BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Przednie zawieszenie - uklad kierowniczy
PostNapisane: 6 listopada 2007, 13:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
JoŁ !

Szykuje sie wlasnie do drenażu kieszeni, chce wymienić z jak najlpeszym skutkiem elementy ukladu kierowniczego - koncówki, tuleje etc.

Ktoś może wymienić jakie elementy można wymienić ?

Grzebie po katalogach na stronach, ale nazewnictwo nie jest precyzyjne w ogóle - znaczy koncowka nie wiadomo czy środkowa, czy wewnętrzna, lewa, prawa.
Jakieś tulejki, gumki.... :zdziwko:

Chce po prostu raz wymienić wszytsko, nie bujać sie potem z jakimiś dodatkowymi wymianami, bo o czymś nie wiedzialem, albo nie wiedzieli mechanicy.....

pozdro!

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 13:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
No cóż więc tak:

Górny wachacz
Dolny wachacz
Łączniki stabiliztora
Gumki stabilizatora ( te które go trzymają )
Drążki kierownicze
Drążek kierowniczy główny
Tuleja ramienia drążka kierowniczego

Niewiem jak tam amorki ale mozna jeszcze sprawdzić łożyska mocować amortyzatora oraz odboje amrotyzatora no i może w samej przekładni kierowniczej sprawdzić czy niema żadncyh luzów.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 13:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Majsu, laski swojej, doczytaj com napisal.

Co to znaczy drążki kierownicze ?
Nie chce kupować calych elementów na nowo....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 6 listopada 2007, 13:56 przez Boogie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 14:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
Majsu, laski swojej, doczytaj com napisal.

Co to znaczy drążki kierownicze ?
Nie chce kupować calych elementów na nowo....

:zdziwko: ja też tak zrozumiałem twój post ,że chcesz aby
Boogie napisał(a):
Ktoś może wymienić jakie elementy można wymienić ?
:szok:
Więc oco ci tak naprawdę chodzi?????

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 14:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Ok, nie wiem w takim razie jak napisać....

No jak w temacie, chodzi tylko wylacznie o zakonczenie ukladu kierowniczego.
Nie wymienialem jeszcze tych elementów, a opisy są nieprecyzyjne....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
No jak w temacie, chodzi tylko wylacznie o zakonczenie ukladu kierowniczego.
Nie wymienialem jeszcze tych elementów, a opisy są nieprecyzyjne....

Jesli ci chodzi o to co jest na końcach drążków kierowniczych to są to gałki kierownicze lub inaczej końcówki drążków kierowniczych
Jeśli same drążki z gwintem rzymskim masz ok ,to wystarczy wymienić tylko końcówki, ale z własnego doswiadczenia wiem, ze przeważnie jest to tak zardzewiałe że lepiej kupić komplet.
Są wewnetrzne i zewnętrzne , inaczej ; z gwintem lewym i prawym , a nie ma znaczenia który gwint pójdzie w która stronę, byle by z kazdej strony był komplet.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
W katalogach widzę, że można kupić wylacznie końcówki drązków.
Nie ma jako takiego drążka, czy to lewego czy prawego do kupienia.
Środkowy za to jest.
Dobrze kurcze patrze ?

Czyli , tak sobie gdybam, że jak kupie 2 sztuki końcówki lewej, i dwie prawej, to w sumie da mi to koncówki wewnętrze i zewnętrzne, po obu stronach ??

Jakby ktoś dal link do jakiegos rysunku pokazującego te części (w OEM katalog nie moge znaleźć) to będę wdzięczny....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Ostatnio edytowano 6 listopada 2007, 15:44 przez Boogie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Boogie napisał(a):
Majsu, laski swojej, doczytaj com napisal.

Co to znaczy drążki kierownicze ?
Nie chce kupować calych elementów na nowo....


Napisałeś że chciałbyś wymienić wszytsko w układzie kierowniczym to napisałem co tam jest do wymiany może trochę się zapędziłem bo napisałem jeszcze co w zawieszeniu koła można wymienić... Jak ci się moja pomoc nie podoba to Ok elo.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-32_0334/
no to masz i sie ciesz heheh

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 15:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
:rotfl: Majsu podoba mi sie, ale dla dobra tych co kiedys będą ten wątek przeglądać, szukając informacji na forum, piszmy dokladnie w temacie.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
Majsu podoba mi sie, ale dla dobra tych co kiedys będą ten wątek przeglądać, szukając informacji na forum, piszmy dokladnie w temacie.

BEZ URAZY Boogie, ale zakładajacy temat powinien jasno i zrozumiale napisac o co biega :hyhy: ;)
Ps. a jak ci sie podoba moja pomoc :P ???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 16:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Uważam że jasno ująlem co dokladnie chcialbym poruszyć w temacie.

Za Twoją pomoc McGiver dzięki wielkie :pada:


Spróbuje teraz ponazywać części z rysunku :)

Część nr 9 to jak mniemam drążek środkowy.
Ciekawi mnie tylko czy jak sie go kupuje to ma on na sobie te dwa sworznie met-gumowe....

3,4,5,6,7,8 - kupie chyba jednak calość, bo ciężko mi sobie wyobrazić wykręcanie tych końcoweczek uwalonych i podrdzewialych....

Tulej wspornika drążka środkowego - rozumiem że to 14,15,16,17 ?

A co to jest 10 ?

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 16:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
A co to jest 10 ?

Ramie przekładni .
Oczywiscie że 9 to drążek srodkowy i te tuleje to sworznie , które są integralnymi cześciami drążka.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 16:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Boogie napisał(a):
Uważam że jasno ująlem co dokladnie chcialbym poruszyć w temacie.

Za Twoją pomoc McGiver dzięki wielkie :pada:


Spróbuje teraz ponazywać części z rysunku :)

Część nr 9 to jak mniemam drążek środkowy.
Ciekawi mnie tylko czy jak sie go kupuje to ma on na sobie te dwa sworznie met-gumowe....

3,4,5,6,7,8 - kupie chyba jednak calość, bo ciężko mi sobie wyobrazić wykręcanie tych końcoweczek uwalonych i podrdzewialych....

Tulej wspornika drążka środkowego - rozumiem że to 14,15,16,17 ?

A co to jest 10 ?



drążek środkowy mozna kupić tylko jako kompletny. Do drążka srodkowego przykrecane sa drazki kierownicze boczne, kazdy z nich ma dwie koncowki drazkow - zewnetrzna przy kole i wewnatrzna przy drazku srodkowym. Drążki boczne mozesz kupic kompletne z koncowkami lub mozesz kupic same koncowki do nich. Drążek środkowy z jednej strony jest przykręcony do przekładni kierowniczej a z drugiej trzyma go wspornik drążka środkowego - metalowe ramię z tuleją, możesz wymienić caly wspornik lub samą tuleje. i na tym koniec. Polecam !_nie_reklamujemy_! ;) ;)

[ Dodano: 6 Listopad 2007, 17:02 ]
szkoda ze na http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-32_0334/ nie pokazano schematycznie ze z drugiej strony drążka środkowego również jest drążek boczny (czyli numer 3), gdyby był on pokazany, miałbyś kompletny układ kierowniczy w pigułce.

[ Dodano: 6 Listopad 2007, 17:05 ]
mcgiver napisał(a):
Boogie napisał(a):
No jak w temacie, chodzi tylko wylacznie o zakonczenie ukladu kierowniczego.
Nie wymienialem jeszcze tych elementów, a opisy są nieprecyzyjne....


Są wewnetrzne i zewnętrzne , inaczej ; z gwintem lewym i prawym , a nie ma znaczenia który gwint pójdzie w która stronę, byle by z kazdej strony był komplet.


Lepiej tego przestrzegać i złożyc tak jak oryginalnie, bo potem jest spory kłopot gdy ktoś chce wymienić tylko JEDNĄ końcówke, katalog wtedy nie zda się na nic.. nic nie pasuje, nie potrzebne zamieszanie, nie wiadomo czy kupić z prawym gwintem czy z lewym.

[ Dodano: 6 Listopad 2007, 17:09 ]
Boogie napisał(a):

Część nr 9 to jak mniemam drążek środkowy.

3,4,5,6,7,8 -
14,15,16,17 ?

A co to jest 10 ?


10 - połączenie z przekładnią - kawał metalu, tu się nie ma co zużyć ;)
14 - wspornik z tuleją wspornika kompletny
15 - sama tuleja wspornika (w sumie tylko ona sie może zużyć, ale łatwiej założyć caly wspornik, już złożony fabrycznie)

16 - śruba wspornika - w sumie warto wymienić pewnie w ASO kosztuje 5 zł
17 - nakrętka śruby..

3 - kompletny drążek boczny z dwiema końcówkami ( w sumie są dwa identyczne drążki boczne)

4 - końcówka zewnętrzna drążka bocznego - w sumie dwie identyczne plus dwie wewnętrzne nie zaznaczone numerem na schemacie ( z odwrotnym gwintem)
5,6,7 - śrubka i nakrętki zaciskające drążek boczny na gwincie końcówki drążka

[ Dodano: 6 Listopad 2007, 17:46 ]
Boogie napisał(a):
W katalogach widzę, że można kupić wylacznie końcówki drązków.
Nie ma jako takiego drążka, czy to lewego czy prawego do kupienia.


można kupić też całe drążki boczne, np. u mnie ;)

Boogie napisał(a):
Czyli , tak sobie gdybam, że jak kupie 2 sztuki końcówki lewej, i dwie prawej, to w sumie da mi to koncówki wewnętrze i zewnętrzne, po obu stronach ??



Tak.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 17:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
stones1 napisał(a):
Lepiej tego przestrzegać i złożyc tak jak oryginalnie, bo potem jest spory kłopot gdy ktoś chce wymienić tylko JEDNĄ końcówke, katalog wtedy nie zda się na nic

Każdy zdrowy macher jesli stwierdza ,że na danej końcówce jest luz , to również rozruzni czy gwint jest prawy czy lewy , a zawsze go trochę wystaje wystarczy poskrobać szczotka czy śrubokrętem.
Problem w tym ,że skoro końcówki zewnętrzne i wewnetrzne można zamienić miejscami bez żadnych konsekwencji , to lepiej się od razu upewnić przy wymianie tylko samej końcówki z jakim gwintem mamy do czynienia , bo niewiadomo czy ktoś kiedys przed nami tego nie zamienił. Nieprawdaż.???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 18:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mcgiver napisał(a):
stones1 napisał(a):
Lepiej tego przestrzegać i złożyc tak jak oryginalnie, bo potem jest spory kłopot gdy ktoś chce wymienić tylko JEDNĄ końcówke, katalog wtedy nie zda się na nic

Każdy zdrowy macher jesli stwierdza ,że na danej końcówce jest luz , to również rozruzni czy gwint jest prawy czy lewy , a zawsze go trochę wystaje wystarczy poskrobać szczotka czy śrubokrętem.
Problem w tym ,że skoro końcówki zewnętrzne i wewnetrzne można zamienić miejscami bez żadnych konsekwencji , to lepiej się od razu upewnić przy wymianie tylko samej końcówki z jakim gwintem mamy do czynienia , bo niewiadomo czy ktoś kiedys przed nami tego nie zamienił. Nieprawdaż.???


a po co skoro Twoim zdaniem kazdy macher od razu stwierdzi gdzie jest jaki gwint? Otóż ja po 15 latach pracy w sklepie z częściami stwierdzam ze wiekszosc mechaników nie jest w stanie nazwac wykręconej części, nie umie sprawdzić czy gwint jest lewy czy prawy, nie wiedzą gdzie nalezy mierzyć tłok by sprawdzić jego średnice i również wiem że ZAWSZE jest wielki problem z końcówkami w MB (taki sam układ drążków jak w e34) i mechanik gania klienta po mieście bo gwint nie pasuje, a to dlatego że ktoś wcześniej założył odwrotnie drążek a mechanik nie umie najpierw ocenić co potrzebuje, ba mechanik podejmuje setki prób wkręcenia i dopiero wpada na to że warto sprawdzić czy to ten sam gwint. Tak to wygląda w praktyce... niestety.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
stones1 napisał(a):
Tak to wygląda w praktyce... niestety.

No to raczej ani nie macherzy ani mechanicy, a jak ich nazwać to każdy wie.
Ja tam nie mam zamiaru nazywać siebie mechanikiem samochodowym , ale wykształcenie mam o profilu techniczno-mechanicznym , nie koniecznie w kierunku samochodowym.
Jednak zawsze sam sobie radzę z prawie wszystkimi usterkami w swoich pojazdach , choć ostatnio sie troche rozleniwiłem powierzajac częśc prac zaufanemu mechanikowi , zresztą dobremu ,a pozatym kumplowi ;)
stones1 napisał(a):
Otóż ja po 15 latach pracy w sklepie
. czyżbyś zaczynał w wieku 7 lat??? :zdziwko: :hyhy: .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 20:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mcgiver napisał(a):
stones1 napisał(a):
Tak to wygląda w praktyce... niestety.

No to raczej ani nie macherzy ani mechanicy, a jak ich nazwać to każdy wie.
Ja tam nie mam zamiaru nazywać siebie mechanikiem samochodowym , ale wykształcenie mam o profilu techniczno-mechanicznym , nie koniecznie w kierunku samochodowym.
Jednak zawsze sam sobie radzę z prawie wszystkimi usterkami w swoich pojazdach , choć ostatnio sie troche rozleniwiłem powierzajac częśc prac zaufanemu mechanikowi , zresztą dobremu ,a pozatym kumplowi ;)

to ludzie mający warsztaty samochodowe. o nich pisalem. o wiekszosci z nich. oni siebie uwazaja za mechanikow.

mcgiver napisał(a):
stones1 napisał(a):
t;]Otóż ja po 15 latach pracy w sklepie
. czyżbyś zaczynał w wieku 7 lat??? :zdziwko: :hyhy: .


wlasciwie w wieku 6 lat. w 1990 roku.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2007, 21:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Zobaczyłem temat, juz chciałem cos naskrobac, ale czytam, patrze,ze Maciek rozniosł temat na strzepy wiec nie bede dopowiadał juz powiedzianego :D

Boogie, jeszcze pytanko, jakie masz objawy, sklaniajace Cie do drenazu kiesy ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 01:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Objawy są takie, że jak podjeżdżam pod kraweżnik, dosuwam kolo do krawedzi, to jakby mi wyrywalo kierownice z rąk.
Zauważylem też ze na koleinach auto bardziej wozi.
No i podczas skrecania czasem slychac jakies stuki, pukniecia, chrupniecia.
Podobny sound byl przy niezywym wahaczu.

Caly zawias poza tym o czym piszemy, mam nówka, wymieniony, i tylko aluminium.

Przy okazji zmieniam tylne amorki plus odbojniki i te gumy w gniazdach.

Dzieki Panowie za obszerne wyjasnienia, wiem teraz dokladnie co i jak.
Ne bedę się certolil, i wezme wszytskie elementy nowe w calości.
Wole tak niż sie obawiac ze nie uda sie odkręcenie starego gwintu czy coś tam.....

pozdro!

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL