BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 20 marca 2013, 19:34 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kyokushin napisał(a):
Nie prawda. To samo wynika z raportów przeprowadzane przez niezależne organizacje w innych miejscach, przeglądałem z USA i GB jakoś pół roku temu, dokładnie to samo co w PL.

NIe wiem co widziałeś, ale to są excelowe analizy danych i nic wiecej.
A przypomne, albo uświadomie ogólnie, że każdy raport zrobiony zgodnie z zasadami sztuki, kończy sie REKOMENDACJAMI.
Czyli wskazaniami, co należy zrobić żeby podobna sytuacja juz NIE WYSTĄPIŁA.
Nie dywagacjami, ale wskazaniami.
Bo ciężar ekspertów podczas przygotowywania raportu powypadkowego, spoczywa właśnie na tym, by w przyszłości uniknąć takich zdarzeń !
Nie na szukaniu winnych, Nie na dawnaiu mandatu.
Prosze bardzo - w miastach w w PL ginie bardzo dużo pieszych, w W-wie na 70 ofiar w 2011 było to ponad 40 osób. Pytanie : jakie policja, ciało przygotowujące raport, wytworzyło rekomendacje ???
Żadne.
Żeby kierowcy zwiekszyli szczególną ostrozność przy przejsciach ? Dobre żarty.
Bo oni nie są od tego, nie znają sie, bezmyslnie egzekwują prawo, sami sie spychając do roli kretyna-stójkowego który zatłukł na śmierć Janka Muzykanta.
Ja tu mówie o poważnym podejściu do materii, nie wystepach dwóch pajaców Gajdahur Sokołowski, wyśmiewających sie z ludzi na wizji.
Polecam przeczytać jakiś raport z badania komisji wypadków lotniczych, bardzo, właśnie po to, zeby zobaczyc, jakie sa zadania takiego ciała i o co w tym chodzi.
Jak 2 pilotów z duzym stażem startowało we Wrocławiu z drogi kołowania zamiast z pasa, to komisja nie zaleciła zachowanie im wiekszej ostrożności.


Kyokushin napisał(a):
Czas otworzyć oczy. E=(mv^2)/2

Ale to jest nic nie znaczące analizowanie fizycznego skutku.
Gdyby kontrktywnie wyjść tylko z tego punktu, to należy od dzisiaj ograniczyc fabrycznie predkosc aut do 50 km/h i koniec. Koszt tego to 0 $.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 20 marca 2013, 19:42 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15874
Boogie napisał(a):
renoraines napisał(a):
przynoszące straty stadiony w tym basen narodowy i kosztowne misje wojskowe, w których giną polscy zołnierze.

nie trzeba pisać o subiektywnych, dyskusyjnych i naciąganych argumentach....


Argumenty są obiektywne, koszty, utrzymanie, wielokrotna i oczywiście kosztowna wymiana murawy, wynagrodzenie, w tym premie i odprawy zarzadców, rachunek zysków i strat, jak przecieka czy dach sie zamyka, a w piatek mecz Polska-Ukraina....
Nie da się zaprzeczyć, że gina polscy zołnierze . Poza tym można też sprawdzić co sojusznicy :rotfl: obiecali , a raczej jak wydymali Polske na udziale w misjach m.in. zniesienie wiz do USA, tarcza rakietowa itd. Ironia losu, ze okazalo sie tez, że Irak nie miał broni masowego rażenia...

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 20 marca 2013, 21:49 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Boogie napisał(a):
A przypomne, albo uświadomie ogólnie, że każdy raport zrobiony zgodnie z zasadami sztuki, kończy sie REKOMENDACJAMI.


Raport to raport a rekomendacja to rekomendacja.
To że robisz zestawienie to jedno a to czy masz przedstawić rekomendację to drugie.

Boogie napisał(a):
NIe wiem co widziałeś, ale to są excelowe analizy danych i nic wiecej.


Nie, czytałem jak już mówiłem - raporty dotyczące bezpieczeństwa na drogach w GB i US.
Nie były to jakieś zrzuty excelowe tylko przygotowane raporty, zestawienia na różne sposoby, nie pamiętam czy zawierały rekomendacje, nie pod tym kątem je przeglądałem.

Boogie napisał(a):
Żeby kierowcy zwiekszyli szczególną ostrozność przy przejsciach ? Dobre żarty.


Nie żarty.
Jadę, widze pieszego przy przejściu, zatrzymuję się i w tym momencie wyprzedza mnie jakiś cymbał, a pieszy musi odskakiwać.
Albo zatrzymuję się, pieszy idzie, a z naprzeciwka gość nakurwia i ani mysli zwolnić.
Przypadki? Nie, codzienność.

Czy ci ludzie są debilami? przecież jak dojedzie do celu i wysiądzie z auta to on będzie pieszym, i być może będzie chciał przejść przez ulicę...

Dudek II napisał(a):
Daruj sobie sobie te "przysłowia mądrością narodu".


Masz jakiś problem?

Boogie napisał(a):
Gdyby kontrktywnie wyjść tylko z tego punktu, to należy od dzisiaj ograniczyc fabrycznie predkosc aut do 50 km/h i koniec. Koszt tego to 0 $.

A myślisz że czemu w mieście właśnie jest 50?
Wyszło widocznie że te prędkość jest optymalna jeżeli chodzi o koszt bezpiecznego auta (w jakimś tam przyjętym założeniu) i statystyczną ilość wypadków w mieście.
Widocznie koszt zrobienia auta bezpiecznego przy 70 byłby za duży lub inne były by skutki. Teraz sobie już snuję teorię, ale skoro na świecie też tak jest to widocznie tą drogą ktoś poszedł i tak im wyszło.
Czy trzeba fizycznie polaczkowi założyć kaganiec żeby jechał 50 bo sam umysłem nie potrafi ogarnąć zastosowania się do znaku?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 21 marca 2013, 04:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kyokushin napisał(a):
Raport to raport a rekomendacja to rekomendacja.
To że robisz zestawienie to jedno a to czy masz przedstawić rekomendację to drugie.


Rekomendacje nazwałem troche z angielska, chodziło mi o ZALECENIA.
Każdy raport badający wypadki, wypadek, poważny raport, poważnego ciała, które ma w statucie realne dochodzenie do prawdy, i przeciwdziałanie wypadkom w przyszłości MUSI zawierać zalecenia. To jest po prostu reguła sztuki.
Takie excelowskie łączenie ze sobą różnych danych jest puste i nic nie daje.
Skoro robi to Policja, w sposób powiedzmy delikatnie tępy, to niech nie mają prawa wypowiadać się, decydować, doradzać, odnośnie bezpieczeństwa na drogach, bo twierdze że zupełnie nie mają oni o tym pojęcia.

A nawet jeśli ktoś u nich ma, to statut i formuła tej formacji służącej do karania i ścigania, nie zawiera w sobie narzędzi do analiz i wyciągania wniosków.
Swego czasu zbierałem wypowiedzi prasowe policji odnośnie różnych sytuacji wypadkowych i drogowych, które jasno pokazywały, że ci ludzie nie powinni brac żadnego udziału w analizowaniu bezpieczenstwa drogowego.


Kyokushin napisał(a):
Boogie napisał(a):
Żeby kierowcy zwiekszyli szczególną ostrozność przy przejsciach ? Dobre żarty.

Nie żarty.
Jadę, widze pieszego przy przejściu, zatrzymuję się i w tym momencie wyprzedza mnie jakiś cymbał, a pieszy musi odskakiwać.
Albo zatrzymuję się, pieszy idzie, a z naprzeciwka gość nakurwia i ani mysli zwolnić.
Przypadki? Nie, codzienność.

Wiem że codzienność, bo sam to widze i klne jak szewc.
Ale tu chodzi o konstruktywne zrobienie coś z tą sytuacją, bo swoją powstawą tylko tupiesz nogami, a nic sie nie dzieje.
Gdybym premier zrobił Cie ministrem od dróg, z zadaniem uregulowania sytuacji, to po roku dostałbyś dymisje, bo tym sposobem nie posuwasz sie do przodu, i nic bys nie zdziałał.
Wspomniałem o raporcie lotniczym, i starcie samolotu z drogi kołowania, bo tam nie było żadnych zaleceń odnośnie zwiekszenia uwagi, bo to nie ma sensu po prostu.
Zalecenie odnośnie przejśc dla pieszych powinny być następujące:
wprowadzić przepis z UK - pieszy przy krawedzi jezdni, na oznakowanym przejściu ma pierwszeństwo.
W nowych lokalizacjach odsunąć przejścia dla pieszych od skrzyżowań o minimum 15 do 20 (?) metrów, w starych dokonać rewizji lokalizacji celem przesuniecia.
Rozpocząć proces montażu dodatkowego dedykowanego oświetlenia przejść w miejscach o zwiekszonym ruchu.
Zlikwidować obowiązek jazdy 24h na światłach mijania.

Co nam to daje ?
Ano to, że ponieważ nie ma możliwości wpłyniecia na zwiekszenie ostrożności kierowcy kiedy on jest sam w aucie, bo on zachowuje ostrożnośc na ile jest w stanie w danej sytuacji, to tworzymy warunki bezpieczniejsze systemowo.
Reszta to zrobienie porządek z całą infrastruktura, i pokazanie kierowcom, że ktoś o nich myśli pod kątem zapewnienie bezpieczenstwa. W odpowiedzi powinno byc z drugiej strony zaufanie.
Mniemam sobie, że to co napisałem, o pokazaniu zwiekszenia zaufania i bezpieczenstwa na drogach i do dróg, może sie niektórym kojarzyć z jakąś akcją plakatowania, reklam, przemów, głaskania dzieci i happeningów.
To zupełnie nie o to biega, i cała sprawa rozgrywa się na płaszczyźnie nie dostrzeganej przez 99,9% kierowców. Ale skutecznej.
Pisałem juz o tym kilka razy,że kierowcy sami nie wiedzą, czemu sie głupio zachowują, ale dam teraz konkretny przykład:
Ponad 20% wszytskich ofiar z wypadków kolejowych w UE ma miejsce w Polsce.
Szok, nie ?!
POmine juz, ze nie słyszałem zadnej dyskusji nigdzie odnosnie tego zagadnienia.
Przy czym, nie są to zderzenia pociągów. Ofiar ze zderzeń pociągów jest kilka procent. Reszta to piesi, i najwieksza część kierowcy.
Kierowcy wjeżdżający na przejazd bez sprawdzenia.
Pytanie więc, dlaczego nie zatrzymują się oni przed krzyżem Św. Andrzeja, który jest również znakiem STOP?
Ponieważ podświadomie wiedzą, że ten znak jest traktowany niepoważnie, bez pomyślunku, nieodpowiedzialnie.
Przez kogo? Przez kogoś kto odpowiadać powinien, za ustawienie znaków, bo to one regulują ruch i to one są jedyną informacją od organizatora drogi ku kierowcy.
O co chodzi ?
Zaobserwujcie jak będzie jechać, ile znaków oznaczających przejazd kolejowy stoi przez nieczynnymi od 30-40 lat torowiskami ! Ja sprawdzam i zwracam uwage, totalna wiekszość.
I te znaki są odnawiane na dodatek.
Nie dość ze w Polsce sie na znaki nie patrzy, i nie robi tego nikt, bo jest to niemozliwe jesli nie chce sie w cos walnąć, bo znaków jest najwiecej na 1 km w calej UE - bo znaki są traktowane NIEPOWAŻNIE przez tych co powinni sie tymi znakami zajmować, to jeszcze znak ostrzegajacy przed kolizją z pociagiem jest robieniem w jajo. Kierowca zwalnia, patrzy w bok a tam trawa i haszcze, brak torow, doły, pociąg nie jechał od 20 lat.
Wynik jest taki, jak powyżej, ludzie nie przejmują sie tym znakiem, bo 80% z nich zrobiło ich kiedys w jajo, zatrzymali sie, zatrąbił ktoś na nich, sprawdzili tory, a tam nieczynne torowisko. Dalej juz wiemy co sie dzieje.
Tylko że nikt z kierowców praktycznie, nie wyartykuuje Wam, dlaczego przed tym znakiem sie nie zatrzymał. Na tym polega urok zarządzania ludźmi. Dostaniemy skutek, bez mozliwości sprawdzenia wprost w trakcie, co sie naprawde dzieje.


Inne znaki robiące w jajo kierowce znamy, tereny zabudowane, ograniczenia predkosci z kosmosu (nowa S8 do Piotrkowa, co jakis czas jest ograniczenie do 100 na prostym odcinku....), oznaczenia zakretow niebezpiecznych i kupa kupa innych.
To całe zamieszanie "uczy" kierowców poważnego i zaufaniem traktowania przepisów i znaków. Dołózmy do tego afery z GITD, z ich wozami, łamaniem przepisów homologacyjnych, afery z fotoradarami, jaja ze SM i jej kaskadowymi pomiarami, tajniackimi radiowozami ITD, i mamy piekny krajobraz , gdzie jedna strona, czyli kierowcy, "ma hiper giga jak szlag" zaufanie, poważanie, do systemu, do służb drogowych. I teraz niech Ci wszyscy kierowcy przestrzegają przepisów......

ok, dla mnie koniec juz tematu, napisałem sie ostro.
Po prostu do zrozumienia zagadnienie ruchu drogowego, należy zrozumieć, ze to nie jest excel, gdzie zmienimy cos w jednym okienku, to nam przeskoczy w innym na dole o tyle samo.
Ruch drogowy jest przejawem zjawiska społecznego, i jesli chcemy cos w nim naprawic, a mamy co u nas, to trzeba podejść do tego ta metodyką.
Owczy pęd do karania, ścigania, w którym to pedzie wszyscy staja sie ekspertami bezpieczenstwa - polecam wypowiedz rzeczniczki SM w W-wie która publicznie w TV twierdziła, ze skończył sie juz czas edukowania kierowców, teraz będą represje - jest cholernie destrukcyjny, i po prostu ie prowadzi do nikąd.
Te sposoby oddziaływania na społeczeństwo, które funkcjonują w innych krajach, u nas dalej są jakąś czarną magią.
U nas dalej minister sie dziwi, że jak obniżył podatek na wodke, to mu wzrosły wpływu do budżetu.
I tu sie zgodze, ze jestesmy poza cywilizacją w aspekcie tego, jak kierujący państwem znają sie na swojej robocie.
Dzieki za dyskusję.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 21 marca 2013, 07:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Boogie napisał(a):
Skoro robi to Policja, w sposób powiedzmy delikatnie tępy, to niech nie mają prawa wypowiadać się, decydować, doradzać, odnośnie bezpieczeństwa na drogach, bo twierdze że zupełnie nie mają oni o tym pojęcia.


Ale oni nie robią tego w sposób tępy. Masz dane, masz zestawienia, tego się nie da tępo zrobić.

Pierwsze słyszę że raport MUSI zawierać jakieś zalecenia. To że może to tak, ale nie że musi.
Raport ma przedstawiać obecny stan sytuacji, decyzję co z tym zrobić podejmuje najczęściej ktoś dla kogo on jest, natomiast nie słyszałem żeby musiał zawierać zalecenia, w definicji raportu tez o tym nic nie ma.

Boogie napisał(a):
Ale tu chodzi o konstruktywne zrobienie coś z tą sytuacją, bo swoją powstawą tylko tupiesz nogami, a nic sie nie dzieje.
Gdybym premier zrobił Cie ministrem od dróg, z zadaniem uregulowania sytuacji, to po roku dostałbyś dymisje, bo tym sposobem nie posuwasz sie do przodu, i nic bys nie zdziałał.


Bo co masz zdziałać jak stoi znak jak WÓŁ, jest ja WÓŁ napisane że się nie wyprzedza pojazu które zatrzymuje się w celu ustapienia pieszemu a goście nadal to robią?

Co ja bym zrobił, ja bym zbudował kładkę. Dało by to coś? Po części na pewno, dopóki nie rozwaliłby jej tirowiec wiozący dźwig, bo przecież znak ograniczenie wysokości do 10m tak samo go obchodzi jak ograniczenie do 50 czy oznakowanie przejścia dla pieszych.

Bez zmiany mentalności, jakakolwiek próba zmiany infrastruktury będzie skazana na porażkę, bo bez zmiany mentalności będziesz musiał wsadzić każdemu autopilota.

Boogie napisał(a):
Pytanie więc, dlaczego nie zatrzymują się oni przed krzyżem Św. Andrzeja, który jest również znakiem STOP?
Ponieważ podświadomie wiedzą, że ten znak jest traktowany niepoważnie, bez pomyślunku, nieodpowiedzialnie.


Kolejny przykład. On ma nie mysleć o szacunku do znaku, tylko on ma się stosować.
Znaki stop są najczęściej stosowane w 2 przypadkch - po pierwsze, przed przejazdami, po drugie, na skrzyżowaniach w których jest ograniczona widoczność.
Widzisz przejazd, znak stop, nie ma tematu, zatrzymujesz się, jedziesz dalej.
Pytanie, poco stoi znak skoro jedziesz przez ten przejazd i widzisz że pociągu nie ma, poco sie zatrzymywać?
Po to, bo 20% heńków z europy właśnie tak pomyślało, 25 razy mu sie udało, raz nie. Dlatego postawiono znak by zatrzymywać sie zawsze.
Ale nie, głupie heńki dalej się nie zatrzymują, bo to walka z systemem i dalej się zabijają twierdząc że znak stoi bez sensu.

Boogie napisał(a):
Wynik jest taki, jak powyżej, ludzie nie przejmują sie tym znakiem, bo 80% z nich zrobiło ich kiedys w jajo, zatrzymali sie, zatrąbił ktoś na nich


Kolejny mądry, trąbiący na kogoś kto zatrzymuje się przed znakiem stop. Stoi tam godzinę? Nie. Stoi tam minute? Nie. Zatrzymuje się bo i tak musi zwolnić by przejechać po torowisku nie waląc łbem w dach. Czy więc ubędzie temu z tyłu jak się na chwile zatrzyma, bo I TAK MUSI zwonlić? Nie. Ale będzie trąbił. Czemu? No bo jest idiotą, prosta i definitywnie jasna sprawa.
To ten sam gośc który ciebie czy mnei wyprzedza przed przejściem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 21 marca 2013, 17:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Kyokushin napisał(a):
Pytanie, poco stoi znak skoro jedziesz przez ten przejazd i widzisz że pociągu nie ma, poco sie zatrzymywać?
Dlatego postawiono znak by zatrzymywać sie zawsze.

Również na tych 80% nieczynnych przejazdów, przed którymi stoją znaki Krzyż Św. Andrzeja ?


Kyokushin napisał(a):
On ma nie mysleć o szacunku do znaku, tylko on ma się stosować.

Kyo, niestety nie pogadamy więcej w temacie, bo to są podstawy zarządzania ludźmi. Żeby zarządzać efektywnie grupą ludźmi, zarządzający musi mieć autorytet, wzbudzać zaufanie poprzez ustalenie jasnych i sprawiedliwych reguł, motywować.
"ma sie stosować" nie istnieje nigdzie na świecie, może poza Koreą Płn.
Również niestety musze napisać, że zupełnie mylnie rozumiesz odczuwanie zaufanie przez kierujących. Nie ma tam żadnego "myśleć o szacunku". Nie ma żadnej tzw. rozkminki w głowie pt. 'kurde jakoś nie ufam temu znakowi', nie ma żadnych janwych myśli.
To są reakcje i działa przedświadome, takie same jakie działają w przypadkach celowego wywierania wpływu, reklamie, manipulacji etc.
Sumarycznie, wychodzi tak, że niesprawiedliwy, niejasny, w efekcie nie wzbudzający zaufania przekaz - nakaz - organizacja reguł, jest ignorowany. Czy to na drodze, czy to w firmie, czy kościele.
Jeszcze raz dzięki za dyspute.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 21 marca 2013, 20:32 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Boogie napisał(a):
Również na tych 80% nieczynnych przejazdów, przed którymi stoją znaki Krzyż Św. Andrzeja ?


A czy jak dojeżdżasz do torowiska to skąd wiesz czy jest czynne czy nie?
Rozkład jazdy pociągów też znasz?

Znam taki przypadek - wiocha koło Zambrowa. Przez 15 lat wszyscy myśleli że torowisko jest nie czynne (na jakiej podstawie? że nikt pociągu tam nie widział akurat jak jedzie? - mało uczęszczana droga i mało uczęszczane torowisko), dopóki któregoś dnia pociąg nie strzelił konia z furmanką.

Boogie napisał(a):
To są reakcje i działa przedświadome


To się zgadza, on ma nie myśleć nad tym. Tylko jak napisałem ma się stosować, a ja nie to 'po łapkach'. I ma mieć świadomość że 'po łapkach' nastąpi, nieuchronnie.
To ma działać jak odruch pawłowa. Znak stop - to stop. czerwone - stop. 50 to max 50. To sa proste sprawy, nie wymagają ani myślenia, ani rozumienia. Myśleć to on może czy jechać sobie 60 czy może 70 jak ma ograniczenie do 90, to jest zakres jego wolnej woli.


P.S.
Znaki G3/4 nie nakazują zatrzymania tylko wyznaczają miejsce zatrzymania. Czyli nie mówią ci że masz się zatrzymać tylko ewentualnie gdzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 24 marca 2013, 06:52 
Wracając do tematu to nawet w przyklejaną 'bombę' na dachu ją już wyposażyli :P http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,C ... aid=51048f


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 24 marca 2013, 08:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Każdy nieoznakowany radiowóz ma koguta na magnes na wyposażeniu :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 24 marca 2013, 11:24 
KotSylwester napisał(a):
Każdy nieoznakowany radiowóz ma koguta na magnes na wyposażeniu :ok:


Oj tam , to ja wiem Kocie - to było ironiczne stwierdzenie. :hyhy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:32 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
WTF ?????????
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
właśnie miałem to wrzucić...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:36 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
deejeys, yyyy taa... aż nie wiem co napisać....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 120
Moje BMW: E39 530d Touring
Kod silnika: j/w
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=125840
Tutaj jest więcej o tym porsche
http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktu ... e-w-polsce

_________________
BMW jest jak wino, im starsze tym lesze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
polisa: 130-20057018-00126593 dla pojazdu: PORSCHE 911 CARRERA 4S COUPE3,8CCM 294KW
zakład odpowiedzialny: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA S.A.
adres: Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa
polisa: 130-20058409-00131166 dla pojazdu: PORSCHE 911 CARRERA 4S COUPE3,8CCM 294KW
zakład odpowiedzialny: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA S.A.
adres: Rodziny Hiszpańskich 1, 02-685 Warszawa


Boogie, w sumie może i ta 7er będzie niedługo :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:42 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Koorwa jaki kryzys w polsce , krawężniki do prosiaków się pchają , na filmie są blachy w razie co :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Wojtas mówi, że fejk. Że do filmu mogą jechać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er z wideorejestratorem tablica WPR AE07
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
NANOCSmilosz napisał(a):
WTF ?????????
Obrazek


:szok: :szok: :szok:
po prostu kurrrr.....
ide pogadać z kotem

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 19:51 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
No i pojechali do filmu który załączyłem na komendę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Warszawa, bmw 7er policyjne WPR AE07 , policyjne porsche ???
PostNapisane: 27 marca 2013, 20:06 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Ps podobno to na motoshow poznan 2013 ... ale nie mam potwierdzonego info.. po 7er z wideorejestratorem nic mie nie zdziwi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL