Przed uruchomieniem silnika podeptaj hamulcem by stwardł na ile może.......odpal silnik z wciśniętym hamulcem i obserwuj jak szybko będzie opadał. Po zgaszeniu silnika serwo trzyma podcisnienie dzięki zaworkom na przewodzie....czyli nawet po 15 minutach pierwsze wciśnięcie pedała hamulca ma być miękkie.....świadczy to oszczelności serwa. Zawsze możesz jeszcze próbować zdjąć wężyk podciśnieniowy z serwa przy zgaszonym silniku, by usłyszeć zasysanie powietrza do serwa.
Vaccum pompa może i jest sprawna, ale podciśnienie powietrza jakie wytwarza musi być jeszcze dostarczone do serwa poprzez wężyk podciśnieniowy.....z niego, jako głównej żyły odchodzą jeszcze mniejsze do innych elementów jak elektrozaworki podciśnieniowe......sprawdź, czy któryś aby nie spadł i podciśnienie w przewodzie głównym się traci.
W ostateczności vaccum może wytwarzać zbyt małe już podciśnienie
_________________ "Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"
|