź tym swoim Golfem 500hp ,albo Dyslem 550hp na tor razem ze mną i zrobimy sobie kilka pełnych sesji na pełnym bucie po torze :) Niestety tam turbo też zmienia zasady gry ;) Zrozumcie nikt nie kupuje M3 żeby mieć najszybszy samochód na świecie tylko ,żeby mieć M3. Ten samochód ma takie wiele zalet ,że to nie chodzi tylko o to aby było szybie 100-200. Ja też nie chce żeby to był jakiś samolot i robił 5s 100-200 tylko chce ,żeby była to zdrowa wolnossąca M3 i żeby jak na wolnossące M3 była szybka..Tyle..A tym że jakieś 340i będzie szybsze na prostej czy golf R który ma 500hp przejmuje się tak bardzo jak kierowca ferrari którego wyprzedzi 600hp superb :oczami: Jak chciałbym szybkie auto 100-200 zostawił bym sobie 335i wrzucił singla ,zrobił 700hp i wykręcał 5s 100-200, wyszło by dużo taniej niż kupić M3..Tylko wiecie co mam to gdzieś ;) Czasem 100-200 się nie jeździ ,auto ma dawać fun a M3 z tym silnikiem daje mega fun i żaden diesel który robi 5s 100-200 mi osobiście by tego funu nie dał. A mody robię bo mogę i chce aby to było jedno z szybszych M3 NA w pl nie myślę i kalkuluję czy się to opłaca i tyle :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net napisał(a):
@WitoM: auto nie jest wirtualne i nawet jest w Lodzi, obecnie szykowane jest na 600 (pomiar przy 550 na ropie)

Szkoda tylko, że mimo prób podpuszczania nie udało się tego na żywo zobaczyć :) Nawet ten setup co miał jeździć 8,xs jak chciało się z nim M3 ścigać to jakieś tam problemy z termostatem były ;) Właściciela kojarzę z internetu, na żywo nie było mi nigdy dane poznać, mimo posiadania naprawdę mocnych aut. Bo i E30 turbo ma dużo koksu tak ten compact z 3.0d z charakterystycznymi fotelami recaro cs wynikami nie grzeszy ;) No ale może kiedyś? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 11:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Już jeden super szybki diesel który miał zmielić, zjeść i wypluć M3 był...



Już nie wspominając o teoriach, że m2 jedzie jak m3...



Czekam ,aż gość który kupił ode mnie 335 zrobi stage 2+ mhd i chętnie się z nim złape...To że samochód robi sekundę lepiej 100-200 czasami nic nie znaczy bo potem się okazuje że 60-240 mimo że 100-200 lepsze zostaje kilka długości z tylu...Strasznie mnie denerwował lag w 335i ,przy pompowaniu z hamulca dużej straty nie ma ,natomiast bez tego myślę że przynajmniej długość m3 ucieknie na reakcji...A potem np na torze takie detale są ważne, to jedna z przyczyn dlaczego chciałem odpocząć od turbo, wciskam gaz I nic nic nic nagle strzał w plecy nie ma trakcji :kwasny: Wiadomo w 340i czy m4 ten lag jest minimalny, ale jakoś tak...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 22:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
Szkoda tylko, że mimo prób podpuszczania nie udało się tego na żywo zobaczyć

no jakie te proby robiles? Czym chciales stawac?:)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 29 września 2020, 23:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
przemek4net napisał(a):
czym chciales stawac?:)
okoniem :rotfl:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 1 października 2020, 11:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Kółka MachtSchnell założone :) Mam do was dwa pytania chłopaki...
1:Czy zmienić żarówki w ringach na takie o białej barwie światła czy zostawić OEM żółte? W 335i miałem żółte i bez wahania zmieniłem na białe ,ale tutaj w przypadku m3 się nie wiem czemu zastanawiam :zakrecony: Co myślicie? :oczami:
Obrazek
2:Zakupiłem takie łopatki. Zakładać czy OEM lepsze?? Obrazek


Ostatnio edytowano 1 października 2020, 12:15 przez WitoM, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL