BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 14:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e21 - ile kasy, ile pracy?
PostNapisane: 26 listopada 2006, 22:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Zamierzam kupić i doprowadzić do ładu e21 (blacha, zawieszenie, silnik), w związku z tym proszę o pomoc. Na początek pytania kluczowe:
- KUPNO AUTA: Jak ocenić rozsądnie stan nadwozia? Podłużnice, progi, podłoga - czego mogę się spodziewać po aucie w rozsądnym stanie? Czy auta po lekkich stłuczkach się nadają?
- NADWOZIE: Jakie są orientacyjne koszty odrestaurowania nadwozia (malowanie całości wraz z porządnym oczyszczeniem rdzy + podkład)?

Poniżej krótkie info o moich zamiarach:
Czarne e21, nowy lakier, nowe zawiechy (gumy i tuleje), silnik M50 24V, nowsza skrzynia...
Maksymalnie klasyczny wygląd (ewentualnie lekko obniżony).

Dzięki za każdą pomoc, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2006, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Tutaj luknij : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ght=#37870

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 10:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Poczytaj o moim to bedziesz wiedzial bo ja dalem sie zrobic w nie powiem co. jak bedziesz kupowac to patrz na podloznice i ogolnie stan podwozia. na pewno bedzie podrdzewiale wiec musisz sie liczyc z tym ze pojdzie do poprawek. blacharka tez napewno bedzie miala jakies wypryski jesli niewidoczne to pewnie ladnie pochowane. na wnetrze morzesz patrzec wg wlasnego zdania bo pewnie cos w nim jeszcze przerobisz fotele Recaro itd. o silniku nie mowie bo jeszcze nie wiem czy z moim jest cos nie tak. ciezko chodzi na niskich obrotach i zachowoje sie jakby nie palil na jeden cylinder.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
profesjonalna robota to 10-15k...jezeli nadwozie jest kompletne i chromy sa w dobrym stanie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2006, 11:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Myślę że całość to 25tys żł będzie kosztować. Zakładając że ma być malina. A może dojdzie do 30tys...

Samochód 5-8tys
blacha 10-15tys
silnik z włożeniem i wydechem 8tys..

A tapicerka? światła, felgi, opony, oc...

Targuj się na 12tys:
http://www.allegro.pl/item148723388_bmw ... 218km.html

Albo to i kolor i silnik tylko:
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... berschrift


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2006, 11:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Co sądzicie o tej aukcji?
http://moto.allegro.pl/item151529387_bm ... edam_.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2006, 12:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Za tą kasę wydaje się ok, ale komora silnika - nie ruszana kolor oryginalny. Więc może się złamał na pół i dlatego sprzedaje? Trudno powiedzieć.

Silnik - troszkę czasu na powrót do oryginału, generalnie - ja bym się skusił... Ale nie mam na razie gdzie trzymać :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 00:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Dzięki informacjom uzyskanym na forum zdecydowałem, że narazie nie stać mnie na E21, obecnie rozglądam się nad tańszą wersją - e30.
Dzięki, Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 00:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Osa, a ile planujesz poświęcić kasy na zakup?

Może coś doradzimy.

Jak e30 do jazdy to polecam po 87, jak na klasyka to pewnie wolisz przed 87. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2007, 00:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Tak na marginesie dodam, że w Nowy Rok spotkałem na trasie e21 z napisem na klapie 318i na stołecznych blachach. Dogoniłem go, koła w dużym negatywie, szerokie jak jasna cholera. Skończył się teren zabudowany to ja w ogień i powiem, że byłem w szoku jak się zbiera, ledwo przy 160 dałem radę, a auto obniżone, piękna duża felga z rantem. Fajniutki klasyk, ciekawe tylko co pod maską, bo =nie wierzę, że 1,8

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
Co do e30 to planuję jak najnowszy, czyli coś ok 1990 żeby blachy nie było do roboty, najlepiej z gazem, 2-drzwiowy. Silnik wsadzić m50 i gaźnik blosa + pewnie będzie coś do wymiany w zawieszeniu. Tyle na początek.
Co do kasy to liczę na auto 4000 - 5000 (widziałem już całkiem ładne za taką kasę)
Silnik m50 2,5 192KM ok 3000 - 3500
Planuję się z wszystkim zamknąć w 10000 i do maja już mieć auto zrobione.

PS. jaka skrzynia z e30 najlepiej pochodzi pod m50?

Słyszałem że do e21 najłatwiej małą 6 wsadzić, więc mógł to być ten m50 192, autko leciutkie, więc na pewno ładnie by się zbierał. Ewentualnie jakieś v - krótkie są i się mieszczą bez cięcia przedniej belki.

pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2007, 18:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
E30 z silnikiem m50 i żeby się zamknąc w 10000 to na styk będzie o ile sam będziesz to wszytsko robił...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 13:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
moim zdaniem nafajniejsza sprawa to jest włozyc v8 do e30 ... jakbym miał robić swapa o dopiero coś takiego ... moment duza pojemnosc to jest to ...

a co do m50 ... ładnie brzmi ... ale jakis ten silnik dla mnie bez rewelacji ... sama elektronika... w v8 tez .. ale v8 to v8 a z tego co widizałem to z niewielkim przebiegiem dopadniesz 3.5 v8 za 4tys ;] ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL