aa to jednak sobie S5 sprawiłeś ?

a miales jakies chyba ambitniejsze plany hehe
Skrzynia szarpie w każdym trybie, czy automat czy manual, nie ma różnicy, bo skrzynia pracuje wtedy tak samo, tylko że zamiast nas to komputer zmienia biegi.
Tak na sucho nie nauczysz się odróżniać dobrze działającej skrzyni, od źle działającej...tym bardziej że nigdzie nikt dobrze nie opisał, jak ta skrzynia pracuje i o co chodzi w jej pracy. Trzeba też odróżnić dwie sprawy, stuki z samej skrzyni, a stuki z zawieszenia, mostu, zawiasu podczas zmian biegów, bo to zupełnie dwie różne sprawy....
Zwróć uwagę na właściciela, kto jeździł, wybadaj czy zna sie na olejach, czy wie o rozgrzewaniu auta przed dawaniem w palnik, czy wie w ogóle jak ważny jest olej w tym aucie. Jak zmieniał olej zgodnie z wymogami serwisu BMW, czyli co 25-30 tys km, to masz mocno ryzykowny egzemplarz. Kumaty mkowicz wie dobrze o co chodzi, i bez zastanowienia mówi o co biega. Sprawdź czy ma w bagażniku olej na dolewke, albo poszukaj śladu oleju we wnęce na akumulator (wycieki z butelki oleju) - tam często ludzie wożą litr oleju. Jak będą ślady oleju a najlepiej olej na dolewke, to jest to plus.