BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 01:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 08:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Człowiek już incognito nie pojeździ widzę :rotfl: Paliwo nie jest to na 99% ,pierwsze co było zrobione przed diagnostyką grubszą to był wgrany oryginalny Soft żeby wyeliminować jakieś odstępstwa od normy przez niego, paliwa były już różne...lotos 98 ,bp 98 ,shell 100,Orlen 98 więc to nie to raczej...Ogólnie siedzę na telefonie nie mam jak wkleić screena logów...Ogólnie teraz jest tak że od niskich obrotów cofa zapłon około -10 stopniowo idzie do -5 przy 4.5k I od 4.5k znów rośnie do -12/13 przy 8k...Więc cały jest wycofany dużo na seryjnym sofcie...lambda w całym zakresie mniej więcej wartości o 5-8mv mniejsze niż powinny być...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 09:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wiem co czujesz :/ bo kupić auto i zaraz awaria to :wsciekly:
Miałem to samo z 335d , małe turbo nie wstawało i tez nikt nie umiał naprawić, a okazał się wadliwy zaworek sterujący... Niby pierd, a tyle czasu, kasy i nerwów... Poł roku z życiorysu wycięte...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 09:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Wrzucam kawałek najważniejszych logów gdzie widać ,że coś jest nie tak ale nie wiadomo co...
Zapłon
Różnice w stosunku do wartości zadanej
Obrazek
I wartości lambda tu gdzie kursor powinno być 0.85..
Obrazek

Jak widać problemy są z wszystkimi cylindrami i rzędami cylindrów jednakowe..Ogólnie nie wiem czy miało to związek ,ale problemy zaczęły się chyba plus minus w okolicy adaptacji przepustnic. Tylko czy miało to związek nie wiem ,komp pokazuje że otwierają się 100% ,mam nadzieję że uda mi się zdjąć dziś grzyba i sprawdzić czy na pewno otwierają się na 100%...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 09:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: F10 535iX
Kod silnika: N55
Sterownik tego silnika cofa zapłon i wzbogaca mieszankę ze względu na IAT. Przydałby się wykresik z IAT pośród zamieszczonych. Jeśli na zewnątrz jest ponad 26 stopni (a pod maską 35C i więcej) to raczej nie jest dziwne, że cofa zapłon. Sprawdź auto poniżej 20C. To mogą być różnice rzędu 30, a nawet 50KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Syzypor napisał(a):
Sterownik tego silnika cofa zapłon i wzbogaca mieszankę ze względu na IAT. Przydałby się wykresik z IAT pośród zamieszczonych. Jeśli na zewnątrz jest ponad 26 stopni (a pod maską 35C i więcej) to raczej nie jest dziwne, że cofa zapłon. Sprawdź auto poniżej 20C. To mogą być różnice rzędu 30, a nawet 50KM.


A jest różnica rzędu 100hp... Cofnie zapłon ok ,ale nie aż o 15 stopni...IAT pokazuje koło 25/30 a cofa zapłon strasznie...Sterownik cofnie zgodzę się ale o 2 stopnie nie o 15...coś ewidętnie mu nie gra...100-200 robi 12.5/13s to nawet przy 40 na zewnątrz nie powinno tak być..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Sikora napisał(a):
Szczurek Ciebie tez upolowałem ;)


Ok to od jutra zaczynam się poruszać tylko i wyłącznie służbowym autem :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szukaj problemu tam gdzie dotyczy to całego motoru, ja bym zaczął od najtańszych spraw, ew. najmniej inwazyjnych:

1. Szczelność dolotu w tym okolice przepływki.
2. Przepływomierz.
3. Czujnik położenia wału.
4. Wszelkie czujniki temperatury (temp. intake, coolant etc.)
5. Wreszcie kompresja, wszelkie testy UPG itp., choć jeżeli dwa banki wypadają to bardzo mało prawdopodobne. Porównać kompresję na zimnym i rozgrzanym silniku.
5. Inne generalne.

Powodzenia. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Prawde mowiac, aż przykro się czyta.
Mam nadzieję, że ogarnięcie problem jak najszybciej.
U mnie 3 lata dzielnie słuzyła


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
JiGsaw tam nie ma przeplywki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Tak jak mówiliśmy. Ściągnąć "grzyba", zobaczyć te przepustnice czy się otwierają tak jak mówi komp, sprawdzić szczelność dolotu, popsikac czymś. Jak też nie wyjdzie, to chyba trzeba będzie komuś zawieźć, czujników na podmiankę nie masz żeby sprawdzać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 10:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zart ;) mi moja padlizna starczy na dłuuuuuugo :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 19:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Przepustnice sprawdzone, otwierają się bardzo ładnie do pionu, wszędzie ładnie czysto ,dolot szczelny w związku z tym wygląda że wszystko ok i w sumie na ten moment nie wiem co dalej...jiGsaw wszystko co napisałeś było sprawdzone po za pomiarem kompresii w tym wypadku raczej nie ma to sensu moim zdaniem ,upg też...Pomyślę co dalej ,jak ktoś ma jakieś pomysły i doświadczenia z m3 e92 chętnie wysłucham I sprawdzę :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Obrazek

:hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 20:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Hahahah, ale to chyba nie nasz Wituś :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Przykro mi wczoraj o 22 to ja musiałem być niestety w pracy...Po za tym nie wiem co by powiedziała na to moja dziewczyna :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kobietom to Ty się nie zasłaniaj :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 21:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W E46 M3 nie muszę na spotted pisać, tylko od razu same pukają w szybkę. :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 21 czerwca 2020, 21:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
Sikora, tutaj zoba :rotfl:
https://mistrzowie.org/756335/Pozdrawia ... onego-auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 czerwca 2020, 11:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1161
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Emka jedna z szybszych w PL 430koni 9s 100-200 przez 3lata i nagle po zmianie właściciela zrobiło się 330koni 12,5 100-200 dziwne :dobani:
Ciekaw jestem co tam się zadziało , daj znać co było przyczyną jak już się ją uda ustalić bo ubytek mocy gigantyczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 22 czerwca 2020, 12:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Kierowca dupa biegów zmieniać pewnie nie umie :P :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL