Alik m62b44 co to za nonsens. Ileż tego było na necie do kupienia - pieniądze utopione. Użytkownik Yakuza miał taką, ale i Dawid chyba jeszcze ma v8 w e46, ale z corvety
zresztą opowiem Ci coś z doświadczenia bo sam miałem plan zrobić z 335d opti m3 i to ale absolutnie się nie opłaca. Zainwestuj w m3 e46 jak chcesz latać po torze, albo wsadź tam silnik od m3 to jeszcze, ale v8 sobie odpuść.
Rysiu to ,że za 100 tys wybór aktualnie słaby to nie znaczy ,że za tyle nie kupisz fajnej sztuki. Chętnych na e60 m5 zbyt dużo nie ma, więc targować zawsze można ostro. Dajcie mi 20 koła euro, a przyprowadzę Wam taką M5, że po oględzinach nawet Mały pokiwa głowa z aprobatą
Rost czy trwalszy? Ciężko stwierdzić bo to zależy jaki kompresor kontra jakie turbo. Generalnie na trwałość elementów na bank będzie miała wpływ temperatura, ilość obrotów, smarowanie. Więc jakby nie patrzeć turbina napędzana spalinami myślę ,ze szybciej się od owych temperatur będzie zużywać, a kompresor wolniej. Oczywiście mówię o kompresorze takim jak w Gpowrerze bo ten ma smarowanie olejem z silnika. Ess do s65 ma specjalny olej jako odrębny układ, a np takie kompresory typowe dla amerykańskich v8 w ogóle nie mają smarowania. Wiem ,że Vortech vs Gpower na bank się szybciej zużywa właśnie przez wysokie prędkości obrotowe, a jak te typowe dla muscle carów kompresory z usa? Czy są trwałe? Może Mały będzie wiedział bo ja nie mam informacji na ten temat.
Kuba do cholery co Ty sobie tam za głupoty wciskasz do tej głowy?
Miałem okazję poczytać jedną z jego książek tj ,,na litość boską'' i przyznam ,że mnie nie śmieszą te jego żarty, a dwa to się totalnie skompromitował w moim mniemaniu. Miałem go za mądrego gościa ... ale to było dawno temu...
Ja sobie aktualnie taki szajs do głowy wciskam i Tobie polecam tego typu lekturę. Lepsze to niż te głupoty Clarksona. Gelardo ładne?
sprzedawało się bo było tanie jak barszcz, a w środowisku lambo uznawano je za przykrą pomyłkę przez drzwi otwierane na boki.
Jacek i ja tak uważam, przyciąganie na siłę uwagi to moim zdaniem nic fajnego. Owszem wygląd kręci i jak najbardziej ma znaczenie, ale do użytku codziennego nawet M.J.Demarco jeździ toyotą bo lambem pod tani market jak sam mówił strach podjechać
Fajne to może za pierwszym razem czy drugim, ale ileż godzin można stać pod sklepem i tłum gapiów obsługiwać? Zresztą co ja o tym wiem, jak mam starego parcha, niech się ktoś z ferrari wypowie jak to jest