BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 czerwca 2025, 23:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 12:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
andrzej520 napisał(a):
ja nie widzę na vanosie żadnej lini
a co ma vanos do przepustnicy?

A myślałem, że to sylwester mi ujemnie na wzrok wpłynął :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 13:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 1615
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
andrzej520, vanos do przepustnicy nie ma nic, ale na zdjęciu które wysłał kolega tomeckii, jest cienką czerwoną linia zanaczony vanos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 14:10 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Rzeczywiście widać zdjęcie wyżej, nie na to patrzyłem, przepraszam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 14:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
No nie wiem czy czyszczenie spowoduje że błędu nie będzie :zdziwko: jak już to walnął jakiś czujnik albo serwo bo z VINu wynika że masz TU a te silniki mają elektryczne przepustnice

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 18:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
lukiz3000 napisał(a):
andrzej520, vanos do przepustnicy nie ma nic, ale na zdjęciu które wysłał kolega tomeckii, jest cienką czerwoną linia zanaczony vanos

No ja też przepraszam tak jak pryjom spojżałem na to drugie zdjęcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 22:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
No to jestesmy w domu, bez lawety, bez czyszczenia przepustnicy :)

Diagnoza drugiego mechnika "komp od gazu wprowadzil bledy w kompie auta" :niepewny:

Przywrocenie ustawien fabrycznych przez odpiecie aku ozywilo auto :super: :super:

Komp wywalal mechaniczne uszkodzenie przepustnicy, ale otwierala sie poprawnie- napiecia zmienialy sie tak jak powinny.

Jak sie sytuacja powtorzy to rzeczywiscie uderze do gazownika, poki co jest bez zarzutu :)

600km zrobione, 100zl mandatu zarobione, pije zasluzone piwko :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 stycznia 2012, 23:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
a czyli reset sterownika pomogl :) no to super, nie gratulacje madnatu , gratulacje dojazdu do domu :)

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 2 stycznia 2012, 21:36 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Zywiec napisał(a):
a czyli reset sterownika pomogl :)


no i dzisiaj problem wrocil... rano 8km - ok, pozniej 20km- ok, pozniej po odpaleniu EML + ASC = "brak obrotow" :(

zresetowalem i jest dobrze, ale kiedy znowu padnie? tak se mysle jak pojade do gazownika jak bedzie w porzadku to zadnego bledu pewnie nie bedzie w kompie, jak sie bedzie to dzialo to bez resetu nie dojade nigdzie...

pytanie czy moze nie zatankowalem jakiegos lewego paliwa? bedac w pierwszy dzien swiat w Pradze nie znalazlem stacji z lpg i zalalem noPb, dwa dni pozniej zaczely sie te problemy... :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 5 stycznia 2012, 19:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
tomeckii napisał(a):
Zywiec napisał(a):
a czyli reset sterownika pomogl :)


no i trzeci raz dzisiaj byl problem.... trzy resety kompa nie pomogly :znudzony:

odpialem jedna wtyczke od przepustnicy, zresetowalem czwarty raz, odpalil kaszlac pogazowalem i jakos przeszlo :niepewny:

jutro jade do goscia z ASO (prywatnie) i obada co i jak... ponoc sa tam dwa czujniki przy przepustnicy, ktore czasami padaja. Zobaczymy co z tego bedzie :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 10 stycznia 2012, 20:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
No to znowu sam sobie odpowiadam....

Bylem w sobote na kompie, bledow przepustnicy nie bylo, ale pojawily sie bledy pompy paliwa.. :(

Wracajac na obwodnicy trojmiasta wrocily problemy- stracilem moc i stanalem na poboczu. Zgasilem samochod, zresetowalem kompa i juz nie odpalilem... Sholowal mnie moj mechanik i.... i od dzisiaj mam nowa pompe paliwa.

Byl zalozony jakis no name i z data produkcji 2010, wiec dlugo nie popracowal... Problemy na wlasne zyczenie- jezdzilem na rezerwie i pompa sie zmeczyla. Zalozony zostal Bosch.
Przy okazji wyczyszczyli mi przepustnice. Watpie, zeby pierwotne problemy mialy cos wspolnego z pompa paliwa. Zobaczymy czy braki mocy i niewkrecanie sie na obroty polaczone z palacym sie EMLem i ASC sie powtorza, oby nie....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 21:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
i jak ma sie sytuacja? temat uciekl mi dawno z przed oczu i nie widzialem go. skoro nie widze nowego posta to chyba po wymianie pompy problemu znikly?

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 22:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 520
Lokalizacja: pomorskie
Moje BMW: e39 - sprzedana :(
Kod silnika: M52TUB28
Cześć,
od tamtego czasu problemów brak :)
Co prawda jakieś 3 tygodnie temu znowu mi padła pompa, ale tym razem....wody :zakrecony:

Przy okazji- jak Ci się zachowuje wskaźnik paliwa i dystans do przejechania na paliwie wg kompa? Mam czasami tak, że jak odpalam to mam rezerwę i komp pokazuje 30km, a po kilku km rezerwa gaśnie i 70-80km wg kompa. Mam gaz i staram się oczywiście nie jeździć na rezerwie, ale właśnie czasami mam takie jaja... Przeważnie wożę paliwa na 80-100km.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] jak sie dobrac do przepustnicy
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 22:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1869
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
no pare razy tez mi sie tak zdarzylo, ale wydaje mi sie ze to kwestia tego ze paliwo zlewa sie w ktoras czesc baku, a w czasie jazdy poziom sie wyrownuje i stad wskazowka wraca na na wyzszy poziom a teoretyczny dystans jaki mozemy przejechac na rezerwie wzrasta. zalej tak 25 litrow paliwa i dolewaj jak tylko zapali sie rezerwa. bezpieczniej bedzie dla pompy.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL