BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 maja 2024, 02:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 11:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
alduwiel napisał(a):
Ryszard s65 ,a s85 to praktycznie to samo, tylko 2 cylindry więcej :)


Mechanicznie są faktycznie dość podobne, ale w E60 są zasadniczo 3 programy - P400, P500 i P500 Sport. I tak jak między dwoma ostatnimi nie ma różnicy mocy tylko reakcja na gaz jest szybsza o tyle pierwszy jest ponad 100 KM słabszy i to czuć, widać na RL itp. Tymczasem wydaje mi się, że w E92, podobnie jak w E39 jest tylko funkcja sport wpływająca na czułość pedału gazu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 12:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
E46 e92 f82 w M, klawisz SPORT zwiększa czułość pedału gazu....nie wiem co to za teorie na tym forum zaczynają wyrastać...... :szok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 12:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
pako25 napisał(a):
E46 e92 f82 w M, klawisz SPORT zwiększa czułość pedału gazu....nie wiem co to za teorie na tym forum zaczynają wyrastać...... :szok:


Jesteś pewny swojej tezy i robisz zakład o 5000zł? Wkleić ci logi czy czego potrzebujesz, żeby pojąć że jest różnica i to(przynajmniej u mnie) nie tylko kwestia mapowania pedału przyspieszenia? Nie patrzyłem przy 8k obr jaka jest różnica ,ale przy 4k w peaku mam bez wduszonego sport okolice 410nm ,a na sporcie 460nm i czuje, że wpływa to znacznie na elastyczność. Więc jak tylko silnik się zagrzeje to w sumie ciągle latam z wciśniętym bo na zwykłym trybie auto jest zamulone nawet jak wciśniesz padał w podłogę :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 13:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Spoko już zdążyłem dawno się przekonać że forumowe auta to igiełki(moja M3 e46 też okazała się nią nie być, nie właściwe osoby miały ją pod opieką-mpseudomechanicy tzw forumowe szpece!)trzymające moc ponad normę z wagą dużo mniejszą niż producent podaje ;) które mają po sofcie 30KM więcej i prawie 2s szybciej jadą niż podaje producent 100-200.Ciekawe w jakich temperaturach robią pomiary? Bo na pewno 30KM nie da prawie 2s lepszy czas 100-200 :):) Tylko na tym forum s65 trzymie moc ponad normę wbrew opini że s65 na hamowniach pokazuje dużo mniej niż to co powinien mieć ( widziałem bardzo bardzo dużo wykresów z hamowni u różnych tunerów w których mało która miała ponad 400KM w seri ;)
A teraz kolejna świetna teoria że na SPORCIE jest inna mapa.....pierwszy taz słyszę.....Ale człowiek uczy się przez całe życie ;)

Nie odbierajcie właściciele M3 e92 moje wypowiedzi jako atak, wszak cały czas twierdze że e92 M3 to naprawdę świetne auto.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 14:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wagi obie kłamią, wykresy oszukane, cluby 400whp+ na forach e92 w USA to sciema, wykresy z dragy jak auto jest pchane przez m4 z tyłu. Moja miała na hamowni u raptownego 370-380 to robiła czasy tamtego dnia około 11.5/12s 100-200...Jeśli teraz robi 9.3 to odpowiedz sobie sam czy doszło 30hp czy więcej...W sumie już nie mam siły nawet gadać, wrzucam tu merytoryczne dane dla innych nie tylko zarejestrowanych użytkowników i zawsze ktoś musi mieć jakiś problem :rotfl: Kupiłem dragy żeby nie było obiekcji, że apki na tel kłamią to teraz dragy też kłamie i dyskusja z suchymi danymi i faktami. Serio mam dość wesołych świąt :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 15:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1164
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Pako moze miales normalna wersje m3e92 a Witom ma wersje cs limited performance amg rs stad u niego po wcisnieciu guzika sport dochodzi 50nm i 50koni nie znasz sie :rotfl: kabarety panowie kabarety
9,3 po ilus tam pomiarach w tym z etanolem w temp bliskich 0 zapomniales dodac. Po korekcie slope 9,5 a latem 10,0 jak dobrze pojdzie i gdzie te 8,xxx czekamy i czekamy :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Wito źle odbierasz moje wypowiedzi.....
Zrób pomiar w normalny letni dzień stawiam flachę że będzie 10 z przodu 100-200
Większość waszych pomiarów to tylko w zimę czy się mylę? M3 e92 jest strasznie czuła na temperature.. pisze to nie ze złośliwością wszak E92 M3 to fajne autko ma wiele zalet ;) nie wiem co wy macie takie parcie....I co z tego że jest wiele aut szybszych? nie każdemu przecież zależy na osiągach 100-200....
Ja tylko staram się prostować nie prawdziwe fakty typu w M3 e92 klawisz SPORT ma inna mape i daje wiecej mocy .....
Proszę pokaż dane od producenta o takich funkcjach bo np w M5 e60 jest to wyraźnie napisane ze SPORT zmienia moc....

Ciekawe też czy TC wgrywa 2 mapy, z funkcją klawisza SPORT.....tak samo G-power nie ma opcji że na sporcie jest więcej mocy...to niby z kad ta moc ma się pojawiać??????????....Masakra te teorie wasze, nie rozumie czemu mają służyć?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wy wiecie lepiej co się dzieje z moim autem :rotfl: Wiesz ile było pomiarów przez ostatni miesiąc vapor? Dokładnie 6 jednego dnia, a czasy podałem tutaj :rotfl: I wyszły takie same czasy albo i gorsze niż jak byłem miesiąc temu 9 listopada przy 8 stopniach bo warunki były kiepskie, a w lato nie wiem zobaczy się...Co do przycisku sport już nic nie mówię bo sami znafcy widzę :padam: I ja nikomu nic nie udowadniam tylko pisze jak jest i popieram to pomiarami, logami itd natomiast to wy walczycie i chcecie udowodnić ,że jest inaczej :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1164
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Jak na razie to ty Witom zarzekales sie ze m3 twoja bedzie 470koni i ponizej 9s. To Twoje slowa,nie nasze i poki co nie ma ani jednego ani drugiego wiec smieszne to jest 50 stron bajek o czyms czego nie ma i gdybanie co by moglo byc bo na forach w usa to... ;)

Cwicz po cichu ,niech efekty robia halas.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Mi pierwsze pomiary wychodziły 7.8-7.9
Po wduszeniu sport 7.5-7.6

Temperatura 11 stopni, paliwo 98


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Czekam na partsy to i nie ma wyników i nie robię pomiarów bo i po co...Gdzie pisałem na forum o 470hp po raz kolejny się pytam? Mam auto od pół roku z czego 4miesiące szukałem usterki, daj mi troche czasu może uda się i zrobić poniżej 9 ,a nie co tydzień wypominasz i zageszczasz sytuację gdzie ja nie mam parcia i auto praktycznie od miesiąca stoi sobie w garażu. Tobie przez pierwsze pół roku udało się zmiażdżyć auto i teraz jeździsz jakimś pospawanym składakiem po 300km/h za co trochę cię podziwiam bo ja bym się bał tym 100km/h jechać :padam:

alduwiel napisał(a):
Mi pierwsze pomiary wychodziły 7.8-7.9
Po wduszeniu sport 7.5-7.6

Temperatura 11 stopni, paliwo 98


U mnie około pół sekundy różnicy ,ale daj spokój alduwiel inni wiedzą lepiej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1164
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Pospawane to ty masz zwoje w mozgu...
Jezdze 2lata 340i i gowno ci do tego :hyhy:
Mam wstawic wszystkie fotki jak twoja powypadkowa m3 igla byla rozje bana, ze taki madry jestes ? Pewnie przy sprzedazy zaznaczysz opcje bezwypadkowy ;) no niestety ale ty jednak jestes zwyczajnie głupek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 18:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:rotfl: juz na luz dajcie , święta mamy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Moje BMW: M3 e92
Kod silnika: S65
Witom dobrze prawisz! :) vapor bije piane a widzialem swego czasu na fb na grupie f30 jak pokazywali foty z jego autem po wypadku. Gdzie większość jak i ja tez bym tym nie jezdzil po drugim powaznym dzwonie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 19:53 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5290
Moje BMW: Giulia Veloce
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Dobra panowie to tylko wymiana zdań poglądów itd nie ma co się kłócić ;)
Wracając do tematu Grześ Wito i inni bo może ja jednak się mylę.....
Skoro TC ew G-power zmieniał mapy prawda to musiały być co najmniej 2 prawda?
Jedna ze SPORTEM
Druga bez Sportu??
Niech napisze ktoś mądrzejszy bez jakiś spin bo z chęcią dowiem się nowych informacji......
Ptoducent o tym nic nie wspomina............
Na pewno w M4 nic nie daje w osiągach klawisz SPORT bo to akurat mierzyłem ..... szkoda że w M3 takich pomiarów nie zrobiłem ale wiadomo że sportem wydaje się że jedzie szybciej ale to tylko efekt zmiany czułości pedału gazu....
Dajcie jakieś poparte faktami info od Tunerów piszącuch softy albo info od producenta żeby rozwiać tą zagadkę :cwaniak: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 22:43 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 22:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
I wszystko wyjasnione.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 26 grudnia 2020, 22:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1526
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
I świetnie! :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak: :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 27 grudnia 2020, 08:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8247
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Miłosz to prawdziwy spec :super: dzięki za pomoc. Zastanawia mnie teraz dlaczego mi dragy pokazuje lepsze wyniki na wduszonym sport :)

Edit to Milosz jest tu najwartościowszy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL