BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 listopada 2024, 20:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 19:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
Cześć,
Swoją przygodę z BMW zacząłem już jakiś czas temu od modelu E39 523i z 1998 roku, kupionego od pierwszego właściciela z przebiegiem lekko ponad 200 tkm. Na wszystko były oczywiście dokumenty – łącznie z fakturą zakupu. Auto nie miało dużego wypasu ale stan techniczny to rekompensował. Po zmianie tapicerki na skórzaną po krótkim czasie auto wyglądało tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po ponad 1,5 roku użytkowania zamieniłem to auto na model, którego dotyczy ten temat. Powodem zamiany był niższy przebieg i lepsze wyposażenie. Dodatkowo oba auta były od osoby z rodziny, która aktywnie działa na naszym zachodnim rynku samochodów używanych, więc o stan techniczny byłem spokojny.
W momencie zakupu auto miało 157 454 tkm i wygląda na to, że jest to przebieg prawdziwy (choć pewnie jeszcze niejedno w życiu może mnie zaskoczyć).
Posiadam dokumenty z przeglądów TUV, z lat wcześniejszych, które to uwiarygodniają:

Obrazek

Obrazek

Przed zakupem w DE auto miało delikatną przygodę przodem, no ale jeśli nikt nie zginął, auto nie zgięło się w pół, nie zostało złożone z 3 stwierdziłem, że mogę brać śmiało.

Pora na VIN:

Art.

Wartość
Numer podwozia ...GN70939
Kod typu DT31
Typ 525I (EUR)
Typoszereg E E39 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M54
Pojemność skokowa 2.50
Moc 141
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ORIENTBLAU METALLIC (317)
Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT)
Data prod. 2000-10-16

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.
S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD
S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S970A BUSINESSPAKET Pakiet Business
S980A EXCLUSIVPAKET Pakiet Exklusiv

Składanie Wyposażenie seryjne
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Składanie Information
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

Gruby maślak to nie jest ale zdecydowanie lepiej od mojej poprzedniej.

Bezpośrednio po zakupie i załatwieniu wszelkich formalności do auta wpadł pakiet startowy w postaci filtrów, płynów i nowego oleju.

Tak auto wyglądało po zakupie - niestety naklejka z nr. na szybie przyklejona zgodnie z krzywizną Ziemi, ale cóż było -10 i ręce sztywne:

Obrazek

Teraz parę fotek z (13.04.2013r.) picowania:

Obrazek

Obrazek

Wypolerowałem auto Ultimate Compound i gąbką Tricolor - ręcznie. Także i tak cud, że miałem siłę podnieść aparat (swoją drogą przed zakupem i tak mi całkiem nieźle maszynowo przepolerowali - jednak zostały swirle po polerce). Później Hi-Temp Paste Wax.

Tutaj auto na Pikniku w Toruniu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać na powyższych fotach jedną z rzeczy, do których można się przyczepić jest sporych rozmiarów rynna pod tylnym zderzakiem – taka radosna twórczość własna poprzedniego właściciela. Niestety przyspawana do oryginalnej puszki więc ot tak zdjąć nie można – o tej końcówce będzie jednak trochę dalej.

Jak widać auto ma obniżone zawieszenie - wg Briefu jest to Autotechnics - wcześniej nie spotkałem się z tą firmą ale po stronie producenta i filmikach na youtubie wynika, że jest to firma produkcyjna, która sprzedaje zawieszenia pod innymi nazwami handlowymi.
http://www.autotechnics.nl/
Filmiki na YT uspokoiły mnie - wygląda to dość dobrze
http://www.youtube.com/user/Autotechnic ... rid&view=0

Krótko po pikniku w Toruniu auto było na diagnostyce u Kainego.
Następnie zabrałem się za ogarnięcie drobnego szczegółu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pod koniec czerwca 2013 kolega kupił sobie GoPro więc trzeba było zobaczyć do czego to się nadaje:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Całkiem spontanicznie nagraliśmy także dwa krótkie filmy:





Oczywiście żadne superprodukcje to nie są a jedynie spontaniczna zabawa z kamerką. Film obrabiałem na szybko z pracy i to w dodatku na komputerze bez głośników.

W sierpniu 2013 kilka fot z podróżny nad morze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

We wrześniu 2013 przygotowałem sobie opony zimowe odnawiając felgi, które pozostały mi po poprzedniej E39:

Obrazek

Przed nadchodzącą zimą ogarnąłem również bardzo drobne (ale jednak) zaczątki korozji pojawiające się w newralgicznych miejscach poliftowych E39. Zauważyłem je dopiero podczas woskowania auta.
Tu już foty po zabiegu:

Obrazek

Obrazek

Nadszedł czas na zimę i zimowy setup, na którym auto dość mocno straciło wizualnie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po zimie czas na wygonienie pająków z felg letnich i pakiet startowy nr 2 (profilaktycznie):

Obrazek

Obrazek

Zakupiłem też coś co od dawna prosi się o wymianę:

Obrazek

Auto oczywiście wyczyszczone – tu bezpośrednio na rozpoczęcie sezonu w Bydgoszczy gdzie udałem się z BMW Klub Toruń:

Obrazek

Tutaj już auto na pasie w Koronowie (ja się schowałem poza kadrem) ;)

Obrazek

Obrazek

Jazda z Bydgoszczy do Koronowa:

Obrazek

17 czerwca 2014 auto odmówiło posługi – uszkodzeniu uległa pompa wody. Na szczęście nic poważnego się nie stało. Trochę w tym mojej winy bo za przyczynę pojawiającego się od czasu do czasu chrobotania pod maską wziąłem wisko. Awaria nastąpiła dwa dni przed wizytą u mechanika.

Obrazek

Na drugi dzień auto było już naprawione.
Wymieniona została pompa wody, paski, wiskoza, wentylator, dodatkowo guma dolotu. Układ zalany i odpowietrzony.

Od tego czasu auto ma się bardzo dobrze:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak widać, końcówka jeszcze nie wymieniona – wszystko z braku czasu.
Póki co mam inne wydatki związane z sytuacją mieszkaniową i w tym roku wielkich zmian nie będzie.
W planach na ten rok jedynie wymiana tej rynny i założenie instalacji gazowej.

Póki co najbardziej skłaniam się do oferty przedstawionej przez firmę Auto-Flesz z Lubicza k. Torunia.

Cytuj:
STAG 300-6 ISA-2 / KME GOLD lub AC R01 RED / HANA 2000 --- 4000 złotych
Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego

Zawór tankowania pod klapkę lub w zderzaku - na życzenie klienta

Wielozawór TOMASETTO EXTRA

Przewód elastyczny FARO FI 8

Węże gazowe PARKER

W CENE MONTAŻU INSTALACJI WLICZONY JEST DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO DO NAWIERTÓW !!!

Na instalacje gazową udzielamy 2-letniej gwarancji bez limitu kilometrów na podzespoły mechaniczne. Natomiast na sterownik STAGA 3 lata. Ponadto udzielamy gwarancje ogólnopolską w sieci warsztatów autoryzowanych STAGA:


Fajnie jeśli ktoś dotrwał do końca bo pokrótce postarałem się opisać co działo się z autem od momentu zakupu. Galerie na forum traktuję jako skróconą wersję książki serwisowej – lub może bardziej jak pamiętnik.
Zapraszam więc do oglądania i komentowania.
Pozdrawiam
Andrzej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Ładna seryjna e39 podobają mi się na niej te felgi. Z jakiego to modelu???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 19:57 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Auto znane z innego forum ;) Wydech faktycznie słaby, przy zakładaniu nowych końcówek pokusił bym się o dokładeczkę alpiny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 19:58 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Sumiennie wykonana galeria ładnej 5 :ok: plus za zenon, pomarańcze, wnętrze i całkiem żwawy motor :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 20:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B30
Bardzo fajna galeria, dobrze się to czyta i zdjęcia niczego sobie :ok:
Co do samochodu to bardzo przyjemne E39, felgi do niej pasują :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 20:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
Felgi są aftermarkowe aczkolwiek bardzo porządne - Rondell model 0021.
Zderzak pod końcówkę będzie podcięty - później postaram się zaprojektować i wykonać na drukarce 3D taką ramkę jak od Alpiny - zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzięki za komentarze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 20:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
lubię te rondlle w e39 :ok: ogólnie bardzo pozytywnie wygląda, póki co czar pryska jak się spojrzy na ten wydech :zdegustowany:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 20:34 
Offline
Specjalista

Posty: 4440
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Specter napisał(a):
wykonać na drukarce 3D


Widziałem co te cudo potrafi na stanowisku chyba Bayera kiedyś na targach. Takze myślę że bez problemu wydrukuje Ci ramke :D Bardzo fajnie prezentuje się na tych felgach :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 20:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
Miłosz napisał(a):
Specter napisał(a):
wykonać na drukarce 3D


Widziałem co te cudo potrafi na stanowisku chyba Bayera kiedyś na targach. Takze myślę że bez problemu wydrukuje Ci ramke :D Bardzo fajnie prezentuje się na tych felgach :ok:

Wszystko wskazuje, ze będziemy mieli taką drukarkę już niebawem u nas w firmie.
Samo wykonanie takiej ramki przez drukarkę nie będzie problemem - kłopotliwe będzie jedynie zaprojektowanie jej ze wszystkimi wymiarami i krzywiznami pasującymi do wycięcia w zderzaku. No ale - będę próbował ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 6 lipca 2014, 21:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Fajne E39 :ok: ,jedyne co mi się nie podoba to ten tragiczny wydech :wstyd:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 7 lipca 2014, 05:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Wzór prawidłowej galerii :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 9 lipca 2014, 14:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
Dziś miałem chwilę i wykonałem próbny projekt ramki pod wydech.
Póki co jeszcze bez szczegółowych wymiarów - chciałem sprawdzić czy dam radę ;)
Jak już zabiorę się za zmianę końcówki to pomierzę dokładnie i zaprojektuję zgodnie z wymiarami.
Teraz tylko poglądowo wg zdjęć:

Obrazek
Obrazek

Nie będzie łatwo zebrać wszystkie wymiary i krzywizny ale pomału się zrobi ;)
Projekt:

Obrazek

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 9 lipca 2014, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 65
Lokalizacja: Śrem
Garaż: Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Suzuki GSX 750F
Galeria jak się patrzy ;) przeglądałem te zdjęcia i zastanawiałem się kiedy zniknie ten wielki i jakże śliczny komin i na szczęście się doczekałem ;D oby tak dalej :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 9 lipca 2014, 16:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Dobry polift :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 9 lipca 2014, 16:48 
Ładna, ogarnąć tylko detale :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 19:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
25.08.2014 r. zamontowałem instalację gazową w firmie Auto - Flesz w Lubiczu.

Specyfikacja:

Sterownik / Reduktor / Wtryskiwacze

STAG 300-6 ISA-2 (off)/ AC R01 RED / HANA 2000

Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego

Zawór tankowania pod klapkę

Wielozawór TOMASETTO EXTRA

Przewód elastyczny FARO FI 8

Węże gazowe PARKER.

Dodatkowo montaż wykonany dokładnie wg. moich zaleceń.
Firmę mogę szczerze polecić, choć na gazie przejechałem dopiero ok. 200km (dziś odebrałem auto).
Podejście do klienta, organizacja pracy, terminowość no i sama robota na najwyższym poziomie.
Kolektor dolotowy oczywiście pod nawierty był zdemontowany.

Tak to wygląda po montażu: (foty na szybko po trasie w deszczu i to jeszcze telefonem)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wlew można zmieścić pełnych rozmiarów, ja jednak ze względów na to, że jak wiadomo lubi tam po deszczu stać woda, jak i obawy uszkodzenia lakieru pistoletem do gazu zdecydowałem się na na jego mniejszą wersję.
Do tej pory pomimo tego, że mój Ojciec od ponad 10 lat jeździ autem na gaz i nic złego się z tym autem nie dzieje, byłem trochę sceptyczny, ale po montażu, po 200 km trasy i po kwocie przy tankowaniu do pełna stwierdziłem, że mogłem zdecydować się na to już wcześniej. Jak na razie zadowolony jestem w 100%.
Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 19:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
montaż na pewno na plus ;) teraz będziesz jeździć półdarmo, a dalej tak samo komfortowo :) przełącznik gazu masz w tym samym miejscu co ja ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 8 września 2014, 21:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142643
Kilka fot z zakończenia sezonu organizowanego przez BMW Kub Toruń:

Obrazek

Obrazek


Nie, tych progów nie da się odkręcić :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej fot:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 2ddbb6c546

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 8 września 2014, 21:09 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Widziałem jak wjeżdżałeś i potem auto jak stało. Dobre E39 :ok:
Nie udało się pogadać.... :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Specter -->>E39, M54B25, 2000r.
PostNapisane: 8 września 2014, 22:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 215
Lokalizacja: Grudziądz/Aachen
Moje BMW: e39
Kod silnika: M57D30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... as+touring
Koła dużo dają , zawsze mi się podobały :)
Też właśnie myśle, żeby zmienic przedlifta na polifta tylko , że kombii :)

_________________
Była e36
viewtopic.php?p=621777#621777
Była e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136623


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL