BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 kwietnia 2024, 12:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 10 stycznia 2012, 23:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
niebieska e46 ze stajni M :serce:
podziwiam pracę włożoną w samochód :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 11:43 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 24
Posty: 1221
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 4#p1275674
zacna m3 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 13:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Lokalizacja: warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Garaż: www.sjnet.pl
kostek_ja napisał(a):
Uchwyt na kubki wychodzi za pomocą mocniejszego pociągnięcia więc w razie potrzeby sparowania nowego telefonu (zbyt często telefonów nie zmieniam :) ) wystarczy wyjąć uchwyt sięgnąć po kabel, podpiąć snap-in'a, sparować, wypiąć i włożyć uchwyt.


tak samo to zrobiłem :) tylko zostawiła tam sam przycisk pod tym uchwytem na kubki wiec jak coś wyciągam uchwyt i mam przycisk :)

_________________
Oceń :)
Obrazek
www.sjnet.pl usługi informatyczne dla sektora prywatnego i dla firm
www.sjbud.pl Remonty domów mieszkań od A do Z
www.ania.sjnet.pl Biżuteria na każdą okazję
Mapy 2017, Softy do nawi , programy,
hasło: bmw
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 11 stycznia 2012, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Jednak nie mogłem do końca przeżyć takiego rozwiązania. Bardzo chcę mieć tak jak wychodziło w oryginale:
Obrazek
Są nawet podane dokładne wymiary w którym miejscu ma być ten guzik. Szkoda tylko że BMW przestało go robić oddzielnie. Rozebrałem Snap-in i wiązka wygląda tak:
Obrazek
Kabel od anteny wyleci całkowicie (w sumie to docelowo wyleci też cała antena, czyli ta płetwa na dachu). Muszę tylko znaleźć kogoś kto mi wytnie mocowanie przycisku z snap-in'a i wklei w tunel środkowy w oryginalne miejsce, oraz dorobi mocowanie pod tą drugą płytkę.
ObrazekObrazek
Docelowo mam zamiar też uruchomić sterowanie głosem. Są 2 rozwiązania. Jedno teoretycznie lepsze (poprawia ogólnie działanie całego systemu bluetooth), a drugie prawie 2 razy tańsze (porównując cenę nowych części). Muszę jeszcze dokładniej zgłębić temat, ale raczej skłaniam się ku pierwszej opcji :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 13 stycznia 2012, 21:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Kiedyś było tak:
Obrazek
Teraz jest tak:
ObrazekObrazekObrazek
Ciekawe na ile wygodny jest ten cały coinbox.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 13 stycznia 2012, 23:21 
Ciekawy mod z tym sterowaniem głosem :ok:

Miałem coinboxa ale po jakimś czasie zgromadziłem tyle drobnych ,że chowam je teraz w dużym zasuwanym schowku przy ręcznym .

:hyhy: ...............


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 20:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 553
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Moje BMW: LowX5 MINIstatic
Brak tylko gleby a pasy 4 gdzie kupiłeś jak się z nimi jeździ nie są ucziążliwe??

_________________
Obrazek
LowX5 by MLmlody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 20:42 
mlmlody napisał(a):
Brak tylko gleby


Fakt , widać szczególnie na zdjęciu w podpisie postu ! :wstyd:

:rotfl: :rotfl: ...........


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
mlmlody napisał(a):
Brak tylko gleby

Gleba jest :) Po prostu do jazdy ulicznej przód podnoszę na maksa. Obniżenie zajmuje jakieś 5-10min :)
Na poprzedniej stronie są zdjęcia obniżonej na torowych 18tkach, a na 15 na 19tkach, przy czym tył jest teraz trochę niżej.

sirek, ci ciekawe zdjęcie w podpisie jest akurat na seryjnym zawiasie który po prostu się ugiął w zakręcie ;)

Druga strona potrafiła wyglądać tak:
Obrazek

mlmlody napisał(a):
pasy 4 gdzie kupiłeś

Kupiłem w UUC razem z innymi rzeczami. Nie mniej jednak sklepu nie polecam. Produkty bardzo fajne ale podejście do klienta straszne. Są to pasy Schroth Quick Fit. Na pewno są w wielu sklepach.
mlmlody napisał(a):
jak się z nimi jeździ nie są ucziążliwe??

Już o tym gdzieś pisałem. Ten konkretny model pasów jest fajny właśnie dlatego że się go montuje/zakłada w mniej jak 30s. Pasy szelkowe to rewelacyjna rzecz na tor, ale tylko i wyłącznie na tor. Jazda w nich po drodze jest uciążliwa i bezsensowna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 15 stycznia 2012, 20:52 
Wiem , że jest ! :hyhy: ...........

Ta fota powyżej to akurat z Track Daya na torze w Lublinie. :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 00:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 553
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Moje BMW: LowX5 MINIstatic
Ok to odpuszczę sobie temat pasów bo ja i tor to rzadkość a myślałem o nich bo seryjne słabo trzymają myślę je skrócić po siebie i to będzie najprostsze. A jeszcze na felgach jaki kapeć bo nie wiem czy do mojej po lifcie też by się zmieściły każdy pisze że max235mm to nie przytrze a ty masz szersze nadkola i jaki rozmiar w M3

_________________
Obrazek
LowX5 by MLmlody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 00:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
mlmlody napisał(a):
myślałem o nich bo seryjne słabo trzymają myślę je skrócić po siebie i to będzie najprostsze.

Moim zdaniem problem nie leży w pasach a w fotelu. Na ulicę chyba najlepszym rozwiązaniem jest dosyć miękki fotel kubełkowy, albo zbliżony plus seryjne pasy. Niestety jest to dosyć drogie rozwiązanie.

Ja mam zamiar zmienić fotele na inne, ale po pierwsze inne mody mają pierwszeństwo, a po drugie nie mogę się zdecydować. Mam za duże wymagania :)

mlmlody napisał(a):
A jeszcze na felgach jaki kapeć bo nie wiem czy do mojej po lifcie też by się zmieściły każdy pisze że max235mm to nie przytrze a ty masz szersze nadkola i jaki rozmiar w M3

Bez urazy ale konstrukcja zdania jest po prostu straszna. Zero znaków interpunkcyjnych. Zajęło mi chwile żeby zrozumieć o co ci chodziło.

Zależy o które felgi się pytasz. Wszystko jest na pierwszej stronie. Na 19 mam 245/35/19 i 265/30/19 (na przyszły sezon pójdą 265/35/19 i zawieszenie będzie odpowiednio wyżej), a na 18 są 255/35/18 i 265/35/18.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 18:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
mlmlody napisał(a):
Ok to odpuszczę sobie temat pasów bo ja i tor to rzadkość a myślałem o nich bo seryjne słabo trzymają myślę je skrócić po siebie i to będzie najprostsze. A jeszcze na felgach jaki kapeć bo nie wiem czy do mojej po lifcie też by się zmieściły każdy pisze że max235mm to nie przytrze a ty masz szersze nadkola i jaki rozmiar w M3

że was?


No ładna emeczka, ładna podoba mi sie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 18:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
kostek_ja napisał(a):
Ciekawe na ile wygodny jest ten cały coinbox.


Nijak to nie ma zastosowania w naszych warunkach bo po co tam coś wozić? 2PLN do koszyka w markecie?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 16 stycznia 2012, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Tomek napisał(a):
kostek_ja napisał(a):
Ciekawe na ile wygodny jest ten cały coinbox.


Nijak to nie ma zastosowania w naszych warunkach bo po co tam coś wozić? 2PLN do koszyka w markecie?

nie tyle do koszyka co może na opłaty za niektóre parkingi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 4 lutego 2012, 15:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 550
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: nice one!
Kod silnika: S65B40
Zobacz jak ja rozwiązałem przycisk telefonu:
viewtopic.php?f=6&t=56263&p=1337177#p1337177

Sterowanie głosem działa także z kierownicy, przynajmniej u mnie tak jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 4 lutego 2012, 16:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
prokot, dzięki, ale moim zdaniem problemem nie jest jak to zrobić tylko komu to dać do zrobienia, bo ja się do takich rzeczy nie nadaje, a chciałbym żeby to wyglądało porządnie.

Pewnie zajmę się tym dopiero w lato, jak będę miał więcej czasu, gdyż nie jest to coś potrzebnego, a jedynie bezsensowna zachcianka dążenia do perfekcji :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 4 lutego 2012, 16:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
Byłeś w Lublinie i nic się nie chwaliłeś :P

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 24 marca 2012, 23:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Ostatnio spotkała mnie niemiła niespodzianka kiedy po podniesieniu eMki okazało się iż silnik się poci. Wyglądało to jakby problem był w tylnej części uszczelki miski, albo uszczelniaczu wału korbowego. Mechanicy stwierdzili że to jednak uszczelniacz wału. Zacząłem się przygotowywać do jednak dosyć poważnej operacji. Przeglądałem TIS, kompletowałem części. Ponadto martwiłem się czy problem nie leży w oleju, albo że z moim silnikiem jednak Inschape coś zakombinował.

Na szczęście w miedzy czasie przeglądałem ofertę Turner Motorsport i natknąłem się na informację iż właśnie takie objawy jak u mnie są z reguły spowodowane zaworkiem który reguluje ciśnienie w skrzyni korbowej, a dokładnie jego O-ringiem który nie jest odporny na bieg czasu, a że mój silnik mógł trochę przeleżeć w magazynie BMW pasowało idealnie.

Kupiłem zaworek:
ObrazekObrazekObrazek

Postanowiłem zrobić to sam więc wziąłem moją eMkę:
ObrazekObrazek
Ustawiłem na kobyłki:
Obrazek
Zdjąłem plastikową płytę pod silnik:
Obrazek
I niestety po raz kolejny pękła mi obejma stabilizatora. Już dawno miałem zrobić wzmocnioną wersję tej obejmy:
Obrazek
Miałem zapasową, ale niestety szpilka się skrzywiła i nie dało rady założyć nowej:
Obrazek
Żeby samochód był w miarę na chodzi i się więcej nie niszczył zdemontowałem stabilizator całkowicie:
Obrazek Obrazek
Okazało się iż od tych usterek obejm ucierpiały nie tylko szpilki ale i tuleje:
Obrazek
Co spowodowało kolejny problem gdyż do tego stabilizatora nikt nie robi tulei poza producentem, a UUC ostatnio wysłało mi tańsze łączniki niż zamawiałem, różnicy nie zwrócili i w ogóle przestali odbierać telefony i odpowiadać na maile.
Nie mniej jednak postanowiłem dokończyć co zacząłem. Zdjąłem dolną rozpórkę (śruby wyrzuciłem, gdyż powinno się je zawsze wymieniać) i zlokalizowałem owy zaworek:
Obrazek
Ewidentnie to z niego ciekło. Dostęp trudny, zajęło mi trochę czasu dobranie odpowiedniego zestawu kluczy i przedłużek, ale udało się go poluzować. W pewnym momencie zaczął ciec olej, czego się spodziewałem i mimo że nic poza tymi kilkoma kroplami raczej nie powinno z niego wyciec to skoro i tak miałem zmienić olej postanowiłem spuścić olej przed wymianą tego zaworka. Tak na wszelki wypadek :) Tym bardziej że i filtr i olej miałem. Rozgrzałem olej, zalałem płukanką Milersa, pochodził na tym 15min. Wyjąłem filtr, spuściłem olej, włożyłem nowy filtr, wkręciłem korek spustowy i wymieniłem ten zaworek dokręcając fabrycznym momentem 20Nm. Rozpórkę dolną powinno się dokręcać najpierw odpowiednim momentem, a potem kątem, a śruby za każdym razem wymieniać. Kupiłem wcześniej śruby, oraz kątomierz do klucza dynamometrycznego. Dokręciłem odpowiednim momentem, ale kątem nie dałem rady z dwóch powodów. Po pierwsze magnes w tym kątomierzu był za słaby, a po drugie leżąc pod samochodem, w pozycji w której widzę kątomierz nie miałem tyle siły żeby dokręcić je mocniej. Skoro i tak zawsze było źle dokręcane to teraz też przeżyje spokojną jazdę do warsztatu :)

Zalałem oczywiście Millersem CFS 10w60 NT:
Obrazek
Sory, ale teraz hamownia nie ma sensu :)

Problem ze stabilizatorem postanowiłem rozwiązać za pomocą obejm od CSL'a. Są zdecydowanie mocniejsze, ale nie pasowały ze względu na przetłoczenie które chyba powstało tylko po to żeby nie pasowały :) Tuleje natomiast zamówię w Olkuszu pod owy stabilizator i obejmy z CSL'a.
Jest trochę roboty z samochodem :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2013, 22:44 przez kostek_ja, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kostek_ja -->> E46 M3 Competition
PostNapisane: 24 marca 2012, 23:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Tak poza tematem... Nie położył bym się pod autem, stojącym na tych rureczkach...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL