BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 13:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 09:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Bo wy macie te M3 w wersji one edition super sport wiec i specjalnie dla was klawisz SPORT jest zaprogramowany na wydajniejszej mapie GRATUKACJE
I G-power i TC specjalnie dla was napisali inny soft ech trzeba mieć jednak trochę szczęścia w życiu :szok: :szok: :szok: :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 12:13 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
ja pierdziu.... jak tu wczoraj było świątecznie :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 14:21 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Pokazujcie te rozjebane auta! Pooglądam!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 14:55 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Jak jeszcze kiedyś interesowałem się motoryzacją to chciałem w moim parchu zrobić dwie mapy, co jest możliwe, więc nie do końca trzeba śmieszkować :) kwestia dobrego tunera...dobrego słowo klucz. Jak komus mało info to może poszukać sobie multimap, map switch itd. głównie co prawda vagi, ale już ktoś też i s55 okiełznał.
https://www.tangentmotorsport.com/?p=707


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 15:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Śmieszkuje bo wiem na 100 proc że TC I inne tego typu firmy stroją auto na jednej mapie.....Zadzwoń spytaj kogokolwiek czy w s65 wgrają 2 mapy pod klawisz SPORT mocniejszą to się dowiesz jak jest.
Oczywiście w s55 n55 i w innych doładowanych autach ma to sens i da się to zrobić .
Jest to poparte hamownią wykresami na różnych softach.
2 razy ja osobiście wiozłem e92 NA na strojenie do różnych firm w Pl i nigdy przenigdy nie było mowy o kilku mapach do tego auta. Więc to co jest tu pisane to kompletna bzdura! Zdrowo rozsądkowy człowiek wie chyba ze jeśli klawisz SPORT coś by dał to po jakimkolwiek strojeniu trzeba by oprócz standardowej mapy również osobno wgrać mapę np pod klawisz SPORT
W G-powerze też do sk1 sk2 sk2s itd jest dostępna jedna mapa z i bez klawisza SPORT!
oczywiście może być coś w trakcie zmieniane ale to się wgrywa po kablu.....ech poprosto kogoś poniosło i trzeba to sprostować :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 16:10 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Słowo klucz ;) a gdzie napisałem że pod guzik sport ? już do poprzedniego auta które mialem na czas remontu mieszkania, które było z poprzedniej epoki miałem możliwość wgrania dwóch map. Po za tym, ja nie muszę nic nikomu udowadniać dzwonić itd :D mi nawet do stania w korkach sprawdza się nowe aygo z silnikiem od szczoteczki sonicznej i to z jedną mapą :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 16:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Ja nie jestem od udowodniania.....poczytaj Miłosz posty o większej mocy po wciśnięciu SPORT w M3 e92.
Popytaj różne firmy które zajmuja się strojeniem e92 M3 czy komukolwiek stroili te auta pod klawisz SPORT ;)
Producent nawet nic o tym nie wspomina tym bardziej takie firmy jak np TC

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 16:29 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Czytałem, dlatego też jako że po 3 miesiącach odpaliłem lapka to podrzucilem info z dokumentacji technicznej co daje ten magiczny przycisk. Natomiast sama możliwość posiadania dwóch map, nie jest czymś nadzwyczajnym skoro można to już mieć nawet w 1.9 TDI :) kwestia tego, jak już wspomniałeś, kogoś kto będzie umiał coś takiego zrobić w danym aucie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 17:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 681
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Miłosz napisał(a):
Czytałem, dlatego też jako że po 3 miesiącach odpaliłem lapka to podrzucilem info z dokumentacji technicznej co daje ten magiczny przycisk. Natomiast sama możliwość posiadania dwóch map, nie jest czymś nadzwyczajnym skoro można to już mieć nawet w 1.9 TDI :) kwestia tego, jak już wspomniałeś, kogoś kto będzie umiał coś takiego zrobić w danym aucie.


czyli dokładnie 0 osób na świecie w tym przypadku ;)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 17:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Miłosz napisał(a):
Czytałem, dlatego też jako że po 3 miesiącach odpaliłem lapka to podrzucilem info z dokumentacji technicznej co daje ten magiczny przycisk. Natomiast sama możliwość posiadania dwóch map, nie jest czymś nadzwyczajnym skoro można to już mieć nawet w 1.9 TDI :) kwestia tego, jak już wspomniałeś, kogoś kto będzie umiał coś takiego zrobić w danym aucie.


Miłosz twoja odpowiedz nie jest jednoznaczna.....Oczywiście że można to zrobić pytanie brzmi:
Czy w wyżej wymienionych autach jest to zrobione?
Ja jestem tego pewny że NIE!
A pytanie czy da się to zrobić?
Oczywiście że TAK ale po co????
Ja widzę sens takiej dodatkowej opcji jak więcej map w doładowanych autach a ty?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 17:43 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Jakieś 6 lat temu jak zacząłem oglądać lexusa i szukałem info o chipsach to też mówili/pisali paaaanie box plus emulator dpfa, bo odczytać coś tam umiemy zapisać już nie. Obecnie sterowniki Denso klepią bez najmniejszego problemu, może nie wszyscy, ale pewnie większość. Tcu z tego co czytałem również. Mało tego za górami za lasami zaczęli się bawić fajnie biteditem benzynowymi denso np w is250 czy is350 gdzie wcześniej było to nie do pomyślenia. Nie chcę wchodzić tutaj w kompetencje naszych tunerów, tym bardziej w em bo, kompletnie mnie to nie interesuje, nie śledzę tego. Natomiast technologia idzie do przodu, ludzie sami z siebie grzebią różne ciekawe rzeczy. Tak jak np wrzuciłem wyżej multimap pod s55. A kwestia opcji wyboru mapy spoko myślę, ktoś wychowuje bezstresowo gówniaka i daje mu np takie 600 konne auto zdławione na 150 koni myślę może spać choć trochę spokojniej. Inny ktoś mieszka gdzies w śnieżnej krainie gdzie sucho jest przez tydzień w roku i na ten tydzień może sobie doyebac mocy.
Ps był/jest na forum uzytkownik adamo m. (Mam nadzieję że dobrze nick pamiętam) obserwuje go na fb jak dłubie sterowniki starych bmek, robi coś czego nikt nie umiał i to z powodzeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Miłosz ale mnie to naprawdę nie interesuje co inni robią bo wiem że się da ....
Sprawa rozchodzi się o M3 e92 z tego forum dobrze wiesz że owe auta takich map nie mają....
Widzisz sens zrobienia czegoś takiego w e92 M3 ?
Piszesz o dzieciaku który bierze auto 600 konne zdławione na 150KM i to ma sens prawda?
A jaki sens ma dodatkowy program który KM nie zmienia a dodaje 40NM???????????????
Albo zmienia moc o 10KM I 40NM w sportowym aucie????? Gdzie tu sens i logika tyle zachodu i pewnie dodatkowej kasy za 40NM????????
Nikt tego nie robił bo jednak ludzie są inteligiętni

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Pako a gdzie tutaj jest "tyle zachodu zeby byly dwa programy"? Jak myslalem nad programem w 640i goscie zaproponowali mi program i na trybie normal może byc delikatny na sporcie moze byc mapa maksymalna i co najlpesze nie chcieli za to jakis dodatkowych profitow. Poprostu w obecnych czasach, gdzie wiekszosc tunerow i tak nie pisze samemu programow tylko zczytuja logi wysylaja do Irlandi i za 30 minut maja gotowy plik pod twoje auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 18:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Piszę przecież że oczywiście że się da .
Może pisze w innym języku że mnie nie rozumiesz.....
Czy ta 640i to NA?????????
Z całym szacunkiem jaki sens byłby taki mod w e92 M3 NA?????
BĄDZMY POWAŻNI PANOWIE Nie wiem czy ktokolwiek coś takiego zrobił na świecie, pewnie nikt bo to poprostu bezsensu

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 18:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
pako25, ależ się uczepiłeś. Nie obraź sie, ale mocno widać że kolec w d.. pie z napisem M3 ciągle siedzi głęboko. Jeśli szukasz wolnossacego silnika z przyciskiem zmieniającym moc jest nim bliźniacza konstrukcja S65, czyli S85.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 18:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ahh miałem to właśnie napisać :hyhy: Pako znowu masz atak :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
:P :P :P

No faktycznie pisze w innym języku
Przepraszam miałem napisać że klawisz SPORT daje więcej, klepać to co inni powtarzają i próbują wmawiać ;)
Nigdzie nie napisałem że e92 M3 to złe auto, wręcz je chwale za zalety,ale jak widzę że bzdury ktoś pisze a inni przyklaskują jak papugi to wierzyć aż się nie chce.
Może wyjdzie teoria że na MDM jedzie lepiej bo ma 30KM więcej?
Jadę sprawdzić może na trybie RACE będzie 100KM więcej i zrobię niskie 5 hahahha

Lincoln uważałem że jesteś chłop z wiedzą i rozsądkiem, ale przyklaskujesz bo większość tak robi ;)
No dobra we wszystkich generacjach M klawisz SPORT dodaje mocy niech będzie. :piwo: wasze zdrowie :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 19:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Pako, W M5 e60 dodaje ponad 100ps, a to bliźniacza konstrukcja, prawda to czy nie?
To ja od kilku postów powtarzam się czy Ty? Witom przesadza trochę w drugą stronę, bo 460Nm to nie ma nawet GTS o pojemności wyższej o prawie pół litra (a to główny "budulec" momentu w wolnossącym motorze), ale nie dajmy się zwariować, Krisc i Miłosz potwierdzają co napisałeś i jest sii.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Lincoln napisał(a):
Pako, W M5 e60 dodaje ponad 100ps, a to bliźniacza konstrukcja, prawda to czy nie?
To ja od kilku postów powtarzam się czy Ty? Witom przesadza trochę w drugą stronę, bo 460Nm to nie ma nawet GTS o pojemności wyższej o prawie pół litra (a to główny "budulec" momentu w wolnossącym motorze), ale nie dajmy się zwariować, Krisc i Miłosz potwierdzają co napisałeś i jest sii.


Tak to bliźniacze konstrukcje.....
Ale masz wrażenie że ta v10 ma więcej pojemności? I oprogramowanie silnika jest tak napisane ze bez klawisza SPORT ma o 100 koni mniej? Ta zmienna jest z góry ustalona specjalnie zaniżyli moc na zwykłych ustawieniach po to że po wciśnięciu klawisza sport osiągnęła moc nominalną czyli ponad 500koni?
Równie dobrze można było to zrobić w e92 M3 w trybie bez Sport 340koni a po wciśnięciu SPORT 420KM.zrobili ten zabieg w s85 ale wiadomo że takie V10 miało by ponad 500koni wiec aby ten klawisz miał jaki kolwiek sens to zrobili słabsza mape 400KM W normalnych ustawieniach a po sporcie 500. Właściwie nie wiem jak stroją takie s85 czy zmieniają obie mapy czy tylko tą mocniejszą?
Faktem jest że w e92 M3 o czymś takim nie słyszałem.wiec prostuje .
No chyba że faktycznie taka mapa została stworzona dla e92 M3 na klawiszu SPORT.
To wtedy będę mądrzejszy. ale jak dotąd wszystkie gwiazdy na niebimówią że nic takiego się nie wydarzyło.....ale jak to bywa może ktoś takie coś stworzy i będzie te 40NM więcej ;) :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 20:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Nie zawsze się zgadzamy ale w tym temacie popieram Pako.
Guzik sport zmienia tylko potencjometr pedału gazu na bardziej czuły nie ma wpływu na moc.
Druga sprawa to słaby dół w M3 czy to E46 czy E92.
Jeździlem tymi autami kupe lat jako daily robiąc po 40 nawet 50tyś roczniem. Wielokrotnie miałem takie sytuacje że w ruchu ulicznym w w Warszawie trafiłem jakieś w miarę mocne auto ale słabsze od M3 jednak zacząłem przyspieszać ze zbyt niskich obrotów i strata była nie do odzyskania. M3 jedzie od 5000obr/min a w codziennym ruchu używamy obrotów do 3000 max 4000 i potem jest kalkulacja czy tracić czas na redukcję czy jechać z tych obrotów co są. Poza tym 400NM to miało moje e92 320d i to od dołu w przeciwieństwie do M3.
Ale to nie jest najważniejsze dla mnie największym problemem tych modeli były odczucia z przyspieszenia, które były po prostu słabe. Niski moment obrotowy plus liniowo poprowadzona moc i brak problemów z trakcją sprawiały wrażenie że auto jest wolne chociaż wcale tak nie było. To są szybkie auta o idealnej charakterystyce na tor a w codziennym ruchu F80 sprawdza się dużo lepiej bo o zgrozo ma charakterystykę diesla z plusem w postaci góry czyli mamy komplet. Jeżeli chodzi o auto do zabawy E92 M3 da większy fun a F80 jest lepszym bardziej elastycznym daily. Na tyle elastycznym że od dwóch tygodni jeżdżąc C63 (630nm) wkurza mnie zamulony dół i potrzeba redukcji już nie lubię tego auta tak bardzo jak po E92 M3 ;)
Od zawsze byłem fanem mocnych aut NA i jestem bo tego dzwięku i charakteru nic nie zastąpi ale w codziennym użytkowaniu widzę zalety turbo.
F80 kupilem po C63 i nie lubiłem jego charakterystyki a teraz jest wręcz odwrotnie ;)
Plusy E92 względem F80 to zdecydowanie dzwięk i układ kierowniczy bo hydrualiczny choć jako całe auto F80 jest jeszcze bardziej precyzyjne.
Jakbym tworzył kolekcję aut napewno były by w niej E46 m3 E92 m3 i C63 bo to są na swój sposób wyjątkowe auta. F80 raczej nie mimo że to najlepsze z tych aut obecnie dla mnie. E36 M3 też raczej nie bo następcy byli lepsi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL