BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 16 maja 2012, 20:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: PODKARPACIE
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115356
Adrian ADT napisał(a):
deejeys napisał(a):
Ogólnie poczekam jeszcze na Krzyska, bo jestem pewny ze on coś jeszcze poprawi. Tylko to i tak będzie nadal dla mnie za mały krok w przód... :niepewny:

Na pewno opublikuje wszystko i będzie to na rolkach
dawidd3 napisał(a):
Jak byłem u Ciebie srebrną 330d z kolegą na remap to widziałem tam Alpinkę E39, już w trakcie modzenia. ;) :P Stąd moje podejrzenie, że to właśnie o nią Ci chodziło. :P

Zdrajca:) oczywiście żart:) tak tak to ona mogę powiedzieć ze na razie na 368PS jest NM nie pamietam ale dobrze ponad 700 zmiana z automatu na manual teraz pompa wysokiego Ciśnienia się robi pomału zobaczymy co zrobią:) z tłoczkiem wedle naszych instrukcji przewiduje pod koniec maja złożyć to w ramach możliwości czasowych. Jeżeli moderatorzy pozwolą i nie uznają go za reklamę to będzie nowy temat ze zdjęciami i wykresami z serii i z modu z poprzedniej firmy której nie ujawnię bo mieli problem aby ogarnąć 2 sprężarki dalej ładowały serię;) a paliwa wystarczyło na 320PS a jest to bardzo renomowana firma w Polsce i nie tylko :) a soft kosztował kilka tysi:) kto wie ten niech zatrzyma dla siebie bo wstyd.
Poproszę grzecznie o zgodę:)



A moze mi podpowiesz co oprócz programu mozna dłubnac w M47 ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 16 maja 2012, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
jak to co, wtryski i turbo. tylko czy się opłaca? weź kasę i bierz 3.0D. Za dużo wąskich gardeł ma 2.0D przed liftem.

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 00:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
deejeys napisał(a):
Czy wymiana tych końcówek to coś trudnego, potrzebny jest jakiś bardzo dobry zakład czy wszędzie robią tak samo?

Ile orientacyjnie kosztowało by zrobienie 4 wtrysków do mojego m47tu ? Można by przy okazji je trochę wzmocnić :hyhy:

nie wierzę, że moje są w idealnym stanie, program na pewno je troszkę już wymęczył + przebieg również ;)



Ogólnie samo zrobienie wtrysków bez korekty zapewne nic nie da, prawda? Ogólnie zdrowe ori wtryski chyba do ~205hp podają paliwa tak ? Na więcej je już nie stać?:P

http://allegro.pl/wtryski-e60-e61-bmw-d ... 74546.html



mnie zastanawia jedno... skoro ALPINA zastosowała większa turbosprężarkę w 2.0D, to jak zniwelowała turbodziurę? A może jest minimalna różnica tylko?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 00:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
Podłubać w nosie nie oczywiście żartuje ale na początek żądam pytanie czy to ma sens ponieważ nakład funduszy będzie taki sam jak zakup 57 więc myślę że nie ma sensu chyba dla idei to jak najbardziej można poswirowac z modami

Jakie większe turbo Alpina zbudowała bi turbo a jeżeli chodzi o dziurę to jest to piękne konstrukcyjne rozwiązanie po pierwsze akutator nie zaworek po 2 inny wałek i po 3 inny materiał i instrukcja koła kompresji


Edit: edytuj posty

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 00:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
mhm... ale było rozwiązanie dla M47N ?



wklejam wykres z tematu WYKRESY :


Obrazek

wtf... ?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 11:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
to jest na jednej sprężarce;)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
to to ja wiem.

Co to za turbo i ile dmucha? Ciągnie do 4500obr, ale u nas pewnie nie podejdzie bo to jakieś mitsu pewnie :kwasny:
wtryski chyba też inne siedzą niż w M47N..

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 13:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
Siemka

Piszę w imieniu kolegi Mikana z którym byłem wczoraj na strojeniu jego auta...
Zacznę od tego że posiada E46 320d z 2004 z przebiegiem około 186000km w wersji EURO 4 a co za tym idzie TURBO ze sterowaniem elektronicznym oraz inne wtryski niż w "standardzie".
Przed chip'em "zostały popełnione" małe modyfikacje
1. wywalone klapki
2. zrobiony pełen przelot na seryjnych średnicach zakończony dedykowanym REMUS'em
3. wymieniony IC na fmic 550x180x65

http://www.fmic.pl/product.php?id_product=11

Obrazek

4. filtry seria + olej MOTUL

A tu wyniki:
przed 159,5 Km przy 3567 rpm, 349,0 Nm przy 2262 rpm
po 200,1 Km przy 4168 rpm, 418,0 Nm przy 2283 rpm

Obrazek

Wyszło ładnie...

Dodam że dymi jak seria...

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 14:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
Fajnie to wyszło. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 18:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1046
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: g30
Kod silnika: b58
Garaż: Jest x5 g05, x3 g45 bylo x3 g01, 5 g31, 5 g30,3 e46
jakie wtryski włożyłeś ?

_________________
Oceń moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 17 maja 2012, 18:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
Wtryski są oryginalne ale wersja Euro4 ma inne niż standard i z tego co wiem są mniej wydajne...

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 22 maja 2012, 16:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Wtryski w EU4 są takie same jak w M47N2 163KM

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 22 maja 2012, 19:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 40
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: Brak
Garaż: różne szybkie... :)
marcin87k napisał(a):
Wtryski w EU4 są takie same jak w M47N2 163KM


Czyli bardziej wydajne niż we wcześniejszych poliftach?

_________________
Spidi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 22 maja 2012, 19:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
One były tylko w połączeniu z turbo sterowanym elektronicznie ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 22 maja 2012, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
powiedz bass.tek, skąd posiadasz takie info, że są jednak mniej wydajne?

Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że mogą być ciut bardziej wydajne
tezę tą postawiłem w oparciu o to:
http://zapodaj.net/2e195f3c41a37.jpg.html

deejeys, tak tylko w EU4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 22 maja 2012, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
różnica chyba jest niezauważalna i tam i tu potrzeba czegoś większego czyli z 535D :) Jakbym miał do wymiany wtryski to bym z pewnością zmienił na coś mocnego :)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 23 maja 2012, 06:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
marcin87k napisał(a):
powiedz bass.tek, skąd posiadasz takie info, że są jednak mniej wydajne?

Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że mogą być ciut bardziej wydajne
tezę tą postawiłem w oparciu o to:
http://zapodaj.net/2e195f3c41a37.jpg.html

deejeys, tak tylko w EU4

Co do wydajności tych wtrysków to pisałem "chyba" gdyż moje informacje zaczerpnięte były od znajomego mechanika (Podobno się zna :D )

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę że silniki M47N2 do 2007 występowały też w 2 wersjach EU3 i EU4 ale wtryski miały te same co E46 EU4... :zdziwko:

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 maja 2012, 20:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Coś dla smakoszy i znawców :hyhy:
Jak sądzę jedyny taki log BMW w sieci .
Program- max dawka paliwa 68mg ciśnienie zadane 2,6 bara.
Zwróćcie uwagę jak zachowuje się temperatura powietrza tłoczonego za intercoolerem.
Dodam że na zewnątrz było 17st.C. Log nie jest do końca 4 biegu co widać po obrotach , zapewniam was że do końca czwórki powietrze ma 90stc. W upalny dzień przekracza 100st .C.

Szukam kogoś po programie z seryjną turbiną ,chcę zalogować w podlony sposób. W celach porównawczych i naukowych :rotfl: . Zrobię diagnostykę od A do Z za free. Zainteresowanych proszę o kontakt 600218347.
Jeśli ktoś nie trybi wykresów i ma pytania, dawać śmiało wszystko wyjaśnię. :ok:
Dodam jeszcze że to jedyny profesjonalny log pozwalający powiedzieć wiele o aucie. ;) :ok:

Obrazek

Log jest zsynchronizowany w czasie wygenerowany za pomocą DIS.Można go traktować jako wzorcowy bardzo sprawnego auta po programie. Temperatura za IC zależna będzie od temperatury na zewnątrz i wilgotności powietrza ,w związku z nią mogą pojawić się pewne odchyłki co do ciśnienia w kolektorze.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 maja 2012, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Roger-Nysa, Krzysiu - będę w Twoim rejonie 10 czerwca :) Pasuje ?


Przy okazji pogadamy o paru innych rzeczach :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 maja 2012, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
coś chyba pomieszałeś F to chyba ciśnienie zadane , a E to uzyskane :)

u mnie już IC 180mm leży i czeka na montaż, dziś wleciał dp ;-) jeeeeeeeeeeeeeest różnica :super:

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL