BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 06:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 20:44 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
--==Mały==-- napisał(a):
Wielokrotnie miałem takie sytuacje że w ruchu ulicznym w w Warszawie trafiłem jakieś w miarę mocne auto ale słabsze od M3 jednak zacząłem przyspieszać ze zbyt niskich obrotów i strata była nie do odzyskania. M3 jedzie od 5000obr/min a w codziennym ruchu używamy obrotów do 3000 max 4000 i potem jest kalkulacja czy tracić czas na redukcję czy jechać z tych obrotów co są.


Może się tak dziać, dlatego , aby temu zaradzić instalujemy kompresor. Potem to już się nie ma do czego przyczepić...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Czy naprawdę niektórzy z was myślą, że ja jestem bajkopisarzem jak to w sumie czasami bywa na naszym fantastycznym forum i wysysam sobie to wszystko z palca? Jeśli tak to bardzo dziękuje za uznanie :) Oto pomiary momentu obrotowego z logów które miały miejsce chwilę przed odwiedzinami u raptownego.
Obrazek
Dla tych którzy mają problemy z rozczytaniem mamy w peaku 376 nm wszystkie pomiary z logów wychodziły ciągle +-10nm w zależności od temperatur mogę wrzucić 50 takich wykresów jeśli jesteście chętni bo mam tego bardzo dużo z czasów kiedy była usterka...Natomiast oto wykresy które były u raptownego na hamowni.
Obrazek
Jak widać pomiar nm chyba w miarę się zgrywa???? Oto jak wygląda ten sam wykres momentu obecnie
Obrazek
Jak widać wszystkie wartości wyssałem sobie z palca :ok: Dzisiaj nie mam czasu na głupoty nagram wam któregoś dnia jak będę wietrzył M3 film gdzie bez wciśniętego power pokaże okolice 420nm przy 4000rpm natomiast po wduszeniu power przy tych samych obrotach będzie około 460nm. Wierzcie czy nie ,ale właśnie tak jest nie wiem czy zmienia się moc maksymalna przy wysokich obrotach bo nie patrzyłem na różnice przy 8000rpm bo jak na logach widzę już przy 4000rpm, że coś jest nie tak wtedy dalej nie ciągne bo patrzę przycisk nie jest wciśnięty...Wykonam też pomiar 100-150 na 7 biegu z wciśniętym i wyciśniętym przyciskiem zobaczycie sobie różnice. Nie wiem z czego to wynika jak wyglądają mapy od m3 ale powinienem mieć lada dzień wsady od mojej e92 oraz damosy więc sprawdzę w WinOLS jak wygląda soft i jak co jest zrobione :) Co do całej reszty nawet nie komentuje i nie odnoszę się bo nie widzę totalnie sensu...


Ostatnio edytowano 27 grudnia 2020, 21:27 przez WitoM, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 20:49 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A dwa moja ciągnęła jak głupia od 3 tys obrotów :) na potwierdzenie mam wykres

180 koni i 400Nn to słabo ? :hyhy: :hyhy: :hyhy: To ma być mało w ruchu ulicznym na co dzień? Przy 4 tys miałem juz 235 koni :D Ktoś uważa ,ze to auto było zamulone od 3 do 4 tys?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 21:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Chodź by uj na uju stawał do nowego roku konsensusu tu nie będzie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Jak tak czytam, to też oczy przecieram.
Ciężko nazwać 440 konne auto słabym, w ruchu ulicznym na ospalych ustawieniach skrzyni radzi sobie bardzo dobrze, też nie czułem, że kiedykolwiek byłem w nim zawalidrogą. F80 jest bardziej elastyczne ale duży niut z dołu też wkurzyć potrafi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 22:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
WitoM, To zamiast na wykresy spójrz na wynik Alla. Miał sporo fantów na silniku, program, chyba decat i osiągnął 30Nm mniej? Wspomniany GTS też mniej. Powiedz mi jakim cudem?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 22:41 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ja bym żadnego eMczy nie zaliczył do miękiszonów, nawet wykastrowanego z mocy e36 3.0 us&a ;) A że technologia idzie do przodu co poradzić, chociaż oglądając galerie np lukbmw ciężko powiedzieć że stare=wolne, mimo że sam już rzygam jazdą dieslem, to na prawdę szacun za robotę. Tutaj też obserwuję temat od czasu do czasu i fajnie że się udało przywrócić pełną moc, chyba nawet z bonusem. Fakt, że trochę śmiesznie to wyglądało jak się czytało, ale liczy się efekt :ok: . Jakby co to mam chyba jakieś wsady ori pod e90 emczy z damosami, tyle że nie wiem czy to kompletne jest, bo temat zlałem i nie będę do tego wracał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 23:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245

Faktycznie muł straszny jadąc sobie delikatnie do 3.5k nie wyrywając z piskiem czas do setki jak 535d e60 :rotfl: Jadąc do 2.5k ma 9s 0-100, jeśli dla kogoś to jest muł to naprawdę zazdroszczę. Zdaje sobie sprawę że m4 przy 4000obr ma już górę momentu i pewnie jadąc do 3k obr zrobi 5.5s ale kurde czy nie popadamy trochę w paranoję?
Byłem sprawdzić też 100-150 i guzik sport i muszę was przeprosić i przyznać rację. Wtedy jak patrzyłem musiał być jakiś inny czynnik bo teraz pokazywał tyle samo nm z power I bez I czas też tski dam. Jak by to kogoś interesowało 100-150 na 7 biegu to okolice 9s więc też nie uważam takiego wyniku za dramat :)

Miłosz napisał(a):
Ja bym żadnego eMczy nie zaliczył do miękiszonów, nawet wykastrowanego z mocy e36 3.0 us&a ;) A że technologia idzie do przodu co poradzić, chociaż oglądając galerie np lukbmw ciężko powiedzieć że stare=wolne, mimo że sam już rzygam jazdą dieslem, to na prawdę szacun za robotę. Tutaj też obserwuję temat od czasu do czasu i fajnie że się udało przywrócić pełną moc, chyba nawet z bonusem. Fakt, że trochę śmiesznie to wyglądało jak się czytało, ale liczy się efekt :ok: . Jakby co to mam chyba jakieś wsady ori pod e90 emczy z damosami, tyle że nie wiem czy to kompletne jest, bo temat zlałem i nie będę do tego wracał.


Odezwę się PW zawsze więcej wsadów się przyda może damos też jakiś bardziej rozpisany :)

Lincoln napisał(a):
WitoM, To zamiast na wykresy spójrz na wynik Alla. Miał sporo fantów na silniku, program, chyba decat i osiągnął 30Nm mniej? Wspomniany GTS też mniej. Powiedz mi jakim cudem?



Paliwo, temperatury nie wiem, zdaje sobie sprawę że to za piękne aby było 460nm dlatego nie upieram się że tyle na pewno jest bo tego nie wiem...To jedynie szacowana wartość ;) Czekam na dolot z Francji niestety trochę się ociągają bo już czekam ponad miesiąc :mur: Jak już przyjdzie będzie hamownia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 23:23 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Podeślij mi maila na pw, to Ci spakuje i podeślę. Materiały szkoleniowe z eM też chcesz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 23:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Miłosz napisał(a):
Podeślij mi maila na pw, to Ci spakuje i podeślę. Materiały szkoleniowe z eM też chcesz ?


Jak masz to pewnie, lubię poszerzać swoją wiedzę :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 00:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jak drążyłem temat o tym głupim klawiszu SPORT to znowu co nie którzy mądrale pisali że dupe żal mi ściska z powodu M3, ech ta łatka żale z posiadania kompressora w M3 chyba zostanie ze mną :hyhy: :hyhy: :hyhy: :cwaniak:

I tak twierdze że M3 e92 to świetne auto;)
Grześ idę jutro po tabletki... :zalamany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 00:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Tak sobie przypomniałem, że nagrywałem filmy z 335i 0-100 do różnych obrotów ale tam był ostrzejszy start bo z pompowaniem hamulcem mało istotne...Po liczniku m3 jadąc do 2.5k ma około około 8s(na dragy wychodzi 9s) natomiast seryjne 335i miało uwaga 10.5(na dragy pewnie minimum 11.5s)...Do 3.5k m3 ma po liczniku 6s(dragy 6.7) i teraz 335i seria miała 7.5 (dragy pewnie minimum 8??) natomiast 335i po sofcie(ze startem pompujac turbo przypominam)6.5s (czyli minimum 7s dragy)...Niech każdy sobie wyciągnie wnioski ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 00:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wito dzwięk podczas tego filmu robi największą robotę :ok:
Jak bym miał wybrać jedno M3, które mam schować pod kocem było by to M3 E92 jest to jedyne M3 z V8 i tak "racingowym brzmieniem" jedyne które w ogóle fajnie brzmi zarówno silnikiem jak i wydechem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 08:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
No dzwięk jest super!
Tak myślę które auto z moich wcześniejszych i obecnych miało najlepszy dzwiek.......
W zasadzie są 2
I ciężko mi wybrać
E92 M3 miałem praktycznie przelot,dzwięk był taki że aż ciarki przechodziły.
Obecnie AMG GTS również na porobiony wydechu brzmi okrutnie ciężko stwierdzić który najlepszy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 08:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Kurde no nie bardzo mam czym nagrać teraz ten dźwięk bo na żywo milion razy lepiej, ale telefonen bez szans ogarnąć te dźwięki :/ Zobaczę może kamera sportowa zbiera trochę lepiej, ale tak czy siak kupię jakieś mikro zewnętrzne to nagram coś na yt :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 09:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Święta, święta i po świętach a na forum wojna :rotfl: O przycisk Sport? A nie mówiłem, że nie sport?! :rotfl:

Admin powinien tu w tytule galerii dopisać M3 E92 & Mercedes pako25

--==Mały==-- napisał(a):
Poza tym 400NM to miało moje e92 320d i to od dołu w przeciwieństwie do M3.

Z jakiego dołu? Jak wdusiłeś na 5 biegu od 2k rpm?
Jedź na hamownie, poproś o pomiar 1,2,3,4 biegu. Później wjedź wolnossącym autem i zrób to samo.

Auta które robią poniżej 10s 100-200 i w granicy 5s 0-100 ciężko nazywać wolnymi, ale generalnie nie ma się co dziwić - jak się człowiek napatrzy na naprawdę ogrom zdjęć, fimików w necie gdzie promuje się porobione wozy można mieć wrażenie, że jest tego dużo, w realnym świecie zwykle te "grube" tuningi to są 2gie, 3cie auta w domu, do jazdy w weekendy lub sponsorowania okolicznych mechaników. Tu kolejny raz kłania się fakt, że w internecie nikt nie napisze, że jego 335i stage 12 posiada w rękach 3 lata z czego 1,5roku stało u mechaników, żeby zaczeło to jeździć i tak dalej... ;) A wbrew pozorom takich akcji to jest wiele ;) Z dieslami też nie lepiej zresztą. Tak naprawdę 335d po sofcie na co dzień ciężko ma trafić na przeciwnika który da jej wycisk, przynajmniej w Łodzi i okolicach. Takie realia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 09:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Artur zakładaj galerię. Mi się wydaje , ze gts lepiej gada :)


Ostatnio edytowano 28 grudnia 2020, 09:36 przez alduwiel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
deejeys ma sporo racji z tymi dieslami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 09:34 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tak myślę, ze dla Miłosza to powinniśmy zrobić zrzutkę na pełen bak zupy w rekompensacie za pomoc jaką tu na forum wszystkim świadczy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 10:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Carwow miało fajny film z 1000 konnym M5 i 800 konnym rs3 jak co chwilę jakieś błędy skrzyni itp :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL