Przyszedl czas na zmiany

Jako, ze zaistniala potrzeba zmiany na wieksze auto, a wiec jakis kombiaczek. Jaki - to może nie będę wymienial marki, bo jeszcze bana na forum dostane

, ale po przemyśleniach, ze Zycie jest tylko jedno - na szczescie wszystko dobrze się skończyło

.
Wybór padł na e39 w Touringu, i dosc szybko napatoczyl mi się przed oczka ciemnoniebieskie / granatowe 523i w automacie i kilkoma „uprzyjemniaczami”, których konieczność posiadania nie była dla mnie kluczowa – a tym samym zakup przyjemniejszy
Zawsze chciałem spróbować, „jak to jest tak dluzej poobcowac z automatami”. Musze przyznac , ze jestem pozytywnie zaskoczony i … zauroczony nawet. Wiem Frank, wiem Boogie – nie poszaleje. To nie to samo co 4litrowe V8 w manualu. Ale w zasadzie z mojego zalozenia nie mialo nim być. Wiekszosc czasu spedzam w miejskiej dżungli, a to jest niezla rzecz na zmeczenie, odpoczynek po 10h stresu w pracy

itp. Kickdown dziala wysmienicie, dźwięk mnie doprowadza do szaleństwa

- niestety, musze uchylac okna aby doznania były pelniejsze

Wkreca się pieknie na ~5,5k rpm, zmiana biegow jest plynna i niemal niezauwazalna. Wyciszenie tego autka oraz komfort jazdy rzuca na kolana moje byle, kochane e36 vel „spartan”
Banan z ust nie schodzi mi do dzisiaj
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Koniec gadania. Czas na fakty.
Model: BMW 523iA Touring
Silnik: M52TU
Pojemnosc: 2.5l
Moc: 170KM
Moment: 245Nm
Poza gosciem, który je sprowadzil - autko mialo 2 wlascicieli w DE.
Ponadto, jako bonus:
291 LM RAD/KREUZSPEICHE
320 MODELLSCHRIFTUNG ENTF.
339 SHADOW-LINE
413 GEPECKRAUMTRENNETZ
456 KOMFORTSITZE ELEKTR.
494 SITZHEIZUNG
500 SCHEINW. WASCHANL.
508 PDC
522 XENON LICHT
534 KLIMAAUTOMATIK
540 LEDERLENKRAD MIT MULTIF.
555 BOARDKOMPUTER
629 AUTOTELEFON MIT KARTE
970 BUSINESSPAKET
Ponizej fotki. Mam nadzieje, ze wam sie spodoba
Miejsce pracy / odpoczynku
