wujekwaldus napisał(a):
Cytuj:
sprint do 200 km/h trwa obecnie 10,80 s
niewiele gorzej niz ferrari 458 italia...
sa filmiki jak manhart M6 (700 koni) leci rowno z italia a potem przy wyzszych predkosciach ja opierdziela...
Tak, 4.4 v8 biturbo sie udalo BMW. Te auto JEDZIE

jak na taka moc to mnie dziwi te 10.8 do 200, skoro w tescie normalnej M6 F13 wyszlo 11.3. Chyba ze te wszystkie pakiety mocy sprzedawane przez tunerow to sa o kant dupe potluc, albo "wycieki" softow z BMW
http://www.germancarforum.com/community ... 67/page-19AutoBild Sportscars test results - BMW M6 Coupé:
Measured power, torque: 632 hp, 800 Nm
Weight: 1896 kg
0-100 kph: 3,9 s
0-160 kph: 7,6 s
0-200 kph: 11,3 s
Quarter mile: 11,78 s
Flexibility (80-120 km/h) in 5th/6th gear: 4,0 s/5,2 s
Braking (100-0 km/h), warm: 35,6 m
Fastest launch: without Launch Control.
Sachsenring:
1:37,67 min - M6 F13
1:38,66 min - M5 F10
j27 napisał(a):
Obstawiam, że naprawdę JECHAĆ (nie tylko na wprost) będzie dopiero przyszła generacja M6. Zapowiadają, że nowa 7er w wersji bazowej ma ważyć poniżej 1,7t (teraz 1,9t), także chyba w końcu Bmw zacznie na poważnie odchudzać kolejne modele.
ja sie tego jednak zaczynam obawiac, bo silniki jeszcze bardziej sie skurcza z racji utraty masy samochodu. Zobaczycie w nastepnej generacji M5/M6 silniczek 6 cylindrow 3 turbinami + elektryk, a w nastepnej generacji M3/M4 wsadza 4 cylindry + elektryk