BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Cytuj:
Ogłoszenia

BMW umarło. Firma która odtwarza z głośników dźwięk silnika dla mnie jest jak sprzedajna kurtyzana, nie szanująca klientów. Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. To upadek marki. Z tej okazji miesiąc żałoby. [*] Za BMW które kiedys było BMW.


[*] mówiłem już że prawdziwe BMW skończyło się na e36 i e34 :(

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 20:17 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15919
Zabawna poza dźwiękiem jest ... cena 4er :rotfl:

428i/428ix - 176 tys zł/186 tys zł

330i/330ix - 179 tys zł/190 tys zł


428 to 2.0 czyli dużo niższa akcyza, a 330 to 3.0


Dalej
420i/158 tys zł-320i/127 tys zł

420d/175 tys zł/-320d/138 tys zł.

Ceny E92 z września 2008r.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 20:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7254
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Juz takie "oszukiwanie" zaczelo sie w E9X 335 i bodajze 330 gdzie odlaczajac wtyczke w bagazniku odblokowac mozna lewy tlumik na stale przy niskich obrotach a nie jak to ustalilo BMW ze otwiera sie dopiero po przekroczeniu 3000 obrtow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2250
Garaż: było 320d Touring 2004r.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72312
Kiedyś była czysta mechanika, dzisiaj coraz więcej wirtualnej elektroniki, która zabija "ducha" ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
renoraines napisał(a):
Zabawna poza dźwiękiem jest ... cena 4er :rotfl:

428i/428ix - 176 tys zł/186 tys zł

330i/330ix - 179 tys zł/190 tys zł


428 to 2.0 czyli dużo niższa akcyza, a 330 to 3.0


Dalej
420i/158 tys zł-320i/127 tys zł

420d/175 tys zł/-320d/138 tys zł.

Ceny E92 z września 2008r.



Te ceny masz po pierwsze z przed 5 lat a po drugie bardziej pasują mi na e90 niż e92.
Moje auto jest z 2007r i w podstawie kosztowało z tego co pamiętam z konfiguracji jaką mam w dokumentach 160 czy 165tyś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 21:37 
--==Mały==-- napisał(a):
Mam dokładnie takie samo zdanie jak Kyo BMW z dźwiękiem z głośników to pedał nie BMW wiocha i buractwo nie ważne jak by to brzmiało.
Najgorsze,że wiele marek to stosuje nawet Maseratti.
W VAGu mają coś lepszego system,który zmienia dźwięk układu wydechowego i to naprawdę fajnie działa ale nie z głośników.
http://www.youtube.com/watch?v=lM6C32JPGts



Panie, wez pan o maserati nic mi nie mow... DIESLA wypuscili... rozumiesz?! samochod z silnikami ferrari ma DIESLA POD MASKA!!! hehehe mlo nie padlem jak to zobaczylem:)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7254
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
wujekwaldus napisał(a):
Panie, wez pan o maserati nic mi nie mow... DIESLA wypuscili... rozumiesz?! samochod z silnikami ferrari ma DIESLA POD MASKA!!! hehehe mlo nie padlem jak to zobaczylem:)


Multiple tez masz w dizlu a latasz :rotfl:

Masserati ma diesla, Bentley suva, BMW auta elektryczne i dzwiek silnika z glosnikow. Ciesze sie ze wszystkie auta BMW w kazdym segmencie mozna kupic z tylnim napedem, nie liczac elektrykow. Chociaz co raz bardziej promuja naped x drive, przynajmniej w stanach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 21:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
i3 ma naped na tyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 22:16 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15919
--==Mały==-- napisał(a):
renoraines napisał(a):
Zabawna poza dźwiękiem jest ... cena 4er :rotfl:

428i/428ix - 176 tys zł/186 tys zł

330i/330ix - 179 tys zł/190 tys zł


428 to 2.0 czyli dużo niższa akcyza, a 330 to 3.0


Dalej
420i/158 tys zł-320i/127 tys zł

420d/175 tys zł/-320d/138 tys zł.

Ceny E92 z września 2008r.



Te ceny masz po pierwsze z przed 5 lat a po drugie bardziej pasują mi na e90 niż e92.
Moje auto jest z 2007r i w podstawie kosztowało z tego co pamiętam z konfiguracji jaką mam w dokumentach 160 czy 165tyś.

Ceny E92 z września 2008r. i w tym cenniku 165 tys zł kosztowało 325d/3.0/197M. Poza tym na tamte czasy E92 to też był świeży model, mimo tego,ze ceny się tez później zmienialy, ale nikt mi nie wmówi, ze przez ten czas wzrosły aż tyle koszty produkcji, technologii itd., bo wręcz odwrotnie. Pierwszy przykład z brzegu, koszt ''produkcji'' bloku silnika 4 cyl jest niższy czy wyższy niż 6 cyl?
EDIT: Dla porównania ceny również z września 2008 E90: 320i/116 tys zł, 320d/128 tys zł, 325i/149 tys zł, 330i/166 tys zł.
Niższa pojemność, niższa akcyza, a cena pokazuje, ze to kolejna ekologiczna, marketingowa sciema. :)

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Ostatnio edytowano 26 listopada 2013, 22:46 przez renoraines, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 22:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 648
Lokalizacja: Kraków/Monachium
Moje BMW: 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było:
e30 coupe
e36 sedan
e36 coupe
Jest:
e46 coupe
Całe to zmienianie wszystkiego (typoszereg, oznaczenia silników, zmiana serii) jakoś budzi mieszane uczucia... Założe się, że 2.0 > 245 koni nie przeleci nawet 300k bez remontu...
Ten cały downsizing ... wszędzie turbo, bi turbo, sri turbo mnie wogóle nie pasuje :/

_________________
Obrazek
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=118979


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 8590
Lokalizacja: Lublin
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028

04' C200 Kompressor Polift
Podzielam tu w pełni zdanie KYO.
Jeszcze niedawno rozmawialiśmy na temat 428i, nawet robiliśmy sobie konfiguracje kosztów na bmw polska.
No niestety czar prysł, Chyba zostaniemy przy starych ale jarych E46!
:)

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Ostatnio edytowano 26 listopada 2013, 22:38 przez Dżordż, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 22:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
maaaad napisał(a):
Kyokushin, mój podpis masz, i to całkiem na serio


x2 :ok: warto trzymać prawdziwe BMW w garażu, bo będzie tylko gorzej :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 22:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 197
Lokalizacja: Wilanów
Moje BMW: e30
Kod silnika: cośtamB20
To nie wina BMW tylko EU - urzędnicze idiotyzmy lewaków + złośliwość Francuzów i Włochów
Jest dyrektywa która dzieli ilość dwutlenku węgla przez liczbę samochodów danego producenta. Jak taki "średni" samochód pali powyżej normy to koncern płaci karę.
A myśleliście że po co mercedes robi tego idiotycznego smarta? A BMW mini? właśnie po to. Jeden smart + jedno AMG i mieścimy się w średniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 23:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
Najbardziej dziwi mnie to, że największe oburzenie wywołała pierdoła w postaci gadżetu, którą w dodatku bez problemu można wyłączyć. Natomiast sam fakt montowania w modelu 328 - dotychczas słynącym ze świetnych rzędowych "szóstek", silnika R4 nie wywołuje nawet w połowie takiego poruszenia... Po prostu tego nie pojmuje :zabawa:

Czyżby wszyscy ortodoksyjni fani BMW na tym forum posiadali, bądź posiadają przynajmniej silniki R6? To by wyjaśniało sprawę. Być może ja się do takich fanów nie zaliczam, bo miałem przynajmniej dwie be-emki z silnikiem R4. I z całym szacunkiem dla tych swoją drogą bardzo przyzwoitych jednostek, muszę przyznać, iż dźwięk takiego całkiem sprawnego silnika na wysokich obrotach jest tak samo przyjemny, jak mix odgłosu pracującej betoniarki i wiertła udarowego... Sytuacje może chyba tylko podratować dobry wydech i świst turbodoładowania. Gdybym po latach jazdy z silnikiem R6 miał przesiąść się na R4 to podczas ostrej jazdy włączałbym albo głośno dobrą muzykę, albo już wolałbym słuchać tej imitacji, niż tego ponurego jazgotania. Sądzę, że tym tropem poszli również ludzie którzy wpadli na pomysł takiego rozwiązania, choć jest ono niewątpliwie żenujące. Lecz jak już mamy trupa w szafie (w postaci R4 w 328) to może nie dziwmy się tak bardzo ludziom, że postanowili go trochę "upudrować", aby przynajmniej tak bardzo nie straszył. Tak więc sednem problemu nie jest tu gadżet za 5 euro, który jest najwyżej jednym z wielu efektów daleko idących zmian, zapoczątkowanych złem o nazwie "downsizing", z którym to i tak trzeba się będzie w końcu pogodzić.

Natomiast stosowanie takich rozwiązań w autach klasy M5, które posiadają wystarczającą ilość cylindrów i cm3 pojemności pod maską, aby wykrzesać z nich bardzo przyzwoite brzmienie jest debilizmem do potęgi n i w pełni podzielam tu zdanie Kyokushina. Choć na twoim miejscy Kyo ściągnąłbym ten nagłówek, ponieważ zwyczajnie nie sra się we własne gniazdo... A o ile mnie pamięć nie myli to w Audi tez są takie rozwiązania, więc nie jesteśmy pod tym względem ewenementem.

Kyokushin napisał(a):
Trzeba by byc idiotą żeby nabierające na wartości, ostatnie prawdziwe, mityczne, 6 cylindrowe, 328 sprzedać. :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Wypraszam sobie! :rotfl:

j27 napisał(a):
Co prawda to F30/31 ale widać, że poczciwym manualem da się lepsze czasy wykręcić w 2.0biturbo niż supernowoczesnym 8 biegowym automatem :cwaniak:


To najpierw spróbuj wsiąść do 328 E46 i wykręcić przynajmniej te 6.8 sek. do 100km/h to wtedy pogadamy ;)

j27 napisał(a):
jak n55/54 wychodziło to też była panika - Panie jak to się będzie psuć, itd., a to najlepszy od lat silnik beemki.


N54 to problematyczne silniki. Na amerykańskich forach aż roi się od opisów problemów, głownie z układem zasilania.

wujekwaldus napisał(a):
Minelo 10 lat a E60 z 2003 roku wciaz jezdzi i niektore egzemplarze maja sie dobrze, wymienia sie czesci eksploatacyjne tylko.


Nie byłbym taki pewien czy tylko eksploatacyjne...

Hakelbery napisał(a):
Juz takie "oszukiwanie" zaczelo sie w E9X 335 i bodajze 330 gdzie odlaczajac wtyczke w bagazniku odblokowac mozna lewy tlumik na stale przy niskich obrotach a nie jak to ustalilo BMW ze otwiera sie dopiero po przekroczeniu 3000 obrtow.


Żadne to oszukiwanie. BMW to nie Honda Civic żeby miało pierdzieć wydechem na wolnych obrotach.

Hakelbery napisał(a):
Chociaz co raz bardziej promuja naped x drive, przynajmniej w stanach.


Fakt. Tam lubią X-drive i 4matic, dużo tego jeździ. Oni są przestraszeni nawet jak trochę deszczu spadnie. Jakkolwiek na Polskę chętnie bym przytulił takie X-drive. Raz, że ułatwia życie, a dwa, że nie będzie mnie byle burak w Audi z Quattro zostawiał pod światłami w tyle na mokrej nawierzchni... :/

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Ostatnio edytowano 27 listopada 2013, 00:43 przez Zakov328, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 23:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 197
Lokalizacja: Wilanów
Moje BMW: e30
Kod silnika: cośtamB20
;0Pogodzić? Nie sądzę. To chwilowa moda - Niemcy rosną w siłę i podobne głupoty zostaną zniesione, trzeba tylko trochę cierpliwości :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 26 listopada 2013, 23:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Hakelbery napisał(a):
Juz takie "oszukiwanie" zaczelo sie w E9X 335 i bodajze 330 gdzie odlaczajac wtyczke w bagazniku odblokowac mozna lewy tlumik na stale przy niskich obrotach a nie jak to ustalilo BMW ze otwiera sie dopiero po przekroczeniu 3000 obrtow.


Przecież w E36 328i już było otwieranie drugiej rurki powyżej 3500 bodajże...

Ogólnie na znak protestu chyba wstawię gołe rury w swoim E30 wychodzące pod drzwiami. I strasznie będę odcinał pod salonem BMW.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 02:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Hahaha ale beka. :rotfl:

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 04:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7254
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Zakov328 napisał(a):
j27 napisał(a):
jak n55/54 wychodziło to też była panika - Panie jak to się będzie psuć, itd., a to najlepszy od lat silnik beemki.


N54 to problematyczne silniki. Na amerykańskich forach aż roi się od opisów problemów, głownie z układem zasilania.


nie do konca prawda, w N54 byla akcja przywolawcza na pompe paliwa i na turbo, co bylo wymieniane na gwarancji i BMW ja przedluzalo. Sam silnik wytrzymuje do 500 koni. N55 juz nie mial tych problemow i z powodzeniem od 2009 jest montowany w seri 1,2,3,4,5,6,7 X3, i X5 ;)

Zakov328 napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Juz takie "oszukiwanie" zaczelo sie w E9X 335 i bodajze 330 gdzie odlaczajac wtyczke w bagazniku odblokowac mozna lewy tlumik na stale przy niskich obrotach a nie jak to ustalilo BMW ze otwiera sie dopiero po przekroczeniu 3000 obrtow.


Żadne to oszukiwanie. BMW to nie Honda Civic żeby miało pierdzieć wydechem na wolnych obrotach.


no nie wiem czy to jest pierdzenie

https://www.youtube.com/watch?v=PWOdWG85d9E

Zakov328 napisał(a):
Hakelbery napisał(a):
Chociaz co raz bardziej promuja naped x drive, przynajmniej w stanach.


Fakt. Tam lubią X-drive i 4matic, dużo tego jeździ. Oni są przestraszeni nawet jak trochę deszczu spadnie. Jakkolwiek na Polskę chętnie bym przytulił takie X-drive. Raz, że ułatwia życie, a dwa, że nie będzie mnie byle burak w Audi z Quattro zostawiał pod światłami w tyle na mokrej nawierzchni... :/


No to prawda jak spadnie deszcz to jezdza duzo ostrozniej i wolniej, Ja nie kupilbym BMW z Xdrive no chyba ze serie 7 albo X


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 08:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 468
Lokalizacja: Piła
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N46B20
Potanieją te pierdzące głośnikami R4, R3 czy co tam jeszcze wymyślą, Helmutom się znudzi, wypchną na złom (znaczy do Polski i dalej na wschód) i na forum zaroi się od tematów z zestawami pierdów do ściągnięcia, a dział Car Audio zyska podforum "Mechanika Akustyczna".

Zresztą wszelkie "BMW skończyło się na ..." są bezcelowe. Każdy wie, że ostatnie prawdziwe BMW to było E30 328i na wąskim moście. Lampie. Moście. Do diabła, nigdy nie wiem na czym, wąska to ma być kobieta, a nie samochód.

_________________
Nie biegaj za stadem.

3.6 litra i 249 KM łącznie.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 428ix test
PostNapisane: 27 listopada 2013, 08:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Jak będzie można wrzucić dzwięk M20B20 to ja jestem kupiony :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 208 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL