Boogie napisał(a):
ale założe się, że kiedy przebieg wzrasta, i lata użytkowania auta również, i te lata są bardzo ważne w tej sytuacji, to ten współczynnik ilości hamowań do przebiegu jakoś tam sie ustala....
na pewno... przykład z monetą dobry, choć nie można wykluczyć, że na 10 rzutów będzie 10 orzełków

W przypadku samochodów, przebiegów i wciskania stopu, to jednak sądzę, że należałoby ustalić pewne widełki, np. jeśli to jest 1,8, to np. 1,6-1,7 lub inne i taki przebieg i potem można by wyznaczyć, że z jakimś tam dość wysokim % (np. 99,5%) ustalić, że przebieg jest autentyczny lub nie... Jakby zebrać tak jak
Boogie mówi, ileś danych na ten temat, to można by z palcem taki wzór wyznaczyć, żeby sobie sprawdzać.
Owszem, jedni jeżdżą po mieście, inni autostrady, jeszcze inni po górach itd. i różnie klikają stopy, ale mimo wszystko da się to wyznaczyć. Z tego samego powodu, że różny mają styl, to się ustala wytrzymałość skrzyni biegów - ten, co jeździ głównie w mieście, będzie więcej korzystał z 3 biegu, niż ten, co napiera 100km dziennie autobahnem, a mimo to, tak samo mają policzone skrzynie ("żywotność skrzyni" przy jeździe na każdym biegu jest indywidualnie ustalana).