BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] M20B25 przerywa silnik
PostNapisane: 31 października 2007, 20:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Dostałem od kolegi na przechowanie 325 i problem jest tylko taki że auto gdzieś gubi masę tzn w ogóle nie chciało odpalać i został założony tymczasowy kabel od kolektora ssącego do kielicha, samochód odpala ale podczas jazdy czasem przerywa i gaśnie :kwasny: Może ktoś by mi pomógł zloklizować wszytskie połączenia masy w E30 B25 najlepiej jakieś fotki cyknąć to posprawdzam i je przeczyszczę co by kolega po poworcie mógł się odrazu delektować jazdą :P

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Ostatnio edytowano 3 listopada 2007, 11:13 przez MAJSU_old, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 20:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: Krusin
główna masa silnika podłączona jest w tym modelu od podłóżnicy ze strony kolektora wydechowego do łapy mocowania silnika z tej samej strony

_________________
Rafalindo 750iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 22:46 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Rafał 750iL napisał(a):
główna masa silnika podłączona jest w tym modelu od podłóżnicy ze strony kolektora wydechowego do łapy mocowania silnika z tej samej strony

To zależy jeszcze od rocznika :P

Innym punktem masowym jest lewa strona auta....także z punktu na podłużnicy pod obudową filtra oleju do misy olejowej. :D

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 23:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
robertbmw napisał(a):
Rafał 750iL napisał(a):
główna masa silnika podłączona jest w tym modelu od podłóżnicy ze strony kolektora wydechowego do łapy mocowania silnika z tej samej strony

To zależy jeszcze od rocznika :P

Innym punktem masowym jest lewa strona auta....także z punktu na podłużnicy pod obudową filtra oleju do misy olejowej. :D


Kurde a jakieś fotki może ? Znalazłem dwie masy: odrazu w bagażniku przy akumlatorze przykręcana do ścianki i drugą przykręcaną pod maską do prawego kielicha, ta masa przy podłużnicy nie jest podpięta i niewiem gdzie by mogła iść, do łapy też podpięta nie jest...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2007, 23:47 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Właśnie od góry w pobliżu miejsca gdzie jest wkładany czujnik poziomu oleju w misce powinno być miejsce do przykręcenia masy, ale pod warunkiem, że i na podłużnicy także taki punkt się znajduje. Jeżeli nie ma na podłużnicy po lewej stronie, to rozejrzyj się po prawej stronie jak kolega wyżej pisał.

W zależności od typu alternatora, był dodatkowy przewód łączący obudowę alternatora z podstawą alternatora na bloku....taki króciutki. Spotykałem rozwiązania, gdzie nawet i tu przykręcano główny przewód masowy na silnika z karoserii. Niektórzy zdolni przykręcali ją nawet do jednej ze śrub mocujących łapę silnika do bloku z lewej strony.

Przyjrzyj siętakże, czy nie ma przypadkiem dwóch nakrętek na łapie silnika poprzez które przykręcona jest poduszka silnika....tu także bywa przykręcana masa.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2007, 06:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
U mniw w E24, też podejżewałem masę, auto przerywało podczas jazdy. Może w tej E30 jest podobnie. Może poprawienie jednej masy zaoowocowało poprawą ale może być błacha sprawa: Przekaźnik od pompy lub główny. u mnie cykał, działał i pięknie, ale czasem gubił połączenie - zużyty. Podmień przekaźniki przy puszce z tymi ze swojej E28. Jeden jest inny od wszystkich - i tego musisz wziąć ze swojej , drugi lub drugi i trzeci są "chyba" standartowe ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 10:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Już niewiem co to... Posprawdzałem i przeczyściłem masy ale wychodzi że to chyba nie to, samochód jedzie normalnie i nie przerywa dopóki się nie nagrzeje, po osiągnięciu optymalnej temperatury zaczyna przerywać a na postoju gaśnie i nie da się go odpalić tzn rozrusznik normalnie kręci samochód odpala odrazu obroty podskakują do 1tyś po czym opadają w dół z potknięciem i silnik gaśnie chyba że go się trzyma na gazie to wtedy chodzi ale jak tylko gaz się puści bach i gaśnie... cóż takiego mu dolega ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2007, 15:13 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza i zerknij w okrągłą kostkę pod kolektorem ssącym, która łączy instalację elektryczną na wtryskach z instalacją elektryczną silnika. Często dostaje się tam woda i robi swoje.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 12:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Wody w tym złączu niema, układ szczelny... gaśnie i przerywa po nagrzaniu dalej :/ Dzisiaj zmierzyłem miernikiem czujnik temperatury i wyszedł opór 5,40 przy +5 stopniach a w moim B20 4,80.. to prawidłowe wartości ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 19:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
dużej odchyłkii niema a żeby gasł silnik. mysle ze to nie to.
ale proponuje sprawdzić opornosc na dwuch czujnikach po rozgrzaniu się silniczków do temperatury kiedy e30 gaśnie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 22:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
esiue30 napisał(a):
dużej odchyłkii niema a żeby gasł silnik. mysle ze to nie to.
ale proponuje sprawdzić opornosc na dwuch czujnikach po rozgrzaniu się silniczków do temperatury kiedy e30 gaśnie


No może jeszcze tego spróbuję... a niema ktoś innych pomysłów co to może być ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL