BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2877 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 1 lipca 2014, 19:47 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
HassanG napisał(a):
Miesiąc mnie nie było a babka nadal w formie :)

Babka w coraz lepszej formie ;)


byku1600, jak to w e34 wypalają się pixele pod wpływem temperatury. Odpalasz wszystko ok, pojeździsz... znikają :( Szukam już dość długo ori zegarów takich jak moje w idealnym stanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 1 lipca 2014, 19:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30394
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Kamil_ napisał(a):
Szukam już dość długo ori zegarów takich jak moje w idealnym stanie.


nie potrzebnie, wystarczy naprawić swoje zegary ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 1 lipca 2014, 20:12 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
DaaN napisał(a):
nie potrzebnie, wystarczy naprawić swoje zegary ;)

no mam znajomego elektronika który naprawia pixeloze, jutro go zapytam czy będzie umiał też takie zegary :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 1 lipca 2014, 20:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30394
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
wygląda to podobnie jak z zegarami z e39 więc na pewno da radę ;)

viewtopic.php?t=13751

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 19:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
dostałem telefon od Putina
że 3 tygodnie to odpowiedni czas żeby wspawać drewnianą elektrodą do e34 dach od cabrio

mówisz Kamil_ że jest dobrze a po tych zabiegach będzie lepiej ?

to ja już nie wiem co to za level "dbałości o lakier"
ale jako sentymentalny człowiek do generacji e34 czekam jak szarik przed budą na efekty :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 113
Moje BMW: E32 730
Kod silnika: m30b30
Piękna Babka ;) Jako hobbistyczny lakiernik mam negatywne uczucia co do kwarcowania :D To odwieczny konflikt interesów. Ci co dbają o lakier dzielą się na 2 grupy... detailerzy i lakiernicy. Lakiernicy zabierają się do roboty od polerki papierkiem wodnym i potem maszynowo i wykończenie mleczkiem. Z kolei detailerzy (nie mówię, że wszyscy) czyszczą karoserie chemią potem dekontaminacja glinką a potem nakładają na te ryski kwarc albo ceramikę. Raz przyjechał do mnie gościu żebym mu spolerował ryski koło klamki i zanim przedarłem się przez ten twardy kwarc czy glinkę to masakra.

_________________
Obrazek
Moja 7er :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=81602&start=60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 19:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Nie wiem co to za detajler, co na rysy kwarc kładzie...
Dla mnie różnica w polerca detailera, a lakiernika jest taka, że jak odbieram od tego drugiego, to auto się nadal nie świeci, a za to całe jest w pyle po farecli.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 19:48 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Hamela, zawsze można coś poprawić :P Lakier jest piękny ale po pół roku od malowania warto poprawić drobnostki i zamknąć temat lakieru na już długi czas. Ja z nim walczę już długo i w tym roku obiecałem sobie że ten temat będzie dopracowany do perfekcji :D No i wydaje mi się że jestem blisko.


Tool, no i właśnie Tomek będzie robił to tak jak by sobie tego życzyli lakiernicy ;) Najpierw zmatowi papierem wodnym, potem będzie polerował maszynowo i dopiero na dopracowany lakier ma położyć kwarc. Tak więc myślę że Babka jest w dobrych rękach.


mroova81, masz dużo racji :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 21:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Kamil_ napisał(a):
Najpierw zmatowi papierem wodnym

:przestraszony:
Powiedz, że to żart.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 3 lipca 2014, 22:04 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Rafał napisał(a):
Powiedz, że to żart.

Nie. W kilku miejscach posiadał lakier, w kilku miejscach pojawiły się takie drobne dołeczki. Nie ma wyjścia.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Jedziemy na spa! s.79
PostNapisane: 4 lipca 2014, 20:48 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Babka się relaksuje w spa, a do mnie docierają paczki i fanty.
Dziś doszła pierwsza, z której nie do końca jestem dumny no ale.....
Od tamtego roku mam założone sprężyny TaT 60/40 i o ile przód się ułożył to tylne sprężyny są zdecydowanie za krótkie i tylne amory dość mocno hałasowały :wstyd:
Od 2 tygodni mocno poszukiwałem amorków, padło na Bilstein B8.... a doszły amory sportowe TaT :wstyd:
Już wyjaśniam:
Zamówiłem kupę nowych gratów z ASO (dojdą lada dzień :hyhy: ) jestem w trakcie detalingu (kwota zawrotna :orany: ) no i uznałem że wydatek na takie amory to w tym roku zbędny temat. A nie wyobrażam sobie by coś mi w moim E34 stukało :wsciekly:
Usprawiedliwiam się też, że Babka robi ok. 1000-2000km rocznie więc taki zawias w zupełności na razie wystarczy.
Docelowo, będzie coś ambitnego.... ale to może za jakieś 2 lata.

Jedno foto :kwasny:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 4 lipca 2014, 21:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2421
Lokalizacja: Łomża
Garaż: e91
e30

Było:
e36 320 Coupe
e46 323 Ci
e46 328 Ci
e39 530i
e46 325Ci
E34 V8
E38 740i
Kamilku_, drogi to trzeba bylo zostawic tak jak jest ;) chyba ze na prawde slabe masz juz amory ;)

Na te przebiegi co babka robi i na to ze brak "stesu" to powinno wystarczyc ;)

_________________
Byłe:
e38 740i- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149182
e34 v8- viewtopic.php?f=6&t=134153
E46 325Ci- viewtopic.php?f=6&t=128638
e39 530i - http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119101
e46 328Ci- http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=111863
e46 323Ci-http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79339


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 4 lipca 2014, 21:16 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Arczi napisał(a):
Kamilku_, drogi to trzeba bylo zostawic tak jak jest ;) chyba ze na prawde slabe masz juz amory ;)

Amory są dobre, ale pamiętają jeszcze wyjazd z fabryki :rotfl: a do tego były za wysokie do sprężyn które posiadam.
Teraz Babka powinna usiąść tak ze 2 centy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 4 lipca 2014, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
przydalo by się własnie żeby usiadła ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 04:29 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
Kamil_ napisał(a):
Teraz Babka powinna usiąść tak ze 2 centy.


nie wiem czy ona usiądzie bo nowy amor będzie lepiej odpychał do góry przez co może być albo to samo lub ciut wyżej ale może się mylę choć jak u mnie w e39 pękło ucho mocujące sprężynę to na szybkości wymieniłem tylko jeden amor i tam gdzie jest nowy auto stoi 1cm wyżej od starego amora :( (są już oba wymienione)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 09:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
bmw_e36.pawel, ma rację na tym nowym amorze nie powinno być niżej :kwasny: myśl o springach ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 10:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 614
Lokalizacja: Nowe Miasto
Moje BMW: E34 540iA
Nie baw się w amory tylko kupuj gwinta :P

Kamil_ napisał(a):
Nie. W kilku miejscach posiadał lakier, w kilku miejscach pojawiły się takie drobne dołeczki. Nie ma wyjścia.....


Lakier to najbardziej wkur.....a rzecz w samochodzie. Ja u siebie też na tylnym zderzaku pośpieszyłem przygotowanie powierzchni i też mi wyszły drobne ryski po kilku tygodniach w które wskoczył lakier, ale na dniach będę z powrotem szlifował od nowa już na spokojnie. Z przodu robiłem dokładnie i nie ma niespodzianek. Najlepiej kupować i później malować używane elementy, na które nie będzie potrzeby nakładania szpachli. Najgorsze jest to, że większość lakierników używa często najtańszych składników, bo klient się nie zna i ma stare auto, a policzy jakby użył lepszych składników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 10:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
debu85 napisał(a):
Lakier to najbardziej wkur.....a rzecz w samochodzie

Kup sobie srebrny ;)

debu85 napisał(a):
Ja u siebie też na tylnym zderzaku pośpieszyłem przygotowanie powierzchni i też mi wyszły drobne ryski po kilku tygodniach

dlatego też ja tak długo czekam na swoje podkład schnie tydzień... :kwasny:

Ciekawy jestem jak auto będzie wyglądało po polerce i tych wszystkich zabiegach ;) chyba będe musiał wybrac się do puław :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 10:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
TA-Technix to chyba porównywalne do MTS. Napisz jak się one sprawują i czy są na maxa twarde bo takich właśnie szukam na przód, ale narazie poluje na jakieś markowe sportowe używki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kamil-->> E34 520iA - Nowe springi str.80
PostNapisane: 5 lipca 2014, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 957
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E61 / F11
Kod silnika: M57D30 / N57D30
Wrzucam kilka fotek z pierwszego dnia.
Idzie jak krew z nosa, bo strach cokolwiek zdemontować aby nie uszkodzić - haha :P
nie, żartuje.
Fura po "rozebraniu" - nic nie uszkodzone. ani jedna spineczka :P (ufff).

Ktoś pisał zdziwiony, że aż 3 tygodnie będzie auto robione.
Projekt jest mega gruby. Trzeba nad tym siedzieć długo, spokojnie, nie spieszyć się i skupiać na każdym detalu co ukazują poniższe zdjęcia, bo jest kupa roboty z lakierem który osiadł w wielu miejsach
Nie ukrywam, że w międzyczasie przyjeżdżają inni klienci (na szybkie kilku godzinne roboty). (może to i dobrze, bo chociaż chce sie wracać do babki i oczy odpoczywają od bliskiego przyglądania się non stop.)

Przy takich autach (i [aż takich] wymaganiach klienta) wole to robić 3 tyg. i nie mieć reklamacji niż tydzień i poprawiać (ten system od 5 lat się sprawdza).
No, ale mam nadzieje, że wyrobię się szybciej :).

Po konkretnej korekcie (jak detailingowiec :P) będzie kwarc. (zero filcu w zakamarkach jakby co)
no i nie ma mowy o przykrywaniu rys kwarcem !!

Pozdrawiam.
Tomek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
jestem wielkim fanem car detailingu :P
"Gdy mężczyzna utrzymuje kilka samochodów, to jest to dla niego uczuciowy odpowiednik haremu."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2877 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL