BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 13:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
SelectoSK napisał(a):
Fame mma "bmw sport" edyszyn :hyhy:


Bo Pako nie moze znieść myśli ,ze coś mogło by być lepszego od m4.


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 10:16 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 381
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
alduwiel napisał(a):
SelectoSK napisał(a):
Fame mma "bmw sport" edyszyn :hyhy:


Bo Pako nie moze znieść myśli ,ze coś mogło by być lepszego od m4 i oni się podsmiechują z niego bo mają lepsze fury :) czy jest w tym coś złego?


Lubię przy kawie sobie to poczytać. Brakuje tylko jednego...dokładnie 60 stron więcej :rotfl: :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1329
pako ale wystawiajac bmw m4 gts na forum i przyklejajac znaczek fake taxi, twu: fake gts, to podobnie jak wiele nie M ktore dokleja sobie znaczek M u ciebie znaczek gts bedzie obiektem drwin i zartow. nawet jesli go sciagnales to sam fakt ze na trzezwo bez przymusu podjales decyzje o zakupie i zalozeniu znaczka swiadczy ze cos jest nie tak. a zdjales dopiero jak Cie polowa grup spoterskich wysmiala ze to fake gts. pogodz sie z tym :) innych tematow tu nie poruszam :p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
wujekwaldus napisał(a):
pako ale wystawiajac bmw m4 gts na forum i przyklejajac znaczek fake taxi, twu: fake gts, to podobnie jak wiele nie M ktore dokleja sobie znaczek M u ciebie znaczek gts bedzie obiektem drwin i zartow. nawet jesli go sciagnales to sam fakt ze na trzezwo bez przymusu podjales decyzje o zakupie i zalozeniu znaczka swiadczy ze cos jest nie tak. a zdjales dopiero jak Cie polowa grup spoterskich wysmiala ze to fake gts. pogodz sie z tym :) innych tematow tu nie poruszam :p


Ja ten znaczek dostałem za Free to po pierwsze ;)
Moją również decyzją było ściągnięcie tego znaczka.
A ty jak zawsze wyolbrzymiasz tj te twoje czasy ;)
Przestań tak na mnie najeżdzać bo wydaje mi sie ze to ma inne podłoże niż sam znaczek......

Grzegorzu akurat jest wręcz odwrotnie to Ty usilujesz wciskać kit jake to twoje M3 jest szybkie na g-powerze jaka to rakieta jaka elastyczna i pali 20 przy ostrej jeździe i silnik nigdy się nie podda ....wciskać tą marnote możesz ludziom co nie mają takiego zestawu. Ja miałem więc Cię prostuje proste. Ty wiecznie porównujesz ten twój super wóz z M4 baaa nawet szukasz M4 za 140 tyś żeby udowodnić że twoje M3 G Power jest lepsze, dla mnie to nienormalne ale i jest w tym pewna logika.....jedni wolą rybke a inni akwarium.

E92 M3,M6,m4. AMG itp to naprawdę super auta o których wiele osób marzy więc nie wiem po co ta dyskusja w ogóle, każde z tych aut ma wady i zalety i pewnie znajdą się tacy co wybiorą różne z tych aut i będą zadowoleni . Ja nie napisałem że M4 jest najlepsze? Pokaż mi taki mój post ??? Ja umie przyznać się do błędu spoko pokaż że ja twierdzę że M4 jest najlepsze? Ja nie robię zdjęć z podpisem w stylu ta dupka jest ładniejsza od M4 ITD itd Ty wiecznie się porownujesz z M4 . Czy ja się porównuje że M4 jest szybsze lepsze od M6 raz napisałem o Krowie i Michał nie umie z tym spać ;);) A w temacie jego napisałem parę tygodni wcześniej że ma piękną furę i nadal tak twierdzę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
s2power napisał(a):
Nosz... bo Was wszystkich pogodzę i objadę na jednym kole :)
Zróbcie parę rundek, dajcie po garach, to Wam się humory poprawią.


:hurra: :padam: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 12:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja wciskam kit ze szybkie? Mialem podany cały czas pomiar ze 8,8 robi ;) wiec chyba wolne :ok: i nie przyszywaj mi tu Twoich zachowań proszę , bo ja mam m4 w dupie. Gdyby marzyło mi się m4 to bym je serio kupił , a m3 sprzedał.
A ze manual bedzie sporo mniej palił niż dkg to ty tez Pako sie z tym pogódź :P i ja nie wciskam kitu, na pierwszym baku zrobiłem 292km więc pali mi okolo 20 liktrów i to nie ejst kit, teraz drugi bak kończę i mam podobnie


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 11:44 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 17:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
20 litrów na pełnym bucie wszystko jasne ........zostawię bez komentarza.....to seria pali pewnie 14 na pełnym bucie, jakie Ty bajki piszesz...... a amg od malego pewnie 12 łyknie :) hahahhahahahaha

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 17:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
20 litrów na pełnym bucie wszystko jasne ........zostawię bez komentarza.....to seria pali pewnie 14 na pełnym bucie, jakie Ty bajki piszesz...... a amg od malego pewnie 12 łyknie :) hahahhahahahaha


A mnie 335i 8l :szok: Arytmetyka się nie zgadza :rotfl: Wrzućcie na luz bo się spinacie wszyscy jak plandeka na żuku...Jak ktoś ma e36 za 4k to chyba ma łzy w oczach bo za każde z tych aut obciągnął by murzynowi ,a wy się zachowujecie trochę jak takie małe dzieci i udowodnienie kto ma lepiej...Dzień świra mi się przypomina, moja racja jest najnmojsza :mur:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 5 września 2019, 17:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Na bucie moja seria pochlaniala w miescie 18 no mqx 19litrow. A tu na bucie pewnie z 22-24 pewnie , ale nie udlao mi sie jeszcze takich wynkkow uzyskac. Jak jade po miescie i mu deptam, ale nie jak frog to w 20 sie zmieszcze.
Tak z 20-25% więcej pali niz poprzednio


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 10:19 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 6 września 2019, 20:25 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
alduwiel napisał(a):
Bo Pako nie moze znieść myśli

Ten gpower to nadmuchał Ci i silnik, i ego jednak.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 6 września 2019, 20:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 06:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
alduwiel napisał(a):
Dlaczego?

Przeczytaj wszystkie Wasze posty w Twoim temacie i w temacie Pako. Ja jestem osobą postronną i nigdzie nie czytałem, że Pako twierdzi, że jego M4 jest najlepsze. Opisał wszystkie plusy i minusy. Nigdzie nie twierdził też, że M6 jest słabe itd, napisał tylko, że to krowa (czyt. duże auto). Opisał swoje awarie, opisał do kogo i za co ma pretensje- po to chyba jest też to forum!!!? Ale jest tu jedna klika co nie wiem czemu, na siłe chce udowodnić coś czego tutaj nie doczytałem, czyli że auto Paka jest najlepsze, najszybsze, że inne mają same wady, że boi się jakiś ścigów itd. Ogarnijcie się ludzie :cisza:
PS. Pako, niektórym g-power nie tylko nadmuchuje silnik, dobrze że Tobie nie nadmuchało :super: Czasami lepiej się nie odzywać i napisać jaki to raptowny nie jest super, jakie to E92 g-power nie jest super itd itp. Ale nie przejmuj się tym (chociaż pewnie się nie przejmujesz), Polska dalej sto lat za murzynami, bo jak ktoś opisze coś co ma wady, a ma to ktoś inny to powstaje burza, no i nie można nic wymagać od kogoś komu się płaci, czy to za robote, czy to za tajle :piwo:
PS nr 2: Jeżeli chodzi o auta ///M to na tym forum najlepiej mi się czyta posty Pako i Małego. Są konstruktywne, poparte jakąś praktyką, nie opisujące same superlatywy, ale też i minusy, no i nie usiłujące na siłę udowodnić, że ich pojazd jest najlepszy :ok:

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 09:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To Ty chyba nie dość dokładnie czytasz posty w moim temacie ;) proponuje wrócić do pierwszych stron ;) bo tam co chwile Pako wypisywał jaki to gpower jest do dupy,a jakie m4 dobre. Ludzie sie podsmiechują bo dokładnie to samo pisał tylko na odwrot gdy posiadał m3 o m4... ale wybacz , nie mam czasu na sklejanie postów z innych tematów na to aby Ci to udowodnić.
M3 to stary model, a m4 to nowy model. Nie na miejscu jest porównywanie tych modeli. Pako wkuty na gpowera i Raptownego nie do końca jest obiektywny i o to chodzi.
Kazdy może mieć swoje zdanie,ale i z drugiej strony kazdy możne się wypowiedzieć co sądzi o takiej opinii.
Pako napsiał swoje. Ja się z tym nie zgadzam i tyle. Moim zdaniem wiele silników dobrze chodzi na gpowerze. Moim zdaniem Raptowny to dobry mechanik. Moim zdaniem m4 jest lepsze od m3 gpower, ale nie zeby to byla jakaś przepaść jak to niby maluje Pako. Ot starsza generacja i nie ma co nawet porównywać do nowszej...
Mimo wszystko m3 po instalacji gpowera nie jest aż takie zle. Ma podobne osiągi, dobry dźwięk. Fajna reakcja na gaz i cena atrakcyjna, tak więc są plusy z mojego punktu widzenia.


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 13:40 przez alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 10:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Ty Ty chyba nie dosc dokladnie czytasz posty w moim temacie ;) proponuje wrocic do pierwszych stron ;) bo tam co chwile Pako wypisywał jaki to gpower jest do dupy,a jakie m4 dobre. Ludzie sie podsmiechują bo dokaldnie to samo pisal tylko na odwrot gdy posiadał m3 o m4... ale wybacz , nie mam czasu na sklejanie postow z innyvh tematow na to aby Ci to udowodnić.
M3 to stary model, a m4 to nowy model. Nie na miejscu jest porownywanie tych modeli. Pako wkuty na gpowera i Raptownego nie dokonca jest obiektywny i o to chodzi.
Kazdy moze miec swoje zdani,ale i kazdy z drugiej strony moze sie wypowiedziec co sądzi o takie opini.
Pako napsiał swoje. Ja sie z tym nie zgadzam i tyle. Moim zdaniem nie kazdy silnik wybucha na gpowerze. Moim zdaniem Raptowny to dobry mechanik. Moim zdaniem m4 jest lepsze od m3 ale nie zeby to byla jakas przepasc jak to niby maluje Pako. Ot starsza generacja i nie ma co nawet porownywac do nowszej...
Mimo wszystko m3 po instalacji gpowera nie ejst az takie zle. Ma podobne osiągni, dobry dzwięk. Fajna reakcja na gaz i cena atrakcyjna, tak więc są plusy z mojego punktu widzenia.


A Ty co pisałeś jak miałeś 335d? Że po co komu m3 a teraz co piszesz? Co do tego co pisał pako daj proszę cytat gdzie napisał, że m4 jest najlepsze? Wchodzicie na tego pako nie potrzebnie myślę, ale ok...


Ostatnio edytowano 7 września 2019, 13:44 przez WitoM, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 10:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Kazda sikorka swój ogonek chwali :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Racja panowie;) Jak ja próbowałem udowodnić wyższość m3 e92 G-power nad M4 f82 nie mając styczności na co dzień z nowszym modelem jakim jest nie wątpliwie f80/f82 to z dupy były , Ale wizualnie M4 mi się zawsze podobała dowodem na to jest zderzak ala M4 w e92 M3 który sam wykonałem ;);) tak samo środek mi bardziej leży w e46 M3 dlatego wleciały między innymi fotele performance ale i tak ta deska mnie wkurzała. Pomijajac awarię po montażu G-power byłem zadowolony z M3 tyle że po poprzednim modelu jakim jeździłem czyli E46 M3 ESS cfr550 miałem nie smak z mocą i elastycznością w E92 m3 dlatego od razu chciałem kompressor, lecz inne wydatki
ważniejsze spowodowały że trochę ponad rok się przedłużyło zanim wleciał ten zestaw. Po odebraniu auta i dotarciu panewek, Szybko zrozumiałem że szału nie robi ten nowy sk2 i jeden kolega z tego forum miał podobne odczucia i poszedł w sk2cs ten stary ale bez dodatkowej pompy i bez tych drogich świec robił to u RAPTOWNY , A ja zdecydowałem się zrobic upgrade na nowy zestaw 2cs z jeszcze mniejszym kółkiem plus dodatkowa pompa paliwa i te świece bardzo drogie i po tym właśnie była rożnica auto jechało odczuwalnie lepiej a szczególnie góra obrotów, czasy miałem podobne do wujkawaldusia na sk2 tym starym więc nie dziwię się że chwalił że auto [cenzura] A szczególnie 200-300(ja nie sprawdzałem) I jeszcze w manualu który jest szybszy w takim przedziale prędkości..... Ale nowy sk2 szału nie robi dupy nie urywa taka prawda! Ja zrobiłem szybko upgrade :):):) potem bum hehe

Grześ skoro Ci to wystarcza klepać te wysokie 7 ki niskie 8 ki bo wiadomo jakiś best może się lepszy trafi ale nie oszukujmy się z tego zestawu więcej nie osiągniesz, chyba że zrób upgrade na sk2s plus methanol to już będzie naprawdę odczuwalne lepiej. Wydaje mi się że silnik i tak złapie awarię ale pewnie po dłuższym użytkowaniu jak wleci methanol :) Ja tam życzę Grzesiowi dobrze mimo że czasem jest taka ostra wymiana zdań.

W M4 czuje się że siedzę w czymś znacznie świeższym i z zewnątrz te ostre linie mi strasznie się podobają ;) choć ta przerwa między maską a zdarzakiem nad linią lamp jakoś w e92 znacznie lepiej to wygląda :) reszta M4 in plus .
Znowu między f32 A f82 w "napompowaniu" jest roznic mniej niż e92 zwykłym vs M3.

A teraz z innej bajki mam dobrego znajomego JACKA pozdr :) on tu też czyta ale się nie udziela;)
Miał jako pierwsze M, właśnie e92 M3 i jeżdżąc parę lat sprzedał tą M3 też mojemu koledze ze Śląska,którym sam nie raz jeździłem taka matowa M3 e92 :) do rzeczy.... kupił M4 pojezdził chwilkę sprzedał, kupił M3 f80 naprawdę ładną potwierdził że się lepiej prowadzi od M4 ale pojezdził kolejny rok i sprzedał. Rozmawiając z nim nie raz, stwierdził jednoznacznie że dla niego mimo że słabsza wersja mocowo nie tak elastyczna M3 e92 jest lepszym wyborem dla niego i obecnie nie ma żadnego BMW to szuka z powrotem perełki E92 M3 COMPETITION po lifcie. Więc każdego coś innego kręci i to jest fajne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 14:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Ja wciskam kit ze szybkie? Mialem podany cały czas pomiar ze 8,8 robi ;) wiec chyba wolne


Tylko zobacz jak piszesz 8.8 z pełnym bakiem z 3 100 kilowymi chłopami..........że jak będziesz jechał sam i na pustym baku to.........?
Za chwilę wrzucasz czas 7.9 z nieszczelną opaska?........ z górki hmmm Grześ bądź poważny :):):) Ale fajnie się to czyta hihi
Ja dzisiaj zrobie pomiar i napisze że na stacji było zjeba... paliwo bo 7.6 strzeliłem i mi łoś wyskoczył i musiałem odpuścić gaz żeby w niego nie wdup..... hihi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 19:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8237
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
1,2 m górki to duzo? to tyle co nic :P i jak dla Ciebie 580 koni to nie zapierdziela to ja nie mam pytań. Bo u mnie miedzy 3 a 4 tys obrotów na wduszonym sporcie jest juz taka moc ze hoho! Rakieta! Nie chcę nawet myśleć jak szyb ki musi być sk2 cs :szok: jeszcze metanol na to i wysokie 5 będą :hyhy: tylko jka to wyjaśnić z,e wiara instaluje te zestawy sk2cs i jezdzą?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 7 września 2019, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
-1,2 to średnia z pomiaru,nie jest to góra ale na pomiar ma znaczenie......zrob pomiar + 1.2 tą samą drogą i zobaczysz że ma znaczenie. Jak dla Ciebie 3000-4000 obrorów aktualnie to kosmos,rakieta to bój się Boga jak przekraczasz 6500 obrotów ;) Heble zmień bo na tych plastikach ale Brembo nie zatrzymiesz tej besti mi też znaczek GTS nie dodał mocy HEHE
Zrób upgrade na sk2cs na co czekasz mistrzu?
Ja bym szedł w sk2s ew stary sk2cs.
Jedziesz z tym koksem! ALBO GRUBO ALBO WCALE!

P.s powiedz mi czy bez wduszonego przycisku SPORT auto jest wolniejsze na pełnym bucie? Bo kurde mnie się wydawało że zmienia czułość
szybkość otwarcia przepustnic in plus :) po wciśnięciu pedalu gazu . W M5 e60 i M6 e63 zmienia na pewno przybywa mocy ale w E92 pierwszy raz słyszę...... :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: pako25 -->> BMW F82 M4 COMPETITION
PostNapisane: 16 września 2019, 10:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Obrazek

Obrazek

Jak ktoś szuka fajnej M4 chętnie oddam w dobre ręce za rozsądną kasę;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL