kszyhu napisał(a):
Moja kiera choć jest w nieciekawym stanie, to stwierdziłem, że nie bede mazgał jej. Przyjdzie czas to sie obszyje na nowo
Jak uważasz
Renowacja kosztuje grosze a kiera jak nowa,niech nawet te pół roku tak pojeżdże to za następne pół można poprawić,maznąć znowu i masz dalej spokój a mina sie śmieje bo kiera wygląda ładnie
kupiec_fkl napisał(a):
Do szczęścia brak gum na pedałach
Pan detektyw ma sprawne oko
dobrze zauważyłeś,ostatnio zdjąłem te żelastwo a'la spłort co było i w tym tygodniu wymieniam na normalne
Dzisiaj zlałem całą komore bagażnika środkiem Fertan,miało być tylko miejsce pod aku ale sie rozpędziłem.
Zdjąłem praktycznie wszystkie wykładziny z tyłu,wyszło na to że rdzawy nalot był też w innych miejscach.
Po zdjęciu wszystkich wykładzin w bagażniku odkryłem tajemnicze miejsce

O tym miejscu pod aku wiedziałem akurat

Po lewej stronie komory też niespodzianka,,tu już zdjęcie po wstępnym doczyszczeniu korozji.
Coś tam jeszcze wypatrzyłem i tak jak i tutaj wszystko podczyściłem szczotką i odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną.

Psy psyk

Tu juz zlane miejsca gdzie był rdzawy nalot




Pod kołem też złałem całą komore

Narazie to wygląda jak wygląda ale po 48 godzinach gdy Fertan wyschnie będe kładł epoksyd Boll,
następnie podkład akrylowy Motip a na koniec juz sam lakier w sprayu pod kolor by to jakos już wyglądało
Po zaschnięciu Fertana spłukałem jego pozostałości a po wysuszeniu z wody nałożyłem
podkład epoksydowy Boll



I sam lakier w sprayu na koniec,
trochę różni się od koloru ori w komorze bagaja ale miejsce jest i tak zasłonięte wykładzinami,kołem zapasowym i aku tak więc ja jestem zadowolony z pracy i efektu


