Arkadiusz napisał(a):
Valdorane, Frank napisał w swojej galerii, że komuś takie info wysłał, stąd moje zapytanie bo być może nie robi z tego tajemnicy.....
Wysłałem małe porownanie cen czesci m5 a 540, szczerze mowiac to zadna tajemnica , kazdy moze sobie w internecie sprawdzic sam. Budzet masz dobrze załozony, przy zakupie dobrej sztuki uwazam,ze nie powinienes miec problemu.
Elliot napisał(a):
Mnie najbardziej w m5 martwią te vanosy. Ciężko znaleźć bez klepiących w przedziale do 50tys, ale nie mówię, że to niemożliwe.
Trzeba tu jeszcze twardo zaznaczyć, ze jest " klepanie " i jest klepanie. Są rozne dzwieki a S62 wydaje ich mnóstwo. Za to " dieselujace " ciche klekotanie S62 odpowiadają tzw talerze sprężynujace vanosa, po lifcie zmieniono ich kształt, eliminujac częściowo ten dzwiek:
Ten dzwiek nie ma wpływu na zywotnosc i moc . Nie swiadczy tez o poprawnym działaniu tudziez nie działaniu vanosów w E39 M5.
Oczywiscie, jak mowiłem - są rozne klepania i klekotania, ciezko poprzez forum to opisywac.
Niektorzy wymieniają tez tzw " helical gears " , aby dodatkowo wyciszyc silnik , ale jest to kwestia bardziej estetyki niz wydajnosci .
Gdy w S62 zaczyna nawalac vanos, zaczyna bardzo nierowno chodzic, dodatkowym testem moze byc diagnoza komputerowa całego układu.
Elliot napisał(a):
Znajomy kupił za 36tys 99' z przebiegiem 280tys w super stanie. Na hamowni 396KM
No proszę, mit o niskiej zywotnosci i nietrzymaniu mocy przedliftow ze sporym przebiegiem nieco upada
