BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 18:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39]Bmw Pali na zimnym, Pompa paliwa
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 16:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39
Witam mam wielki problem. Jestem po przekładce budy z diesla na benzynę(Tamta buda była nic nie warta). Mianowicie to Pompa paliwa mi buczała po przekładce pojeździłem trochę i samochód mi stanął. Wymieniłem drugą pompę wyjeżdżam od mechanika 5m i mi zgasł więc został dalej u niego. Wymienił mi jakieś rurki od pompy i mówił że jak dalej tak będzie to mam przyjechać do niego bo mówił że z lewego zbiornika nie przelewa się na prawy zbiornik i pompa nie dostaje paliwa. Samochód ma w gazie dlatego też przy zimnym silniku auto pali rogrzeje się do 90 stopni i potem nim nie ruszę tak jak by paliwa nie było załączam na gaz i jedzie normalnie. Tylko jak wpadnę mocniej w zakręt to trochę przerwie umiarkuje się i dalej jedzie normalnie. jaka może być przyczyna ? Kolega mówił żebym przeczyścił bak i drugą pompę załozył bo w baku może być syf. Co o tym myślicie ?>?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bmw Pali na zimnym, Pompa paliwa
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 19:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 55
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
Jedź do tego mechanika. On ma najprawdopodobniej rację. Do sprawdzenia są małe 2 oringi. Jeden uszczelniający połączenie rurki czarnego kosza(w którym umocowana jest pompa) z dużym jasnym koszem, w który wsuwa się na zatrzaski ten czarny koszyk z pompą.
Drugi, to na połączeniu rurki ciśnieniowej z pompy strumieniowej(z lewej połówki zbiornika-za kierowcą) znów z dużym jasnym koszem.
W tym drugim przypadku zatrzask może wyskakiwać i pompa strumieniowa może nie dzialać.
Oba oringi powinny być pasowne i dobrze uszczelniać. Nie wystarczy tylko to, że są i jest Git. One mają wytrzymywać ciśnienie.
Jeśli tego nie doprowadzisz do porządku, to kup kilka pomp na zapas.
Kolory koszy podałem na podstawie swojego bmw.
Pompa nie może zasysać powietrza, bo bardzo szybko i niespodziewanie zdechnie.

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL