BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: 530d e60
witam forumowiczow,

od czerwca 2012 posiadam BMW e60 530d 218km 2003r. Super auto. Wygoda, moc, niskie spalnie......
podczas mrozow pojawil mi sie komunikat drive moderately, po krotkiej pracy wylaczylem auto i po ponownym rozruchu brak bledu. Podczas wyzszych temp. wszstko ok. ostatnio podczas duzych mrozow po odpaleniu silnik przez chwile nierowno pracowl (swiatlo w kabinie gaslo i sie zapalalo)zapalaly sie kontolki abs,kontrola itd. dodatkowo monitor pokazal blad abs i Run Flat indicator "Run flat indicator failure, Tyre punctures can not be identified, Have fault checked by BMW serwice as soon as possible. ponownie po resecie wszystko ok. ostatnio ok -1*C po odpaleniu objawy jak w mrozy, dodatkowo na chwile gasnie monitor. reszta bez zmian. martwi mnie wieksza czestotliwosc bledow.

co o tym sadzicie? spotkal sie ktos z tym? poradzcie co czynic bo boje sie dalszych komplikacji.

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
Regulator napiecia w alternatorze

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 16:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: 545i
Kod silnika: n62
a jak tam u ciebie z akumulatorem ? objawy jak by byl na wykonczeniu badz jak pisze darcyn regulator napiecia ;)

_________________
Obrazek
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...
Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...
Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: 530d e60
przy odpalonym silniku i temp. 0*C na merniku mam 14,6 14,7V.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 16:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: 545i
Kod silnika: n62
parametry bardzo dobre :) wiec akume wyklucz pozostal regulator

_________________
Obrazek
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...
Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...
Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 16:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
Przebieg 200000? Bo tyle wytrzymuje regulator

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 16:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: 530d e60
nawet wiecej, prawie 260tys. nie szczedzano jej :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e60 problem z elektonika
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 19:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
Tak jak kolega Darcyn napisał, bardzo prawdopodobne że to regulatora wina.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL