BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Bauer napisał(a):
Telefony wyłącza się z powodu silnego pola elektromagnetycznego powstającego przy logowaniu czy też próbach logowania.
Postawcie sobie logujący się telefon przy głośnikach, jest charakterystyczny dźwięk - pole elektromagnetyczne. A teraz wyobraźcie sobie 200 takich telefonów. Samolot to jedno wielkie urządzenie elektroniczne, pełno urządzeń które w skutek złego pola elektromagnetycznego zaczyna źle działać :)

Kiedyś było o tym w Mitach ;) i jest to bzdurą,a zapobiegawczo każą wyłączyć, bo jak by miało coś wariować to by odbierali telefony,bo jeden wyłączy a drugi gada przy lądowaniu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 20:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
Ja codziennie pracuję z nadajnikami, bo codziennie je robimy. I komórka zawsze wpływa źle na łączność z odbiornikiem.
Nie mam kompletnie pojęcia o tym jak zbudowany jest samolot. Jeśli kabina jest w jakiś sposób odizolowana to faktycznie działania te są prowadzone raczej zapobiegawczo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 20:43 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
greg27 napisał(a):
Ok Boogie.Ja wiem,że to kawałek oceanu jest.Ale żyjemy w XXIw.To nie jest era trójkąta bermudzkiego gdzie samoloty znikały.Teraz za przeproszeniem pójdziesz się wysrać i Cię namierzą a tutaj samolot z 300 osobami znika i nikt go nie może znaleźć przez tak długi czas.Ja tam nad tym za bardzo się nie rozwodzę ale ta sprawa mnie zastanawia.

Wiesz, ale to taki troche komiksowe podejście...
Bo pomimo techniki i inwigilacji, dalej jak ktoś chce/potrafi to jest nie do odnalezienia w obszarze normalnie zaludnionym, a zbrodnie popełniane przez służby wywiadu są niemożliwe dalej do wykrycia sprawcy itp. itd.
Zrób sobie zbliżenie na google maps żeby widzieć kształt auta, i przeciągaj w tym zbliżeniu mape z Polski do Hiszpani, zobaczysz jakie będziesz miał wrażenia. A potem jeszcze raz to sami, ale 200m obok, i tak aż pokryjesz obszar równy obszarowi do przeszukania. Skala skala, i jeszcze raz skala.

Bauer napisał(a):
Jeśli na trasie przelotowej będą BTSy na tyle często, że nie będzie urywało, to spokojnie możesz lecieć i 300 / h .
Wiesz chyba jaka jest prędkość fali radiowej ?

Nie o to chodzi w tym punkcie....
Prędkość fali radiowej brzmi fajnie, ale przy częstotliwościach GHz, jest inna skala tej prędkości.
Dana komórka ma przydzielona jedną konkretną szczeline czasową, w czasie której dostaje ona sygnał, obrabia go powiedzmy, i odsyła swój własny do BTS.
I słaby zasięg oznacza, że odległość do BTS jest za duża - (raptem kilometr np.) i ten sygnał na fali radiowej nie nadąża polecieć i wrócić w danej szczelinie czasowej, nie wyrabia się, jest za wolny można powiedzieć, żeby nadążyć obrócić w te i we wte na tym dystansie paru kilemetrów.
BTS w mieście ma mniejszy zasięg odległościowy, bo ma więcej szczelin czasowych, czyli więcej komórek obsłuży. Przy trasach jest odwrtonie, mniej szczelin ale dłuższych, czyli mniej komórek do obsłużenia, ale z większej odległości od BTS.
I teraz, jeśli ta komórka jeszcze porusza się 250 km/h w kierunku od BTS, a może być to BTS różny - miejski, przy trasie etc. to ta prędkość i zmiana lokalizacji wpływa na możliwość mieszczenia się w nadanej szczelinie czasowej w uproszczeniu (telefon oprócz samej rozmowy przesyła i otrzymuje jeszcze wiele dodatkowych danych diagnostycznych i innych typu jak ma szyfrować, jaka moc sygnału, jaką ma szczeline do dyspozycji i o jakiej dugości).
Ten właśnie problem wystepuje w TGV, z którego w normalnej sytuacji nie da sie gadać przez komórkę. Stąd piko BTS w pociągu i specjalne stacje przy trasie.
Jak ktoś ma jak, to może zrobić test rozmowy przez komórkę powyżej 200, ja robiłem i ogólnie powyżej 200 zaczyna rwać połęczenie.


Nightfox napisał(a):
Kiedyś było o tym w Mitach i jest to bzdurą,a zapobiegawczo każą wyłączyć, bo jak by miało coś wariować to by odbierali telefony,bo jeden wyłączy a drugi gada przy lądowaniu.

Nikt nie powie wprost, że reguły bezpieczeństwa stosowane stosunku do plebsu czy tam chołoty albo jak tam nazwiemy szary lud, są zawsze robione na wyrost w i prosty sposób. Zresztą to samo sie tyczy obsługi technicznej aut....

Jakby komórka była naprawde niebzepieczna, to właśnie by była zabierana na wejściu, i oddawana po locie.....

Założe się, że chodzi o to, że jak urządzenie jest wyłączone, to nikt nie bawi się nim, więc laptop, komórka, tablet itd. ląduje w torbie, w schowku etc.
Nikt nie powie łosiowi - jak coś nie wyjdzie przy lądowaniu, to ten tablet wypadnie ci z ręki jak pocisk, rozpołowi czaszkę kolesia trzy rzędy dalej, a potem rykoszetem dwie kolejne osoby pozbawi części twarzy, a my, linia lotnicza, potem za ciebie łosiu będziemy musieli płacić pare milionów dolców odszkodowania....
Niestety, ale taki life....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 27 marca 2014, 20:55 przez Boogie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
Boogie napisał(a):
Nie o to chodzi w tym punkcie....
Prędkość fali radiowej brzmi fajnie, ale przy częstotliwościach GHz, jest inna skala tej prędkości.


To mnie rozbawiłeś :D ale kij tam i tak Cię lubię :)
Fala radiowa o ile mi wiadomo to fala elektromagnetyczna czyli coś zbliżonego do prędkości światła :)
W sieci GSM normą są opóźnienia i nie wynika to z tego, że obróbka jest wolna, bo trwa jakieś części sekudny. Jest to tak jakby buforowanie. Stąd jest opóźnienie. W przypadku słabego zasięgu jest bardzo wysoka kompresja, bo stacje starają się utrzymać połączenie - stąd straty w jakości połączenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 21:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Bauer napisał(a):
Fala radiowa o ile mi wiadomo to fala elektromagnetyczna czyli coś zbliżonego do prędkości światła

ależ jak najbardziej prędkość światła :)
Tylko mówimy o prędkości działania telefoni komórkowej
I dla zobrazowania:
prędkość fali = 300 000 km/s czyli w ciągu sekundy prawie 8 razy okrąża ona ziemię.
A przy częśtotliwości pracy czegoś tam = 2 GHz (UMTS 1,8 GHz i 2,4 GHz) - znaczy 2 miliardy razy na sekunde coś się tam dzieje, w jednym takcie zegara takiego działającego systemu fala elektromagnetyczna lub światło, przebywają drogę 15 cm

Szczeliny czasowe nie są poobsadzane dokładnie tak gęsto jak te 2GHz, ale nawet jeśli będą w 100 krotnie mniejszej rozdzielczości niż częstotliwość pracy systemu, to i tak światło przeleci wtedy 15m.... to są tematy bardzo osobliwych zjawisk i prawie podróży w czasie hehe
Biorąc pod uwagę że system nie jest doskonały i że w czasie rozmowy komórka fizycznie więcej nie wysyła danych rozmowy niż wysyła, bo rozmowa podlega kompresji, i jest jeszcze wiele innych kwestii odnośnie sposobu w jaki telefon odbiera dane z BTS i sie konfiguruje pod niego, to szybkie przemieszczanie komórki uniemożliwia prowadzenie rozmowy.

Już dawno ktoś powiedział, że komórki są obecnie najbardziej zaawansowanymi technologicznie urządzeniami dla ogółu, z którego to zaawansowania ludzie nie zdają sobie raczej sprawy.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 21:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Mam nagrany film jak Gruzin odbiera tel i rozmawia przez głośnomówiący 1 minutę przed lądowaniem.
Nie mam pojęcia ile samolot ma wtedy km/h Przy lądowaniu podają 270km/h,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2102
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
Ja widziałem na filmie jak IRON MAN leciał z prędkością dźwięku i gadał z murzynem przez zestaw głośnomówiący :P

Ustalamy fakty:
-złota nie było
-ludzie wyparowali
-samolot wyparował
-telefony są pewnie pod wodą i nie można ich namierzyć (chyba, że ktoś włożył telefon do woreczka "JAN NIEZBĘDNY")
-przez telefon nie można gadać, bo nie można :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Boogie napisał(a):
Biorąc pod uwagę że system nie jest doskonały i że w czasie rozmowy komórka fizycznie więcej nie wysyła danych rozmowy niż wysyła, bo rozmowa podlega kompresji, i jest jeszcze wiele innych kwestii odnośnie sposobu w jaki telefon odbiera dane z BTS i sie konfiguruje pod niego, to szybkie przemieszczanie komórki uniemożliwia prowadzenie rozmowy.


Tak, w GSM jest hard handover, w UMTS juz jest soft- i to troche ulatwia bo mozna byc polaczonym z kilkoma stacjami bazowymi na raz itp.

W szczegolach, pierwsze z brzegu:

Cytuj:
We analyze how to speed-up handover in GSM and UMTS. There are several reasons to speed up handovers. On one hand these systems face problems with high-speed users, e.g. those moving in a high-speed train. This is important because the European railway organization decided to use GSM as their communication system for signaling and train control. As GSM was designed for speed up to 250 km/h there are problems with handovers and cell camping for higher speed. As the passengers in the train are going to communicate via UMTS the handovers of UMTS have also to be speed up. On the other hand it is known that there are security problems in GSM authentication that also weaken UMTS when having handovers between both systems. Therefore it is proposed to have an additional authentication just before the handover from UMTS to GSM. We analyzed how and how much time can be saved and show that we can also make use of the network topology to integrate additional authentication to secure the communication for example between the dispatcher and the train


Szczegoly w linku ale musicie miec dostep: http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleD ... er=1651743

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tomek napisał(a):
Tak, w GSM jest hard handover, w UMTS juz jest soft- i to troche ulatwia bo mozna byc polaczonym z kilkoma stacjami bazowymi na raz itp.

Tomek, nie można być połączonym na raz z kilkoma stacjami, bo to przeczy idei systemu.... telefon jest prowadzony przez stacje, przez sieć, i jest przełączany, jest totalnie posłuszny sieci (stąd możliwie jest szpiegowanie go w prosty sposób urządzeniem IMSI catcher) łącznie z tym że przestaje kodować rozmowe jak stacja sobie tego zażyczy.
Telefon komunikuje sie wyłącznie z jedną stacją naziemną w danej chwili, i ta ważna dana gdzie on jest (baza danych w punktach sieci BSC i MSC), stanowi klucz, żeby potem go wywołać w razie połączenia przychodzącego.
Telefon na bieżąco mierzy sygnały ze wszytskich stacji bazowych które do niego docierają, i te dane pomiarowe wysyła do stacji z którą aktualnie pracuje. Ta dana w połączeniu z faktami, jaką mocą telefon ma nakazane nadawać żeby nie było przesłuchów do sąsiednich kanałów, jaki kodek ma aktualnie zlecony do stosowania, czy ma przydzielone pełną ramkę w szczelinie, czy pół ramki, decydują w sumie, czy przełączyć telefon do innego BTSa. Telefon sam tu nic nie może, i chociaż odbiera sygnały z dziesiątków innych stacji naziemnych, różnych operatorów, to komunikuje się tylko z jedną która go wpuściła na swoje zasoby.

Pogrzebałem troche z ciekawości, i ograniczenie prędkości dla terminala w UMTS wynosi 130 km/h !! hehe masakra dla stacji w systemie miejskim powiedzmy, które mają zasięg paru kilometrów.
A piko stacje w centrach handlowych, dworcach, które mają zasięg parudziesięciu metrów, i obsługują dużą liczbę rozmów, mają ograniczenie prędkości 10 km/h :) czyli jak ktoś sie przebiegnie z telefonem, to się urwie połączenie hehehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Tu ten film :P koleś kończy rozmowę jak samolot się zatrzymuje.
http://youtu.be/ATQMf6wfzPs

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 27 marca 2014, 23:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Boogie napisał(a):
Tomek, nie można być połączonym na raz z kilkoma stacjami, bo to przeczy idei systemu.... telefon jest prowadzony przez stacje, przez sieć, i jest przełączany, jest totalnie posłuszny sieci (stąd możliwie jest szpiegowanie go w prosty sposób urządzeniem IMSI catcher) łącznie z tym że przestaje kodować rozmowe jak stacja sobie tego zażyczy.


To jest juz inna warstwa. Sama transmija moze byc utrzymywana np. z dwoma stacjami jednoczesnie. Zobacz jak dziala CDMA.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 00:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tomek napisał(a):
To jest juz inna warstwa. Sama transmija moze byc utrzymywana np. z dwoma stacjami jednoczesnie. Zobacz jak dziala CDMA.


nie rozumiem....
CDMA to sposób realizacji wielodostępu do pasma/łącza radiowego i ona nie ma nic wspólnego z architekturą i logiką działania sieci komórkowej... chyba że jakiś skrót myślowy zrobiłeś, to objaśnij szerzej....
Gdybyśmy dopuścili niepewność informacji pod którą stacją bazową dana komórka jest w sieci, to w przypadku połączeń przychodzących dochodziłoby to niepotrzebnego zużycia energii i zaśmiecania łącz.

Nightfox napisał(a):
Tu ten film koleś kończy rozmowę jak samolot się zatrzymuje.
http://youtu.be/ATQMf6wfzPs

Według mnie jedyna opcja że to było możliwe jest taka, że samolot ląduje na odludziu w kraju o dominującej sieci starego typu 900MHz, i ten obszar obsługują stacje o zwiększonym zasięgu, ale zmniejszonej przepustowości czyli wydłużonych szczelinach czasowych, i tylko tym sposobem powyżej 250km/h mógł prowadzić rozmowe człowiek

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 02:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Boogie napisał(a):
CDMA to sposób realizacji wielodostępu do pasma/łącza radiowego i ona nie ma nic wspólnego z architekturą i logiką działania sieci komórkowej... chyba że jakiś skrót myślowy zrobiłeś, to objaśnij szerzej....
Gdybyśmy dopuścili niepewność informacji pod którą stacją bazową dana komórka jest w sieci, to w przypadku połączeń przychodzących dochodziłoby to niepotrzebnego zużycia energii i zaśmiecania łącz.


W CDMA moze nadawac/odbierac kilka stacji bazowych jednoczesnie (oddzielne komorki albo oddzielne sektory w tej samej komorce) i wszystkie one kontroluja moc nadawania. Dopiero na poziomie sieci zachodzi decyzja ktore ramki przekazywac do dalszej transmisji.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 06:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 12
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Ja słyszałem plotki jakoby samolot miał się odnaleźć w Sosnowcu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 07:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 3258
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Klekot M47
Obrazek

_________________
Moje BMW e46 Touring 99" - Fafik_____________________________________________Grosz do grosza... :)
///podpis niezgodny z regulaminem
Hobby: Sutenerstwo, kontrabanda, tkwienie po uszy w "układzie", notoryczna współpraca z WSI ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 08:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Malaysian 777... SMOLEŃSK KU... !!!

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 10:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Boogie napisał(a):
Według mnie jedyna opcja że to było możliwe jest taka, że samolot ląduje na odludziu w kraju o dominującej sieci starego typu 900MHz, i ten obszar obsługują stacje o zwiększonym zasięgu, ale zmniejszonej przepustowości czyli wydłużonych szczelinach czasowych, i tylko tym sposobem powyżej 250km/h mógł prowadzić rozmowe człowiek

W sumie to odludzie i Lotnisko. Kutaisi-Gruzja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 16:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Tomek napisał(a):
W CDMA moze nadawac/odbierac kilka stacji bazowych jednoczesnie (oddzielne komorki albo oddzielne sektory w tej samej komorce) i wszystkie one kontroluja moc nadawania. Dopiero na poziomie sieci zachodzi decyzja ktore ramki przekazywac do dalszej transmisji.


A możesz podać jakieś większe objaśnienie tego co piszesz ? źródło ?
Co to znaczy na pozomie sieci ? BSC decyduje ??? Jaki jest algorytm autoryzacji terminala w wielu BTSach na raz?
Bo dalej piszesz obok tego czym jest właściwie CDMA, które właśnie wręcz pomaga w tym, by telefony pracujące na tych zamych zakresach częstotliwości obok siebie w przylegających komórkach sieci, mogły pracować bez uniemożliwiania pracy innym telefonom zalogowanym na sąsiednim BTSie.
To że sygnał z komórki dolatuje do 50 BTSów to nie jest transmisja, bo wydaje mi się, że się mylnie tak to opisujesz. Sygnał dolatuje, ale po pierwszych bitach jest identyfikowany jako nie ten który pochodzi z atoryzowanej komórki i nie jest dalej przetwarzany (pomijając już że inny BTS nie dałby rady odkodować takich wysyłanych mu danych).
Nie wiem co ma do tego (W/CD)CDMA które zwiększa jakość ochrony dostępu do transmisji i obniża wpływ zakłóceń na transmisje.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 17:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Poszukaj sobie opisów IS-95 Qualcomma.

Tu z kolei jest przystepnie opisane bez wchodzenia w szczegoly na czym polega Active Set i komuniakcja UE z kilkoma Node-B w UMTS: http://www.radio-electronics.com/info/c ... andoff.php

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zaginiony Boening 777, czy raczej niewygodna prawda?
PostNapisane: 28 marca 2014, 19:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
ok, dzięki za ten link,
ale Tomek, już pomijam że wstawiasz IS-95 sieć drugiej generacji CDMAOne która jest w użyciu mniej niż 0,5% operatorów na świecie, a która przegrała z GSM,
to przecież ten handover 2G->3G ->2G to czynność przełączenia terminala między sieciami o danym standardzie np. czy BTS w czasie przemieszczania się. Tak jak w tym wcześniejszym linku odnośnie przełączeń przy liniach szybkich kolei. Ale to nie jest permanentny stan pracy,transmisji, a proces chwilowy. Rozumiem że ma być on przeprowadzony w sposób płynny bez zrywania połączenia i w związku z tym powstaje temat współgrania dwóch BTS w pewnej chwili, jak w tym soft, ale to proces chwilowy która im szybciej sie skońćzy tym lepiej dla sieci.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL