BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 maja 2022, 22:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r. (zimowe klimaty str.5)
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 17:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
No i tak, BMW zdradziłem z kotem :luka:

Zawsze miło mi się patrzyło na starsze Jagi, np. taki XJS albo XJ-ty z lat 80 i 90, gdzieś tam w głębi serca zawsze marzyłem by posiadać auto tej marki, no i pomyślałem sobie, nie ma człowiek za wiele problemów to trza sobie kota kupić. :rotfl: Chciałem taki model, który będzie służył na codzień, nie będzie kłopotliwy i zbyt kosztowny w użytkowaniu, jednocześnie w miarę nowoczesny ale nie pozbawiony klimatu i stylu prawdziwych Jaguarów.

Tak więc dla mnie wybór było oczywisty, XJ VII-ej generacji, model X350 produkowany w latach 2003-2007 (w 2007r. był lifting i model oznaczono x358 który ciągnięto do 2009r.), mój jest jednym z pierwszych - prod.2003r. Można by powiedzieć że to rasowy kot o sercu dachowca, a to za sprawą Fordowskiego silnika V6 3.0l (osprzęt silnika jest już Jaguara co w rezultacie daje 238KM i 293Nm), jest to ta sama jednostka która napędza najmocniejszą odmianę Mondeo MK3 ST220, jest to też topowy motor np. w X-type. Tutaj jest to najmniejszy dostępny benzyniak okraszona znaczkiem XJ6 na klapie bagażnika (liczba ta oznacza w Jagu liczbę cylindrów tak dla niewtajemniczonych).

Zwiewna stylistyka może nie urywa 4-ech liter na zdjęciach ale na żywo np. na parkingu na tle innych aut XJ odrazu imponuje gabarytami i piękną linią, jest to wóz segmentu F, czyli rywal BMW 7, S-klasy, A8... Jako ciekawostka - jest najdłuższy z niemieckiej trójcy, np. od e65 o 6,1cm (za to o 4,2cm węższy i 4,4cm niższy), wydawać by się mogło że taki motor jest za słaby do takiej budy, jednak... nie koniecznie, zważywszy że auto waży zaledwie 1614kg (masa własna), a to dlatego że cały zrobiony jest z amelinium, :hyhy: dzięki czemu osiągi ma takiej jak e46 328iA (mi wystarczy). Nietypowa konstrukcja, której elementy połączone są za pomocą 3200 nitów i specjalnego kleju używanego w statkach kosmicznych. :zdziwko: Także gdy już się rozsypie ze starości to na złomie jeszcze będzie coś wart. :)

No ale nadal jest ten niesmak - silnik z samochodów na F, mi to nie przeszkadza, mogłem poszukać wersję z silnikiem V8, który jest już typowo Jaguarowski, brzmi odpowiednio i ma moc ale celowo zdecydowałem się na V6. Wyjeździłem się już mocnymi autami, nie chciałem kolejnego smoka przy obecnych cenach paliw, poza tym V8 Jaga jest dużo droższy w eksploatacji i trudniej o części do niego, a V6 Forda to naprawdę bardzo dobra, chwalona konstrukcja, niezawodna i solidna (na łańcuchu rozrządu) i spalanie podobne do 328iA/528iA. Zawszę uważałem że V6 to takie upośledzone V8 z obciętymi dwoma garnkami, jeśli ma być 6 cylindrów to tylko w rzędzie ...i nadal tak myślę, R6 BMW brzmi bardziej rasowo, co wcale nie znaczy że V6 brzmi jak żona po 30-tu latach małżeństw, :hyhy: bo mruczy naprawdę fajnie, kultura pracy na wolnych obrotach rewelacyjna, nie ma znaczenia czy zaraz po odpaleniu z rana na mrozie czy po rozgrzaniu, cisza pracy i kultura mnie zaskoczyła, jak napisał pewien dziennikarz: "XJ jest tak cichy, że można nim niepostrzeżenie wjechać do czytelni." Ale jednak, R6 ...to R6.

Mam też obecnie e66 i porównywałem na bieżąco oba te auta i oto wnioski: XJ prowadzi się w szybkich łukach tak samo jak 750Li z EDC i Dynamic Drive, a może nawet kapkę lepiej. Jednak w BMW czuje się bardziej pewniej i bezpieczniej cisnąc po łuku na maxa, w Jagu jest takie uczucie jak by miał zaraz tył się oderwać. U obydwu zawodników niemal identyczne koła (Jag 235/50/18 zimówki, BMW 245/50/18 letnie), z tym że czuć mniejszą wagę Angola, w BMW czujemy że DD walczy z masą auta przechylając je ku wewnętrznej. Przy nagłych zwrotach i szybkich manewrach Jag lepiej wypada, czuć tą lekkość, świetny układ kierowniczy, lepiej reaguje niż w 7-ce, komfort na nierównościach nieco gorszy niż w BMW, wyciszenie na takim samym poziomie. Kolejna ciekawostka to szyby w Kocie, są z jakiegoś specjalnego akustycznego szkła odbijającego dźwięki, powiedzmy że tak do 140km/h jest tak samo cicho jak w 7 z podwójnymi szybami, ale powyżej tej prędkości przewaga BMW w tej kwestii rośnie. W 7er przy 200km/h to na autostradzie lajcik, nic się nie dzieje, w Jagu jednak czuć że jedziemy szybko. Tak samo fotele, te w Jagu są naprawdę przewygodne ale komforty w 7 to już klasa sama w sobie.

Skrzynia w XJ made in germany 6 gang ZF 6HP26, czyli taka jak np. w e65, e60. Z tym że ta w BMW chętniej redukuje, pewnie to sprawa innego oprogramowania skrzyni i tu + dla BMW, ale z kolei w XJ kontrola trakcji później reaguje co często jest zaletą, nie muli auta już przy byle lekkim uślizgu.

To co w XJ-cie może martwić to bardzo fajne ale jednak kosztowne zawieszenie, nie dość że wielo-wahaczowe, to jeszcze pneumatyczne z elektronicznie regulowaną twardością i wysokością. Koszty wahaczy powalają, dostępność też kiepska, brak zamienników, dodatkowo amortyzatory połączone jakby z poduszką pneumatyczną to koszt ok. 3400zł/szt. za nowy (podobnie jak amor EDC do e65). Sprawują się super, elektronika dostosowuje twardość do stanu nawierzchni (tak jak EDC w BMW), na zakrętach się utwardza, na autostradzie po przekroczeniu chyba 110km/h utwardza się i delikatnie obniża, samo się poziomuje w zależności od obciążenia, zaletą jest też cicha praca, po wjechaniu w dużą dziurę łomotnięcie jest mniej nieprzyjemne niż w e65.

Trochę o wnętrzu: Wykonane ze świetnych materiałów, niesamowity klimat, ale z ilością miejsca jak na tę klasę auta oj słabo, kierownik i pasażer z przodu nie mają żadnych powodów do narzekań, miejsca jest wystarczająco i do tego bardzo przytulnie, natomiast Ci co zasiądą na tylnej kanapie znajdą tam tyle samo miejsca co w e39 z komfortowymi fotelami, które już uchodzi za ciasnawe z tyłu w swojej klasie, a tu mówimy o okręcie dłuższym niż seria 7. Ale coś za coś, dzięki temu mamy taką piękną linie nadwozia, długa maska, długa pokrywa bagażnika. Mi się to podoba, :D u Niemców takie coś by nie przeszło ale dla Angoli liczył się styl, tylko oni mogli zrobić coś takiego, auto wielkie z zewnątrz, a ciasne w środku. :)

Co jeszcze podoba mi się w Kocie, dużo rzeczy, to że jest to ostatni jak dla mnie z prawdziwych Jagów nawiązujący stylem do poprzedników, nie ma naleciałości z Forda, tylko kluczyk oraz w przypadku XJ6 silnik, któremu w sumie nie można nic zarzucić, świetna pozycja za kierownicą, tak jak w BMW, do tego wyjątkowy widok za przednią szybą, długa macha z pięknym przetłoczeniem na środku, kokpit, niesamowity klimat auta, bez wątpienia ma w sobie to "coś", jazda to czysta przyjemność. W Top Gear Clarkson testował ten model (odcinek 4 sezon 2), z tym że w odmianie 400-tu konnej i powiedział to samo co odczułem jeszcze przed oglądnięciem tego materiału, mianowicie: Jak jedziesz nim na autostradzie masz świadomość że prowadzisz limuzynę typu BMW 7, a jak zjedziesz na wąskie kręte drogi to masz wrażenie że auto skurczyło się do rozmiarów 3-ki. Ja bym powiedział że na krętych droga czy w mieście 3-ka to może nie jest ale wrażenie jak bym jechał serią 5. W e65 nigdy nie zapomnisz że prowadzisz niezgrabną kolumbrynę.

Na koniec powiem wam że jeździłem różnymi autami i nie mogłem znaleźć nic czym jeździło by mi się lepiej niż BMW. Audi dla mnie kiszka, Merca brałem pod uwagę, komfort i klimat niektórych modeli mi się podobał, ale i tak BMW pozostawało The Best, jednak nie miałem nigdy okazji przejechać się Jaguarem, teraz mam od ponad miesiąca własnego i zakochałem się, :oczami: za dodatkowe plusy można uznać nietuzinkowość na naszych drogach, skutecznie zwraca uwagę przechodniów i innych kierowców co dodatkowo łechce moją próżność. :rotfl:

Wyposażenie kocura:

- elektryczne fotele z pamięcią
- elektrycznie reg. kierownica
- elektrycznie reg. pedały
- navigacja z dotykowym ekranem
- klima dwustrefowa
- podgrzewane fotele
- skóra
- elektrycznie składane lusterka
- ściemniające się lusterka
- elektryczny szyberdach
- zmieniarka CD
- telefon
- czujniki parkowania przód tył
- elektryczny ręczny
- auto. światła i wycieraczki
- Bi-Xenony
itp. itd.

Brakuje mi masy ciekawych rozwiązań z BMW, tych drobiazgów o których się głośno nie mówi, a uprzyjemniają użytkowanie auta, Jaguarek też ma kilka ciekawych patentów, ale jednak w BMW jest tego więcej.

Trochę popłynąłem z opisem ale co tam, :oczami: jeśli chociaż jedną osobę zainteresuje to dobrze, czas na fotki:

Polecam klikać na fotki i oglądać w pełnej rozdzielczości :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i wnętrze, wysprzątane, a skórka wymemlana preparatami Gliptone:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Lepszego miejsca na przycisk czujników parkowania to nie mogli wymyślić:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Góra bagażnika wykończona tapicerką, mało firm tak robi, zazwyczaj jest tam goła blacha, również w BMW, nawet w serii 7 się o to nie postarali.

Obrazek

Obrazek

Dojazdówka w nierzucającym się w oczy kolorze :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Jeszcze foto wnętrza w nocy:

Obrazek

A tu w towarzystwie Bawarskiego kolegi:

Obrazek

Narazie zrobiłem przy aucie wszystko to co trzeba było, czyli wymieniłem klika pierdół w zawieszeniu, tylne amortyzatory pneumatyczne - te kupiłem używane ale w stanie niemal nowe, geometria zawieszenia, zmieniłem opony na zimówki Nokian, wymiana zmieniarki, założone białe ledy w postojówki z przodu i od podświetlania tablicy, światła dzienne z wykorzystaniem xenonu. W najbliższym czasie serwis olejowo-płynwo-filtrowy i to by było na tyle.
Z kosmetycznych zabiegów to chce zmienić radio kasetowe na konsoli na CD, dołożyć suba i zastanawiam się nad kotem na maskę ale tu się boje kradzieży, a dokładniej uszkodzenia maski z tym faktem związanym, o co nie trudno jak można poczytać przygody właścicieli kotów na forum Jaguara :zdegustowany:
Marzy mi się też grill od wersji XJR, ale ceny używek ok. 2000zł, trochę zniechęcają.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Ostatnio edytowano 21 lutego 2013, 11:17 przez Cobi, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
ładny tylko silnik blady


wnętrze super!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:10 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10408
Cobi, przepiękny egzemplarz :hurra: Kolor najlepszy z możliwych i chromy w takim aucie to oczywista oczywistość. Twój opis bardzo fajny, miałem wrażenie że czytam porównanie limuzyn w jakiejś prasie auto-moto. Pochwalę się że miałem okazję przejechać się bardzo podobnym egzemplarzem i faktycznie auto ma specyficzny klimat, prawdziwego klasycznego auta. Gratuluję kolejnego fajnego samochodu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
baardzo fajny kłeeet chociaż bardziej wolałem Twoje poprzednie autko z palety Bmw :hyhy:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:25 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Ostatni prawdziwy XJ, bo ten najnowszy deko nie wyszedł :D

Jaguar to jedna z tych marek do których mam słabość

Pogratulować pięknego wozu, a ostatnio przeglądałem ten model na alle i cenowo naprawdę atrakcyjny jest

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7026
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3 F80
Nie no e66 miażdży ten wóz dla mnie to już ford a nie Jaguar i widać to w bardzo wielu detalach. Starsze modele bardzo mi się podobają ale odkąd jest to F to już nie to samo.
Ważne,że właściciel zadowolony bo auto bardzo stylowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Uwielbiam ten model i zawsze mi sie taki marzyl, ale to o czym piszesz mnie martwi - koszta eksploatacji takiego potwora.
Zamierzasz go trzymac dluzej czy na handel pojdzie?
Pawel jedno pytanie - kiedy przyjezdzasz ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:41 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 14873
Króko pisząc, rewelacja :ok: .

_________________
styl wypowiedzi zależny
od poziomu rozmówcy
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: WROCŁAW
Moje BMW: e21/3x850/Z3/2xZ4,M3
Kod silnika: M70B50
Ostatni klasyczny XJ, nie psuj go grilem z XJR nawet jak stanieją. Tylko te silnikowe pokrewieństwa z Fordem mimo że oszczędniejsze chluby mu nie przynoszą. A wspomniany przez Ciebie X-Type to już całkowita porażka...

_________________
850i 6b Manual Diamantschwarz
viewtopic.php?f=6&t=167668
850i 6b Manual Rosso Corsa
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166537
Z3 2.8 Roadster M Optik
viewtopic.php?f=6&t=152954&p=2012676#p2012676
Z4 3.0i G Power SK Plus RS
viewtopic.php?f=6&t=164216&p=2171698#p2171698
M3 E36 3.2l SMG
viewtopic.php?f=89&t=167590


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
powiem tak, z zewnątrz naprawdę piękny, ale wnętrze z jednej strony przytulne, ale jakby z innej epoki.
no i mimo wszystko, ostatnia fota... BMW :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Benyy napisał(a):
ładny tylko silnik blady

wnętrze super!

Wiadomo, V8 było by fajniejsze ale był to świadomy wybór i jestem zadowolony :) Tak jak pisałem wyżej, zważywszy na wagę auta nie jest to żaden muł, całkiem żwawo się odpycha.

Kamil_ napisał(a):
Cobi, przepiękny egzemplarz :hurra: Kolor najlepszy z możliwych i chromy w takim aucie to oczywista oczywistość. Twój opis bardzo fajny, miałem wrażenie że czytam porównanie limuzyn w jakiejś prasie auto-moto. Pochwalę się że miałem okazję przejechać się bardzo podobnym egzemplarzem i faktycznie auto ma specyficzny klimat, prawdziwego klasycznego auta. Gratuluję kolejnego fajnego samochodu :ok:

Dzięki :D Co do kolorów to jest to pierwszy samochód który udało i się kupić dokładnie w takim zestawieniu jak chciałam, czyli ten dokładnie lakier, chodź brałem też pod uwagę granat ale wolałem unikać ciemnych kolorów i tylko z czarną skóra i ciemnym drewnem. I udało się :)

Świder napisał(a):
baardzo fajny kłeeet chociaż bardziej wolałem Twoje poprzednie autko z palety Bmw :hyhy:

No to dwa inne światy, ten też potrafi dać frajdę ale w inny sposób i wizyty na stacji rzadsze :hyhy:

Kucharz napisał(a):
Ostatni prawdziwy XJ, bo ten najnowszy deko nie wyszedł :D

Jaguar to jedna z tych marek do których mam słabość

Pogratulować pięknego wozu, a ostatnio przeglądałem ten model na alle i cenowo naprawdę atrakcyjny jest

Dzięki, też tak uważam że najnowszy model nie zasługuje na miano XJ, mimo że pewnie to ekstra auto to jednak powinni go inaczej oznaczyć, a XJ ciągnąć dalej w lekko unowocześnionej ale nadal klasycznej formie tak jak było to wcześniej.

--==Mały==-- napisał(a):
Nie no e66 miażdży ten wóz dla mnie to już ford a nie Jaguar i widać to w bardzo wielu detalach. Starsze modele bardzo mi się podobają ale odkąd jest to F to już nie to samo.
Ważne,że właściciel zadowolony bo auto bardzo stylowe.

A Ferrari należy do Fiata i co, ktoś kręci nosem kupując wóz za ponad milion zł. z tego powodu :) BMW też podobno skończyło się na e34. No ja bym nie powiedział że miażdży, pod jakim względem, jeśli auto ma służyć w długie trasy to racja, dla mnie tylko S-klasa może się równać, ale XJ to coś niespotykanego auto segmentu F, wielkie, a prowadzi się i jeździ jak 5-ka. Powiedz mi gdzie widzisz Forda, w X-type można się doszukiwać naleciałości Fordowskich ale tutaj, gdyby to było V8 to już najprawdziwszy Jag, poza tym materiały wewnątrz są rewelacyjne, jest raptem kilka nie widocznych elementów o wątpliwej jakości jak plastikowa obudowa kolumny kierownicy czy plastiki na progach, mimo że solidne to pachną trochę taniością, ale poza tym reszta materiałów to naprawdę górna półka. :hyhy:
No i klimat auta, tego wnętrza, to już bym powiedział duchowe przeżycie :)

kri100s napisał(a):
Uwielbiam ten model i zawsze mi sie taki marzyl, ale to o czym piszesz mnie martwi - koszta eksploatacji takiego potwora.
Zamierzasz go trzymac dluzej czy na handel pojdzie?
Pawel jedno pytanie - kiedy przyjezdzasz ?

Nie jest gorzej niż e65, 7 ma dużo drogich usterek które tu nie występują. Zostawiam dla siebie, nie ma bola bym sprzedał, za bardzo się z kotem polubiliśmy :)
Kiedy wpadam? Teraz to ja miałem zaprosić Ciebie :zawstydzony:

renoraines napisał(a):
Króko pisząc, rewelacja :ok: .

Dzięki :)

remotec napisał(a):
Ostatni klasyczny XJ, nie psuj go grilem z XJR nawet jak stanieją. Tylko te silnikowe pokrewieństwa z Fordem mimo że oszczędniejsze chluby mu nie przynoszą. A wspomniany przez Ciebie X-Type to już całkowita porażka...

Ale dostępność części i mniejsza awaryjność niż V8 Jaguara, poza tym, V8 jaguara mało kto ogarnia, dlatego wolałem się nie pakować na nieznane wody, a X czy S-type nie brałem pod uwagę, nie chodzi tu o Fordo-podobieństwo tylko dla mnie nie ma tego klimatu co w XJ. Co do grilla to poprostu wyglądowo dla mnie ten z XJR bije na głowę ten zwykły, ten seryjny jest taki bez wyrazu trochę. Ale spoko narazie nie śpieszno mi z tym modem :)

Byczus napisał(a):
powiem tak, z zewnątrz naprawdę piękny, ale wnętrze z jednej strony przytulne, ale jakby z innej epoki.
no i mimo wszystko, ostatnia fota... BMW :padam:

Powiem szczerze że na fotkach nie robiło na mnie aż takiego wrażenia to wnętrze dopóki nie zobaczyłem na żywo, dla mnie klimat za kierownicą nie porównywalny z innymi autami z tych lat. Ale wiadomo, różne są gusta i nie chcę nikogo na siłę przekonywać, jeden woli drewno, drugi karbon, zresztą zaraz pewnie padnie tekst: " minus za automat i drewno" :rotfl: ;)

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
No to czekam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
kri100s, wiedziałem, że Cię tu znajdę :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Hehe znasz moje motoryzacyjne marzenia. Zreszta pamietasz jak sie zachwycalismy XJ kiedys w Ustroniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7026
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3 F80
Przełączniki, guziki,pokrętła,kluczyki wszystko jest z forda nawet sposób szycia skóry no i kolor zegarów.
W ferrari nie znajdziesz elementów fiata i to jest ta różnica.
Już w poprzednim XJ dużo było elementów ze starego mondeo kiedyś kolega dał mi się przejechać pierwsze co mnie zniesmaczyło to kluczyk identyczny jak sierra/mondeo tylko znaczek inny a dalej guziki,pokrętła,przyciski z forda.
Ma styl to auto ale ja raczej jestem zrażony do F i nawet takie detale mi przeszkadzają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Mały pokaż mi któryś model forda w którym są użyte takie same przyciski czy jakieś element wnętrza, który wykorzystano w tym XJ. Zielony kolor podświetlania zegarów był w Jagach od dawna, fotele są inne, a sposób szycia, hmm... nigdy bym na to nie zwrócił uwagi, aż będę musiał porównać, więc tu się nie sprzeczam. Kluczyk owszem ale to bardzo fajny kluczyk, dobrze wykonany, dla mnie to akurat nie znaczący detal.
X-type można z fordem porównać, tam jest wydłużona płyta z mondeo, wszystkie silniki forda, elementy z zawieszenia i inne i w słabszych wersjach przód napęd co dla mnie jest największą porażką.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 19:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 36863
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
no niby fajny, niby Jag, ale jakoś mu daleko do prawdziwego cygara
stan (ja we wszystkich Twoich autach) rewelacyjny, ale i tak jestem pewny, że niebawem wrócisz do Beem :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7026
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3 F80
Wiele jest detali takich samych lub podobnych niestety nie znajdę teraz bo internet mi strasznie muli i ciężko wyszukać zdjęcia detali. Takie dwa na szybko.
Kierownica nie taka sama ale bardzo podobna. Lampka do podświetlania wnętrza też jest z forda.
Manetki za kierownicą tak samo.
Ogólnie konsola jest w fordowskim stylu a ja za nim nie przepadam.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 31
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
uwielbiam ten model :ok:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Cobi -->> Jaguar XJ6 X350 2003r.
PostNapisane: 16 grudnia 2012, 20:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 637
Lokalizacja: CSW, PH
Moje BMW: E38
Kod silnika: M52
Jest kocur :mad:
Znajomy ma właśnie xj poprzedniej generacji, wersja V8. Bardzo przyjemne auta te eXdżeje :ok:

_________________
WE SHALL KNOW NO FEAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
./cache/ is NOT writable.