BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 15:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 06:39 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Piękny konfig :serce: jak dla mnie paski na plus :D nadają racingowego klimatu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 06:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Fajnie się prezentuje, na pewno jest bardzo szybkie. Ogólnie zmiana na minus, na pocieszenie na pewno wiek auta.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 09:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
jiGsaw napisał(a):
Fajnie się prezentuje, na pewno jest bardzo szybkie. Ogólnie zmiana na minus, na pocieszenie na pewno wiek auta.



Jeszcze nie zmienił :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 10:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
jiGsaw napisał(a):
Ogólnie zmiana na minus...


Gdyby w e92 m3 było choć 500 koni to bym się zgodził ;) Ale nie ma 500 koni, a nawet po modach te auto jest zwyczajnie zbyt wolne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 11:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
jiGsaw napisał(a):
Fajnie się prezentuje, na pewno jest bardzo szybkie. Ogólnie zmiana na minus, na pocieszenie na pewno wiek auta.


Nie za bardzo widzę aspekt w którym ta zmiana była by na minus. Komfort, prowadzenie, dynamika jazdy, wyposażenie, pozycja za kierownicą, koszty utrzymania, pewność prowadzenia, wygląd. Dźwięk powiesiłbym że zależy od partii obrotów na pewno jest to zupełnie coś innego ale tak szczerze do 3/4k obrotów wolę m4, na pewno duża zasługa tego jest w zestawie jaki mam w aucie bo brzmi to naprawdę dobrze jak na s55. Sama góra też brzmi bardzo ok ale jednak tu na+ V8 no i redukcję DKG w s65 również nie do podrobienia :P Natomiast jako całokształt ciężko powiedzieć aby zmiana była na minus :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 12:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Wolnossące V8 na itb, jak osiągów braknie to kompresor się dokłada.

Można oczywiście mieć Mkę z silnikiem prawie jak w 440i i sobie wmówić, że jest się fanem dźwięku silnika z głośników. Każdemu wedle potrzeb.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
jiGsaw napisał(a):
Wolnossące V8 na itb, jak osiągów braknie to kompresor się dokłada.

Można oczywiście mieć Mkę z silnikiem prawie jak w 440i i sobie wmówić, że jest się fanem dźwięku silnika z głośników. Każdemu wedle potrzeb.


Nawet nie będę tego komentował bo nie bardzo wiem jak xD Piszesz kompletne farmazony ale niech ci będzie kiedyś E46 M3 było najlepszym możliwym BMW teraz jest to E92, może za kilka lat będzie to M4 :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Gratuluje, moim zdaniem progres w każdym aspekcie.
M4 stage2 vs e92 to po prostu przepaść.
Konfig fajny, paski bym chyba jednak wywalił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 14:13 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15730
M4 klasa sama w sobie , a kolorystyka wew i zew (bez paskow) sztos. :cool:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 14:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zależy co kto lubi, ale mi osobiście wolnossące v8 zawsze będzie blisko serca. Fajnie się takim autem jeździ, łatwo je kontrolować i nie wiem czy tylko ja tak mam, ale gdy moc wzrasta proporcjonalnie do ryku z pod maski to mam 2x większa adrenalinę niż gdy jest odwrotnie , np w silnikach turbo ;) w skrócie to 6,5s w silniku turbo jakoś nie robi na mnie takiego wrażenia jak moje 7,3 w moim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 15:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
alduwiel napisał(a):
Zależy co kto lubi, ale mi osobiście wolnossące v8 zawsze będzie blisko serca. Fajnie się takim autem jeździ, łatwo je kontrolować i nie wiem czy tylko ja tak mam, ale gdy moc wzrasta proporcjonalnie do ryku z pod maski to mam 2x większa adrenalinę niż gdy jest odwrotnie , np w silnikach turbo ;) w skrócie to 6,5s w silniku turbo jakoś nie robi na mnie takiego wrażenia jak moje 7,3 w moim


Ja również bardzo lubię charakterystykę i dźwięk wolnossaka V8. Ale lubię również dźwięk R6 i czuć duży zapas mocy pod stopą, tutaj w porównaniu do e92 czuje jak bym miał pod maską elektrownie atomową, wyprzedzanie odbywa się natychmiastowo, silnik w zasadzie od 1.5k obr jest mocniejszy od starszego brata, a od 2.5k zaczyna się odpalać reaktor i samochód faktycznie zaczyna jechać, dodatkowo powyżej 3k w zasadzie nie wyczułem turbo dziury, nie jest to itb ale jest naprawdę dobrze. Co ciekawe trakcyjnie miałem mega obawy ale mimo dużo większej mocy jest dużo lepiej niż w e92, może to kwestia nowych 4S na tylnej osi, może dyfra z softem od GTS nie wiem :P Co do dźwięku bałem się, że będę załamany bo wydech w E92 jest konkret a w sumie póki co jestem bardzo zadowolony i wydaje mi się przyjemniejszy szczególnie przy niskich obrotach gdzie w E92 wiele się nie działo tutaj pierdnie, strzeli, wytnie zapłon, i w sumie jadąc jak emeryt też jest fajnie :P Co do pasków miałem podobne zdanie jak większość, jak zobaczyłem zdjęcie pierwsze co pomyślałem że trzeba te paski na dzień dobry usunąć. Potem zobaczyłem auto na żywo i nawet zaczęły mi się podobać, wydaje mi się że pasują do reszty looku torowego auta i większość osób negatywnie nastawionych po zobaczeniu auta też zmieniło zdanie. Dodatkowo samochód jest cały oklejony PPF, na to są naklejone paski niby można je zerwać ale nie wiadomo jak po tym zabiegu będzie wyglądać PPF, a jest on w dobrym stanie i szkoda było by mi go zniszczyć więc na pewno paski jeszcze przez jakiś czas ze mną zostaną ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 16:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23102
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
WitoM napisał(a):
Nawet nie będę tego komentował bo nie bardzo wiem jak xD Piszesz kompletne farmazony ale niech ci będzie kiedyś E46 M3 było najlepszym możliwym BMW teraz jest to E92, może za kilka lat będzie to M4 :rotfl:



WitoM, i patrz kolejny minus... żaden Twój empower nie ma atomowego startu :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 19:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8234
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
WitoM napisał(a):
a od 2.5k zaczyna się odpalać reaktor i samochód faktycznie zaczyna jechać,

I bez takiego reaktora pod maską w m3 e92 to nawet nie ma co porównywać tych aut. M4 to inna liga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Wolnossące V8 na itb, jak osiągów braknie to kompresor się dokłada.

Można oczywiście mieć Mkę z silnikiem prawie jak w 440i i sobie wmówić, że jest się fanem dźwięku silnika z głośników. Każdemu wedle potrzeb.


Nawet nie będę tego komentował bo nie bardzo wiem jak xD Piszesz kompletne farmazony ale niech ci będzie kiedyś E46 M3 było najlepszym możliwym BMW teraz jest to E92, może za kilka lat będzie to M4 :rotfl:


Gdzie pisałem i kiedy pisałem, że M3 E46 było najlepszym możliwym BMW?! Może jakiś cytat?! Choć w kwestii wyglądu „emkowego” to bije M3 E92 na głowę i większości innych emek, na pewno jest w czołówce. M3 E46 sprzedałem tylko dlatego że szykowałem się na kupno domu. Później trafiła się niedaleko M3 E92 w kolekcjonerskim stanie i rozsądnej kasie to wziąłem i mi się podoba. Ma wiele zalet względem E46, ale nie na każdym polu. Jakbym miał na cokolwiek zmieniać to Porsche lub auto z centralnie umieszczonym silnikiem, ewentualnie coś grubszego typu hellcat czy inny grubszy us, na pewno nie m4 z mniejszym silnikiem niż w mojej poprzedniej emce. To o wiele lepiej dołożyć kompresor tutaj.

Twoje zachwyty dotyczące dźwięku to chodzi o ten z głośników? Czy może jakoś to wyłączyłeś i piszesz o realnym dźwięku jaki to z siebie wydobywa?

Wybacz, ale miałem kilka mocniejszych turbo benzyn, w tym 2.7 biturbo na codzień i doskonale wiem czym to pachnie i gdzie tkwi przewaga wolnossaka na itb.

Gdyby bmw „em” miało być lepsze z doładowaniem to przede wszystkim zostałby użyty kompresor, który pod każdym prawie względem bije turbo na głowę. No ale jak wiadomo miało być „eko”, bo wasza kochana „UŃa tak kce” dlatego zastosowano turbo co kastruje emkę i sprawia, że niewiele ona się różni od jakiegoś poronionego audi czy innego BMW 440im itp.
Podniecanie się pop and bangs, które literalnie można sobie wgrać do każdego golfa…

Szczurek1986 napisał(a):
WitoM napisał(a):
Nawet nie będę tego komentował bo nie bardzo wiem jak xD Piszesz kompletne farmazony ale niech ci będzie kiedyś E46 M3 było najlepszym możliwym BMW teraz jest to E92, może za kilka lat będzie to M4 :rotfl:



WitoM, i patrz kolejny minus... żaden Twój empower nie ma atomowego startu :hyhy: :hyhy:


Kup sobie jakiś fajniejszy samochód kiedyś to może zrozumiesz co to znaczy dobry start i co na to wpływa. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Człowieku z jakich głośników xD Mówię o dźwięku samochodu jadąc z otwartym oknem, to auto ma tytanowy wydech ze sportowym wysokoprzepływowym katem i czy ci się to podoba czy nie brzmi naprawdę dobrze :rotfl: Jeśli porównujesz budowę S55 do 2.7bit sprzed ćwierć wieku to myślę, że nie mamy o czym gadać. Mam właśnie w garażu E92 M3 i M4 F82 i nie mam problemu obiektywnie je porównać jeśli miałeś lepszą okazję do bezpośredniego porównania tych modeli chętnie posłucham, a jeśli nie to średnio chce mi się kontynuować tę dyskusję. Właśnie przekonałeś mnie do tego żeby nie zakładać następnej galerii, średnio chce mi się użerać z takimi farmazonami. Są to inne samochody, E92 jest bardziej surowe i ciut bardziej analogowe, czuć że jest starsze i bardziej ociężałe, mniej osadzone na drodze mimo że prowadzi się świetnie, ale to są niuanse i najlepiej to wyczuć przesiadając się bezpośrednio z jednego auta do drugiego. Nie mam potrzeby wychwalać sztucznie M4 pisze po prostu swoje subiektywne wrażenia chodź staram się patrzeć na całość obiektywnie... Natomiast po tym jakie farmazony piszesz wnioskuje, że pewnie nawet nie jechałeś samochodem z S55 więc nie wiem po co się uzewnętrzniam... Decybelomierz pokazuje dobrze ponad 120db więc podbicie dźwięku z wewnątrz daje radę :rotfl:


Ostatnio edytowano 18 czerwca 2023, 22:25 przez WitoM, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 22:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ja wiem, że można znaleźć tysiące powodów - lżejszy i mniejszy silnik to teoretycznie ciut lepsze prowadzenie, mniejsze spalanie itp. Itd., ale umówmy się - turbo można było pakować już dawno gdyby było lepsze, z jakiegoś powodu szło sie pod górę doprecyzowując te wolnossaki… awaryjnie były kompresory. A jednak padło na turbo, bo unijne frajerskie ekooszolomstwo to wymusiło i tyle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 22:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
jiGsaw napisał(a):
Ja wiem, że można znaleźć tysiące powodów - lżejszy i mniejszy silnik to teoretycznie ciut lepsze prowadzenie, mniejsze spalanie itp. Itd., ale umówmy się - turbo można było pakować już dawno gdyby było lepsze, z jakiegoś powodu szło sie pod górę doprecyzowując te wolnossaki… awaryjnie były kompresory. A jednak padło na turbo, bo unijne frajerskie ekooszolomstwo to wymusiło i tyle.


Padło na turbo wiesz czemu? Dowiesz się jak zobaczysz przebieg mocy i nm na wykresie z hamowni. Natomiast reakcja na gaz S55 jest lepsza niż nie jednej dużej wolnossącej benzyny, układ dolotowy jest tak zbudowany ze zjawisko turbo laga w zasadzie w tym silniku nie występuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 18 czerwca 2023, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Moim zdaniem pomiedzy E92 M3 i F82 jest przepasc, na korzysc F82.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 19 czerwca 2023, 05:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
WitoM napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Ja wiem, że można znaleźć tysiące powodów - lżejszy i mniejszy silnik to teoretycznie ciut lepsze prowadzenie, mniejsze spalanie itp. Itd., ale umówmy się - turbo można było pakować już dawno gdyby było lepsze, z jakiegoś powodu szło sie pod górę doprecyzowując te wolnossaki… awaryjnie były kompresory. A jednak padło na turbo, bo unijne frajerskie ekooszolomstwo to wymusiło i tyle.


Padło na turbo wiesz czemu? Dowiesz się jak zobaczysz przebieg mocy i nm na wykresie z hamowni. Natomiast reakcja na gaz S55 jest lepsza niż nie jednej dużej wolnossącej benzyny, układ dolotowy jest tak zbudowany ze zjawisko turbo laga w zasadzie w tym silniku nie występuje ;)


Napisałem dlaczego padło na turbo. Dowiesz się jak porównasz spalanie i emisje silnika turbo i wolnossącego lub co dopiero z kompresorem przy tej samej mocy maksymalnej. Jak ktoś twierdzi, że układem dolotowym da się oszukać prawa fizyki to znaczy, że… no nie ma pojęcia o nich lub mechanice i faktycznie można takiemu klientowi wgrać pop and bangs na pocieszenie…

Widać, że nigdy nie jechałeś ani nie widziałeś nawet wykresu auta doładowanego mechanicznie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: WitoM-->> ///M3 E92 Interlagos Blau
PostNapisane: 19 czerwca 2023, 06:55 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2070
Jechałem kilka dni temu za M4 F82 Competition San Marino Blau. I powiem tak dzwięk auta jak i samo auto petarda na wolnych obrotach też super. No chyba że Bmw montuje już głośniki na zewnątrz samochodu... :luka:

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1187 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL