BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 07:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 11:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Artur zakładaj galerię. Mi się wydaje , ze gts lepiej gada :)

https://youtu.be/EJDlTl1ZS-I

film z dupy ale sam dzwięk ;););)
GRZESIU naprawde ciężko jednoznacznie stwierdzić który lepszy dzwięk :D


WITO wiem o czym piszesz nie odda żaden film porobionego wydechu w e92 M3 :ok:

DEEJEYS może jak bym tak nie drążył to nie którzy by nadal żyli w przekonaniu że klawisz Sport coś dodaje mocy w M3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Jeżeli chodzi o serię to instrukcja i wszystkie dostępne źródła mówią o tym, że przycisk M nie zmienia mocy, a jedynie "polepsza" reakcje na gaz. U mnie przy remapie tuner zmienił podstawową mapę pedału na bardziej agresywną, a tę drugą ///M też lekko obrobił choć jak stwierdził "tam i tak już był hardcore".
Pytanie czy podstawową mapą można zdławić silnik. Jeżeli tak to wtedy wciśnięcie przycisku tak jak u Witka mogłoby dać coś więcej, chociaż ciężko tu się doszukać jakiejś logiki :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 28 grudnia 2020, 23:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
A gdzie stroiłeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 30 grudnia 2020, 07:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
No właśnie kto ci stroił?
Chetnie dowiem się nowych informacji ......
Masz pewnie 2 wykresy,pokaż chętnie zobaczę tą niby różnice ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 1 stycznia 2021, 23:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
Chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. U mnie zostały zmodyfikowane mapy pedału gazu po to aby poprawić reakcje na gaz. Mowa tutaj o samej mapie pedału gazu.
Sam z ciekawości napisałem do mojego tunera czy możliwy jest zabieg osłabienia mocy silnika na podstawowej mapie pedału gazu i odpowiedź brzmi TAK.

Cytuj:
Można to skonfigurować aby w jednym z trybów nie otwierać do końca przepustnicy co bezpośrednio wpłynie na moc. Czyli odpowiadając na pytanie - teoretycznie można to zrobić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 00:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Od strony technicznej patrząc na mapy jest możliwe aby bez power było otwarcie przepustnic na np 70% dla pełnego wiciśniecia pedału gazu co rzecz jasna utnie znacznie moc...Nie ma dwóch osobnych programów silnika czyli multimapy natomiast są mapy pedału gazu, które można zmodyfikować i z tego co kojarzę u mnie w aucie TC zmodyfikowało mape na bardziej agresywną z wciśniętym power...Ale nie tłumacz JeD bo zaraz i tak zostaniemy zjechani przez kogoś kto nigdy nawet w M3 nie siedział :rotfl:
Ps:Dzisiaj pojedziłem troche z wujaszkiem co ma x3 3.0d po sofcie z 8hp. Po tym jak wysiadł z M3 nie wyglądało aby brakowało mocy (bał się wkręcić powyżej 4k obr) Jak go przewiozłem na wyższych obrotach to nogi z waty :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 00:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Ale Miłosz wrzucił wam schemat, gdzie wyszło że pierdolicie głupoty i ty h dodatkowych koniach i niutach, i dalej się kłócicie? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 00:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
A co ma schemat do map ecu? :rotfl: Po prostu chodzi o to, że gdyby ktoś chciał da się coś takiego zrobić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 01:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
A czemu ma się nie dać? Możesz sobie ustawić inna mapę na klawiszu volume na kierownicy. Kwestia wywołania i tyle.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 09:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
a wy dali o guziczkach :P Wito.. wrzucaj lepiej filmiki jak auto jeździ, jakiechś zalety szpery byś zaprezentował a bo coś ... :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 10:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
To nie za bardzo jest co pokazywać bo ze środka na kamerach guzik widać, a z zewnątrz żeby nagrać potrzeba kamerzysty którego zazwyczaj nie mam :P Do tego tak naprawdę największych zalet szpery nie da się zaprezentować bo to trzeba poczuć. Dużo lepiej czuje się auto i jest ono znacznie pewniejsze i przewidywalne nie tylko w poślizgu, ale też przy jeździe na krawędzi na czas czy chociaż by przy zwykłym przyspieszaniu. Tam gdzie 335i mimo elektronicznej szpery trzeba było odpuścić bo auto zaczynało strasznie myszkować tutaj można jechać z wklepanym gazem, szpera przy każdym poślizgu na prostej magicznym sposobem prostuje auto oczywiście jak trochę jej się pomoże ;) Guzik widać, nie nagrywam zbytnio takich filmów bo i tak nic nie widać, ale proszę coś tam się nagrało profesjonalny kierowca wyścigowy na zamkniętym odcinku drogi rzecz jasna :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 12:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Alez to pieknie brzmi :serce:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 13:39 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2070
Życie jest piękniejsze, jak w codziennej jeździe ma się taki dźwięk.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
WitoM napisał(a):
największych zalet szpery nie da się zaprezentować bo to trzeba poczuć

A ja znam doskonale jej zalety :D popatrzeć na fajnego boka faktycznie nie jest tak zadowalające jak go samego wykonać, ale oglądać i słuchać M3 zawsze przyjemnie. Apropo czucia ostatnio znajomy dał się karnac gruzem że zespawanym mostem... Piękna zabawa ;)

A jak się tak chwalimy to....
Moje pierwsze E36 ///m318i,
https://youtu.be/K6nSc1XWhWU

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 17:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
To się nie ma co za bardzo chwalić rondo zrobić bokiem nie jakaś wielka sztuka. Szybko pojechać rolke to w ogóle śmiech, dobrze ruszyć na 1/4 już trochę trzeba wyczuć auto, a szybko pojechać na torze to już jednak sztuka :P
Tam moim zdaniem wszystko składa się w całość :chytry: Nie mogę się doczekać jak zrobi się cieplej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 19:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1043
Lokalizacja: Koszalin / Oslo
Moje BMW: e90 m3
Kod silnika: S65
Garaż: było e92 M3 https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=171247
kai napisał(a):
Ale Miłosz wrzucił wam schemat, gdzie wyszło że pierdolicie głupoty i ty h dodatkowych koniach i niutach, i dalej się kłócicie? :D


Widzę że są problemy z czytaniem... W oryginale naciśnięcie przycisku POWER poprawia jedynie reakcje na gaz, natomiast jeżeli ktoś coś dłubał to można ustawić np. 95% otwarcia przepustnicy na podstawowej mapie i 100% na mapie POWER. Stąd można powiedzieć, że wciśnięcie przycisku daje więcej mocy.
Dyskusja zaczęła się od tego, że WITEK zrobił lepszy czas po wciśnięciu przycisku przez co został wyśmiany przez znawców. Nie wiem czy to przypadek, błąd pomiarowy czy też faktycznie inna moc na podstawowej mapie. Faktem jest, że można tak skonfigurować auto. EOT


PS. Pięknie to gada, aż mi się łezka w oku zakręciła.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 2 stycznia 2021, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E92 M3
Garaż: Miłe wspomnienie E39 M5
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89 ... 90&start=0
Pięknie to gada, a redukcję biegu w e92 m3 ze skrzynią DKG można słuchać godzinami :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 3 stycznia 2021, 10:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
WitoM napisał(a):
To się nie ma co za bardzo chwalić rondo zrobić bokiem nie jakaś wielka sztuka

Już to wczesniej pisałem... Ale to szpera sprawia że jest ci tak łatwo. Sam widzisz że w 335i to tak nie wyglądało.
Auto z otwartym dyfrem to loteria i stała walka. Wielu pisało, że m-power jest stworzony do latania bokiem bo robi się to z taką łatwością. Szpera szpera szpera... Kupić sobie gruza z nawet 1.8is, zaspawaj dyfer i zabawa pełną gębą za ułamek ceny ;) fakt zależy co kto lubi... Ciągły drift też mnie nie jara, ale kiedy wiesz, że możesz od czasu do czasu zrobic boka z czystą przyjemnością, bez kszty zawahania, że cię albo wyniesie przodem albo postawi bokiem bo nagle zepnie za bardzo w losowym momencie... Jest świetna ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 3 stycznia 2021, 11:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Szpera, a zaspawany most to dwie inne bajki :P Zaspawany most nadaje się tylko do latania bokiem, natomiast jazda w poślizgu przy szperze w M3 to tylko bonus do głównych zalet tego rozwiązania :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 3 stycznia 2021, 12:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Wrzuć dyfer "otwarty", jeśli się da, Zobaczymy czy ta filozofia że m3 są takie magiczne w lataniu bokiem - to wciąż ta sama bajka. Wito, ja wiem że m3 jest zajedwabiste w porównaniu do cywilnych aut, ale tu chodzi o sam aspekt latania bokiem, nie ma co dorabiać do tego filozofii. Dobre latanie bokiem to główna zasługa dyfra. Piszesz drift to nic takiego i dyfer ma mało do gadania, nie zgadzam się. Ale rozumiem, każdy ma swoje zdanie ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL