BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 01:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
pako25 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
A gpower nie jest rozwojowy? Na tej jednej sprezarce mozna 720 koni zrobic :)



S55 to popierdziawka z której można nie dużym kosztem zrobić ponad 700KM I jeździć jeździć jeździć;) Ja wolę s65 w seri bez doładowań ;)


Pako25, zarzucasz innym teoretyzowanie a sam co robisz ? Jeździsz z 550KM a piszesz że na 700 to można jeździć i jeździć ;) zrób i wtedy powiedz jak się jeździ po póki co wiesz po sobie że 550 jest nieawaryjne a dołożenie kolejnych 150kucy to nie takie hop siup


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
pako25, ty ciągle swoje, nie kumasz. Ciężko ci to idzie. Nie chodzi o to, czy masz rację, bo wg mnie ją masz, bo się z tobą zgadzam. Ale mendzisz w koło Macieju. Wszędzie próbujesz nawiązać i udowodnić swoją znaną wszystkim teorię. Ciebie boli ciągle dupa bo powtarzasz się z tym doświadczeniem, tylko o tym wspominasz. Wiesz kornacki też ma spore doświadczenie z autami a autorytet to dla mnie żaden. Taka samo clarksona i resztę lubię oglądać ale wszyscy w ogóle jeździć nie potrafią. A jeżdżą po jednym torze całe życie.
Alduwiel, juz myślę, że cię chyba podpuszcza z tymi tekstami, zapędami na pożarcie M4, żeby wywołać wilka z lasu. Serio. Skończ już bo to się już dawno nudne robiło. Lubiłem M4 a przez ciebie mi zbrzydło :rotfl:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 17:18 przez kszyhu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Vaporr napisał(a):
pako25 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
A gpower nie jest rozwojowy? Na tej jednej sprezarce mozna 720 koni zrobic :)



S55 to popierdziawka z której można nie dużym kosztem zrobić ponad 700KM I jeździć jeździć jeździć;) Ja wolę s65 w seri bez doładowań ;)


Pako25, zarzucasz innym teoretyzowanie a sam co robisz ? Jeździsz z 550KM a piszesz że na 700 to można jeździć i jeździć ;) zrób i wtedy powiedz jak się jeździ po póki co wiesz po sobie że 550 jest nieawaryjne a dołożenie kolejnych 150kucy to nie takie hop siup


Ech fakt u mnie tyle nie jest ale znam kilka takich projektów i jeżdżą nie tylko w pl. A pewnie doskonale wiesz że zawsze lepiej taniej i w miarę bez awaryjnie można modyfikować auta już z TURBO niż zwykłe NA które są budowane nie pod sprężarki....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:P :P :P

Ja całkiem serio mówię m3 e92 z tej perspektywy mi się meeeeega podoba :serce: idealna linia w sam raz pasująca do sportowego auta
Obrazek



jest na co popatrzeć :cwaniak:
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 17:33 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
czas na aktualizacje zdjecia w podpisie :)

dla mnie efekt rybiego oka psuje zdjecia, ale foto z podniesiona maska z widokiem witaminki z poprzedniej strony wyglada zacnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
alduwiel napisał(a):
Ja całkiem serio mówię m3 e92 z tej perspektywy mi się meeeeega podoba
fakt z tej perspektywy jak M3 compact :P

Miłosz napisał(a):
A czy takim awronem zrobisz szybka diagnostykę wszystkich modułów w aucie na trasie jak coś padnie ? Pamiętam jak u mnie po pierwszym remapie nie wszystko było ok i wywalało błąd dpfa i od razu check vsc czyli brak systemów kontroli trakcji. U mnie mocy nie było jakiejś gigantycznej ale przy 400nm na mokrym systemy cały czas czuwały. Co do afr to i też są rozwiązania np
https://forum.reveltronics.com/viewtopic.php?t=323

Kurde fajne to. Rozwijają się chłopaki, konkurencja nie śpi.
Co do diagnostyki. Ja u siebie gdy szukałem rozwiązania na brak temperatury cieczy, to myślałem nad stacja z andkiem, ale chciałem to mieć zautomatyzowane bez babrania w odpalanie w tle dodatkowych rzeczy i niepotrzebnie zajmowanie czasu, przed ruszeniem,. więc zrobiłem sobie fake awrona bazującego na chińszczyźnie, po OBD. Diagnostykę podstawową, czyli to co we wszelkiej maści apkach mam pod ręką parę sekund po odpaleniu. Plus stały podgląd na wybrane parametry. Modułów pamięci błędów wszystkich nie zdiagnozuje, aby tylko silnika. Nie mam wielkich tuningow więc wystarcza. Pewnie gdybym miał stacje na Androidzie to bym się pobawił jeszcze.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 17:37 przez kszyhu, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Jedyne o co proszę Grzesiek to pomiar auta po montażu kompresora.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
kai napisał(a):
Mam nadzieję, że pako zrobisz ten stage na 700 koni i będziesz jeździł i jeździł, bo nie daj Boże będą awarie, że jednak 3.0 nie przyjęło 700 koni to będzie tyle postów do poprawiania :O


Czekam na czasy i scigi :hyhy:


Nie będzie tyle bo po co...
Wy mnie źle rozumiecie chodzi o to że jak by na to nie patrzeć to M4 jest bardziej podatne na duże moce to nie znaczy ze jest lepsze od M3 e92 i tyle w temacie.....:)
E92 m3 to bardzo fajne auto które daje wiele radości z jazdy może nie jest mega szybkie ale frajdę daje. Mam akurat M4 więc czepianie się mojej osoby w kółko A prawda jest taka że 80 proc posiadaczy M3 e92 zmienia na F82 ew F80 po co to robią? Jak przecież e92 e90 są naj :)
kluczem jest to że po prostu F-ki są ładniejsze A szczególnie środek bo w wersjach E9x bida z nędzą to w e46 jest lepiej ,jedynie w M-kach broni się dźwięk silnika s65 i reakcja na gaz to jest lepsze.
I teraz pytanie czy jeszcze raz kupił bym M4 .....
NIE,pewnie wybrałbym inne auto...
Czy jest warte tej kasy takie M4?
NIE, są inne auta dające wiele więcej za mniejszy hajs (Nie myślę o jeździe na torze)
Czy M3 E92 G POWER lepsze od M4
NIE zdecydowanie nie, tj napisać że e46 m3 lepsze od e92 m3 a znajdą się i tacy co tak twierdzą.
Ale M3 E92 G POWER SK2CS VS M4 STAGE 2 CP mimo wad M4 wybrałbym bez zastanowienia f82
Niech nawet jest szybsze M3 g-power ale wolę M4

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2019, 18:36 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 17:54 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
zmieniaja, bo e90 to juz stary kapec mimo wszystko, jako auto na fun okej, jako daily, trąci myszką, no niestety.

z ciekawosci, co jest fajniejszego w tej kasie? jakies rs3? czy inne hot hatche?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 18:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Chętnie bym napisał ale zacznie się nie potrzebna dyskusja.....
Rs3 dłubnięta jest też fajnym pomysłem ;) na pewno środek i wykończenie audi jest o pułke wyżej niż w bnw

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Jakie to propozycje powiedz bo też kiedyś będę zmieniał auto może warto rozważyć.

Ps:Alduwiel dawaj hamownie i normalne pomiary 100-200


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
M4 nie miałem ale tyle co jeździłem to dwie duże wady uderzają od razu ciulowy dzwięk silnika i im głośniejszy wydech tym większe wiadro gwoździ emituje a druga wada to brak trakcji i gubienie jej w dziwnych momentach przez co nawet słabsze auta często odjeżdżają. Nawet C63 przy M4 ma super trakcję mimo 600NM.
Za to M4 jest chyba najmniej palącym autem z takimi osiągami. Pako mnie też ciekawi co uważasz za lepsze w tym budżecie ok 200k.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 19:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 napisał(a):

Ale M3 E92 G POWER SK2CS VS M4 STAGE 2 CP mimo wad M4 wybrałbym bez zastanowienia f82
Niech nawet jest szybsze M3 g-power ale wolę M4


Nic dziwnego skoro na tym zestawie silnik Ci padł i starciles kuuupe kasy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 19:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
A ja poprosze wiecej zdjec z modelka :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 19:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
pako25 napisał(a):

Ale M3 E92 G POWER SK2CS VS M4 STAGE 2 CP mimo wad M4 wybrałbym bez zastanowienia f82
Niech nawet jest szybsze M3 g-power ale wolę M4


Nic dziwnego skoro na tym zestawie silnik Ci padł i starciles kuuupe kasy :/


Ja nie mam na myśli awari tylko działające oba porównując m4 vs e92 m3 g Power sk2cs
Ja bym nie szedł w sk2cs gdyby sk2 dawał mi odpowiednią satysfakcję z osiągów i odczuć z jazdy. Dla Ciebie to RAKIETA aż strach przekraczać 7000 obr :)cieszę się że masz takie odczucia... Gratulacje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 25 sierpnia 2019, 23:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
alduwiel napisał(a):
pako25 napisał(a):

Ale M3 E92 G POWER SK2CS VS M4 STAGE 2 CP mimo wad M4 wybrałbym bez zastanowienia f82
Niech nawet jest szybsze M3 g-power ale wolę M4


Nic dziwnego skoro na tym zestawie silnik Ci padł i starciles kuuupe kasy :/


Ja nie mam na myśli awari tylko działające oba porównując m4 vs e92 m3 g Power sk2cs
Ja bym nie szedł w sk2cs gdyby sk2 dawał mi odpowiednią satysfakcję z osiągów i odczuć z jazdy. Dla Ciebie to RAKIETA aż strach przekraczać 7000 obr :)cieszę się że masz takie odczucia... Gratulacje


Powiedz co to za propozycję lepiej bo jestem szalenie ciekawy...Szczerze wpisałem sobie oto Moto właśnie od 150 000 do 220 000 i kurde no tak słabo widzę fajne alternatywy trzeba by było sporo dołożyć chyba...Jedynie widzę M6/M5 ,F-typa, e63 amg i cls ,panamery turbo ,jeden gt-r ale nie wygląda zachęcająco no i RS3 które chyba jest jedynym samochodem z tej grupy które może by mnie przekonało...Tak więc co przeoczyłem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 26 sierpnia 2019, 06:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jest mase ciekawych aut . Kto napisał 220tyś? Za dobre M4 LCI CP i niskim przebiegiem z takimi dodatkami trzeba dać sporo więcej ;):)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 26 sierpnia 2019, 06:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
Jest mase ciekawych aut . Kto napisał 220tyś? Za dobre M4 LCI CP i niskim przebiegiem z takimi dodatkami trzeba dać sporo więcej ;):)


No tyle kosztuje normalne M4 bez udziwnień...Nawet do 250k pole znacząco nam się nie powiększa..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 26 sierpnia 2019, 10:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ale z USA ew Japoni jest wiele super aut do 250- 300 tys........

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 instalacja kompresora G-power sk2
PostNapisane: 26 sierpnia 2019, 10:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
dobra, koniec offtopa. bo mielismy sie dowiedziec jakie sa fajne auta, a jest strona postow o tym ze m4 jest super drogie ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4626 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL