BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 10:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 12:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Co do elastyczności to pamiętam że Waldek zrobił testy jeszcze na i wyszło całkiem dobrze tylko odczucia są do dupy bo to są odczucia silnika na a nie turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 13:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Odczucia odczuciami, a realia realiami...Ojciec ma 530d po sofcie 280hp to jestem w stanie nie przekraczając 5k spokojnie go zostawiać z tyłu spod świateł... :rotfl: Jeszcze nie spotkałem diesla który wcisnął gaz i jakoś znacznie mi odchodził więc ja nie wiem jakimi wy m3 jeździliście i skąd takie teorie...To auto jadąc do 3k ma koło 8s 0-100 ,do 4k poniżej 7s ,a do 5k poniżej 6s nawet jadąc na 7 biegu wciskając gaz przy 100 auto odpycha się znośnie...Ale nie chce mi się kłócić więc niech będzie, że e92 nie ma dołu i trzeba się napocić żeby nadążyć za 2.0d :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 15:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1165
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Oj widze ze nudzi sie wam przy swiatecznych stolach i znow trup wyciagany z szafy ktore auto fajniejsze i szybsze ,kazdy przekonuje do swojego :D
E92m3 jest szybkie w porownaniu do 2.0d czy tam 3.0d ale do wspolczesnych aut sportowych/usportowionych typu m3 f80 jest wyraznie wolniejsze i jest mnostwo takich aut na pl drogach, chyba ze ktos porównuje m3 do pqssata ze jest szybkie to gratuluje :wstyd: . Za to m3 v8 ma inne zalety ale smieszne ze witom probuje przekonac caly swiat ze jednak jest szybkie ob objezdza ojca 530d po czipie 280koni , przedszkole panowie oj przedszkole :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 16:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
A gdzie Witom próbuje odowodnic cos na sile on raczej przedstawia suche fakty, ze auto z 9.5 100-200 nie jest wolny samochodem. I w pelni rowniez to popieram. Poprostu odniosl sie do elastycznosci, ze wcale diesle nie uciekaja ze swiatel. A to ze Twoje 340 zje na prostej m3. E92 to wcale nic nie znaczy bo dalej to 340i jest nudne i nadaje sie do typowej jazdy na codzien, inie daje zbyt wieleemocji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Np cywilne A8 też V8 w dislu po mieście jezdzi się 100 razy lepiej niż M3 e92 w której brakuje NM a przy 3000-4000 tys obrotów to w e92 M3 to wogóle ile jest NM I KM?? a ile w takim cywilnym aucie jakim jest A8?? To czuć panowie naprawde ogromną różnica w takim przedziale obrotów mamy do dyspozycji 900NM i 400KM a w M3?
Oczywiście że tam gdzie się kończy moc w takim A8 to zaczyna w M3 e92 no ale chyba żartujecie że po mieście kręcicie w okolicach 7-8tyś na niskich biegach totalny bezsens.... Po mieście znacznie lepiej się jeżdzi mocnym dieslem albo turbobezyną
Oczywiście że normalnie można jeździć M3 JAKO Daily car ale prawda jest taka że wiele aut jest znacznie elastyczniejsze.
Na trasie też przy wyższych prędkościach s65 trzymue wysokie obroty i z szyb dobiegają dość mocne odgłosy....nie róbcie z tego auta jakiegoś ideału .
P.s Jako całokształt to oczywiście fajne autko,mi też się podoba, ale czytając niektóre posty jakie to super auto.....RS3 RS6 , M4,AMG itd to nudne samochody i każdy chce e92 M3 NO BEZ PRZESADY PANOWIE :)

Piszą to osoby aktualnie mające e92 M3 pożyjemy zobaczymy, jak kupią np M4 albo inne fajne auto co w tedy? A właściwie po co zmieniać M3 E92 lepsze od supercarów haha

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wiesz co chyba nie będę nic pisał będzie najlepiej...Nigdzie nikomu nic na siłę nie wmawiam ani nie udowadniam tylko pisze jak jest i przedstawiam suche fakty, a czy coś jest szybkie czy nie niech każdy sobie odpowie na to pytanie indywidualnie...Przygadał bym ci czymś ale już po prostu nie mam do ciebie sił więc wesołych świąt...

Pako:Przecież ja ani nikt nie pisze, że m3 e92 to idealne auto na Daily więc coś wam się pokićkało...A S65B40 od 3k ma w zasadzie pełny moment gdzie aktualnie komp pokazuje mi zmierzony moment przy 3000rpm 440nm przy 4000rpm 460nm czyli więcej niż 330d e46...Przy znacznie krótszych przełożeniach...Jesli patrzeć na to jak chcecie porównywać diesla 4.0 do wyczynowego motoru s65 I oba kręcić do 2.5k to fakt s65 wypada tragicznie...Ale porównajmy do 50% obrotomierza...Pako zmierz z ciekawości 0-100 i 100-150 tego A8 jadąc do 50% obrotów czyli hmm 2500obr? A ja zmierze nie jadące M3 kręcąc do 4300 zobaczymy czy tak bardzo blado wypadnie m3 aż sam jestem ciekaw :)


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2020, 16:49 przez WitoM, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Pako piszą to osoby, ktore mialy m3 e92 jak ty kiedys i wrocily po czasie do tego auta :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 16:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
WitoM napisał(a):
Wiesz co chyba nie będę nic pisał będzie najlepiej...Nigdzie nikomu nic na siłę nie wmawiam ani nie udowadniam tylko pisze jak jest i przedstawiam suche fakty, a czy coś jest szybkie czy nie niech każdy sobie odpowie na to pytanie indywidualnie...Przygadał bym ci czymś ale już po prostu nie mam do ciebie sił więc wesołych świąt...


Spoko niech tak będzie e92 M3 najlepsze ;)
Możesz przygadać....to tylko luźna rozmowa jest :) :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7013
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Pako coś Ty się usrał z tym najlepszym. Nikt nie pisze że najlepsze tylko że nie jest wolne bo nie jest. I elastyczność też ma niezgorsza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Zdzira 850I napisał(a):
Pako coś Ty się usrał z tym najlepszym. Nikt nie pisze że najlepsze tylko że nie jest wolne bo nie jest. I elastyczność też ma niezgorsza.


Hmm raczej dobrze to czytam ..... e92 M3 jest lepsze od nudnych innych aut ;) jak to rozumieć?
Aaaa i dodatkowa wada e92 M3 to heble ..... :cwaniak:
Przecież pisze że e92 nie jest wolne tylko kompletnie nie elastyczne porównując do mocnych turbo których na drogach można już spotkać coniemiara.....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8253
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moja miedzy 3 ,a 4 tys pięknie ciągnęła, na wduszonym sporcie to juz był szał nawet. Auto autu nie równe. Tylko , ze moja miała 442 konie i 435 Nn.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
alduwiel napisał(a):
Moja miedzy 3 ,a 4 tys pięknie ciągnęła, na wduszonym sporcie to juz był szał nawet. Auto autu nie równe. Tylko , ze moja miała 442 konie i 435 Nn.


Ale przecież w E92 guzik sport nic nie zmienia w kwestii mocy? :) Tylko reakcje na gaz - jak w E39, czy się mylę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
M3 jeśli ktoś chce wygodnie i tanio jeździć do pracy i tak chcecie przedstawiać sprawę to jest beznadziejne..RS3 czy M4 nadaje się do tego celu lepiej chodź i tak jest do kitu... 340i lepiej ale i tak 330d lepsze więc uznajmy, że 330d jest najlepsze :rotfl: Nikt nigdzie nie mówił że jakieś auto jest najlepsze tylko bronie biednego m3 jak połowa forum mówi że tym się nie da jeździć na co dzień bo dołu nie ma jak by to było 1.6vtec 140nm...Ok M4 mając 700nm po sofcie ma dużo mocniejszy dół tylko tam jest moim zdaniem kosmos I przesada znów w drugą stronę bo jadąc ma się wrażenie, że to auto znów góry nie ma...Ale mnie już to wszystko mało zaczyna interesować, ja mówię tylko ze swojej perspektywy użytkownika dla mnie dół jest wystarczająco mocny silnik od okolic 2500rpm do prawie 8000 ma ciągle powyżej 400nm więc dla mnie biorąc pod uwagę długość przełożeń samochód przy normalnej jeździe jest elastyczny, natomiast do wyścigów bez redukcji jadąc na 2000rpm się nie nadaje jak ktoś jest amatorem takich tematów musi kupić m4 lub klekota...


Ostatnio edytowano 25 grudnia 2020, 18:02 przez WitoM, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 17:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
ryszard86 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Moja miedzy 3 ,a 4 tys pięknie ciągnęła, na wduszonym sporcie to juz był szał nawet. Auto autu nie równe. Tylko , ze moja miała 442 konie i 435 Nn.


Ale przecież w E92 guzik sport nic nie zmienia w kwestii mocy? :) Tylko reakcje na gaz - jak w E39, czy się mylę?


Zmienia, przynajmniej u mnie na wduszonym sporcie jest 50nm więcej na dole ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
A to nie jest tak, że jedyne co się zmienia to reakcja na gaz? Bo z tego, co kojarzę to tylko E60 miało zupełnie inna moc po wciśnięciu guzika... Nie jeździłem nigdy E92 więc pytam na serio :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
U mnie rowniez po wciśnięciu jest spora roznica.
Nawet jadac jednostajna predkoscia z wciśniętym gazem jak, wlaczysz to czuc ze bardziej rwie do przodu nie dodajac przy tym gazu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 18:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
No ja mówię na serio...Bez wduszonego sportu komp pokazuje mi obecnie 410nm na wduszonym sporcie pokazuje mi 460nm...Jak miałem usterkę to pokazywał okolice 370/380nm kiedy byłem u raptownego wychodziły okolice 375nm na hamowni wiec pokrywało się to powiedzmy +-10nm z Hamownią...Mniejsza z tym bez wduszonego power auto jest słabsze nie wiem z czego to wynika jak wyglądają mapy nie zgłebiałem tematu ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 19:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8253
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ryszard s65 ,a s85 to praktycznie to samo, tylko 2 cylindry więcej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 19:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Sport zmienia jedynie czułość pedału gazu ,przy lekkim dodaniu gazu otwiera się przepustnica na 80proc a od połowy do końca nic się nie działo tzn auto szybciej nie przyspiesza.
Dlatego wydaje się być znacznie szybsze na SPORCIE przy normalnej jeździe np po mieście.
Ja do tego się strasznie przyzwyczaiłem i brakuje mi tego w AMG choć już się przyzwyczajam faktycznie lepiej jednak jak moc jest dozowana w całym zakresie pedału gazu. W M na sporcie mamy prawie 0-1 powyżej połowy gazu nic się więcej nie dzieje..

Może macie jakieś mapy zmieniające nm na SPORCIE? bo seria na 100 proc nic nie zmienia

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 25 grudnia 2020, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie wiem jak seria ,ale na sofcie od tc mam tak jak mówię :) Chociaż w sumie chwilę miałem serię to też było podobnie, ale już nie pamiętam dokładnie i za to ręki sobie uciąć nie dam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL