BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 11:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 08:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Były pomiary, ale spalania. Na gpower 20 trzeba liczyć :zdegustowany: 300 km na całym baku to max :zdziwko: Niestety gpower pali swoje bo używa się go jak na gpowera przystało, w kazdym razie liczyłem ,ze będzie lepiej

Moc od 7 do 8,4 tys obrotów jest nie wyobrażalna, fajnie by było miec takie auto z taką mocą dostępną w duzo szerszym zakresie mocy :P to by był demon :D
W sumie taki kompresor naprawdę świetnie się sprawdza ze względu na swoją charakterystykę działania i jego liniowy przyrost mocy. Nie ma tego uderzenia mocy jak przy turbo, auto lepiej jedzie bo mniej zrywa przyczepność. Auto ładnie i plynnie rozwija moc, polecam każdemu :ok:


No kto by pomyślał, że więcej pali :rotfl: Co do ciągu od dołu to mój ciągnie w zasadzie od 1400obr ciąg jest straszny na niskich obrotach ,jak w 35d ale bez tak dużej turbodziury. Jeśli chodzi o elastyczność to jak na benzynę jest naprawdę bomba...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 09:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Czyli jednak miałem rację o dużym spalaniu i że auto jedzie górą..
... Teraz spotkaj się z bandai i przejedz się jego seryjną M3 no prawie seryjną :) zdziwisz się ponieważ nie będziesz czuł aż tak bardzo różnicy tylko wyczówalnie szybsza będzie twoja w gornym zakresie obrotów. Ja jeździłem na zmianę 1 seria i moją aż z ciekawości zrobiłem pomiary seria miała 10.2 DKG A moja wysokie 6 nie czułem tej różnicy A w twoim zestawie sk2 powiedzmy że zrobisz te 7.5 - 7.8 100-200 to porownujac do czasow jakie robiles przed montazem 9.2 -9.5 100-200 to jeszcze mniej bedzie to czuć..... zawsze jest tak że jak po jakimś czasie jeżdżenia np 120konnym autem przesiadasz się do ponad 400 konnego to przez chwilę jest szał ciał , jak to zapiera.... Tak samo efekt placebo wystarczy zmienić dolot i wydaje ci się że auto znowu zapiera.....;) albo zmiana wydechu na głosniejszy itd itd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 11:06 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
Piszesz, że polecasz każdemu ale jak na Ciebie to jakoś tak bez entuzjazmu który się wyczuwało w każdym Twoim poście zanim zamontowałeś kompresor :|
Więcej emocji było po zakupie auta a najwięcej w trakcie "oczekiwania" a teraz jakoś tak zwyczajnie :(
Daj mu na zimnym i nie patrz na spalanie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 11:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
alduwiel napisał(a):
W sumie taki kompresor naprawdę świetnie się sprawdza ze względu na swoją charakterystykę działania i jego liniowy przyrost mocy. Nie ma tego uderzenia mocy jak przy turbo, auto lepiej jedzie bo mniej zrywa przyczepność. Auto ładnie i plynnie rozwija moc, polecam każdemu :ok:


Opis jak z folderu reklamowego, to na pewno pisał Alduwiel największy dostarczyciel emocji i wrażeń na forum ? Wszyscy tutaj czekali bardziej na Twoje wrażenia, pomiary i wyścigi niż na kolejny odcinek Zniewolonej w tv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 11:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Zamontował kompresor i zrobił testy.... spalania :rotfl: Takie rzeczy to tylko u alduwiela ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 11:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
JeD napisał(a):
Zamontował kompresor i zrobił testy.... spalania :rotfl: Takie rzeczy to tylko u alduwiela ;)


Bo widocznie tam widać największe przyrosty :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 12:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pako25 napisał(a):
Teraz spotkaj się z bandai i przejedz się jego seryjną M3 no prawie seryjną zdziwisz się ponieważ nie będziesz czuł aż tak bardzo różnicy tylko wyczówalnie szybsza będzie twoja w gornym zakresie obrotów.

Po co? Żeby przyznać ci rację? Bo M4 ciągnie w większym zakresie? Zrobił pomiary 100-200 przed. Teraz zrobi po, będzie wiedział na czym stoi. Już wie.
Wojtek napisał(a):
alduwiel napisał(a):
W sumie taki kompresor naprawdę świetnie się sprawdza ze względu na swoją charakterystykę działania i jego liniowy przyrost mocy. Nie ma tego uderzenia mocy jak przy turbo, auto lepiej jedzie bo mniej zrywa przyczepność. Auto ładnie i plynnie rozwija moc, polecam każdemu :ok:


Opis jak z folderu reklamowego, to na pewno pisał Alduwiel największy dostarczyciel emocji i wrażeń na forum ? Wszyscy tutaj czekali bardziej na Twoje wrażenia, pomiary i wyścigi niż na kolejny odcinek Zniewolonej w tv.


Ale dobrze napisał. Trzeźwo, bez spiny. Jak poprawił czas o 2-3s 100-200 to przecież głowy urywać nie będzie. Ale różnica będzie odczuwalna. Na pewno większą niż po zmianie dolotu, wydechu, remapie na którym jeździł.od początku i nie wiedział ;) każdy oczekuje przepaści. Ale takie są tylko gdy przesiadasz się ze służbówki. Aby bez awarii i cieszyć się jazdą. :ok:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 13:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
kszyhu napisał(a):
pako25 napisał(a):
Teraz spotkaj się z bandai i przejedz się jego seryjną M3 no prawie seryjną zdziwisz się ponieważ nie będziesz czuł aż tak bardzo różnicy tylko wyczówalnie szybsza będzie twoja w gornym zakresie obrotów.

Po co? Żeby przyznać ci rację? Bo M4 ciągnie w większym zakresie? Zrobił pomiary 100-200 przed. Teraz zrobi po, będzie wiedział na czym stoi. Już wie.
Wojtek napisał(a):
alduwiel napisał(a):
W sumie taki kompresor naprawdę świetnie się sprawdza ze względu na swoją charakterystykę działania i jego liniowy przyrost mocy. Nie ma tego uderzenia mocy jak przy turbo, auto lepiej jedzie bo mniej zrywa przyczepność. Auto ładnie i plynnie rozwija moc, polecam każdemu :ok:


Opis jak z folderu reklamowego, to na pewno pisał Alduwiel największy dostarczyciel emocji i wrażeń na forum ? Wszyscy tutaj czekali bardziej na Twoje wrażenia, pomiary i wyścigi niż na kolejny odcinek Zniewolonej w tv.


Ale dobrze napisał. Trzeźwo, bez spiny. Jak poprawił czas o 2-3s 100-200 to przecież głowy urywać nie będzie. Ale różnica będzie odczuwalna. Na pewno większą niż po zmianie dolotu, wydechu, remapie na którym jeździł.od początku i nie wiedział ;) każdy oczekuje przepaści. Ale takie są tylko gdy przesiadasz się ze służbówki. Aby bez awarii i cieszyć się jazdą. :ok:


Dokładnie ciężko o przepaść w takim przypadku...Przepaść to ja odczułem jak chlopaki nie wpięli po czyszczeniu kanałów dolotowych wężyka od selenoidy turbo i auto miało z 200hp...A potem wpięli i jest prawie 400 to zauważalna różnica :rotfl: Natomiast jak przerzucam między mapami to czy 360 czy 380 ciężko odczuć...między seryjną ,a 380 no czuć wyraźną różnicę ,ale zmiana o te 30/40 To ciężko wyczuć w tak mocnych samochodach. Więc czy 440hp czy 500 to no czuć, że jest żwawiej Ale to nie przepaść...przy turbo...Przy NA lub kompresorze to jest jeszcze mniej odczuwalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 13:15 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
A nie lepiej Tobie postawić jakieś multimedia oparte na androidzie i tam w wrzucić czy to carly for BMW czy launch x431 i mieć dostęp do parametrów na żywo jakich tylko chcesz ? Oczywiście zamiast tego awrona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
kszyhu napisał(a):
pako25 napisał(a):
Teraz spotkaj się z bandai i przejedz się jego seryjną M3 no prawie seryjną zdziwisz się ponieważ nie będziesz czuł aż tak bardzo różnicy tylko wyczówalnie szybsza będzie twoja w gornym zakresie obrotów.

Po co? Żeby przyznać ci rację? Bo M4 ciągnie w większym zakresie?


LEPIEJ PRZYZNAĆ KOMUŚ RACJE NIŻ BYĆ TAK MĄDRY JAK TY W SWOJEJ GŁUPOCIE...
Nie miałeś styczności z m3 g Power i M4 stage2 twoja wiedza to teoria usłyszana przeczytana itp.
Czytaj dalej może coś mądrego wymyślisz;):) powodzenia.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 13:46 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 13:42 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek



Za 300zl zrobiłem dokładnie 291km :) w cyklu mieszanym w którym palila mi poprzednio przy takiej jezdzie 15-16

A dlaczego nie przezywam? Wojtek naprawdę nie wiem :) chyba nie ma sie nad czym spuszczać i faktycznie większa miałem radochę po kupnie bo ta cena taka niska była , a mnie rabaty chyba widać z tego cieszą najbardziej :D
Co do mocy to jest moim zdaniem kolosalna różnica, a czy można to nazwać przepaścią? Chyba nie :)
Najbardziej mnie cieszy , ze te auto teraz jedzie juz jak trzeba w przedziale od 3 do 4tys obrotow. Przyjemniejsza jazda się przez to zrobiła. W sumie teraz myslę , ze człowiek najbardziej sie cieszy gdy ma cel. Sama droga do celu jest szczesciem, a nie jego osiagniecie...
Kupujesz auto, cieszysz sie z planow na tuning pod 400 koni, tuningujesz auto i w końcu masz swoje upragnione x koni pod maską , a na końcu.... na końcu jest pustka i ochota na inne auto jeszcze szybsze :/ takie błędne koło ...

Milosz i tak chyba zrobię. Niby poznałem kogoś kto twierdzi , ze ogranie mi avrona za 1600 ale chyba to bajka była :)

Krzyhu ale czy m4 lepsze bo szybsze? Tego jeszcze nie wiemy bo wyścig się jeszcze nie odbył. Natomiast mamy tylko pomiary z których wynika , ze m4 od 100 do 200 szybsze jest o jakieś dziesiąte części sekundy od e92.
Za to m3 od 200 do 300 jest wyraźnie szybsze od m4 i sam Pako to potwierdzi. Ciężko stwierdzić co lepsze bo wszystko ma swoje plusy.
Ja jestem zadowolony. Poszło aktualnie 120 tys zł na m3 gpower 580 koni i moim zdaniem było warto. Czy bym dopłacił 30 tys zl do m4 gdyby taka okazja by się trafiła np wymiana z dopłatą?
Odpowiedz brzmi NIE!


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 17:32 przez alduwiel, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 13:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Miłosz, Awron na pewno jest rozwiązaniem bardziej zautomatyzowanym, dodatkowo bazuje na dodatkowych czujnikach. OBD jest furtką ale jak ktoś lubi klimaty konfigurowania wg siebie, klikania, ustawiania. Po OBD prawdopodobnie wszystkiego nie podejrzysz. Albo nie będzie współpracowało z jedną apką, czy interfejsem. Chyba że orzy s65 już komp naprawdę wsio ogarnia i współpracuje z np torques. Jednak o kontroli AFR chyba można pomarzyć po OBD.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 14:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pako25 napisał(a):
LEPIEJ PRZYZNAĆ KOMUŚ RACJE NIŻ BYĆ TAK MĄDRY JAK TY W SWOJEJ GŁUPOCIE...
Nie miałeś styczności z m3 g Power i M4 stage2 twoja wiedza to teoria usłyszana przeczytana itp.
Czytaj dalej może coś mądrego wymyślisz;):) powodzenia.

Co głupiego napisałem, panie mądry i najlepiej wiedzący?
Ty za to się powtarzasz jak dziecko. Stale nawiązujesz, nie bezpośrednio, ale pośrednio, Ma skończyc się na tym, że Gpower jest taki, a M4 w tym aspekcie jest takie, choć już nawet pigmeje w Afryce o tym slyszaly.. Żygać się chce.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 14:48 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
A czy takim awronem zrobisz szybka diagnostykę wszystkich modułów w aucie na trasie jak coś padnie ? ;) Pamiętam jak u mnie po pierwszym remapie nie wszystko było ok i wywalało błąd dpfa i od razu check vsc czyli brak systemów kontroli trakcji. U mnie mocy nie było jakiejś gigantycznej ale przy 400nm na mokrym systemy cały czas czuwały. Co do afr to i też są rozwiązania np
https://forum.reveltronics.com/viewtopic.php?t=323


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
kszyhu napisał(a):
pako25 napisał(a):
LEPIEJ PRZYZNAĆ KOMUŚ RACJE NIŻ BYĆ TAK MĄDRY JAK TY W SWOJEJ GŁUPOCIE...
Nie miałeś styczności z m3 g Power i M4 stage2 twoja wiedza to teoria usłyszana przeczytana itp.
Czytaj dalej może coś mądrego wymyślisz;):) powodzenia.

Co głupiego napisałem, panie mądry i najlepiej wiedzący?
Ty za to się powtarzasz jak dziecko. Stale nawiązujesz, nie bezpośrednio, ale pośrednio, Ma skończyc się na tym, że Gpower jest taki, a M4 w tym aspekcie jest takie, choć już nawet pigmeje w Afryce o tym slyszaly.. Żygać się chce.


To idź żygaj.
Jak na razie wszystko się zgadza co pisałem o G-powerze w s65 ;) a cie to boli chyba haha Co do M4 chetnie sprzedam to auto ;) nie jest i nie bedzie idealnym wozem dla każdego,no przynajmniej dla mnie nie jest! ale nie zmienia to faktu CZŁOWIECZKU ze jest znacznie bardziej rozwojowe niż e92 M3. Ja piszę to z własnego doświadczenia A nie TEORETYZUJĄC jak Ty!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 15:31 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A gpower nie jest rozwojowy? Na tej jednej sprezarce mozna 720 koni zrobic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 15:56 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ta walka e92m3 dżipała vs eM4 trochę zaczyna przypominać ta śmieszna wojenkę diesel czy benzyna. Szkoda trochę, bo obie galerie bardzo fajne, a tu robi się "klimat jak na fame MMA" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 16:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
120tys PLN za porobione bmw z V8 mającym niecałe 600koni i nie jeżdżące na lawetach tylko DZIALAJACE ... brzmi to dobrze
Do tego 530d f11 na trasy w europe do śmigania i co więcej trzeba :)
Za m4 nawet jakbyś tanio gdzieś dorwał to te 160-170 to takie minimum co trzeba położyć a realnie pewnie bliżej 200,fakt że to kilka lat nowszy samochód z R6 ale co kto woli

Bez sensu mierzyć auto teraz w takich upałach bo wyniki wyjdą z czapy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 16:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
A gpower nie jest rozwojowy? Na tej jednej sprezarce mozna 720 koni zrobic :)


Nożna i 800 strzelić na 1 pomiar 100-200 potem remont silnika :)
S65 to super silnik NA to fakt
S55 to popierdziawka z której można nie dużym kosztem zrobić ponad 700KM I jeździć jeździć jeździć;) Ja wolę s65 w seri bez doładowań ;)

Szkoda że w M4 nie ma męskiego V8 z dużym NM to bym nawet nie spojrzał na s55 chodźby nawet MIAłA 800KM

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 16:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Mam nadzieję, że pako zrobisz ten stage na 700 koni i będziesz jeździł i jeździł, bo nie daj Boże będą awarie, że jednak 3.0 nie przyjęło 700 koni to będzie tyle postów do poprawiania :O


Czekam na czasy i scigi :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL