Dobra, bo tak jak w kazdym temacie, ktory sie przewija, probujesz punktowac, dopoki nie pokaze Ci jakis niezbitych dowodow, z ktorych wynika moje zdanie na dany temat.
--==Mały==-- napisał(a):
Jeżeli jesteś właścicielem tym gorzej.
Jeździłem 3 autami na gwintach K-sport moim E30,z którego ten gwint wyleciał mimo,że był prawie nowy miał regulację twardości ale albo auto pływało i masakrycznie się prowadziło albo było twardy jak beton i odbijało się jak piłka.
Kompletnie się nie nadaje na nasze drogi.
Uczciwie Ci powiem, ze z E30 nie mialem zadnego doswiadczenia, nie zajmuje sie ta marka na codzien, nie decydowalem ani o wprowadzeniu jej na Polski rynek, jej dalsze istnienie jest dla mnie raczej obojetne - sprzedaje sie, ludzie sa zadowoleni, nie mam objekcji. Tak samo dobrze wiem, ze wykonanie samych amortyzatorow czy sprezyn jest na poziomie adekwatnym do ceny rynkowej, ktora maja, bija na glowe chinszyzne po 1000 zl za komplet, ale do drozszych gwintow KW (czy japonskich firm) troche im jednak brakuje. Wspomnialem wczesniej o BC Racing, to kolejna firma z Tajwanu, ktora zaproponowala troche lepszy produkt, a pieniadze sa nadal podobne. Obie firmy wyrosly z dostawcow samych podzespolow dla firm japonskich, jezeli kojarzysz Tein czy Apex-i, to przyplywaja do Japonii w czesciach, gdzie sa dopiero skladane, widze, ze Tajwanczycy po trochu probuja nadrobic wiedze, ktorej im do tej pory brakowalo i powoli doganiaja Japonie. Gdybym ja stal za tym projektem, to poprawilbym drobiazgi, ktore mnie w tych produktach denerwuja, zreszta taka mam filozofie, byl zreszta taki pomysl, ale zapotrzebowanie na tego typu zawieszenia gwintowane jest zbyt male, aby racjonalnie myslec o wprowadzeniu czegos nowego, mialem juz nawet dosyc zaawansowany projekt gwintu z EDFC
Wracajac do E30 i samego K-sporta, powiem Ci co widze z doswiadczenia i na co wskazuja mi objawy, ktore opisales. K-sport oferuje dowolnosc przy wyborze parametrow sprezyn, skoro twierdzisz, ze kupiles go jako prawie nowy, to bardzo mozliwe, ze ktos skonfigurowal go z dosyc twardymi sprezynami - nawet w katalogu widze, tak potezny rozrzut gotowych kitow do E30, ze to glowa mala.
Dwa te gwinty trzeba w poprawny sposob zamontowac i w poprawny sposob regulowac, chocby wysokosc jest inaczej regulowana niz w gwincie FK, masz tego swiadomosc?
--==Mały==-- napisał(a):
Zrobiłem w swoim,życiu przeszło 500tyś km i wszystko w obniżonych autach przeważnie na gwincie po naszych drogach więc wiem co pisze.
Dziękuje dobranoc.
Super, gratuluje
